Mitä kunnioitan ja rakastan veljeäni niin paljon kun sisko voi vain rakastaa. Vaikka joskus kiusaankin sitä tai toisin päin, kumpikin tietää, että se ei ole tahallista. Se on vain sisar- rakkautta. Ottakaa kantaa, älkääkä ruikuttako huonoista veljistä!
Veli jota rakastan
4
823
Vastaukset
- moisinulle
aww söpöä!
- velirakas
mäkin rakastan mun veljeä, mutta se kun täytti tammikuussa 15 niin elää jo omaa elämäänsä eikä enää kerro mulle salaisuuksia ilta myöhään niinkuin ennen. Ikävöin sitä...
- Kiitos veljistä :)
Oon kuullu kuinka monet tytöt valittaa, kun ei oo siskoa. No, mä en tosiaankaan tee niin. Mä oon 12-vuotias tytsy, mul on isoveli ja pikkuveli. Isoveli on 3 vuotta vanhempi, pikkuveli 2 vuotta nuorempi. Oon ylpee että saan olla perheen ainut tytär!
Mä vaan rakastan mun veljiä - sddsssad
Itse pidän veljestäni mutta en voisi sanoa rakastavani häntä vaikka on se tärkeä mulle mutta olen läheisempi mun isosiskon kanssa ja veljeni on minua 3 vuotta norempi ja aina se ärsyttää mua kaikella tavalla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921806- 851262
- 1101133
- 72985
- 105909
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56838- 47751
- 36742
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47691- 33673