Muuta teekkään kun porisevat tällä palstalla keskenään heh D )
eihän Merijärviset kohta
6
566
Vastaukset
- sitsu
Nyt on päivä pelastettu, kun ei tarvi enään SEO:lle lähteä, voi parantaa maailmaa täällä. Mikä ihmeen vaalitaisto tanner tämä on? Merijärvellähän vois melkein pitää sopuvaalit, kun mitään yllätttävää ei tapahdu kumminkaan.
- ::::::
Ei Merijärvellä ole abc,vaan Seo.
Ja sekin loppuu kohta,ellei saada uutta yrittäjää.
Onhan siellä hyviäkin vaaliehdokkaita,joilla ainakin on sana hallussa,
tietoudesta ja viisaudesta en osaa sanoa. - kulkuriUkkeli
Misä se baari sielä Merijärvellä on kun iin ettiny?Pitäskö muuttaa sinne kun tykkään rauhallisesta seudusta,sitte siellä ei ole rauhallista jos muutan sinne!
Onko hyvännäkösiä gimmoja siellä näin keskiikäselle,saa tupakoida ja mielellään fyrkkaakin vois olla maitten ja mantujen lisäks...
Entä onko miten asuntoja vapaana ja minkälaiset vuokrat?
Kannattaako muuttaa kun oon vakavasti vuositolkulla harkinnu asiaa?- nimim1
Ei kannata nuista lähtökohdista on tällä pummeja ja rerseaukinisia omastaki takaa!!
- ylivieskasta
hyvääjoulua, sinne vireään, merijärvelle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit996592KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3666166Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei603043Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521112514Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082165- 1251804
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191663Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811340Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341315- 731237