Ei enää koskaan vectraa

Ilpo

2.2 direct 04 vectra oli meikäläsellä ja sanon että sitä rahan menoa ja korjaus rumbaa en koskaan halua kenellekkään.
Nyt Kia ceed alla ja nautinto ajaa kun eit arvitse joka päivä miettiä mikä vikavalo palaa seuraavaksi. Laskin tuossa että noin 10 000€ meni korjauksiin 5v aikana.
Ostin vectran ja mittarissa oli 81000km. Kun annoin sen vaihdossa niin mittarissa oli 198000km. Maksoin 19000€ ja hyvitys oli 2400€ remontti rahat kun vaihdoin auton.
Korjaukseen olisi mennyt 3000€ jotta se olisi taas pelittänyt.
Kaikki viat korkeapaine pumpun vaihdosta ( 2x) jakoketjun remontti muut vikavalo rempat. Älkää ostako ainakaan kyseistä mallia olevaa autoa jos ei ole liikaa rahaa.
Tämä tarina on tosi.

13

599

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • öljyhetkeen!

      Kannattaa lisäillä öljyä, niin ei hitsaile jakopää kiinni. Tulee halvemmaks.

    • MULLE RIITTI

      En minäkään enää ikinä Vectraa osta, eipä ihme jos Jenkitkin ovat kyllästyneitä kattelemaan tota Saksalaisten sätöstelyä. Mulla oli 08 1.8L ja ei koskaan ole mulla ollut niin huonoa autoa. Ei tainnut siinä olla sellaista osaa mitä ei kahteen kertaan olisi tullut vaihdettua, eli aina jotain vikaa ja huolta.

    • <<<

      JOS OSTAIS JOSKUS VECTRAN NI A-MALLIN JA TEKIS SIIHEN ITE HUOLLOT JA AJAIS KORTIN KERA 300.0000 KM

      • >>>

        Öhöm. Mitä tarkalleen ottaen tarkoittaa "KORTIN KERA 300.0000 KM"?

        Miksi kirjoitat HUUTAEN?


    • alpo.

      no mulla oli 06 V6 turbo automaatilla ja on ikävä kova sitä kohtaan - kuluja ja remppoja oli toki mutta silti erittäin positiivinen muisto - alkoi vaan olemaan liki 200tkm mittarissa ja oli aika vaihtaa tuoreempaan opeliin.

    • Sama täällä

      Joo itse omisitin vielä tämänkin vuoden puolella 06 opel vectran. Hämmästyttävän paljon kuluja sen korjauksiin meni, myös vakuutuksiin. Miten tälläisen kansan auton ylläpito voi maksaa niin paljon. Noh mersu seuraavaksi, köyhänhän ei tunnetusti kannata ostaa muuta kuin parasta, vai mitä ootte mieltä?

      • ohut+vahakotelonsuoja

        Mersukin ruostuu... jos ei miranolia vetele 2-vuotiaana ja alustaan muuta..


    • 525 xd

      Meillä 2,8 Turbo -05 uudesta asti. Takajouset vaihdettu, muuten ei muuta kuin normaalihuollot ja mittarissa nyt 150 000 km. Vertailuna työsuhdeautona oleva BMW 525 xd, joka nykyään viettää pajalla enemmän aikaa kuin tien päällä. Ja maksoi kuitenkin uutena liki 80 000 EUR...

    • vectra B

      itellä vectra B 2.0l 16v ecotec. Ei mitään moitittavaa. jakopään vaihdoin itse ja pelaa loistavasti.

      • 96 b

        niin ja vm oli tosiaa 96 ja ruosteita ei ole kun on huollettu hyvin.


    • Nautitaan tilasta

      Miks menit maksaan korkeapainepumpun remontin,

    • Muistakaa huollot

      Tampiot saa rautakangenkin poikki.

    • V6TURBO

      no saas nähdä jos joskus alkavat tekemään vecculi nelosta - voisihan sitä harkitakin - inssi oli kyllä jotenkin pettymys

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      83
      4507
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      121
      3886
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2451
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      193
      1454
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1276
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1233
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1168
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1157
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1133
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1035
    Aihe