Olen huono tyttöystävä

Trouble in me

Olen seurustellut vakavasti avomieheni kanssa noin 2 vuotta. Olen vasta 19-vuotias ja koen että jään elämästä paitsi.

Haluaisin kokea ennenkaikkea asioita seksuaalisesti.
Haluan harrastaa kimppakivaa miehen ja naisen kanssa, haluan seksisuhteen itseäni paljonkin vanhemman miehen kanssa (mieluiten varatun), haluan olla jonkun miehen lutka, haluan harrastaa lesboseksiä. Himoitsen myös yhdenillan suhteita, ne ovat mahtavia. Himoitsen opiskelija kaveriani. Haluaisin ehkä jopa joskus harrastaa seksiä maksusta.
Tiedän kuitenkin etten voisi pettää miestäni.

Tunnen syyllisyyttä.

146

13590

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuvitelkaa

      Nämähän on niitä fantasioita. Voithan leikkiä miehesi kanssa, että hän on vaikka asiakas ja maksaa, ole miehesi lutka, leikkikää yhden illan suhdetta niin, että menette erillänne baariin ja sinä pokaat miehesi ja leikitte roolileikkinä senkin. Mielikuvitus peliin ja roolileikkeihin. Toivottavasti tuota huumorintajua löytyy kummaltakin.

      • habla.

        Me miehet ei kuule olla mitään helvetin kuplassa ja fantasiassa eläjiä. Sä painat tukka putkella pitkää päivää duunia ja sitten pitäis vielä leikkiä tyttöystävälle maksavaa asiakasta. Voi vittu kun teillä niin vippaa pääkopassa hei. Yrittäkää nyt edes hiukan aikuistua tekin.


      • Avuttomuus provo
        habla. kirjoitti:

        Me miehet ei kuule olla mitään helvetin kuplassa ja fantasiassa eläjiä. Sä painat tukka putkella pitkää päivää duunia ja sitten pitäis vielä leikkiä tyttöystävälle maksavaa asiakasta. Voi vittu kun teillä niin vippaa pääkopassa hei. Yrittäkää nyt edes hiukan aikuistua tekin.

        Mikäs rippituoli tämä on?

        Tee jotain tai älä tee, mutta älä täällä netissä siitä vingu.


      • Voih...
        habla. kirjoitti:

        Me miehet ei kuule olla mitään helvetin kuplassa ja fantasiassa eläjiä. Sä painat tukka putkella pitkää päivää duunia ja sitten pitäis vielä leikkiä tyttöystävälle maksavaa asiakasta. Voi vittu kun teillä niin vippaa pääkopassa hei. Yrittäkää nyt edes hiukan aikuistua tekin.

        "Aikuistukaa" = mielikuvituksetonta seksiä?


      • Video asiasta

      • Tavallisen tylsä?
        Voih... kirjoitti:

        "Aikuistukaa" = mielikuvituksetonta seksiä?

        "Haluan harrastaa kimppakivaa miehen ja naisen kanssa, haluan seksisuhteen itseäni paljonkin vanhemman miehen kanssa (mieluiten varatun), haluan olla jonkun miehen lutka, haluan harrastaa lesboseksiä. Himoitsen myös yhdenillan suhteita, ne ovat mahtavia. Himoitsen opiskelija kaveriani. Haluaisin ehkä jopa joskus harrastaa seksiä maksusta."
        Tuossa on "mielikuvitusta" hieman liikaakin normaaliin parisuhteeseen. Jos tuollaisia haluaa, niin siitä vain, mutta ei tee välttämättä hyvää parisuhteelle.
        Olenko mahdollisesti tylsä, jos en halua toista äijää sänkyyni? Jo ajatuskin oksettaa. Eräässä tutkimuksessa itsensä homoksi tuntevia oli vain yksi prosentti ja uskoisin, että minulla ainakin lerpahtaa siihen paikkaan jos näen seisovan kyrvän.

        Leikki kuin leikki on sopivaa, mutta sen on sovittava molemmille.
        Olen minä tuosta kimppakivasta keskustellut (en siis ehdottanut) kumppanini kanssa ja myös hän piti ajatusta täysin mahdottomana.

        Kaverini kertoi, että he olivat yrittäneet kännipäissään parinvaihtoa, että "ei ne akat pimeässä huomaa". Olivat kuitenkin huomanneet ja aiheesta tuli sitten lyömäase loppuelämäksi, mikäli nyt toisiaan niin kauan katselevat.

        Meille riittää vaihteluksi asennot, paikat, ajat, välineet (Vibrat, ei ruoskat jne.) ja ylipäätään extempore missä tahansa. Pääasia on, että kummallakin on kivaa.


      • Maksullinen halvempa
        habla. kirjoitti:

        Me miehet ei kuule olla mitään helvetin kuplassa ja fantasiassa eläjiä. Sä painat tukka putkella pitkää päivää duunia ja sitten pitäis vielä leikkiä tyttöystävälle maksavaa asiakasta. Voi vittu kun teillä niin vippaa pääkopassa hei. Yrittäkää nyt edes hiukan aikuistua tekin.

        Habialle vaan kysymys, että etkö sinä kanna rahaa kotin ja vaimo käyttää sitä enemmän kuin sinä, eli maksat jo nyt seksistä huomaamatta sitä itse.
        Multa on vuosin varrella menny satojatuhansia tällä tavalla.


      • Elämän totuudet
        Maksullinen halvempa kirjoitti:

        Habialle vaan kysymys, että etkö sinä kanna rahaa kotin ja vaimo käyttää sitä enemmän kuin sinä, eli maksat jo nyt seksistä huomaamatta sitä itse.
        Multa on vuosin varrella menny satojatuhansia tällä tavalla.

        Totta, ei ole muuten itsestäänselviä totuuksia. Avioliiton häät voi jo maksaa maltaita ja talo pitää olla het kuin vanha ökykartano, vaatimuksia, vaatimuksia. Se on vähän karua mutta monet ei huomaa että myös parisuhde on kallis ja maksullisen naisen kanssa ollaan yleensä tekemisissä huippu-ammattilaisen kanssa eli laatu ja muut varmat jutut. Maksetaan siis asioiden onnistumisesta ja se on muuten mitätön lasku muuhun nähden. Saat heti aikuisten leikkikentän leluineen ja tiedät mitä olet maksamassa, ilman mitään vehkeilyja ja vempulointeja. Liikemiehelle esim. aika on rahaa ja voi olla todella halpa ratkaisu "AmmattiTyttö". tai MegaTähti-ammattilainen Shemales. Nykyään on megavalinta markkinat.


      • Riippuu henkilöistä
        Tavallisen tylsä? kirjoitti:

        "Haluan harrastaa kimppakivaa miehen ja naisen kanssa, haluan seksisuhteen itseäni paljonkin vanhemman miehen kanssa (mieluiten varatun), haluan olla jonkun miehen lutka, haluan harrastaa lesboseksiä. Himoitsen myös yhdenillan suhteita, ne ovat mahtavia. Himoitsen opiskelija kaveriani. Haluaisin ehkä jopa joskus harrastaa seksiä maksusta."
        Tuossa on "mielikuvitusta" hieman liikaakin normaaliin parisuhteeseen. Jos tuollaisia haluaa, niin siitä vain, mutta ei tee välttämättä hyvää parisuhteelle.
        Olenko mahdollisesti tylsä, jos en halua toista äijää sänkyyni? Jo ajatuskin oksettaa. Eräässä tutkimuksessa itsensä homoksi tuntevia oli vain yksi prosentti ja uskoisin, että minulla ainakin lerpahtaa siihen paikkaan jos näen seisovan kyrvän.

        Leikki kuin leikki on sopivaa, mutta sen on sovittava molemmille.
        Olen minä tuosta kimppakivasta keskustellut (en siis ehdottanut) kumppanini kanssa ja myös hän piti ajatusta täysin mahdottomana.

        Kaverini kertoi, että he olivat yrittäneet kännipäissään parinvaihtoa, että "ei ne akat pimeässä huomaa". Olivat kuitenkin huomanneet ja aiheesta tuli sitten lyömäase loppuelämäksi, mikäli nyt toisiaan niin kauan katselevat.

        Meille riittää vaihteluksi asennot, paikat, ajat, välineet (Vibrat, ei ruoskat jne.) ja ylipäätään extempore missä tahansa. Pääasia on, että kummallakin on kivaa.

        Tylsyys kynnys on jokaisella omalla henkilökohtaisella tasollaan.

        Molempiin suuntiin pystyy hieman joustamaan.

        On mahdollista esittää hieman kiinnostuneempaa kuin oikeasti on (koska ei ole kivaa olla muiden innokkaampien ilonpilaaja).

        On mahdollista esittää rohkeampaa mitä oikeasti on (koska ei ole kivaa olla liian nynny).

        Kuitenkin tietyn pisteen jälkeen esittäminen ei enään ole mahdollista kumpaankaan suuntaan. Kiinnostunutta esittäessä keskittymiskyky katoaa ja ajatus ei enää pysy mukana tekemisessä, jolloin toimintakyky ei ole enää realistista ja uskottavaa. Rohkeaa esittäessä taas päinvastaisesti päässä on liikaakin ajatuksia ja kiinnostavia ärsykkeitä tulee kokoajan yli oman sietokyvyn, jolloin toimintakyky esteytyy aidosti (mahdollisuus paniikki kohtaukseen).


      • dghshfshtyjty
        habla. kirjoitti:

        Me miehet ei kuule olla mitään helvetin kuplassa ja fantasiassa eläjiä. Sä painat tukka putkella pitkää päivää duunia ja sitten pitäis vielä leikkiä tyttöystävälle maksavaa asiakasta. Voi vittu kun teillä niin vippaa pääkopassa hei. Yrittäkää nyt edes hiukan aikuistua tekin.

        Mene nyt habla sinne hoitoon. Käyt joka palstalla näköjään haukkumassa ihmisiä ja muutenkin riehumassa vittuilemassa joka asiasta jokaiselle.
        Ihan oikeesti, jos et kestä olla asiallinen etkä kestä muutenkaan mitään kilahtamatta. Jeesuksen URPO!
        Oikein elävä abortti koko otus.


      • habla.
        dghshfshtyjty kirjoitti:

        Mene nyt habla sinne hoitoon. Käyt joka palstalla näköjään haukkumassa ihmisiä ja muutenkin riehumassa vittuilemassa joka asiasta jokaiselle.
        Ihan oikeesti, jos et kestä olla asiallinen etkä kestä muutenkaan mitään kilahtamatta. Jeesuksen URPO!
        Oikein elävä abortti koko otus.

        Ja tämäkö oli asiallisempi viesti kuin omani?
        Taidat olla se yks horo hattara joka kehtasi omalla kuvallaan tulla kailottamaan koko mailmalle nussituista miehistään, joita tuntuikin olevan kokonaisen komppanian verran.........Syytä kuule vaan itsees. MInä vain kerron mitä mies kaltaisistasi oikeasti ajattelee. Etana ja mato olet itse!


      • habla.
        Voih... kirjoitti:

        "Aikuistukaa" = mielikuvituksetonta seksiä?

        Naisten mielestä seksi on ilmeisesti mielikuvituksetonta, jos ei ole yksi kyrpä jokaisella reiällä samanaikaisesti. Se on sun mailmasi sitten. OK.


      • kusipäääääää
        habla. kirjoitti:

        Me miehet ei kuule olla mitään helvetin kuplassa ja fantasiassa eläjiä. Sä painat tukka putkella pitkää päivää duunia ja sitten pitäis vielä leikkiä tyttöystävälle maksavaa asiakasta. Voi vittu kun teillä niin vippaa pääkopassa hei. Yrittäkää nyt edes hiukan aikuistua tekin.

        Vitun kusipää lortto painu vittuun vikisemästä saatana


      • TOYGIRL

        NETISTÄHÄN TÄTÄ KAIKKEA SAA ,,,ILMAISEKSI


      • dghshfshtyjty
        habla. kirjoitti:

        Ja tämäkö oli asiallisempi viesti kuin omani?
        Taidat olla se yks horo hattara joka kehtasi omalla kuvallaan tulla kailottamaan koko mailmalle nussituista miehistään, joita tuntuikin olevan kokonaisen komppanian verran.........Syytä kuule vaan itsees. MInä vain kerron mitä mies kaltaisistasi oikeasti ajattelee. Etana ja mato olet itse!

        Olen mies itsekin.
        Kuvottaa vaan tuollaiset räyhääjät, kenellä ei ole mitään eikä ketään ja jotka purkavat sitä vitutusta just tuolla sun tavallas. Säälittävä surkimus.
        Ei kukaan tollaseen viittis edes koskee.
        Mutta kerropas, mistä toi sun vihas ym käytös kumpuaa? Eiks äiskä tykänny susta tarpeeks, kun olit lapsi? Vai tykkäskö liikaakin?


    • Moi Trouble in me,

      Jos sinulla on valtavat halut ja tunnet jääväsi oleellisesti elämäniloista paitsi, sinun pitää laittaa vaakakuppiin suhteesi tähän mieheen ja ns. villi ja vapaa elämä.

      Jos et pääse haluamaasi seksuaalisuutta toteuttamaan ja tyydyt nykyiseen suhteeseen, tulet jossain vaiheessa huomaamaan että kiusaus käy ylivoimaiseksi.

      Nyt kun olet vielä nuori, elä vapaana ja hummaile riittävästi, ettei tarvii sitten perhettä särkeä kun villitys iskee todenteolla. Voin kertoa että se päivä tulee vielä, jos tunnet jääväsi paitsi.

      Eli suosittelen eroamista vielä kun voit tehdä sen puhtaalla omatunnolla ja ei ole vielä jälkikasvua tullut (toivottavasti ei vielä).

      Itse valitsin aikanani sitoutua nuorena yhteen naiseen, vaikkei seksi silloinkaan kaikkia toiveitani täyttänytkään. Kuvittelin että kyllä se siitä paranee kun hän on enemmän sinut seksuaalisuutensa kanssa. Niin käy aniharvoin! Kun seksipuoli on edelleen vähentynyt kovista haluistani huolimatta, olen ajautunut lopulta siihen pettämiseen, jota vastaan sinä olet jo nyt taistelemassa.

      Tottahan voit ottaa mieskaverisi kanssa puheeksi seksielämänne ja miten siihen saisi lisää piristystä/intohimoa/kokeilevaa asennetta tai innostuisiko hän jopa kolmannen pyörän ottamista mukaan leikkeihinne, jolloin voisit luvan kanssa kokeilla fantasioitasi. Tottahan voitte em. roolileikkejäkin kokeilla, vaikka hablalla paha päivä näkyy olevankin, tainnut tehdä liikaa duunia viime aikoina kun noin negatiiviseen sävyyn puhuu...

      Muista myös että seksissä on paljon muutakin vielä kokematonta, kuin vieraiden kanssa pelehtiminen. Ja voithan aina kuvitella mieskaverisi keneksi vain pimeässä, ilman että hän edes tietää fantasioistasi. Mielikuvitus on tehokas seksinpiristäjä!

      Voit kirjoitella nimimerkillenikin jos haluat siitä "varatun vanhemman miehen suhteesta" keskustella enemmänkin. En todennäköisesti olisi noin nuoren kanssa valmis livesuhteeseen, mutta keskustella voin ja vaihtaa näkökantoja viestittelemällä.

      • älä vieraisiin kajoa

        Niin ja kaiken hummailun päätteeksi voitkin sitten alkaessasi asettua viedä kotiin tuliaisiksi seksitautia ja kenties jotain muutakin vastaavanlaista "mukavaa".


      • Hamppua ja humalaa
        älä vieraisiin kajoa kirjoitti:

        Niin ja kaiken hummailun päätteeksi voitkin sitten alkaessasi asettua viedä kotiin tuliaisiksi seksitautia ja kenties jotain muutakin vastaavanlaista "mukavaa".

        Hai mikäs oli isän äidin ottaessa,mutta minun.Hai on otettava ventovieraan.


    • 30+nainen

      suosittelen tekemään kaiken suunnittelemasi ennen kuin olet naimisissa ja sinulla on pari lasta. Iloista leskeyttä odotellen..

    • Sanon vaan.

      Moikka,

      olet vasta todella nuori! Siispä kehoitan elämään ja kokemaan vielä niitä asioita mitä haluat. Tuossa iässä pitää vielä mennä ja tulla jos siltä todella tuntuu.

      Jos sinut ja poikaystäväsi on tarkoitettu yhteen, te tulette olemaan yhdessä vaikka nyt eroaisittekin.

      ELÄ JA NAUTI TYTTÖ HYVÄ! :-)

    • blää blääl blää

      Liian nuorena vakaitunut, elämä vielä elämättä.

    • hyrui tyiio2050

      Sittenhän olet huora :)) hiih et pyysty olemaan parisuhteessa sinulle pari suhde on vain sexiä

    • anna niin saat

      hanki salarakas ja anna palaa sitten on turha kysellä kun torttu ei kastu.anna ja ota mitä saat ei ainakaan jää kaivelemaan etttä halut on niin anna palaa,niin kauan kuin himot hyrrää.

    • Mun mielestäni

      Älä ainakaan pettämisvinkeistä ota vaaria! Vaikutat hyvältä tytöltä ja nyt mun mielestä sun pitäisi kertoa miehellesi sama mitä täälläkin. Rehellisyys on kuitenkin viime kädessä oikea tapa hoitaa asiat. Miehesi joko antaa sinulle luvan hummailla tai sitten teillä valitettavasti menee poikki. Mutta joka tapauksessa noin nuoren tulee saada kokeilla erilaisia juttuja, niiden avulla sitä oppii tuntemaan itsensä ja maistamaan elämää!

      • 18+19

        Ainoa asia josta olen samaa mieltä on että "Rehellisyys on kuitenkin viime kädessä oikea tapa hoitaa asiat.". Mutta muuten mä ihmettelen noita "erilaisten juttujen" kokemisia. Niitä kun tarpeeksi kokeilee niin ei sitä enää muuhun olekaan kuin kokeilemisiin ja sitten taas ihmetellään että jotain jäi kokematta.

        Tänä päivänä kun tuo elämyksien tavoittelu on kaikkein tärkeintä ja neuvot nuoremmille on tätä luokkaa niin pelon sekaisin tuntein vaan odottelen tulevaa.


    • m 48v

      Liian nuorena laitettu hynttyyt yhteen,asioita jääny kokematta.
      Kyl ne jossain vaihees tulee esiin siinä 40v hujakoilla.
      Syyllisyyttä ei voi kokee fantasioista joita ei toteuta jos se jää vaan haaveiluks.

    • Nähdäkseni tämä ei ole mikään nuorten ongelma nykypäivänä. Ihmissuhteista ja seksistä on tullut kulutustavaraa joillekin, samaan tapaan kuin alkoholista tai vaatteista. Jos ja kun yksi asia alkaa tympiä, ahdistutaan kaiken tasaisuudesta ja yleisesti elämän luonteesta. Vaihtoehto on vaihtelu ja lopulta tuosta vaihtelusta saa tehtyä itselleen elämänmission, jossa mikään ei varsinaisesti riitä, ennen kuin huomaa menneensä liian pitkälle.

      Ymmärrän tämän puolen erittäin hyvin. Olen ollut parisuhde- ja läheisriippuvainen, mutta yhtälailla seksiriippuvainen. Olen riskeerannut ihmissuhteita, oman terveyteni, jotakuinkin kaiken elämässäni siitä hyvästä, että olen saanut maistaa hetken taivasta. Mielihyvä ja jännitys ovat lopulta sellaisia tunteita, jotka kumpuavat vastavoimistaan, ahdistuksesta ja tylsyydestä (ei täsmällisiä, mutta kuvaavia käsitteitä).

      Vastavoimina noilla tunteilla on taipumus ylläpitää tiettyä kierrettä. Tylsyys ja ahdistus ajavat toimintaan, kohti jännitystä ja mielihyvää. Mitä useammin noita jännityksen ja mielihyvän hetkiä itselleen hankkii, sitä useammin niitä tarvitsee, sitä pakottavampaa halu on. Sama mekanismi toimii päihteiden, kovien huumeiden kohdalla. Neurobiologisten aivotutkimusten mukaan esimerkiksi rakastuminen (ihastuminen) vastaa amfetamiinin käyttöä. Tunnepuolisesti rakkaus aktivoi samoja välittäjäaineita kuin amfetamiini. Hyvä musiikki tuottaa mielihyvää, mutta toistaiseksi seksiin ja uskonnollisuuteen ei olla ainakaan minun tietojeni mukaan kovinkaan tarkasti perehdytty. Joka tapauksessa uskoisin ihan omasta kokemuksestani, että siinä pelataan "koksulla", "pirillä" ja "hepolla".

      Ongelma ei ole se, että haluaa ja tarvitsee. Ongelma ei ole fantasioissa. Kaikki lähtee lopulta siitä, millä tavalla tunteitaan hallitsee ja tunnistaa. Jos tunnistaa ahdistuksen ja tylsyyden itsessään sekä ymmärtää, millä tavalla ne tunteet toimivat minussa ja sinussa, niitä voidaan hallita. Uskoisin kuitenkin, että suurin osa ihmisistä ei tunnista tunteitaan ja niiden seurauksia käytöksessään. Ongelma on, ollut ainakin minun kohdallani se, etten ole tunnistanut tunteitani, enkä ole ymmärtänyt niitä. Pakottava halu on saanut toimimaan, ja se saa toimimaan.

      Ohje "elä vielä kun olet nuori" on täyttä hevon... Jos et tunnista tunteitasi, et koskaan itseasiassa elä. Eli eläminen ei sittenkään ole kiinni "elämisestä", vaan Elämisestä. Joka hetki on hyvä hetki oppia ja kasvaa, ne kuuluvat elämään. Elämästä voi nauttia, vaikkei vetäisi viivaa tai viiltelisi. Mutta jokainen elää tavallaan. Ja se on hyväksyttävä.

    • Macho87

      Voi jummijammi, kun te alotette sextailun nuorena. Eiks ois parempi opetella tuntemaan itsensä ja halunsa ennenkuin alkaa sängyssä pelehtimään?

    • sarvet2

      itselläni on sama halu,olen kylläkin mies,tähän haluun ei voi mielipiteet vaikuttaa,paitsi en halua olla miesten kanssa.

    • lady_zymantek

      Siitä vain kokeilemaan!

      Itse tein aikanani täydellisen irtioton, repäisin jo koin melkein kaiken
      keskustelun aloittajan listaaman.

      Se kannatti. Nyt olen vahvempi ihminen ja tiedän rajani/makuni.
      Sain myös kerran klamydian, mutta se lähti antibiootilla.

      Elä unelmaasi, elä jää haaveilemaan.

      • Think Twice

        Joo, kokeilemaan vaan, iteki tein samoin, ja myös minä tiedän rajani nyt.
        Ikävää vain, että minä sain sukupuolitaudin, joka ei lähde pillerillä, vaan on loppuelämän.

        Kannattaako yllyttää kokeilemaan jotain jolla voi olla tuhoisat seuraukset?


    • Niras

      Olet sairas. Vaihda lääkityksesi pikaisesti vahvempaan valmisteeseen ja hakeudu hoitoon!

    • Liikaa fantasioita

      Mitä sen jälkeen, kun olet nuo asiat kokeillut?

    • ylläpito trollaa

      Tämä on niitä ylläpidon kirjoittamia trollijuttuja.

    • Avoimuutta...

      Rohkeasti avointa keskustelua asiasta. Yllättävän usein kumppanillakin saattaa olla samanlaisia fantasioita mutta "siveyden nimissä" eivät uskalla noita esiin tuoda.

      • Samalla kannalla. Yleensä keskustelemalla myös selviää se, onko kumppani alkuunkaan samalla aaltopituudella.


    • Pathfinder77

      No voisit pyytää mieheltäsi lupaa seksiin naisen kanssa ja voisitte myös yhdessä miehesi kanssa kokeilla sitä kimppaseksiä jonkun toisen parin kanssa, tai että etsitte jonkun toisen miehen/naisen kolmanneksipyöräksi. Ei se niin vaikeaa ole.

    • Aikuinen Nainen.,---

      Olet nuori ja löydät varmasti hengenheimolaisiasi jostakin. Olisko parempi erota tarpeeksi ajoissa?

      Fantasioita ei ole tarkoitettu toteutettavaksi mutta sinulla ajatukset alkavat olla jo pakkomielteitä ja siis vaikuttavat elämääsi. Harmi, että haaveilet varatun miehen lutkana olosta. Se ei ole lainkaan sellaista mitä oletat. Kaikki muu haavelusi on kohtuuden rajoissa.

    • Minni 68

      Maailma on täynnä "pitää kokeilla" -juttuja. Muista kuitenkin aina että tekemällä oman pään mukaan saatat satuttaa rakkaitasi ja myös itseäsi! Elämä on niin paljon muutakin kun vällyjen välissä piehtaroimista...

    • Kokemuksesta: Jos tukahdutat omat viettisi, niin parisuhde, vaikkakin kuinka hyvä ja ihana ja loistava, on tuhoon tuomittu. Sinä olet eläin, eläinvaistojen eteenpäin ajama. Noudata niitä vaistoja!

      Ihminen kiipeili puissa ja mökelsi käsittämätöntä apinamölinää vielä 40 000 vuotta sitten. Se on evoluutiossa lyhyt aika. Ole eläin, nauti siitä, toteuta itseäsi.

      jos pystyt tekemään homman nyky-yhteiskunnan täysin vinoutuneet sosiaalisen rakenneihanteen puitteissa, niin hienoa. Tämä tarkoittaa siis että miehesi on mukana. jos ei - suhteenne on tuhoon tuomittu samoin tein. Edelleen - ihminen on eläin, jolla on vahvat vietit, joita sosiaaliset normit yrittävät kahlita. Älä anna näille kaheleille kahleille valtaa, vaan toteuta itseäsi.

      Mutta ole varovainen - täysin sekopäisiä, dorkia ja mulkkuja (kokovartalo) löytyy vaikka kuinka paljon. Jos haluat toteuttaa itseäsi - älä lähde ensimmäisen hullun matkaan, vaan tutustu vieraaseen, ja tee hänestä tuttu, joka voi toteuttaa jonkin osan fantasioistasi / tarpeistasi.

      Ja älä ikinä lopeta fantasiointia. Sillä hetkellä kun sen teet - olet sisäisesti ja seksuaalisesti kuollut. Silloin sinulle riittää lauantaina saunan jälkeen lähetyssaarnajaseksi kun joku rimppakinttu yrittää hinkata kuivaa....

      Pidä fantasiat - älä häpeile - löydä keino - nauti elämästäsi!!!

      • En tiedä oletko huomannut, mutta vaikka ihminen on eläin, ihminen ei ole eläin. Ihmisen ja eläimen välillä on ihan selkeitä eroja, yksi sellainen on tietoisuus omasta käytöksestä ja tunteista.

        Fantasiat ovat mitä ovat. Niistä ei pääse eroon, vaikka kuinka yrittäisi. Sen sijaan niiden merkitystä voi koettaa säädellä, elämään voi asennoitua toisin, kasvaa henkisesti, koettaa kehittää jotakin muuta tekemistä ja pohdittavaa kuin seksi (vaikkapa lasten kanssa), dokaaminen, viihtyminen eli tylsistyminen tai viiltely. Jokainen noista kun viittaa pakkomielteeseen. Se, että kehotetaan "nauttimaan elämästä" ja "toteuttamaan itseään" on puhtaasti kiinni silloin siitä, mihin tarkalleen kehotetaan.

        Me emme tunne toistemme taustoja, emmekä välttämättä tiedosta omiakaan tunteitamme (eli motiivejamme), millä ilveellä onnistuisimme sitten kehottamaan ventovierasta toimimaan oikein? On ihan hyvä, jos itse kykenee elämään ns. nautittavaa elämää, mutta meistä kaikki eivät nauti samoista asioista. Se mikä nyt on hyvää ja toivottavaa, ei välttämättä ole sitä 20 vuoden päästä. Pahimmassa tapauksessa mietimme, millaista elämämme olisi jos olisimme tehneet, mitä aioimme tai olisimme jättäneet tekemättä sen mitä teimme. Oikeaa vastausta ei ole. On jokaisen yksilön oma asia löytää tiensä, eikä se löydy muiden ihmisten kehoituksilla ja viisauksilla.

        Ainoa, mistä voimme olla varmoja, että meidän on seksikumppaneidemme ja ikimuistoisten asioiden seasta löydettävä itsemme. Me, olemme niitä, jotka etsimme ja tunnemme. Niitä, jotka toimimme tiedostamattomina laumaeläiminä, jotka noudatamme sokeina kaikkia hyvältä kuulostavia kehotuksia. Eläimet toimivat vaistojen varassa, ja usein paljon viisaammin kuin ihmiset, emme pystyisi olemaan eläimiä, vaikka kuinka yrittäisimme. Eläimet eivät esimerkiksi ole osoittaneet vastaavaa taipumusta pakkomielteisiin ja addiktiiviseen itsetuhokäyttäytymiseen.

        Kehottamalla olemaan eläin osoitat lisäksi, ettet ole eläin. Eläimet eivät kehottele toisiaan "elämään täysillä" ja "nauttimaan". Eläinten elämä voi olla hyvinkin raadollista, nautinnoista vajaata, mutta voivat silti elää tasapainoisemmin ja pidempään eli paremmin kuin ihminen.


      • naurettavia juttuja

        Mistä se ihminen sinne puuhun ilmestyi? Tippuiko se taivaalta kuitenkin? Vai ameeba päätti kasvattaa itselleen jalat ja kädet ja kiipesi puuhun?


      • morpheuz kirjoitti:

        En tiedä oletko huomannut, mutta vaikka ihminen on eläin, ihminen ei ole eläin. Ihmisen ja eläimen välillä on ihan selkeitä eroja, yksi sellainen on tietoisuus omasta käytöksestä ja tunteista.

        Fantasiat ovat mitä ovat. Niistä ei pääse eroon, vaikka kuinka yrittäisi. Sen sijaan niiden merkitystä voi koettaa säädellä, elämään voi asennoitua toisin, kasvaa henkisesti, koettaa kehittää jotakin muuta tekemistä ja pohdittavaa kuin seksi (vaikkapa lasten kanssa), dokaaminen, viihtyminen eli tylsistyminen tai viiltely. Jokainen noista kun viittaa pakkomielteeseen. Se, että kehotetaan "nauttimaan elämästä" ja "toteuttamaan itseään" on puhtaasti kiinni silloin siitä, mihin tarkalleen kehotetaan.

        Me emme tunne toistemme taustoja, emmekä välttämättä tiedosta omiakaan tunteitamme (eli motiivejamme), millä ilveellä onnistuisimme sitten kehottamaan ventovierasta toimimaan oikein? On ihan hyvä, jos itse kykenee elämään ns. nautittavaa elämää, mutta meistä kaikki eivät nauti samoista asioista. Se mikä nyt on hyvää ja toivottavaa, ei välttämättä ole sitä 20 vuoden päästä. Pahimmassa tapauksessa mietimme, millaista elämämme olisi jos olisimme tehneet, mitä aioimme tai olisimme jättäneet tekemättä sen mitä teimme. Oikeaa vastausta ei ole. On jokaisen yksilön oma asia löytää tiensä, eikä se löydy muiden ihmisten kehoituksilla ja viisauksilla.

        Ainoa, mistä voimme olla varmoja, että meidän on seksikumppaneidemme ja ikimuistoisten asioiden seasta löydettävä itsemme. Me, olemme niitä, jotka etsimme ja tunnemme. Niitä, jotka toimimme tiedostamattomina laumaeläiminä, jotka noudatamme sokeina kaikkia hyvältä kuulostavia kehotuksia. Eläimet toimivat vaistojen varassa, ja usein paljon viisaammin kuin ihmiset, emme pystyisi olemaan eläimiä, vaikka kuinka yrittäisimme. Eläimet eivät esimerkiksi ole osoittaneet vastaavaa taipumusta pakkomielteisiin ja addiktiiviseen itsetuhokäyttäytymiseen.

        Kehottamalla olemaan eläin osoitat lisäksi, ettet ole eläin. Eläimet eivät kehottele toisiaan "elämään täysillä" ja "nauttimaan". Eläinten elämä voi olla hyvinkin raadollista, nautinnoista vajaata, mutta voivat silti elää tasapainoisemmin ja pidempään eli paremmin kuin ihminen.

        Hyviä pointteja. Lisäksi ihmisellä on vapaa Tahto. Mikä ei tarkoita että aina kannattaisi toimia täysin vaistojen varassa ja itsekkäästi. Asiat kannattaa laittaa puntariin. Itse lainaisin thelemaa ja sanoisin "Love is the Law, Love under Will" luultavasti se osuu tähän kuin veitsi voihin.


      • ....
        morpheuz kirjoitti:

        En tiedä oletko huomannut, mutta vaikka ihminen on eläin, ihminen ei ole eläin. Ihmisen ja eläimen välillä on ihan selkeitä eroja, yksi sellainen on tietoisuus omasta käytöksestä ja tunteista.

        Fantasiat ovat mitä ovat. Niistä ei pääse eroon, vaikka kuinka yrittäisi. Sen sijaan niiden merkitystä voi koettaa säädellä, elämään voi asennoitua toisin, kasvaa henkisesti, koettaa kehittää jotakin muuta tekemistä ja pohdittavaa kuin seksi (vaikkapa lasten kanssa), dokaaminen, viihtyminen eli tylsistyminen tai viiltely. Jokainen noista kun viittaa pakkomielteeseen. Se, että kehotetaan "nauttimaan elämästä" ja "toteuttamaan itseään" on puhtaasti kiinni silloin siitä, mihin tarkalleen kehotetaan.

        Me emme tunne toistemme taustoja, emmekä välttämättä tiedosta omiakaan tunteitamme (eli motiivejamme), millä ilveellä onnistuisimme sitten kehottamaan ventovierasta toimimaan oikein? On ihan hyvä, jos itse kykenee elämään ns. nautittavaa elämää, mutta meistä kaikki eivät nauti samoista asioista. Se mikä nyt on hyvää ja toivottavaa, ei välttämättä ole sitä 20 vuoden päästä. Pahimmassa tapauksessa mietimme, millaista elämämme olisi jos olisimme tehneet, mitä aioimme tai olisimme jättäneet tekemättä sen mitä teimme. Oikeaa vastausta ei ole. On jokaisen yksilön oma asia löytää tiensä, eikä se löydy muiden ihmisten kehoituksilla ja viisauksilla.

        Ainoa, mistä voimme olla varmoja, että meidän on seksikumppaneidemme ja ikimuistoisten asioiden seasta löydettävä itsemme. Me, olemme niitä, jotka etsimme ja tunnemme. Niitä, jotka toimimme tiedostamattomina laumaeläiminä, jotka noudatamme sokeina kaikkia hyvältä kuulostavia kehotuksia. Eläimet toimivat vaistojen varassa, ja usein paljon viisaammin kuin ihmiset, emme pystyisi olemaan eläimiä, vaikka kuinka yrittäisimme. Eläimet eivät esimerkiksi ole osoittaneet vastaavaa taipumusta pakkomielteisiin ja addiktiiviseen itsetuhokäyttäytymiseen.

        Kehottamalla olemaan eläin osoitat lisäksi, ettet ole eläin. Eläimet eivät kehottele toisiaan "elämään täysillä" ja "nauttimaan". Eläinten elämä voi olla hyvinkin raadollista, nautinnoista vajaata, mutta voivat silti elää tasapainoisemmin ja pidempään eli paremmin kuin ihminen.

        Osaa koira hävetä kun huomaa että jäi kiinni pahanteosta. Eläimillä on pakkomielteitä esim. jonkin tavoitteen suhteen ja apinat voivat kuolla suruun (itsetuhoisuus). Sopulit juoksevat mereen ja tekevät joukkoitsemurhan.

        Se, että eläimet eivät puhu niin monimutkaisesti kuin ihminen(joka on eläin myös), ei tarkoita etteikö eläimillä ole tunteita. Hyvänä esimerkkinä tästä on Koko gorilla, joka osaa viittoa.

        http://www.youtube.com/watch?v=PDnetyA1T7E


      • .... kirjoitti:

        Osaa koira hävetä kun huomaa että jäi kiinni pahanteosta. Eläimillä on pakkomielteitä esim. jonkin tavoitteen suhteen ja apinat voivat kuolla suruun (itsetuhoisuus). Sopulit juoksevat mereen ja tekevät joukkoitsemurhan.

        Se, että eläimet eivät puhu niin monimutkaisesti kuin ihminen(joka on eläin myös), ei tarkoita etteikö eläimillä ole tunteita. Hyvänä esimerkkinä tästä on Koko gorilla, joka osaa viittoa.

        http://www.youtube.com/watch?v=PDnetyA1T7E

        En tainnut väittää, etteikö näin olisi. Pääpointti on siinä, että vaikka ihminen on eläin, hän eroaa tietyiltä osin eläimestä.

        Monet eläimet ovat ihmisenkaltaisia, vaikkeivät ole ihmisiä. Akvaariokaloilla voi havaita luonteenpiirteitä, mutta se ei kuitenkaan tee kaloista tietoisia haluistaan ja tunteistaan. Mitä fiksaatioihin tulee, kala voi fiksoitua esimerkiksi johonkin kasviin tai toiseen kalaan, mutta tuskin kyselee itseltään, miksi näin. Kalan fiksaation kohde on lisäksi luonnollinen kohde, kun ihminen voi fiksoitua varsinkin kaupunkimiljöössä tavalla tai toisella kulttuurisesti tuotettuihin kohteisiin.

        Seksi on luonnostaan funktionaalista toimintaa. Sen perimmäinen tarkoitus on, että ihmiset lisääntyvät. Kulttuurin kaupallistumisen ja teollistumisen myötä seksistä on tullut kauppatavaraa, se on tuotteistettu, esineellistetty, ja siitä on tehty ihan samanlainen toivekuvatuote kuin mistä tahansa kaupan tavarasta. Ainoa poikkeus on, että ollaan tekemisissä muiden ihmisten kanssa. Vaikkei rahaa vaihdettaisi, seksiin liittyy antamisen ja saamisen logiikka, vaihtokauppa. Kun siitä puretaan ehkäisyvälineiden avulla alkuperäinen funktio, se ei enää ole mitään muuta kuin viiihdettä. Ja viihteenkäytölle, viihtymisen tarpeelle syy on jossakin muualla kuin vain luonnollisissa tarpeissa.

        Seksi liittyy samaan kulttuuriseen kulutusagendaan kuin päihteidenkäyttö, televisionkatselu ja shoppailu. Ne ovat kivoja, mutta pahimmillaan kalliita ja terveydellisesti sekä sosiaalisesti haitallisia harrastuksia. Kun meitä lähinnä kasvatetaan siihen, että me jonkin tällaisen harrastuksen omaksuisimme (ollaksemme hyviä kulutuskansalaisia), olemme kaukana eläinkunnan toiminnasta.

        Tämä kaikki liittyy kulttuurin ohella meidän tunteisiimme. Ahdistuessamme me emme enää Pakene tai reagoi luonnollisella tavalla. Hankkiudumme humalaan, jämähdämme television ääreen, hyppäämme sillalta alas tai hankimme uuden seksikumppanin, koska vanha on tylsä ja koettu. Oma vakaa uskoni on, että ihmiset eivät opi tuntemaan toisiaan muutamassa vuodessa, vaan tutustuminen jatkuu. Tämä ihan siitä syystä, että harva meistä tuntee edes itseään. Me muutumme. Kuitenkin kiihtynyt elämä, tarve kuluttaa, kokea ja elää nopeasti, vaikuttaa meidän käsitykseemme ajasta. Me emme yksinkertaisesti ehdi tai halua tutustua ihmisiin sen paremmin. Yhden yön jututkin saattavat olla liian pitkiä parisuhteita.

        Kyse on lopulta tunteistamme ja siitä, millä tavalla me niitä hallitsemme. Eläin ei ole tietoinen tunteistaan. Ihmisen pitäisi olla, mutta näin ei taida sittenkään olla. Me vain reagoimme tietämättä, miksi. Me emme kykene näkemään syy-seuraussuhteita, koska meidän tulisi ensin ymmärtää itseämme, mistä esimerkiksi tylsistymisemme tai kenties ylikorostunut seksintarpeemme johtuu. Jos pyöritämme tuota asiaa vain hiljaa mielissämme, tuskin tulemme koskaan sen syvällisemmin asiaa pohtineeksi. Siksi yksi inhimillinen ratkaisu on puhuminen. Ja kuten tiedämme, eipä ole sekään helppoa.


      • blackbird76 kirjoitti:

        Hyviä pointteja. Lisäksi ihmisellä on vapaa Tahto. Mikä ei tarkoita että aina kannattaisi toimia täysin vaistojen varassa ja itsekkäästi. Asiat kannattaa laittaa puntariin. Itse lainaisin thelemaa ja sanoisin "Love is the Law, Love under Will" luultavasti se osuu tähän kuin veitsi voihin.

        Uskoisin, että myös eläimillä on vapaa tahto. Ero on siinä, etteivät eläimet tiedä sitä. Sitä ei niiden filosofian luennoilla painoteta.

        Vapaus ja vapaa tahto ovat ihan perusinhimillisessäkin mielessä varsin kyseenalaisia käsitteitä. Markkinataloudessa vapaus tarkoittaa lähinnä vapautta hankkia rahalla erilaisia erivapauksia eli valita riippuvuutensa sekä fiksaationsa. Raha ja ansainta ovat meille jokaiselle välttämättömiä, koska metsästys ja kalastuskaan eivät ole ihan vapaasti, ilmaiseksi harjoitettavaa toimintaa. Kun olemme rahasta riippuvaisia, on vapaus käytännössä mahdottomuus. Mikä johtaa myös siihen, että osa ihmisistä kehittää itselleen fiksaation rahaan. Vaikka heillä olisi sitä tarpeeksi, he tarvitsevat ja haalivat sitä enemmän syistä tai seurauksista välittämättä. Ja vapaa tahto tähän ei voi liittyä muuten kuin kieltäytymällä rahasta ja sen käytöstä. Tällaista vapautta ja vapaa tahtoa eläimellä ei ole.

        Mitä tulee alkuperäiseen keskusteluun seksistä ja vapaudesta harrastaa seksiä kenen kanssa haluaa. Kuka sen tarkalleen estää? Ei kyse ole siitä, etteikö ihminen olisi vapaa toimimaan, vaan siitä, mitkä ovat toiminnan syyt ja seuraukset. Jos ihmiset eivät ymmärrä tekojensa (tunneperäisiä ja älyllisiä) syitä ja seurauksia, he eivät todellakaan ole eläimiä kummempia, ainoastaan heidän halunsa ovat inhimillisiä (osa kulttuurisesti määriteltyjä). Halu pitää sotia yllä ja vie ihmisiä ennenaikaisesti hautaan. Surullisinta on se, että kun syy-seurausyhteyksiä ei tunneta, ihmiset voivat syyttää epäonnestaan ja kokemastaan vääryydestä muita, vaikka olisivat itse tiensä valinneet. Valitus on siinä mielessä ainakin täysin turhaa. Tyytymättömyys kasvaa, kun haluja tyydytetään. (ks. buddhalaisten ajatus halusta kärsimyksenä)

        Tässä järjestelmässä vapauteen ja rakkauteen voidaan liittää mielihyvä ja viihtyminen. Rakastamme helpommin asioita ja ihmisiä, jotka tuottavat mielihyvää ja joiden parissa viihdymme. Asia on melko yksinkertainen, mutta muuttuu monimutkaiseksi, koska niille asetetaan erilaisia vaatimuksia: rakastaa lähimmäistään vain, jos sillä on tarpeeksi rahaa, se käy töissä tai seksi sen kanssa on hyvää tai sillä on sopivan tiukka peba. Tässä ei puhuta rakkaudesta, vaan halusta, joka ylläpitää tyytymättömyyttä.

        Vapaus on rakkaudessa ja elämän sekä ihmisten hyväksynnässä sellaisina kuin ne ovat. Rakastaa maailmaa ja elämää sen sijaan, että rakastaa vain joitakin yksittäisiä asioita siinä. Seksi on lopulta vain yksi asia monien lukuisten rakastettavien asioiden joukossa. Jos kuitenkin ajatukset kohdistuvat vain yhteen tai muutamaan asiaan, vapaus suhteellistuu ja fiksaatioidensa kanssa yksilöä saattaa ahdistaa lähestulkoon kaikki muu mikä normaaliin, luonnolliseen elämään ja elämiseen liittyy.

        Tällaista ei käsittääkseni ole eläimillä, jotka mennä porskuttavat sateessa ja auringonpaisteessa syntymästä kuolemaan. Ne eivät taistele päänsisäisiä olosuhteita (demoneja) vastaan toisin kuin ihmiset.


    • älä unta nää

      ja sitten heräsit ja huomasitkin, että se oli vaan pahaa unta

    • Tarmotonttu

      Joskus sopivana hetkenä kysäiseppä mies ystävältäsi (esim. seksin jälk tai saunassa tai muussa semmoisessa tilanteessa jossa olette raukeina)
      onko hän unelmoinut tai tuntenut vetoa johonkin toiseen naiseen ja jatka samaan hengen vetoon että olet nähnyt unen jossa sinä ja joku molempien tuntema olette harrastaneet seksiä, tämän tapaisella alulla voisi päästä keskustelemaan asiasta.
      Mutta ei liikaa kerralla jos saat ns. pään auki keskustelulle jatka joskus tuonnempana sillä lailla ehkä saat partnerisi ajattelemaan ja ehkä kertomaan tai jopa toteuttamaan joitakin toiveita ................toivotan onnea yritykselle

    • Noupanokone

      Vähemmän pornofilmejä ja enemmän läheisyyttä. Et menetä mitään vaikka jätät nuo hommat tekemättä. Sanon kokemuksesta, parempi yksi kunnon kumppani kuin seksisekoilua. Loputon suo josta ei välttämättä pääse pois. Mies haluaa vaimon ei huoraa.

    • Göbbels

      Minä tarjoudun kimppakivaksi kolmanneksi pyöräksi, himoitsen jo torttuasi, nuolen sitä hitaasti mutta ahneesti, tulet suuhuni, kivaa rietasta, eikö?

    • Jaa vai sillai

      Kysyppä avio mieheltä onnistuuko tämä?

      Luokittele kiireys luokitteluun,a----c

      voi olla että kaikki ovat varattuja,että sillee

    • ei petturi

      ja taas näitä halpojen akkojen puheita,kun entinen kyllästyttää niin uutta kehiin.Ja ollaan sit niin syytöntä et oikein kuvottaa.Opetelkaa elämään suhteessa jos siihen ootte lähteneet.Ei parane vaihtamalla, sen verran tiedetään täälläkin.

    • 16+5

      Ei kaikkien tarvitse olla parisuhteessa. Eroa ja toteuta itseäsi.

    • Just! Mitäs jos vastaisit nimimerkkiini kuitekin. Vaikka etsinkin mieluummin vakisuhdetta seksuaalisesti mielikuvitusrikkaan naisen kanssa, vosin sellaista odotellessa pitää vähän hauskaakin. Jollei miehesi osaa ottaa iloa irti kanssasi, vaikka hänelle on suotu ihana mahdollisuus, kannattaisiko kuitenkin harkita vaihtoa?

    • jonotusnumero käteen

      Hehehe, nyt täällä on nettipojat vehkeet pystyssä valmiina auttamaan noissa aloittajan fantasioissa.

    • I know

      Sä et vissiin oo löytänyt "sitä oikeeta"? Tai et oo valmis parisuhteeseen,vaan haluut bailata ja bailata? Oota kun tuut keski ikäseksi,himot voi olla toisenlaiset,kerro sit täällä meille kaikille,onko "hullaantuminen" samanlaista;)

    • SDILKKA

      19v!"!! Jätä se mies, et ole parisuhteeseen valettu...ole nuori ja pane...

    • Mk

      En edes halua lukea kaikkia vastauksia, sillä:
      Oletko koskan harkinnut toteuttaa nuo fantasiasi oman kumppanisi kanssa? Roolileikkinä?

    • Näin..

      Hei!

      Sinun olisi hyvä keskustella puolisosi kanssa näistä fantasioista. Sen jälkeen kuuntelet itseäsi,että rakastatko miestäsi vai niitä fantasioitasi? Haluatko todella erota miehesi kanssa vain mielikuvitustesi kuvitelmien takia? Päätös on sinun,mutta ole rehellinen itsellesi ja miehellesi.

      Jos ajaudut vieraan miehen kanssa sänkyyn, käytä ehkäisyä.

      • wwwwwwwwwwwwwwwwwwww

        Miten vieraan miehen sänkyyn voi "ajautua"?


    • jepniinolet

      Seksi paranee suhteen myötä. Fantasioita voi toteuttaa sen tietyn ihmisen kanssa.

      "haluan olla jonkun miehen lutka"

      Olet dorka.

      En täysin ymmärrä naisia, mutta noi sun halut selittää tosi paljon edellisestä suhteestani. Eli siis naisesta johon olin todella rakastunut. Hänkin ilmeisesti halusi olla jonkun lutka. Toivottavasti tämäkin piirre naisista siirtyy miehiin ja miehet haluavat yhtäkkiä olla lutkia.

      Et ole dorka. Olet vain tyhmä. Mikset rupea jonkun randomi äijän lutkaksi? Jos kerran olet niin tyhmä? Vai onko se jotain niin siistiä eläänkokemusta mitä mies ei voi ymmärtää?

      Miksi edes kuvittelet sen olevan hienoa seksuaalisesti?

      Eikö se olisi tarpeeksi hurjaa vaihtelua kaltaisellesi idiootille, jos runkkaisit keskisormellasi?

      Äh, anna mennä. Jätä poikaystäväsi ja nussi kaikkia. Jos se on tärkeää...

      Jätä ensin se poikaystävä. Jos sinulla on pokkaa niin kerro vielä, että minkä takia, ettei hän ei jää ihmettelemään asiaa.

      • Tavallisen tylsä?

        "Äh, anna mennä. Jätä poikaystäväsi ja nussi kaikkia. Jos se on tärkeää...

        Jätä ensin se poikaystävä. Jos sinulla on pokkaa niin kerro vielä, että minkä takia, ettei hän ei jää ihmettelemään asiaa."

        Olipa osuvasti lohkaistu, etenkin tuo loppu. Olen itsekin tullut joskus lempatuksi ja asiaa tarkemmin ajattelee, niin syy on aina sama, ei halua enää nussia saman kanssa.

        Aloitus on selvä provo, mutta se ei näköjään estä asiallista keskustelua. =D


    • ie

      Monilla, monilla muillakin on samat haaveet, mutteivät uskalla ottaa sitä puheeksi. Suosittelen, kannattaa vihjailla, ukkosi saattaa haaveilla samaa.

    • sulla väärä mies jos suuttuu sun fantasioista! Tee niin kuin haluaisit itselle tehtävä! Paneta kundiasi jonku sun frendin kans jotta se saa kahta pimppiä....sit on sun vuoro saada kahta munaa ja jos ei käy niin mäkeen tollainen!

      On miehiä jotka tykkää jakaa muijaansa joskus...ota sellainen!

    • Fantasyman 44

      Trouble in me kirjoittaa ihanan rehellisesti.
      Kaikilla meillä on fantasiamaailmamme, jos ei ole niin kyllä silloin on elämä aika köyhää. Minäkin miehenä fantasioin naapurin rouvasta, vaimoni siskosta, kaupan kassasta, "pankin tätistä" tai luxusescortista. Ihania fantasioita.
      Mutta niinkuin kirjoitatkin, ne ovat vain fantasioita etkä voisi pettää miestäsi.
      Hienoa ! Anna ajatuksen lentää, meillä kaikilla yksin ollessa menee kädet reisien väliin ja aah...on oikeus omaan vartaloon ja ajatusmaailmaan.

    • Usko yli kaiken muun

      Kyllä uskovakin haluaa seksiä ja paljon. Fantasiaa myös, vaikka se syntiä onkin. Mulkku seisoo yhtenään ja siihen auttaa vain vain rakastelu naisen, vaimon kanssa, tai hetkeksi hetkellinen itsetyydytys.
      Miksi ihminen on luotukin tällaiseksi seksilliseksi ? No hyvähän se vain on. Naiminen on mitä mukavinta hommaa minun mielestäni tälle rujolle ruumiille.
      Voi että taas naitattaa ! Usko Jeesukseen on hengen mieli ja hyvä niin !

      • Quatrevingtdixneuf

        Synti on kirkon keksimä juttu, jolla hallitaan, uhkaillaan ja kiristetään kansalaisia. Iloitkaa ja nauttikaa, ihmiset! Elämässä ei ole koskaan liikaa iloa ja nautintoa. Miksi hyväksymme kiltisti sen, että tuskaa ja kurjaa on?


    • 125785832

      itse olen seurustellut 4 vuotta, ja yllätyin kun heitin pienessä sievässä miehelleni, mitä jos kokeillaan kolmen kimppaa erään tyttökaverin kans, ja kun hän vastasi vielä myötävästi. Itse ensikerran nuolin naista, ja kuinka kiihotuin kun katsoin kuinka mieheni nuoli häntä, välillä vuorotellen teimme, ja kun nainen nuoli minua mieheni pannessa häntä takaapäin. Sanoimme, että teemme sen vain kerran, mutta jäimme hieman siihen koukkuun. Tosin nyt olemme heittäneet sen pois koska parisuhteemme kärsi siitä pitemmän päälle. Itse olin kokenut kahden miehen kans, ja täytyy sanoa, että paljon nautinnollisempaa on kun on kaksi naista ja mies. Mieheni sanoi, että mikä sen kiihottavampaa oli kuin katsoa kun me naiset nuolimme toisiamme, hän pääsi kyllä niin vauhtiin, että. Minusta on ihan ok, jos kaikki osapuolet tietää mitä se leikki tarkoittaa, ja kunnioittaa jos joku ei halua. Kokeilkaa, jos saat miehesi siitä kiinnostumaan, ja uskon, että miehet ovat otettuja jos heille tälläinen mahdolllisuus annettaisiin.

    • ukki59vee.

      Olen 59 vee ukkomies. Takana avioliittoa 35 vuotta. Seksi väheni rajusti vaimoni vaihdevuosien alkaessa. Itsellä taas seksi alkoi olla yhä kiinnostavampaa.
      Lopulta rohkenin toteuttaa fantasioitani kodin ulkopuolella. Kävin maksullisissa ja löysin muutamia ikäisiäni, ja paljon nuorempia, naisia, joilla oli seksi hiipunut avioliitossa.
      Lisäksi annoin vallan minussa kyteneelle bi-seksuaalisuudelle. Miesseksikokemukset ovat olleet todella hyviä, joskin nainen aina sytyttää paremmin.
      Olen myös päässyt joskus maistamaan 2m 1n. Siinä kiima vei meitä kaikkia kolmea koko yön.

      En ole katunut pätkääkään näille jutuille. Olen kokenut fantasioiden toteutumisen ja olen sinut itseni kanssa.
      Avioliitto jatkuu ja kunnioitamme toisiamme. Olen pitänyt salassa nämä jutut vaimolta.

      Minulle on jo kahden päivän selibaatti tuskallista. Liikun työni takia paljon, joten pystyn järkkäämään tapaamiset hyvin.
      Lisäksi joudun tyydyttämään itseäni paineiden purkamiseksi. En käytä "korrenvahvistajia", siis erektiolääkkeitä.

      Seksi on ihana asia.

    • ve-ku

      Parempi jättää ukko ja alkaa hutsuksi

    • Unelmat pois mielest

      Unelmointia ja fantasioita varmasti kokevat monet. Niitä pursuaa kaikista tuuteista yllykkyksei. Kun kävelet kispan ohi, on iltalehtien lööpit aiona näkyvillä, liäksi pornosta puhutaan aivan hirvittävästi. Myöhäiselokuvat ovat täynnään sekä tietenkin netistä löytyy jos etsii vaikka mitä.

      Sittenkin pyytäisin kaikkia ajattelemaan onkohan tämä oikeaa vai väärää tietoa.
      Kuuluuko todelliseen parisuhteeseen pervous.
      Monia asioita voi puolison kanssakin kokoiella, mutta ei silloin jos toinen ei niistä välitä, voit kuitenkin kertoa että haluaisit.
      Kimppakivat ym. niistä seuraa hermeja ihka varmasti, sillä joku levittää tiedot ja oletkin senjälkeen pohjasakkaa. Porukkaa löytyy luoksesi tähän kivan pitoon, mutta mitään muuta ei osallesi sitten jääkään. Ja näissä on mukana monesti jonkinlaiset huumeet tai ainakin viina, pahoja kaikki.

      Joten on syytä saada tuoda "rasia" eli aivot rullaamaan hieman muissa asioissa , ihan vaikka lähdet kuntosalille kunnon hikijumppaan tai muuta vastaavaa.

      • Quatrevingtdixneuf

        Kuinka määrittelet pervouden? Kuvitelmat ei ole pervoutta. Joitakin kuvitelmia kannattaa yrittää toteuttaa että saa selville, tuntuuko ne niin hyvältä kuin kuvitteli. Osa ei varmasti tunnu ja ne vaihtuvat uusiin kuvitelmiin.


    • janatuinen78

      käy nusase muutaman kerran, ei pimpsasi siitä kulu.päinvastoin.luulisi miestäsikin kiihottavan ajatus pikku teininartusta!
      rohkeasti vaan jakamaan iloa miehille.

    • Elämä on!

      Ei se käytössä kulu. Tautien ja ehkäisyn kanssa täytyy olla tarkka. Eli käytä aina kondomia, jos sinulla ei ole vakituista, luotettavaa rakastajaa.

    • Erilaisia ihmisiä

      Juttele asiasta miehellesi, jos hän hyväksyy asian, niin hyvä. Jos hän ei hyväksy asiaa, niin tietää ainakin mitä on tulossa. Sitten kun alkuvaihe on ohi, innostut kuitenkin "toteuttamaan itseäsi". Siinä vaiheessa mies ei voi enää sanoa, että ettet ole kertonut hänelle.
      Tunsin aikanaan yhden naisen, jolle seksi oli niin tärkeä, että hän haki sitä koko ajan milloin mistäkin. Päivittäin hän rakasteli useamman kerran useamman ihmisen kanssa. Hän oli avioliitossa. Mies eli omaa elämäänsä. Ei olis millään voinut edes yksin jaksaa sitä määrää, jonka hänen vaimonsa päivittäin tarvitsi.

    • exä myös

      Ennustan,että suhteesi ei pitkään kestä JA HYVÄ NIIN.Jos on kova tarve kokea kaikkea mahdollista ,silloin ei kannata sitoutua kehenkään. Ei 19 v pidä vielä seurustella vaan vapaana liihottaa ja toteuttaa näitä toiveitaan.Silloin ei loukkaa ketään ja kun kaikki on koettu, voi vihdoin vakiintua. Eroperheitä, joisa lapsia riepotellaan ympäriinsä on jo riittävästi.

    • Vain elämää

      Etkä ole, kysymys on siitä että haaveilet elämästä. Valitettavasti itse on ratkaistava mitkä jutut haluaa ottaa niskoilleen seurauksineen. Monesti käykin niin että elämä menee lukkoon ja tuntuu ympyröiden sulkeutuvan myös monet pitää että näin käy; on niinsanotusti valmispaketti "ratkaisu". Olen 41v mies ja tuli vietettyä ns. asiallinen ja turvallinen nuoruus(en ole koskaan ollut uskossa). sekin voi kaduttaa että oli turhan rauhallista mutta olen ottanut "vähän" vahinkoa takaisin ja olen super-onnellinen. Nykyään on tosin aivan toisen systeemit eikä tule "rippituoli" tunnetta. Kokisin että enempi on väärin jos ei elä. P.S. Kumminpäin se on nykyään et on huono Tyttöystävä; on kiltti vai tuhma? Minulla on myös transseksuaalisia tuttuja ja he ovat todella hienoja ihmisiä. Parisuhde on haastava kun pitäisi molemmille olla tasapuolinen kompromissi ja varsinkin nyt kun on paljon eri mahdollisuuksia.

    • mr.fantastic

      Ajatuksista ei pidä koskaan tuntea syyllisyyttä, niille kun ei mitään mahda. Toteuttaminen on sitten toinen juttu, tekojaan ihminen voi kontrolloida. Mutta Onhan sinulla vaihtoehtoja

      1) Otat asian esille miehesi kanssa. Seksi on toisille melko herkkä aihe ja melkoinen sosiaalinen miinakenttä, joten asian esille tuominen oikealla tavalla on ihan oma taiteenlajinsa ja vaatii molemmilta kohtalaista itsetuntoa.

      2) Eroat hyvän sään aikana ja irstailet minkä sielu sietää. Muista kuitenkin, että fantasiat ovat kivoja siksi, että niissä kaikki tapahtuu juuri niin kuin sinä haluat. Oikeassa elämässä myös vastapuolella on omat tarpeensa.

      3) Käyt vieraissa. Tämä on kuitenkin ilmeisen pois suljettu vaihtoehto.

      4) Tukahdutat fiiliksesi. Jossain vaiheessa kasvaa nuppi otsaan.

    • sitten vielä

      ihmetellään, miksi miehet vihaavat naisia?
      Moi,olen harras kristitty 19vee.
      Haluaisin tunkea krusifiksin perseeseeni, homoilla pappojen
      kanssa, syödä ripulipaskaa, nussia kuolleita ja
      pelata pitkäävetoa.
      Tuntuu, että elämäni lipuu ohi, ellen tee edellämainittuja asioita.

      • Quatrevingtdixneuf

        Mikset sitten tee?


    • Haaveissain oot

      Ei fantasioissa mitään hävettävää ole, nähdäkseni voit hyvin keskustella miehesi kanssa fantasioistasi sillä ne on vain fantasioita, ellei miehesi ymmärrä sinua näissä asioissa voit rehellisesti kysyä, eikö hänellä ole mitään vastaavia fantasioita, jos mies pitää sinusta hän ei suutu eikä hauku sinua, vaan koettaa myös olla kykynsä mukaan mukana leikissä. Fantasia ja toteutus on kaksi eri asiaa. Jokaisella on omat fantasiansa miksi ei sinulla sais olla.

    • Tyst tyst. Jos kerran olet LESBO niin hanki tyttöpuolinen "poikaystävä".

    • Ihan normaalia, niin minäkin haluisin vierasta ja paljon, mut kun ei nin ei mut taas elämäähän tää vain on, pirua enempiä miettiä heh

    • Kaiken_kokenut_

      19-vuotiaana miehenä itsellänikin oli tosi paljon seksifantasioita. Minä kuitenkin toteutin ne melkein kaikki ja nyt yli 40-vuotiaana olen tosi helpottunut, että elin elämäni silloin niin kuin halusin, vaikka erohan siitä aikoinaan tuli, kun jäin kiinni vieraissa käymisestä. Tuntuisi aivan kauhealta jos en olisi silloin elänyt elämääni niin, kuin se silloin mielekkäältä tuntui. Minä en ole koskaan tuntenut fantasioiden toteuttamisesta syyllisyyttä, en 19-vuotiaana enkä nyt, päinvastoin, olen ylpeä että uskalsin elää elämääni. Ne loput fantasiat joita en toteuttanut 19-vuotiaana, olen toteuttanut ne kaikki myöhemmin kuten esimerkiksi kimppakiva, johon ei vain ollut mahdollisuuksia teini-ikäisenä, kun sopivia kumppaneita ei löytynyt. Nykyään esim. kimppakivaa haluavia löytyy vaikka kuinka paljon, viimeksi kuukausi sitten oli mukana kaunis äiti ja vielä kauniimpi tytär. Kyllä, kaikki on ollut aivan fantastista ja vielä enemmän, vain mielikuvitus on ollut rajana..

    • Ei ole mitään syytä tuntea syyllisyyttä. Meidät on vain opetettu ja kasvatettu väärin. Länsimainen kulttuuri ja ennen kaikkea kirkko ja uskonto ovat vääristäneet koko seksin, haluavat kontrolloida kuka tekee mitä ja kenen kanssa, halunnut kontrolloida sitä ja syyllistää ihmisiä. Miksi seksistä sanotaan, että siinä on jotain tuhmaa, ja varsinkin nainen, joka tunnustaa pitävänsä seksistä, on "tuhma tyttö", siitä huolimatta että kirkon ote ja merkitys ovat vähentyneet.

      Seksihän on ennen kaikkea iloinen ja nautinnollinen asia eikä meitä ketään olisi olemassa ilman sitä. Saa kokeilla ja kuvitella erilaisia asioita ja opetella tuntemaan, mikä tuntuu hyvältä itsestä ja toisesta.

      Yleensä miehet ovat yksioikoisempia. Se on usein vartti ja puks puks ja ruiskis, eikä nainen ehdi tuntea sitä mitä voisi. Tai sitten he käyttävät hirveästi voimaa eivätkä tekniikkaa. Sellaisetkin miehet, jotka ovat "varoittaneet" minua olevansa erittäin kokeneita, ovat olleet aika perustavallisia, mutta ehkä se kokemus on enemmän määrällistä kuin laadullista. Ei minulla ole ollut niin monta seksikumppania miltä ehkä kuulostaa. Olin vain tosi kauan naimisissa.

      Miksi tyydyt haaveilemaan yksin? Kokeile poikaystäväsi kanssa asioita ja tutkikaa, ottakaa selvää mistä tykkäätte. Jos hän ei "kehtaa", hänellä on väärä asenne eli se kasvatus. Siitä vapautuminen voi olla vähän vaikeampi juttu. Tiedätkö, mistä hän haaveilee salaa? Jos haaveet vaikka kohtaakin eikä kumpikaan tiedä? Vakikumppani on siinä mielessä hyvä olemassa, että sellainen oppii ja tottuu toimimaan yhdessä sinun kanssa. Eri miehet tuntuvat erilaisilta ja toimivat eri tavalla, eikä ole ihan helppoa opettaa aina uutta miestä niin että maksimoimme nautinnon puolin ja toisin.

      • asdfasfsd

        Uskonnoissa ihmisten murhaaminen tuntuu olevan pienempi paha kuin porno. Porno saa uskonnolliset ihmiset raivohinsa.


      • Kymppi
        asdfasfsd kirjoitti:

        Uskonnoissa ihmisten murhaaminen tuntuu olevan pienempi paha kuin porno. Porno saa uskonnolliset ihmiset raivohinsa.

        Samoin väkivallan näyttäminen on pienempi paha kuin seksin tai jopa tissien näyttäminen. Lyömistä, tappelua, paikkojen hajottamista näytetään pitkitetysti, mutta seksiä ei.


    • Se että tunnet syyllisyyttä jo pelkistä fantasioistas niin tekee sinusta hyvän tyttöystävän :) Kyllä fantasioida saa niin paljon ku haluaa ja sinuna puhuisin poikaystävällesi ainakin joistain näistä fantasioista ei välttämättä siitä että haluaisit seksiä toisen miehen kans mutta muista,ehkä hän ymmärtää ja teidän suhde nousee paremmalle perverssi asteelle huomattavasti!Tai sitten kun kerta vielä olet nuori niin voit alkaa sinkuksi ja kokeilla asioita sopivassa suhteessa jos siihen tulee pakottava tarve mutta en kannusta että alat lutkaksi ja älä ainakaan petä poikaystävääsi se on pahinta!!Ja jos alat sinkuksi niin ota yhteyttä voin toteuttaa kanssassi suurimman osan näistä haaveistasi koska ne ovat myös minun fantasioitani :)

    • sdfh

      Trouble in me.
      Sun kannattaa tosiaan harkita asioita.
      Jos suhteesi muuten hyvä ja onnellinen, niin älä ainakaan riskeeraa sitä.
      Mutta taas jos nämä sun fantasiat ovat todella voimakkaita, niin ehkä kannattais tehdä asialle jotain.
      Voisit ehdottaa miehellesi just maksamista seksistä(roolileikki) ym.
      Ja voithan varovaisesti ehdottaa jotain vapauksia, kuten kimppakivaa ym.

    • Minulla on ollut varsinkin aiemmin hyvinkin rajuja ja mielikuvituksellisia fantasioita. Joitakin voin ehkä toteuttaa kumppanini kanssa, toisia en. Seksifantasioista ei missään tapauksessa tarvitse tuntea syyllisyyttä, ja jos niistä kirjoittaa, voimakkaita kommentteja ei pidä ottaa henkilökohtaisesti. Tämän tiedän erityisen hyvin.

    • Uskallatko kertoa

      tuon yh-huoraäidillesi ?

    • 87k

      Minä tykkään homostella, se on normaalia.

    • Benguela

      Tuletko tänään Turkuun niin sextaillaan!

    • Suomi-lutka

      Oon ennen 20 ikävuotta nusassut yli 100 miehen kanssa, joten
      pistäkääpi paremmaksi.

    • Jaikal.fi

      Kirjoitin tässä ketjussa varoituksen seksuaaliseen hurjasteluuun antautumiseen.
      Viittasin myös kirjoituksessani että jokaisella ihmisellä on mahdollisuus valita toisenlainen elämä Jumalan kanssa. Kirjoitukseni on poistettu ja siihen tulleet vastaukset. Tällä palstalla ei näytetä hyväksyvän vapaaseen seksiin kriittisesti suhtautuvia kirjoituksia. Tämä on sensuuria ja sanavapauden rajoittamista. Ymmärrän viestini poistot jossakin määrin mutta mikäli uskovien kristinuskon alla olevilla palstoilla toimittaisiin samalla tavalla, sieltä poistettasiin kaikki ateistien kirjoitukset. Mutta näin ei ole kristinusko palstoilla. Siellä saa kirjoittaa ateistit ja kuka tahansa kristinuskon halventavia ja jopa Jumalaa rienaavia kirjoituksia ilman että ylläpito puuttuu sellaiseen. En usko että uskovat edes pyytävät sellaisia kriittisiä ja pilkkaavia kirjoituksia poistettaviksi. Uskomme Jeesukseen ja Jumala itse kyllä kestää kriittisiäkin kirjoituksia. Mutta tällä palstalla se ei toimi niin. MIKSI?

      Minun kirjoitukseni ei ollut rienaava, ei herjaava, ei syyttävä eikä tuomitseva. Se oli varoitusta ja toisen tien osoittamista. Miksi tämä palsta ei salli sellaista kun kristinusko palstat sallivat jopa Jumalan pilkan palstoillaan?

    • erkki-kalevi

      Et ole huono tyttöystävä vaan aivan normaalit vietit omaava nainen.Se, että menet ja panet muita ei tee sinusta huonoa. Se on vietti. Mielestäni seksin voisi rinnastaa hierontaan. Kuka tahansa voi olla kenen tahansa kanssa eikä siitä saa syyllistää. Pettä,mistä muka. Pah...

    • Kysymyksiä kyselen

      Paras olla sinkku niin voi rauhassa harrastaa fantasioitaan, jotka kuuluvat näihin yhden yön juttuihin.

      Itse asiassa voinen kysyä, että miksi tämmöinen tabu kuin yhden yön jutut on niin väärin naisten ja miesten mielestä? :O

      Seksi on seksiä. Meidän esi-isätkin vain harrasti seksiä, ilman tunteita tai että olivat parisuhteissa.

      Ryhmän pomo tosin oli se joka nai ryhmän naisia.

      Miksiköhän sen pitäisi olla tuon vaikeampaa? Eikö parisuhteetkin voi vain olla yhden yön juttuja? :O

      Ja miksi tosiaan on niin että jotkut joutuu olemaan ilman?

    • hmm.

      Sun pitäisi elää sinkkuna. Ei tuosta suhteesta tule nyt mitään. Olet nuori, joten ei voi mitään.

    • Bappa

      höpsis! syyllisyyttä ei kannata potea. olet vielä niin kamalan nuori, että tottakai sinulla on kaikenlaisia ajatuksia itsesi suhteen.
      vakavan suhteen aloittaminen 17 vuotiaana on kova juttu. ehket vielä oikein osaa hahmottaa mitä sitoutuminen toiseen ihmiseen tarkoittaa.
      seksi on kuitenkin sekundäärinen asia pitkissä ihmisuhteissa, mutta ihmisellä on sisäänrakennettu halu ja tarve saada kokemuksia. se lienee eräs ihmisyyden ydinosista.
      mieti oletko valmis vakavaan suhteeseen tuolla iällä. ole rehellinen itsellesi ja muille. hyvät jatkot!

    • ssusanna89

      Älä turhaan tunne syyllisyyttä! minullakin on fantasioita joita haluaisin toteuttaa mm. koiran kanssa rakastelua :)

      • Kotimaan kansalainen

        Onko pääkirjoittaja Saksalaisen/ muun maan... huora..Synnytätkö Suomeen pokia...peltojen kyntäjän..Meidän siitäjät kaaatu rintamala.. sitten kun tuli paremmat ajat.. l kun tämän Suomen maan pojat tykkää tummista..mutta ei vaaleista...


    • ei mitään

      hävettävää. Itse haluaisin tunkea pleikkari-padin perseeseeni
      ja pelata Gran Turismoa eturauhasellani.
      Tekken on liian nopeatempoinen perseellä pelattavaksi.
      Haluaisin teipata maljakon munaani kiinni ja tehdä helikopteria
      kaiken kansan nähden. Mää oon viriili!!!!

    • tänään tuli

      1000 miestä täyteen panolistallani.
      Ei hullummin, kun ottaa huomioon ikäni (24v).
      Parempi elää täysillä,kuin katua sitten myöhemmin.
      Vai mitä nörtit ja muut pillua saamatta jäävät nysvät ;-)

      • hah, mulla tuli 1000 täyteen ku täytin 6v.


      • suokeidas kirjoitti:

        hah, mulla tuli 1000 täyteen ku täytin 6v.

        enkä osannu edes laskea


    • tääonmulleuus

      täh? "1000 miestä...." "...muut pillua saamatta.." No ehkä nykyään on miehiäkin jolla on pillu.

    • PolyAm

      Loistotyttöystävä jos on vahva seksivietti.
      Ehdotapa miehellesi, että muuttaisitte suhteenne avoimeksi. Tai edes että hankkisitte kimppakivaa. Tai ottaisitte selvää polykuvioista. Maailma on tuolla ulkona ja sieltä löytyy kaikenlaista ihmeellistä. Kannattaa tutustua.

    • Tiesitkö

      Seksi on ylimainostettua.

      • Örd

        Seksi on vieläkin aliarvostettua...on niin tärkeää.


    • Kokeile ihmeessä, sittenpähän tiedät miten paljon vihreämpää se oma ruoho olikin.

    • Trouble in me vastaa

      Apua, en olisi ensinnäkään uskonut että näin moni samaistuu minuun (osa tietenkin myös vastustaa). Joku oli kirjoittanut "minuna" kommentteja tuonne väliin, en etsi täältä siis seksiseuraa :D

      Erosimme tällä viikolla avomieheni kanssa. Syy ei todellakaan ollut minun fantasiani. Olemme vain kovin erilaisia ihmisiä, hän ei ole yhtä intohimoinen ja kokeilunhaluinen kuin minä ja that's ok, mutta emme vain toimi parina. Nyt kun olen sinkku, aion ottaa ilon irti, tehdä kaikkea villiä ja nauttia ettei vanhemmiten pidä katua.

      Kuitenkin moni fantasia mitä aloitusviestissä kirjoitin, saa jäädäkkin fantasiaksi. Haluan kyllä toteuttaa osan, mutta tiedän että todellisuus ei ole sama kuin fantasia pään sisässä, esimerkiksi itsensä myyminen kiihottaa ajatuksena, mutta tuskin sitä koskaan tulen tekemään.

      Kiitos kaikille jotka jaiotte kokemuksenne ja annoitte fiksuja ja omakohtaisia neuvoja. Antaa kaikkien kukkien kukkia!

    • moottorisahadildo

      Et kuitenkaan unelmoi, että partnerisi kusisi suuhusi ryyppyreissun jälkeisen aamun virtsat? Voithan alkaa aina fantasioimaan, että olisit terve korvien välistä.

      Se on aivan v*tun kova pommi elämänkumppanillesi käydä läpi kaikki sun sekoilut. Minusta on aika alkaa miettimään elämäänsä uudestaan, jos kaikki tunteet on jossain raiskatuksi tulemisessa ja missä lie.

      • trouble in me

        Miksi fantasiat kertovat että olisin mielenvikainen? Enkä todellakaan ole "sekoillut" suhteemme aikana. Enkä aio "sekoilla" jatkossakaan.
        Myöskään kaikki tunteeni eivät liity mihinkään raiskatuksi tulemiseen.

        Anteeksi jos olen seksuaalinen ihminen jolla on mielikuvitus, se tuskin on sinulta pois. Voit rauhassa viettää koko elämäsi saman ihmisen kanssa, harrastaa hänen kanssaan seksiä kerran viikossa lähetyssaarnaaja asennossa kuolemaan saakka. Kaikki eivät vain halua niin.

        surkea trolli.


    • 1:00

      Ehkä psykiatri voisi auttaa?

    • day and night

      Sun pitää ryhtyä mun tyttöystäväksi. :) Haaveilen toisesta kaltaisestani jonka mielestä parisuhde ei tarkoita sitä, että koko loppuelämä tulee harrastaa seksiä saman kumppanin kanssa. Joo, roolileikit jne. varmasti ovat hyvä tapa maustaa vakiintunutta parisuhdetta, mutta tiedän ettei se itselleni riitä. Uskon, että useimmilla muilla sama tarve seikkailuun ja uusiin kokemuksiin johtaa pettämiseen selän takana esim. firman pikkujouluissa tai muualla missä tilaisuus tekee varkaan, mutta paljon rehdimpää on hoitaa sama yhteisymmärryksessä ja avoimesti. Tämä järjestely ei toki sovi mustasukkaisille ja omistushaluisille.

    • minävaanvantaalta

      Innostavaa että voikin olla tuollaisia naisia olemassa. Tuntuu että kaikki naiset on vain ja ainoastaan liikenteessä muodostaakseen parisuhteen epätoivoisesti ensimmäisen kanssa joka siihen suostuu ja sitten pyöräyttää muutaman skidin ja alkaa lihomaan ku syöttösika. Tosin jotkut naiset alkavat tässä vaiheessa etsimään sitä oikeaa salarakasta ja mieluummin ABDULLAHIA jonka kanssa on niin ihanaa. No jossain vaiheessa kuiteskiin tuulipuku päällä jalapsipuistossa kun sitä ainoaa ja oikeata aviomiestä ei niin voi korvatajjaa.

    • siitä sitten vaan

      Jos haluat olla lutka, niin sitten olet. Muista olla reilu nykyistä miestäsi kohtaan. Eli ensin tämä suhde päätökseen ja sitten lumpun mainetta hankkimaan.

      • seksologinen

        Oletpa typerä toisen leimaaja! Lutkaksi nimität, jos ja kun ihmisella normaali seksuaalinen vietti! Ei ihminen ole yksiavioinen!


      • JEP JEP

        HOROFE-TISSEJÄ RIITTÄÄ


    • Jotain uutta!

      Oletko keskustellut miehesi kanssa? Mistä tietää vaikka ukkoskin innostuis! Koska olet nuori,ymmärrän,että haluaisit kokemuksia. Kerro fantasioistas!

    • 30+ 4

      Oon yli kolmekymppinen mies ja samojen asioiden kanssa paininut. Vaakakupissa kaikinpuolin tervejärkinen hyvin toimiva parisuhde ja suuret himot ja kokeilunhalu kaikenlaisen seksuaalisuuden ympärillä. Tyttöystävällänikin on ollut himoja muita kohtaan aikoinaan, mutta niistä on selvitty. Ihmeelisintä siinä on että hän hyvin itsetietoinen ja varautunut ja hänelle riittää perusasennot ja eritaajuiset panotahdit. Kaikki muu suihinotoista lähtien on hankalaa ja kaiken lisäksi hänelle riittäisi yksi kerta kymmeneen päivään. Haaveilen päivittäin naisesta, joka tykkäisi alistaa ja olla alistettu, joistain roolileikeistä ja pitkäkestoisesta lempimisestä silloin tällöin, upottaisiin vain kahdestaan nautiskelemaan toistemme vartaloista, molemminpuolista vastavuoroista tyydyttämistä ja nautintoa, hyvää kuoharia ja pikku naposteltavaa. Oonko lapsellinen, voisinko löytää naisen, joka olisi tasapainoinen ja unelmoisi samoista asioista ja perheestä ja matkailusta myös.

    • Sexologikko

      Voi tyttö raasu :-)
      Tuohan on ihan normaalia! Sitä sattuu ja tapahtuu!
      Toteuta vaan rohkeasti Unelmasi! Elämä ON nauttia siitä!
      Johan se entinenkin mies sanoi: "Joka on syytön, heittäköön ensimmäisen kiven!"
      Sinun seksuaalisuutesi on VAIN sinun! Kyllä meissä kaikissa asuu se "toinenkin" ihminen. Ei siitä tietenkään pidä huudella, että tullipas maistettuu ns vierastakin! Maailmaan luonnollisin asia!
      En ymmärrä, miksi siitä tehty tabu, ettei saa? Lienee sellainen omistamisen ja toisen alistamisen, määräämisen halu, joka ajaa mustasukkaisuuteen.
      Anteeksi, jos romahdutin monien unelmakuvia...

    • himokasvanhapari

      Älä sido itseäsi liian nuorena , vaan anna palaa.
      Mentiin naimisiin 30v ja mielestämme aika paljon kokeneena. Nyt oltu aviossa 25v ja lasten lähdettyä piristetty elämää kimppaseksillä. Lasten ollessa pieniä voi olla liian aikaista tähän puuhaan.

    • miehellä on

      oikeus tietää parisuhteen alkaessa, onko vaimoehdokas lortto
      vai ei.
      Niin hullulta kuin se saattaa kuullostaa, niin miehiä ei viehätä ajatus
      naisesta, jota koko kylä on pannut.
      Nykyään taitaa olla niin, että olet kunniallinen nainen, jos olet nussinut
      vähintään 50 kanssa.

      • Kyseenalaistaja

        Miten niin vaimoehdokas? Ei kaikki ole yhdessä mennäkseen naimisiin, ryhtyäkseen vaimoksi tai perustaakseen perhettä, vaan siksi että tykkää olle yhdessä, ilman että sen tarvitsisi johtaa johonkin muuhun.


    • "Dude" Loviisasta

      Missä voitais tutustua toisiimme? mulla ihan suht pitkälle samantyyppisiä fantasioita.

      • ou jees

        tavataan ziltonissa...


    • "Dude"

      sinä...laitatko strutsihousut...

    • Satanizer

      Syöppä kuule pimu ihmispaskaa

    • minäminä123

      Varmaan aika paljon mukavampaa on ajatella asioita ja fantasioida niistä kuin oikeasti toteuttaa niitä .Tarkoitan, että esim. kimppakiva ja jonkun lorttona oleminen voi olla aika ikävää jos homma ei miellytäkään. Mitäs sitten kun alkaa kesken kaiken tulla sellanen olo ettei ollukkaan mun juttu?

      Noi on pikkasen kuitenki eri asioita kun haaveilla pääsevänsä jollekkin matkalle lämpöseen maahan ja sekin voi paikanpäällä olla ihan muuta ku odotti. Lentokoneella pääsee pois, mutta mitäs sit kun sun hyväksymässä kimppaleikissä on mukana muutama vahhempi pelimies? Luuletko että ne antaa homman jäädä kesken? Ainakin kannattaa nyt vähän miettiä.

      Se oma kumppani voi olla kuitenkin se tutuin ja turvallisin leikkikaveri. Ja tod.näk. terve kaikin puolin. :)

    • Dude

      entä jos pimu tiedostaa tämän ja kuitenkin on märkänä torttu turvoksissa?

    • kävelevä reikä oot

      Et ole tyttöystävä, olet pelkkä panonukke.

    • skymbe

      Kyllä voisit pettää miestäsi, mikset voisi? Se on niin helppoa. Tarjoat ensimmäiselle vastaantulevalle ihmiselle pimppiä, se on siinä, sinua naidaan ja olet pettänyt! Erittäin helppoa, korkeintaan punastut vähän.

    • Junnununuunu

      Jumalan siunausta.

    • ibu5dd

      Uskosinpa mitä mietit!!!
      Jolet Nuori Akaksi kutsuttu ihminen
      Onneksi et halua pettää Lutustasi
      oikeesti... Arvaappa kuin Sua Kohdellaan!!!!

    • Mies 37

      Ota yhteyttä niin järkätään sinulle kaikki noi mitä haluat kokea :)
      [email protected]

    • Skymbe

      Se että sulla on fantasioita on normaalia, jatka niitä, ei voi kukaan ottaa niitä sulta.

      Sexi on maailman mahtavimpia juttuja ja ilman niitä ei mekään oltais haaveilemassa ja tätä kirjoittamassa.

    • 85v Einari

      Olen vanha ukko jo mutta heppi seisoo tanakasti, mälli tosin ei enää lennä. Omaa eukkoa rakastelin viimeksi noin 25 vuotta sitten, koska hän on jo kuiva kuin saharan aavikko. Jos kelpaa 85 v ukkeli ilmoitathan. Osaan olla hellä ja viagraa en tarvitse. Ei ole tautejakaan.

    • 4353

      Keksi jotain parempaa tekemistä elämällesi, kun huoraaminen. Pistä suhde poikki välittömästi, koska et ole miehesi arvoinen jos hän haluaa vakavampaa.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    4. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    6. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3054
    8. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    9. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe