Eli siis minulla tuli koneelleni yhtäkkiä 2 ilmoitusta jostain perättömästä asiasta. siitä jo päättelin että virus on iskenyt, joten käynnistinkin virusten tarkastuksen samantien mutta ei siinä paljon kerinny kun tuli ilmoitus että sallinko ohjelman windowsin palomuurin tai jotain tällästä... niin en tietenkään sallinnut. sitten yhtäkkiä kone kirjautui ulos ja kun yritin uudelleen sisälle niin kirjautuu sekunnin päästä takas pois!!
mitäpä tällekkin nyt pitäis tehdä kun ei voi edes käyttää koko konetta?
Virus joka estää kirjautumisen!
kriisiapuanyt!!
1
400
Vastaukset
Yksi keino olisi mennä vikaisietotilaan ja laittaa virustarkistus päälle. Vikasietotilaan pääsee kun painaa F8 painiketta heti "bios ikkunan" tulon jälkeen ennen Windowsin latautumista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712973
- 462574
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322235- 792138
- 951956
- 321712
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil201222