Eli mul olis viikon loppuna tulossa kuuden kaverin kaa yökyläily yhen kaverin luona.
Voisko joku ihana kertoo meille jotaki halpaa tai ilmasta ohjelmaa ja tekemistä? Mäkkäri ja kaneushoitola ja pullonpyöritys on luvassa mut jotai viel.
tai kertokaa mitä te teette tyttöjenillossa?
me ollaan siis 14 vuotiaita ja ei kiitos mitää turhia "lesboseksi" "viinaa ja huumeita" "karatkaa kaupungille kännäämää" viestejä (:
tyttöjenilta !
24
3701
Vastaukset
- Missiiss
Viikonloppu on muutes yhdyssana... Mutta siis Leffamaraton ois varmaan kiva ja mässyt tietenkii mukaan (::
- 75A
BOORING!
- hierontaonjees
Harrastakaa kiihkeää ryhmähierontaa
- Anonyymi
1 rep
- justti
totuus&tehtävä, monopoli, leffoja, kynsien lakkaus :) lenkki
- 14vuotiaslesbo
Eli mul olis viikon loppuna tulossa 27 kaverin kaa yökyläily yhen kaverin luona.
Voisko joku ihana kertoo meille jotaki kallista tai tylsää ohjelmaa ja tekemistä? Mäkkäri ja kaneushoitola ja pullonpyöritys on luvassa mut jotai viel.
tai kertokaa mitä te teette tyttöjenillossa?
me ollaan siis 14 vuotiaita ja kiitos jos ette ehdottais lesboilua ja viina sillä sitä on luvassa. =D=D=D - lol
14vuotiaslesbo kirjoitti:
Eli mul olis viikon loppuna tulossa 27 kaverin kaa yökyläily yhen kaverin luona.
Voisko joku ihana kertoo meille jotaki kallista tai tylsää ohjelmaa ja tekemistä? Mäkkäri ja kaneushoitola ja pullonpyöritys on luvassa mut jotai viel.
tai kertokaa mitä te teette tyttöjenillossa?
me ollaan siis 14 vuotiaita ja kiitos jos ette ehdottais lesboilua ja viina sillä sitä on luvassa. =D=D=DTosi hauskaa.
- Ajvxhkft
Ollaa nyt yhel kaveril yötä ja meit on tääl kaheksan ja myö lähettii tonne ulos leikkii valopiiloo ja nyt katotaa simpsoneitxD
- Ygtijgkl
Siis mitä vittua? Noni, joka vitun ikinen kersa jolla on näitä vitun "pippaloita" voi painua hevon vittuun tai mutsin ja faijan viinakaapille...
Millaista on valopiilo?
Aikanaan kun olin nuorempi ei ollut taskulanppuja jos niitä tarvitaan valopiilossa.- Anonyymi
kuusnolla kirjoitti:
Millaista on valopiilo?
Aikanaan kun olin nuorempi ei ollut taskulanppuja jos niitä tarvitaan valopiilossa.Kuinka vanha sä oikein oot ja mitä sä teet 14 vuotiaden yökyläily keskustelussa
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka vanha sä oikein oot ja mitä sä teet 14 vuotiaden yökyläily keskustelussa
Tosi vanha. Ja aloittajakin taitaa olla 25-vuotias.
Haluatko kirjoitella enemmän eläkeläisten verotuksesta?
- Haasteet.....öööö
Oon 11v et niin... mut haasteet on aina kivoja esim: meikkihaaste, jouhohaaste, karkkihaaste vaikka boonbeatser... onhan niitä kaiken laisia. En sit muista miten ne karkit kirjotetaan mut joo...
Onko teiillä twister peliä?
Saunomista, teetä ja televisio.
Kerro miten meni...- Anonyymi
yuggis_ kirjoitti:
2012......
ei oo nyt on 2021.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei oo nyt on 2021.....
Nyt on 2022....
- 3kierrostajanam
joskus kaveriporukalla tehtiin silleen että mentiin alkkareilla rinkiin ja jokainen työnsi etusormen edessä olevan pimpsaan ja sitten laitettiin kari tapion juna kulkee taas laulu soimaan ja mentiin rinkiä kyyryssä, voittaja oli se joka sai ekaksi orkut
- MäOonCool
No tänne on enää turhaa tulla. Niinku koska tää on sitte jotai nyt 2012......
- Anonyymi
MäOonCool kirjoitti:
No tänne on enää turhaa tulla. Niinku koska tää on sitte jotai nyt 2012......
Mä täälnäi 2021
- Anonyymi
Meillä kaveriporukan junassa vain se ensimmäinen oli tyttö
Saunomista ja elokuvia?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101189
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171024- 128920
- 95775
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten287722Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait75649Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504