tyttöjenilta !

tyttö14

Eli mul olis viikon loppuna tulossa kuuden kaverin kaa yökyläily yhen kaverin luona.
Voisko joku ihana kertoo meille jotaki halpaa tai ilmasta ohjelmaa ja tekemistä? Mäkkäri ja kaneushoitola ja pullonpyöritys on luvassa mut jotai viel.
tai kertokaa mitä te teette tyttöjenillossa?
me ollaan siis 14 vuotiaita ja ei kiitos mitää turhia "lesboseksi" "viinaa ja huumeita" "karatkaa kaupungille kännäämää" viestejä (:

24

3701

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Missiiss

      Viikonloppu on muutes yhdyssana... Mutta siis Leffamaraton ois varmaan kiva ja mässyt tietenkii mukaan (::

    • 75A

      BOORING!

    • hierontaonjees

      Harrastakaa kiihkeää ryhmähierontaa

      • Anonyymi

        1 rep


    • justti

      totuus&tehtävä, monopoli, leffoja, kynsien lakkaus :) lenkki

      • 14vuotiaslesbo

        Eli mul olis viikon loppuna tulossa 27 kaverin kaa yökyläily yhen kaverin luona.
        Voisko joku ihana kertoo meille jotaki kallista tai tylsää ohjelmaa ja tekemistä? Mäkkäri ja kaneushoitola ja pullonpyöritys on luvassa mut jotai viel.
        tai kertokaa mitä te teette tyttöjenillossa?
        me ollaan siis 14 vuotiaita ja kiitos jos ette ehdottais lesboilua ja viina sillä sitä on luvassa. =D=D=D


      • lol
        14vuotiaslesbo kirjoitti:

        Eli mul olis viikon loppuna tulossa 27 kaverin kaa yökyläily yhen kaverin luona.
        Voisko joku ihana kertoo meille jotaki kallista tai tylsää ohjelmaa ja tekemistä? Mäkkäri ja kaneushoitola ja pullonpyöritys on luvassa mut jotai viel.
        tai kertokaa mitä te teette tyttöjenillossa?
        me ollaan siis 14 vuotiaita ja kiitos jos ette ehdottais lesboilua ja viina sillä sitä on luvassa. =D=D=D

        Tosi hauskaa.


    • Ajvxhkft

      Ollaa nyt yhel kaveril yötä ja meit on tääl kaheksan ja myö lähettii tonne ulos leikkii valopiiloo ja nyt katotaa simpsoneitxD

      • Ygtijgkl

        Siis mitä vittua? Noni, joka vitun ikinen kersa jolla on näitä vitun "pippaloita" voi painua hevon vittuun tai mutsin ja faijan viinakaapille...


      • Millaista on valopiilo?
        Aikanaan kun olin nuorempi ei ollut taskulanppuja jos niitä tarvitaan valopiilossa.


      • Anonyymi
        kuusnolla kirjoitti:

        Millaista on valopiilo?
        Aikanaan kun olin nuorempi ei ollut taskulanppuja jos niitä tarvitaan valopiilossa.

        Kuinka vanha sä oikein oot ja mitä sä teet 14 vuotiaden yökyläily keskustelussa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka vanha sä oikein oot ja mitä sä teet 14 vuotiaden yökyläily keskustelussa

        Tosi vanha. Ja aloittajakin taitaa olla 25-vuotias.
        Haluatko kirjoitella enemmän eläkeläisten verotuksesta?


    • Haasteet.....öööö

      Oon 11v et niin... mut haasteet on aina kivoja esim: meikkihaaste, jouhohaaste, karkkihaaste vaikka boonbeatser... onhan niitä kaiken laisia. En sit muista miten ne karkit kirjotetaan mut joo...

      • Millainen on JOUHOHAASTE?


    • Onko teiillä twister peliä?
      Saunomista, teetä ja televisio.
      Kerro miten meni...

      • 2012......


      • Anonyymi
        yuggis_ kirjoitti:

        2012......

        ei oo nyt on 2021.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei oo nyt on 2021.....

        Nyt on 2022....


      • yuggis_ kirjoitti:

        2012......

        Siis 6 vuotta sitten. Kai jotain muisti kuvia jäi?


    • 3kierrostajanam

      joskus kaveriporukalla tehtiin silleen että mentiin alkkareilla rinkiin ja jokainen työnsi etusormen edessä olevan pimpsaan ja sitten laitettiin kari tapion juna kulkee taas laulu soimaan ja mentiin rinkiä kyyryssä, voittaja oli se joka sai ekaksi orkut

      • MäOonCool

        No tänne on enää turhaa tulla. Niinku koska tää on sitte jotai nyt 2012......


      • Anonyymi
        MäOonCool kirjoitti:

        No tänne on enää turhaa tulla. Niinku koska tää on sitte jotai nyt 2012......

        Mä täälnäi 2021


      • Anonyymi

        Meillä kaveriporukan junassa vain se ensimmäinen oli tyttö


    • Saunomista ja elokuvia?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      110
      1189
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1024
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      128
      920
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      775
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe