itsetehty vaneri/lasiakvaario.

3453453545

tekeillä itsetehty akvaario, suunnitelmissa että kaikki muut sivut vaneria paitsi kaksi (etu- ja takalasi) sitten sitä lasia, miten se vaneri pitää käsitellä ja mistä sitä ylipäätään saa? kiinnitetäänkö se samalla tavalla silikonilla kuin lasikin? ja voiko sen vanerin maalata valkoseks millään maalilla ja miten siitä maalista saa sellasta että se ei oo myrkkyä niille kaloille yms. ?

1

164

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gdfgfg

Toivottavasti on vakuutukset kunnossa, jos tällaisen aiot ottaa käyttöön. Aika riskialtista puuhaa, eikä altaan rakennusta suositella kuin alan ammattilaisille. Siinä vaiheessa kun on monia kymmeniä/satoja litroja vettä lattialla, niin ei hirveästi naurata. Kannattaa siis oikeasti miettiä kahteen kertaan, mitä on tekemässä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      32
      4094
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      54
      2829
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      43
      2771
    4. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2513
    5. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2485
    6. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      319
      2379
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      2059
    8. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      1775
    9. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1653
    10. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      141
      1507
    Aihe