onko rotillani myco kun ne välillä yskivät ja siinä tulee mukana jotain punaista veren näköistä? :(
auttakaa :(
2
254
Vastaukset
- Sedä
Sairauksista on parempi keskustella osaavan eläinlääkärin kanssa, mutta punainen väri ei ole verta :) Se on rottien räkää, joka on luonnostaan punaista.
- Black rat
Jos flunssa on jatkunut/toistunut, lääkäriin äkkiä!
Se punainen on räkää. Onhan rottien häkki vedottomassa paikassa, ravinto monipuolista ja häkin pohjalla pellettiä, EI sahanpurua?
Jos on lievempi flunssa:
Apteekista saa ilman reseptiä Nutri Plus -vitamiinigeeliä, hinta n. 15€. Eläinlääkärikäyntiä suosittelen, ja kasvattajalta voi aina kysyä. Kotihoitona voi käyttää myös mentholia, valkosipulia, hunajaa ja höyryhengitystä. Suomen Kesyrottayhdistyksen sivuilta ja keskusteluista löytyy ohjeita kotihoitoon.
http://www.kesyrottayhdistys.fi/
Jos hengitys oikein rohisee (kyyhkysen kujerrukselta kuullostava) ja se toistuu, silloin viimeistään antibioottikuuri. Hengitysvaivat kannattaa mieluummin hoitaa aikaisin kuin liian myöhään. Myco on rotilla valitettavan yleinen, eikä sille välttämättä mahda mitään, vaikka tekis itse kaikki oikein.
Tsemppiä, toivotaan että pikkuiset paranee!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774532Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112523- 1731699
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2581577- 1241440
- 1221347
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721259Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91251- 761242
- 35986