Hei! Tarvitsen apua päiväkotipaikan hakemiseen. Elikkä esikoisesta kyse enkä tiedä näistä asioista yhtään. Tulisiko minun ensin olla yhteyksissä mahdollisiin hoitopaikkoihin ja vasta sitten hakea vai voinko vain suoraan laittaa hakemukset menemään? Kaupungissamme on 3 vuoropäiväkotia ja joku niistä olisi meille täydellinen sillä molemmat vanhemmat tekevät vuorotyötä. Onko meillä suurempi mahdollisuus päässä johonkin näistä sillä syyllä että molemmat tekevät vuorotyötä vai onko sillä merkitystä?
Päiväkotipaikan hakeminen!
5
212
Vastaukset
- pph.
Todennäköisesti vuoropäiväkoti on ainoa mahdollinen hoitopaikka lapsellenne. Laita vain suoraan hakemus menemään näihin ja lisätietoihin se, että teette molemmat vuorotyötä.
- äippähdf
Eli ei tarvitse ottaa ensin yhteyttä nuihin päiväkoteihin?
- suoraanvaan
Ei tarvitse, ne on muut ihmiset kuin päiväkodinjohtajat, jotka sijoittavat lapset päiväkoteihin.
- Höpsö
Kyllä ainakin Helsingissä päiväkodin johtaja valitsee, että kuka päiväkotiin pääsee... Jos haluat tutustua paikkoihin niin voithan soittaa johtajalle ja käydä vilkaisemassa paikat ennen hakemuksen jättämistä. Jos on selvää, mihin haluat ykkösenä, niin hakemusta vain lähettämään.
- näinmeillä
meillä ei päiväkodinjohtajat valitse lapsia ja vaan siihen on tietty ihminen, joka jakaa päivähoitopaikat koko kaupungissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1356191
- 574386
- 592861
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282808Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161885- 151544
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹351427Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261427- 311251
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431161