Miten saada musta koira näyttämään mahdollisimman sysimustalta, kuten sen kuuluisi ollakin? :)
Musta turkki kauniiksi?
Snatserishi
3
160
Vastaukset
- Eiköhän
siihen voi parhaiten vaikuttaa hyvällä ja monipuolisella ruokavaliolla. Ei pelkkää nappulaa päivästä toiseen. Tuoretta lihaa kanssa.
Ja runsas(n.10km/pv) liikunta pitää koiran myös hyvässä ja trimmissä kunnossa joka saa turkinkin näyttämään hyvältä Hänen päällään.
Jos jompikumpi tai kumpikaan ei ole balanssissa niin ensimmäinen mistä sen näkee on yleensä turkki. - Elementen
Lohiöljyä päivittäin, kananmunaa pari kertaa viikossa kuppiin.
- kiiltoa
Lohiöljyä tai jotain kylmäpuristettua öljyä ja rasvaa, joka päivä. Sekä säännöllinen harjaus tietysti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774692- 1842023
- 1321722
- 1671333
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161211- 351076
- 78973
- 52946
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78902Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh273884