Millainen on nouseva neitsyt?
Nousuneitsyt
6
2168
Vastaukset
- höpsönsöö
Itse olen nouseva neitsyt, ja oon ainakin huomannut että siisteys on tärkeää. Ei välttämättä niinkään järjestyksellä ja semmosella ole väliä, mutta hygieenisyys. Ja ehkä annan itsestäni semmoisen tutkailevan ja mietiskelevän kuvan. Olen aurinkomerkiltäni oinas! :)
- no no no no no no
Minuakin kiinnostaisi kuulla enemmän nousuneityeistä.. joten kommentoikaapa =)
- toinenarskarapu
Siisteys on mullekin tärkeää ja järjestys. Kaaos on punainen vaate! Myös käytännöllisyys ja loogisuus on tärkeitä tekijöitä. Ehkäpä jotain täydellisyyden tavoittelua? Teen aina aloittamat juttuni loppuun.
Oon ainakin itsestäni huomannut että oon aika herkkä muiden olotiloihin, ihan kuin olis tuntosarvet koko ajan virittyneet ympäristöön. Ja jotenkin vaistoaa toisista sellasia asioita mitä ne muut eivät ehkä tietoisesti välitä itsestään ulospäin. Eli myöskin sellanen mietiskelevä ja analyyttinen luonne:)
Minäkin aurinko Rapu - eiliputuspäivää
Käytännöllinen ja siisti ja havaitsee muiden olotilat.
Nuo kuulosti hyvin tutuilta.
Lisäksi voin sanoa että liikaakin miellyttävä; on parempi olla samaa mieltä kuin aiheuttaa kinaa (koska maallisia nää murheet ovat)
Näyttää ulospäin nynnyn-naamaa vaan ei kerro mitä vauhtia/mihin suuntaan ajatuksissa mennään- Jouneito
Näin on!
- eikorkattusiis
nouseva neitsyt on sellainen, joka herää aina aamuisin. saamattoman eunukin vierestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä372071Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi1821490- 941401
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1421209- 1151098
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1351050Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://251000- 74960
- 70894
- 250886