Juu eli toimiiko ps2 pelit wiillä?
toimiiko ps2 pelit wiillä?
14
196
Vastaukset
- Erkkimerkkki32112312
Tottakai toimii!! Oishan se aika tyhmää jos ei toimis -.- Niih Sonyn pelit Nintendo laitteella TOTTAKAI toimii!!! -_________-
- 7xtucivjkbln
toimiiko Vic-20 pelit PS3:lla? Tungin Vicin pelikasetin PS3:n levyasemaan mutta peli ei ole latautunut vielä, tiedän että näillä oli pitkä latausaika mutta mahtaisikohan peli latautua jo ensi viikkoon mennessä? Load erroria ei ole ainakaan ruudulle vielä tullut.
- loldrofl
HAHAHAHAHAH lol sony ps2 pelit wiille hahah
- -.-
No ei tietenkään toimi!!!
- Win! I aint starvin
So... Many... Feeders!... Food unlimited! TROLLING IS ALIVE! GROFL
- ._.
Miksei mun nintendo DS peli toimi mun ps3?? ._.
- Järki päähä!
No, eiks sen luulis olevan sanomattakin selvää että Sonyn pelit ei toimi Nintendon laitteessa -.-
- pelaan???
Se toimii.. olis se ny tyhmää jos ei vois pelata saatanan jonne.. -_-
- AAAHAHAHAHA
Voi vittu, ihan niinku kunnolla repesin aloittajan kysymykseen XD
- Pelkkä WII ;D
Koittakaa ymmärtää kaikki että ps2 pelit toimii Wiillä, ja myös PC pelit ehkä toimii! en oo kokeillu PC pelei mut kaveri sano et toimis.
- Wii Wii Wii!!!!!!
Nii mul on Wii ja oon pelannu sil PC ja ps2 ja ps3 pelejä!!!!!!!!!!
- softman
Minä kokeilin ja mun videokasettia voi katsoa xbox360:sellä.
- PeeÄsPeeOnhyväKonsol
Mun PeeÄsPeellä voi kattoa VeeHooÄssiä!
- Lifem0ck3r
Juu kyl toimii. Oon pelannu gta:ita. God of war pelejä, metal gear solid pelei ja lukemattomia muita ps2 klassikkopelejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611179- 42891
- 51651
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että325647Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116626- 51618
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 93600
- 75566
- 56564