Onko pääskysten syysmuutto jo ohi?

Huolestunut

Meillä on tallissa vielä kolme pääskysen poikasta toisesta poikueesta. Emolinnut ovat muuttaneet viime viikonloppuna ja nämä kolme jäivät yksin. Ne osaavat lentää ja hankkia ruokansa jo itse, mutta kovin on outoa, etteivät vielä ole lähteneet. Onko vaara, että ne nyt näivettyvät lentävän ravinnon loppuessa tai paleltuvat ilmojen kylmetessä? Huoli on kova. Vieläkö muualla on haarapääskyjä olemassa?

5

805

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lämpimällä...

ilmalla on kärpäsiä yms.Kyllä ne lähtevät kun ruoka loppuu.Muutamassa tunnissa Suomenlahden eteläpuolella

• Huolestunut

Onneksi tosiaan joitakin öttisiä on vielä lennossa. Sopivalla tuulella lentävät hetkessä parempiin olosuhteisiin, siis nuo pääskyset :). Kuitenkin vielä tänä iltanakin kököttivät rivissä tallissa.

• Huolestunut

Tänään oli sitten yksi kaveri jätetty matkasta eli kaksi on noista lähtenyt ja yksin yksinäinen kököttää tallissa :(

• Huolestunut

Viimeinenkin pääskynen on lähtenyt tänään matkaan :) Eli hyvinkin myöhäiseksi voi lähtö näköjään venyä. No eipähän tarvitse jatkossa niin huolestua, jos pääjoukot ovatkin jo menneet.

• kyllä se..

luonnon järjestys on ihmeellinen.Mistä osaavat lähteä oikeaan suuntaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      216
      1039
    2. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      49
      864
    3. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      98
      821
    4. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      215
      784
    5. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      68
      687
    6. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      48
      609
    7. Panettaako sua

Yhtään?
      Ikävä
      46
      593
    8. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      64
      566
    9. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      77
      534
    10. Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"

Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh
      Suomalaiset julkkikset
      2
      513
    Aihe