Noniin eli kaikki aseet pitää kieltää suomesta. Eihän yksityishenkilöille aseita voi antaa, sillä joka päivä saa lukea miten nämä hullut ammuskelevat viattomia siviilejä. Ehdotan aseiden täyskieltoa suomessa, niin ei tarvitse enää pelätä itsensä ja muiden puolesta että milloin nämä "metsästäjät" alkavat taas ammuskella. Pyssyt pois vaan yksityishenkilöiltä!
Kaikki pitää kieltää!
25
184
Vastaukset
- Osmoosi68
Suomen tilastokeskuksen mukaan vuosittain noin 30-40 ihmistä saunoo itsensä hengiltä ihan vahingossa, tapaturmaisesti. Eihän yksityishenkilölle voi saunaa antaa, sillä joka päivä saa lukea miten nämä hullut löylyttelevät itsensä ja viattomia siviilejä hengiltä. Saunat kiellettävä välittömästi! Muutenkin on aivan älytöntä istua pimeässä kuumassa kopissa hikoilemassa. Monet kansat pärjäävät ilman saunaa aivan mainiosti. Sen käyttötarvetta ei voi mitenkään järkevästi perustella. Täysin turhia kuolemia mokoman ylellisyystuotteen vuoksi.
- ukkoskeppi
Aloittajan toiveen toteuduttua jäisi kansalle vielä ne luvattomat aseet, joilla enin osa rötöksistä tehdään.
Samoin loppuisi hirvien metsästys ja jo muutamien vuosien kuluttua liikenteessä vuosittain kuolisi satoja ihmisiä hirvikolareissa.
Nykyään siis vuosittain kivääreillämme (ukkoskepeillämme) pelastamme satoja ihmishenkiä hirvitörmäyskuolemilta.
Tahdotko siis todella,että kaikki aseet pois? - En minä vaan
joka päivä tuollaisia uutisia lehdistä löydä.
Sitäpaitsi muistini mukaan poliisit ja vartijat ovat ammuskelleet toisiaan ihan päivätyön lomassa.
Jos pelkäät jatkuvasti tulevasi ammutuksi, niin mene hoitoon.... Toisaalta hoitovirheen vuoksi Suomessa kuolee vuosittain noin 1200 henkeä, vaikka lääketiedettäkin säätää jonkinlaiset lait. Liikenteessä kuolee ja vammautuu muutama sata... pelkäätkö kadulla ? Mikset? - aseetkiellettava
Miksi vastaatte provoon?
- ovorp
Koska provodaan takaisin ja samalla piilosivistetään sinua.
- Eläinten kannalla
Jos esimerkiksi supikoiria ja kettuja ei metsättettäisi niin yli puolet suomen eläismistä olisi rabiaattisia (eli raivotautisia). Saman tien leviäisi kettusyyhy ja trikiini. Kettusyyhyn kuvaus:karva on pois laajalta alueelta ja sitä peittää kellertävä rupikerros. Eläimet ja puut alkaisivat kadota. Paperiteollisuus vähentyisi kun hirvet syö puuntaimet. Mieti jos kettu haukkaisi reitesi aamiaiseksi.
- joulupukkiko se....
Noh, aloittaja vain esitti oman toiveensa, ei siinä sen kummempaa. Sitä voi sitten odotella toteutuvaksi. Hieman eri asia kun pienenä vanhemmille sanoi, mitä joulupukilta toivoi, se usein toteutui.
- Jämpti juttu
Aloittaja käyttää sanaa "pyssyt".Jo siitä näkee tietotason.Jokainen normaali armeijan käynyt muistaa mikä ero on pyssyllä ja aseella.
Jämpti juttu kirjoitti:
Aloittaja käyttää sanaa "pyssyt".Jo siitä näkee tietotason.Jokainen normaali armeijan käynyt muistaa mikä ero on pyssyllä ja aseella.
Heh heh, tähän voisin todeta, jotta sinulla on "pyssy" housuissasi, mutta minulta löytyy "ase".
- Isoaseinen hirvimies
Susianalyytikko kirjoitti:
Heh heh, tähän voisin todeta, jotta sinulla on "pyssy" housuissasi, mutta minulta löytyy "ase".
Joopa joo. Ase se on ilmakiväärikin. Ihanko itse työnsit sen perseeseesi?
Minähän olen jo ratkaissut tämän ongelman. Lukekaa aiempi avaukseni EHDOTUS UUDEKSI ASELAIKSI. Fiksu huomaa siinä olevan viisauden.
- heh heh vaan
Raukka nostelee aina kirjoitustaan, mutta ketään ei voisi se vähempää kiinnostaa.
Heh heh, etkös huomannut saamaani raivoisaa kannatusta avauksessani. Minua suorastaan ylistetään ja palvotaan, pyydetään mukaan politiikan tekoon.
- Karhunkaataja
Heh heh, etkös huomannut saamaani raivoisaa kannatusta avauksessani. Minua suorastaan ylistetään ja palvotaan, pyydetään mukaan politiikan tekoon.
Säälistä sinua kehutaan.
- Susixxxxxxxxxxxlle
Onko sinulla varmasti kaikki tallella ? Ja en nyt tarkoita, rahaa, vaatteita, kirjoja, jne.
Oletko muuten täysi-ikäinen? Osaat kyllä kirjoittaa, mutta...
Olen lukenut kirjoituksiasi, mutta ei niissä ole päätä ei häntää (=järkeä).
Koetahan nyt sinäkin rauhoittua ja avata silmäsi ja ymmärtää todellista elämää. Tule pois sieltä mielikuvitusmaailmastasi. Susixxxxxxxxxxxlle kirjoitti:
Onko sinulla varmasti kaikki tallella ? Ja en nyt tarkoita, rahaa, vaatteita, kirjoja, jne.
Oletko muuten täysi-ikäinen? Osaat kyllä kirjoittaa, mutta...
Olen lukenut kirjoituksiasi, mutta ei niissä ole päätä ei häntää (=järkeä).
Koetahan nyt sinäkin rauhoittua ja avata silmäsi ja ymmärtää todellista elämää. Tule pois sieltä mielikuvitusmaailmastasi."Olen lukenut kirjoituksiasi"
Ei se sitä tarkoita, että älyäisit ja löytäisit niissä piilevää syvällistä viisautta. Voithan lukea vaikka suhteellisuusteoriaakin, mutta tuskin älyät siitä yhtään mitään. Minä älyän sitäkin.- Susixxxxxxxxxxlle
"Olen lukenut kirjoituksiasi"
Ei se sitä tarkoita, että älyäisit ja löytäisit niissä piilevää syvällistä viisautta. Voithan lukea vaikka suhteellisuusteoriaakin, mutta tuskin älyät siitä yhtään mitään. Minä älyän sitäkin.Voisit selvittää meillekin tätä omaa suhteellisuusteoriaasi.
Sudet voit jättää niille, jotka niistä todellä jotain tietävät.
- kuin kermaa kissulle
Nyt kyllä naurattaa. taisi olla pitkästä aikaa melkein joulu narsistille. Hän kun haluaa sitä huomiota, kaikki kelpaa kunhan huomataan. Hölmö raukka yrittää kirjoittaakin ilman solvaa, että ei poistettaisi kirjotuksia.
Noniin, nyt on annettu huomiota hullulle, monen kirjotuksen verran. - väärä palsta sillä
Kyllä sillä on suppea tuo maailmankatsomus, siihen kun kuuluu ainoastaa se "minä"
Kaikki alkaa aina minä,minä,minä ja loppuu myös siihen minättelyyn. Järkeä ei ole missään, mutta minää tuodaan esiin siinäkin.
On ollut ankea lapsuus, harvoin noin kipeetä narsismia näkyy. Riittää kun joku haukkuu urakalla ja pääsee väliin heittämään noita "minä-juttuja"
Silloin on hullun maailma mallillaan. - Susinalyytikko
Mitäs se Susianalyytikko yrittää saavuttaa kirjoittamalla omia "tutkielmiansa" tänne Suomi24:n palstoille. Ei ole kyllä paskan merkitystäkään. Jos oikeasti haluaisit vaikuttaa asioihin, kirjottaisit asioistasi lehtiin. Eikun niin! Unohdin tosiaan, että eihän avohoitopotilaiden kirjoitelmia hyväksytä lehtiin! Heh heh, heh heh, heh heh.
- Taitaa "lyytikkko"
olla itse enemmän tutkittavana, kuin tutkijana.
Mutta joskus pääsee lukitusta huoneesta "maakuntamatkoiltaan" karkaamaan hoitajien nettitietokoneen ääreen. Taitaa "lyytikkko" kirjoitti:
olla itse enemmän tutkittavana, kuin tutkijana.
Mutta joskus pääsee lukitusta huoneesta "maakuntamatkoiltaan" karkaamaan hoitajien nettitietokoneen ääreen.Heh heh, pelkureitten hysteria vaan lisääntyy, vaikka sudet vähenevät koko ajan. Raukka ei nuku yötänsä rauhassa niin kauan kuin yhdenkään eläimen jälki löytyy takapihalta. Sehän on aivan varmasti suden jälki, heh heh....
- suden selättäjä
Heh heh, pelkureitten hysteria vaan lisääntyy, vaikka sudet vähenevät koko ajan. Raukka ei nuku yötänsä rauhassa niin kauan kuin yhdenkään eläimen jälki löytyy takapihalta. Sehän on aivan varmasti suden jälki, heh heh....
Nukuin mahtavat unet viime yönnä. Näin nimittäin todella hyvän unen suden selättämisestä. Taisi olla tuo susi nimeltään Susianalyytikko.
suden selättäjä kirjoitti:
Nukuin mahtavat unet viime yönnä. Näin nimittäin todella hyvän unen suden selättämisestä. Taisi olla tuo susi nimeltään Susianalyytikko.
Heh heh, onhan päiväselvää, jotta kuulamestaria, suurta ajattelijaa ei selätetä muuta kuin unessa.
- ajattelia
Heh heh, onhan päiväselvää, jotta kuulamestaria, suurta ajattelijaa ei selätetä muuta kuin unessa.
Geishakuula?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 561268
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1561217Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle601115Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1031077Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu511056Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä56863Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä56843Miten aiot saada kaivattusi?
1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?54785- 32772
KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin74761