Verkkokauppa dot comissa näyttäisi NX200 olevan TODELLA hyvässä tarjouksessa 399€. Testien mukaan 600€ hinnallakin tuo on jo hinta/laatusuhteessa hyvä valinta. Uskaltaisiko kokeilla samppaa? Pitäisi vanha Canon 350 päästää vähitellen eläkkeelle.
Samsung NX200 kokemuksia?
3
785
Vastaukset
- ****erämies****
Saakohan tuolla RAW-kuvia?? Mahtais olla mukava reissussa vaelluksella, ehkä telepää jää lyhyeksi.
- telepää?
Hinta-laatusuhteeltaan erinomainen kamera
RAW-formaatti: SRW
”ehkä telepää jää lyhyeksi”?
Ehkä niinkin, riippuu kai siitä kuvaako ”arkoja tipuja” itse en ole koskaan tarvinnut yli 200mm polttoväliä
Objektiivivalikoima on 16 – 200 mm
Zoom: 18 – 200mm
http://www.samsung.com/fi/consumer/photo-film/cameras/nx-cameras/EV-NX200ZBABSE-accessory - Nikonikko
Ja mitähän mullistavaa saisit tuossa tilalle luopuessasi Canon 350D:stä? Lisää pikseleitä? Jos kerran olet jo EOS-maailmassa (EF/EF-S-objektiivien omistaja), niin miksi et päivittäisi runkoasi tuoreempaan Canoniin, vaikka vähän käytettyynkin?
Katu-uskottavuutta tuo NX200 ei muotoilunsa puolesta ainakaan tuo, olkoonpa ominaisuuksiltaan kuinka etevä tahansa (hintaluokassaan).
Jos lähtee liikkeelle puhtaalta pöydältä, haluaa välttämättä kompromissi-kompaktijärkkärin eikä aio koskaan laajentaa enemmälti järjestelmäkalustoaan, niin saattaahan tuo vaikka ollakin 400 euron sijoituksen väärti. Minä käyttäisin saman rahan toisin. Järkkärissäni on muun muassa oltava etsin.
Lue nyt kuitenkin ammattilaisen blogista arvostelu tuosta kamerasta:
http://sulanto.blogspot.fi/2012/05/samsung-nx200-kokeilussa.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.34914303- 2445706
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny113248- 1872425
- 1372159
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il131868Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos981479Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon461296Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411186- 891130