Verkkokauppa dot comissa näyttäisi NX200 olevan TODELLA hyvässä tarjouksessa 399€. Testien mukaan 600€ hinnallakin tuo on jo hinta/laatusuhteessa hyvä valinta. Uskaltaisiko kokeilla samppaa? Pitäisi vanha Canon 350 päästää vähitellen eläkkeelle.
Samsung NX200 kokemuksia?
3
835
Vastaukset
- ****erämies****
Saakohan tuolla RAW-kuvia?? Mahtais olla mukava reissussa vaelluksella, ehkä telepää jää lyhyeksi.
- telepää?
Hinta-laatusuhteeltaan erinomainen kamera
RAW-formaatti: SRW
”ehkä telepää jää lyhyeksi”?
Ehkä niinkin, riippuu kai siitä kuvaako ”arkoja tipuja” itse en ole koskaan tarvinnut yli 200mm polttoväliä
Objektiivivalikoima on 16 – 200 mm
Zoom: 18 – 200mm
http://www.samsung.com/fi/consumer/photo-film/cameras/nx-cameras/EV-NX200ZBABSE-accessory - Nikonikko
Ja mitähän mullistavaa saisit tuossa tilalle luopuessasi Canon 350D:stä? Lisää pikseleitä? Jos kerran olet jo EOS-maailmassa (EF/EF-S-objektiivien omistaja), niin miksi et päivittäisi runkoasi tuoreempaan Canoniin, vaikka vähän käytettyynkin?
Katu-uskottavuutta tuo NX200 ei muotoilunsa puolesta ainakaan tuo, olkoonpa ominaisuuksiltaan kuinka etevä tahansa (hintaluokassaan).
Jos lähtee liikkeelle puhtaalta pöydältä, haluaa välttämättä kompromissi-kompaktijärkkärin eikä aio koskaan laajentaa enemmälti järjestelmäkalustoaan, niin saattaahan tuo vaikka ollakin 400 euron sijoituksen väärti. Minä käyttäisin saman rahan toisin. Järkkärissäni on muun muassa oltava etsin.
Lue nyt kuitenkin ammattilaisen blogista arvostelu tuosta kamerasta:
http://sulanto.blogspot.fi/2012/05/samsung-nx200-kokeilussa.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 275333
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34677- 1551703
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551446Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141282- 931114
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211094viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.206987En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.69982- 37839