Paras kanin pelletti?

mietityttää

Minkä merkkinen pelletti on parasta?

18

6370

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vesauu

määä ainaki käytän vcessapaperia

• puputäti

Niin tarkoitatko syötävää pellettiä vai kuivikepellettiä ? Minä ainakin käytin kuivikkeena "Hankkija/maatalousliikkeestä" ostettavaa puupellettiä, oli aika edullista kun osti ison säkin, maksoi muutaman euron. Tämä puupelletti on tarkoitettu poltettavaksi lämmityskattiloissa, mutta toimii hyvin kuivikkeenakin:)

Syötävänä pellettiä käytin muistaakseni Altromin-nimistä, myöskin isoissa "säkeissä" otettavaa - tuli paljon halvemmaksi kuin pikku pussit. Ja ainakin ranskanlupat tykkäsivät.

• Parastaa

Mullakin on altromia ja on kyllä ihan super hyvää

• Cunicomplete
    • mietityttää

Siis kanin RUOKA pelletti! Sitä oli siis tarkoitus kysyä.

• kanimus

erittäin maukas vaihtoehto on Genesis-sarja. Kani saa tästä kaikki tarvitsemansa vitamiinit ym. Ruoka kannattaa ostaa pienemmistä eläinkaupoista sillä ainakin faunatar velottaa järkkyä summaa. Itse ostan sitä n.5€/kg kun ostan isomman säkin kerralla.
      genesistä on meitin kanit syöny aina ja aina vaan tuntuu maistuvan.
      Toinen hyvä on oxbow, myös eläinkauppatuote, tämä myös hieman kalliimpaa, mutten sanoisi sen olevan parempaa.

• "kaikkitietävä"

Genesissä on enemmän rasvaa ja itse suosittelen oxbowia! :)

• roosaaaaa

käytän oxbowia (: mun kani tykkää siitä SUPER paljon !!:D suosittelen !

• eläintenhoitaja
    • rrravingrabbit

Eläintarvikeliikkeen laadukkain oxbow. Markettien ruuista freddy kanipelletti on ainut sopiva, halvempiin markettiruokiin (osku, festival) kani voi kuolla. Tämä ei valitettavasti ole provo. http://puput.us/ ruokinta osio.

• idawee

Meillä puput syö tällä hetkellä Rabbit Royalea. Oon ollut siihen tosi tyytyväinen. Kanit tykkäävät siitä todella paljon ja se on todellakin sopivaa ja hyvää ruokaa kaneille. Olen saanut kerrytettyä pupuille lisää lihasta sen avulla, kun ne aiemmin kaipasivat lisää lihaksia. Rabbit Royalea saa esim. Agrimarketeista. Myös monet kaninkasvattajat suosittelevat tätä ruokaa. :)

• Kanits

Asiasta voi olla montaa mieltä. Sisältää mm. Maissia mikä ei ole kanille hyväksi ja pusseista on löydetty jauhomatoja. Vastuullinen kasvattaja ei tätä käyttäisi mutta monet sortuvat siihen halpojen hintojen ja suurten kanilaumojen takia

• puppuub

Vanhalle kanille Genesis on osoittautunut parhaaksi, kun ravinteet ei imeydy niin hyvin ja kani on melko luiseva. Nuorempana söi Altrominia, mitä suosittelisin nuoremmille kaneille.

• täpläkinuski

itse syötän. verse laga crispy pellettii siin on rasvaa 2,5 ja kuituu 20% seassa on myös burgess ecxeliä kuitua siinä 18% ja rasvaa. 3%

• Kanit

Kuivikkeena käytän hankkijasta ostettua puupellettiä. Se on tosi edullista eikä pölyä toisin kuin puru.
      Ruoka pellettinä käytän genesistä ja science selectiveä. Science selective on todella hyvää pellettiä, sillä siinä on paljon vitamiineja ja se on maistunut hyvin ainakin meidän kaneille.

• kaninomistaja

meillä on hyvää pellettiä nimeltä brit animals! hyväksi kaneille ja maistuu hyvin kaneilleni.:))

• Anonyymi

Ite ostin brit animalssia nyt testiin kanilleni!👍

• Anonyymi

Versele laga,bunny ja Genesis

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      203
      2790
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      165
      2496
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      106
      1162
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      951
    5. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      256
      904
    6. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      107
      902
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      879
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      307
      874
    9. Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.

Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k
      Kaste
      453
      778
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      748
    Aihe