Minkä merkkinen pelletti on parasta?
Paras kanin pelletti?
18
5848
Vastaukset
- vesauu
määä ainaki käytän vcessapaperia
- puputäti
Niin tarkoitatko syötävää pellettiä vai kuivikepellettiä ? Minä ainakin käytin kuivikkeena "Hankkija/maatalousliikkeestä" ostettavaa puupellettiä, oli aika edullista kun osti ison säkin, maksoi muutaman euron. Tämä puupelletti on tarkoitettu poltettavaksi lämmityskattiloissa, mutta toimii hyvin kuivikkeenakin:)
Syötävänä pellettiä käytin muistaakseni Altromin-nimistä, myöskin isoissa "säkeissä" otettavaa - tuli paljon halvemmaksi kuin pikku pussit. Ja ainakin ranskanlupat tykkäsivät.- Parastaa
Mullakin on altromia ja on kyllä ihan super hyvää
- Cunicomplete
Versele-Laga Cuni Complete
Ravintosisältö: raakavalkuainen 15%, raakakasva 3%, raakakuitu 20%, raakatuhka 8%, kalsium 0.9%, fosfori 0.6%.
http://www.unelmalemmikit.net/kauppa/product_details.php?p=1008 - mietityttää
Siis kanin RUOKA pelletti! Sitä oli siis tarkoitus kysyä.
- kanimus
erittäin maukas vaihtoehto on Genesis-sarja. Kani saa tästä kaikki tarvitsemansa vitamiinit ym. Ruoka kannattaa ostaa pienemmistä eläinkaupoista sillä ainakin faunatar velottaa järkkyä summaa. Itse ostan sitä n.5€/kg kun ostan isomman säkin kerralla.
genesistä on meitin kanit syöny aina ja aina vaan tuntuu maistuvan.
Toinen hyvä on oxbow, myös eläinkauppatuote, tämä myös hieman kalliimpaa, mutten sanoisi sen olevan parempaa.- "kaikkitietävä"
Genesissä on enemmän rasvaa ja itse suosittelen oxbowia! :)
- roosaaaaa
käytän oxbowia (: mun kani tykkää siitä SUPER paljon !!:D suosittelen !
- eläintenhoitaja
Genesis on todella rasvaista 4,5% vaikka kani tarvitsisi vain 1%
Altromin vastaa parhaiten kanin tarpeita: http://kaniwiki.wikispaces.com/Pelletit - rrravingrabbit
Eläintarvikeliikkeen laadukkain oxbow. Markettien ruuista freddy kanipelletti on ainut sopiva, halvempiin markettiruokiin (osku, festival) kani voi kuolla. Tämä ei valitettavasti ole provo. http://puput.us/ ruokinta osio.
- idawee
Meillä puput syö tällä hetkellä Rabbit Royalea. Oon ollut siihen tosi tyytyväinen. Kanit tykkäävät siitä todella paljon ja se on todellakin sopivaa ja hyvää ruokaa kaneille. Olen saanut kerrytettyä pupuille lisää lihasta sen avulla, kun ne aiemmin kaipasivat lisää lihaksia. Rabbit Royalea saa esim. Agrimarketeista. Myös monet kaninkasvattajat suosittelevat tätä ruokaa. :)
- Kanits
Asiasta voi olla montaa mieltä. Sisältää mm. Maissia mikä ei ole kanille hyväksi ja pusseista on löydetty jauhomatoja. Vastuullinen kasvattaja ei tätä käyttäisi mutta monet sortuvat siihen halpojen hintojen ja suurten kanilaumojen takia
- puppuub
Vanhalle kanille Genesis on osoittautunut parhaaksi, kun ravinteet ei imeydy niin hyvin ja kani on melko luiseva. Nuorempana söi Altrominia, mitä suosittelisin nuoremmille kaneille.
- täpläkinuski
itse syötän. verse laga crispy pellettii siin on rasvaa 2,5 ja kuituu 20% seassa on myös burgess ecxeliä kuitua siinä 18% ja rasvaa. 3%
- Kanit
Kuivikkeena käytän hankkijasta ostettua puupellettiä. Se on tosi edullista eikä pölyä toisin kuin puru.
Ruoka pellettinä käytän genesistä ja science selectiveä. Science selective on todella hyvää pellettiä, sillä siinä on paljon vitamiineja ja se on maistunut hyvin ainakin meidän kaneille. - kaninomistaja
meillä on hyvää pellettiä nimeltä brit animals! hyväksi kaneille ja maistuu hyvin kaneilleni.:))
- Anonyymi
Ite ostin brit animalssia nyt testiin kanilleni!👍
- Anonyymi
Versele laga,bunny ja Genesis
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412897Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens322616Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau212468Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4362448Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431808Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1441804Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat241345Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,41212- 741109
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671017