Kaverittoman naisen seurustelu

hyljeksitty, kaunis

Voiko nainen jolla ei ole yhtään kaveria, löytää miehen?

36

2031

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lopen uupunut

      Voi ehdottomasti, mutta voiko mies jollla ei ole tulevaisuutta löytää naisen?

    • Tiedän miltä tuntuu, osittain omista valinoista saa maksaa kovan hinnan, mutta aina voi jutella. Ota yhteyttä niin keskustellaan.

    • blackheaven

      Kyllä voi. Olet itseasiassa ihannenainen, koska itsellänikään ei ole kavereita.

    • 28.9.2012

      Miksei voisi. Silloin kun kumppani löytyy jää kaverit helposti taustalle.

      Mutta mikset löydä kaveria? Molempia kun voi olla samanaikaisesti.

      • hklkhklhlh

        Ja noin syntyy yksinäisiä.Siis ne taustalle jäävät kaverit.


    • :D:D

      Joo, kyllä karvatonkin nainen voi onnistua löytämään poikaystävän

    • Tietenki voi. Eri asia on vaan siinä onko sit miten isot kriteerit miehelle... eli kelpaako vastaavassa tilanteessa oleva mies jne.?

      • Pakko kertoa

        "Eri asia on vaan siinä onko sit miten isot kriteerit miehelle". Tämä mitä aion kertoa ei varsinaisesti liity asiaan, mutta kerron silti. En lähde yleistämään, mutta omassa hyvin pienessä tuttava piirissäni on eräs lievästi sanottu pyöreä nuori nainen, joka luulee että hän voi vaatia mieheltä mitä tahansa. Nyt viime viikot hän on jankuttanut lähes taukoamatta yhdestä kieltämättä komeasti bodarista.

        Sinänsä ironista, että ko. henkilö itse ei harrasta mitään urheilu, mutta yrittää väkisin keksiä, kuinka saisi kaapattua kyseisen miehen itselleen.

        Olen meinannut sanoa useita kertoja, että turhaan päivystät viikonloput baarissa, ei sellaiset urheilijat luultavasti edes käytä niin paljoa alkoholia, että tulisivat kapakkaan iskemään naisia. En vaan ole saanut sanottua.

        Tällä en tarkoittanut, että kaikki olisivat pinnallisia, mutta kuka oikeasti uskoo, että 2 täysin erilaista ihmistä voisi oikeasti elää nautittavaa ja onnelista arkea ?


      • do not want
        Pakko kertoa kirjoitti:

        "Eri asia on vaan siinä onko sit miten isot kriteerit miehelle". Tämä mitä aion kertoa ei varsinaisesti liity asiaan, mutta kerron silti. En lähde yleistämään, mutta omassa hyvin pienessä tuttava piirissäni on eräs lievästi sanottu pyöreä nuori nainen, joka luulee että hän voi vaatia mieheltä mitä tahansa. Nyt viime viikot hän on jankuttanut lähes taukoamatta yhdestä kieltämättä komeasti bodarista.

        Sinänsä ironista, että ko. henkilö itse ei harrasta mitään urheilu, mutta yrittää väkisin keksiä, kuinka saisi kaapattua kyseisen miehen itselleen.

        Olen meinannut sanoa useita kertoja, että turhaan päivystät viikonloput baarissa, ei sellaiset urheilijat luultavasti edes käytä niin paljoa alkoholia, että tulisivat kapakkaan iskemään naisia. En vaan ole saanut sanottua.

        Tällä en tarkoittanut, että kaikki olisivat pinnallisia, mutta kuka oikeasti uskoo, että 2 täysin erilaista ihmistä voisi oikeasti elää nautittavaa ja onnelista arkea ?

        Näin juuri, olenkohan tarinasi bodari koska minua väijyi vähän aika sitten pyöreä nainen :D Jos olen käyttänyt tuhansia tunteja saadakseni hyvän kropan niin miksi minua kiinnostaisi naiset jotka eivät pidä itsestään huolta?


    • ............

      Voi. Jos kerran olet kaunis, niin siinä kyllä käy niin, että mies löytää sinut. Et ilmeisesti taida juuri liikkua ihmisten ilmoilla?

      • yks mies

        Nii kauneus on katsojan silmissä.....
        ja katoavaista......

        Eikä se prinssi tule kotoa hakee. Eikä kande ulkonakaan kävellä nenä pystys, kyl sen naiseen luonne ratkaisee myös paljon


    • Voi löytää. Kaunis nainen löytää aina miehen ennen pitkään. Ruma mies ei voi löytää naista kuten minä.

    • N

      Mitäpä tarkoitat?

      • No sitä et kun mulla ei ole yhtään kaveria niin nainen ei halua seurustella sellasen kanssa jolla eiole yhtään kaveria. Lisäksi en ole kovinkaan komea joten naiset ei tälläsestä kiinnostu.


      • anjelica
        i.like.you kirjoitti:

        No sitä et kun mulla ei ole yhtään kaveria niin nainen ei halua seurustella sellasen kanssa jolla eiole yhtään kaveria. Lisäksi en ole kovinkaan komea joten naiset ei tälläsestä kiinnostu.

        Äläpäs ole niin varma!

        Joskus jopa toivoisin, ettei miehellä olisi sitä kaveriporukkaa niin kauheasti, olen siis varattu...

        Kun itse on yksinäinen ja viihtyykin paljon yksinään, niin on joskus vain rasite jos mies laahaa milloin mitäkin porukkaa kotiin... Vaikka onhan siihen jo tottunut.

        Mutta tässä ainakin yksi nainen joka nimenomaan kiinnostuisi miehestä jolla ei ole kavereita (ellen jo olisi varattu).
        Ja se "rumuus", hei, mitä se on, ja se on ihan ihmisestä kiinni, että mitä toisessa katsoo, mistä toisessa pitää, mihin toisessa ihastuu ja lopulta ehkä rakastuu... Ja se on kyllä ihan totuus, että mun mielestä joku mies voi olla todella hyvännäköinen vaikka moni olis eri mieltä, tuskin olen poikkeus tässä asiassa... Enkä mä ainakaan henk.koht. ikinä sinkkuaikoinani kattonut toisen ulkonäköä sen kummemmin jos muuten tuntu kiinnostavalta tyypiltä...

        Joskus joku mies sano, että "kaikki naiset on kauniita".
        Kaikki miehetkin on omalla tavallaan komeita!


      • rumamies
        anjelica kirjoitti:

        Äläpäs ole niin varma!

        Joskus jopa toivoisin, ettei miehellä olisi sitä kaveriporukkaa niin kauheasti, olen siis varattu...

        Kun itse on yksinäinen ja viihtyykin paljon yksinään, niin on joskus vain rasite jos mies laahaa milloin mitäkin porukkaa kotiin... Vaikka onhan siihen jo tottunut.

        Mutta tässä ainakin yksi nainen joka nimenomaan kiinnostuisi miehestä jolla ei ole kavereita (ellen jo olisi varattu).
        Ja se "rumuus", hei, mitä se on, ja se on ihan ihmisestä kiinni, että mitä toisessa katsoo, mistä toisessa pitää, mihin toisessa ihastuu ja lopulta ehkä rakastuu... Ja se on kyllä ihan totuus, että mun mielestä joku mies voi olla todella hyvännäköinen vaikka moni olis eri mieltä, tuskin olen poikkeus tässä asiassa... Enkä mä ainakaan henk.koht. ikinä sinkkuaikoinani kattonut toisen ulkonäköä sen kummemmin jos muuten tuntu kiinnostavalta tyypiltä...

        Joskus joku mies sano, että "kaikki naiset on kauniita".
        Kaikki miehetkin on omalla tavallaan komeita!

        Rumuus on sitä et naiset ei lähesty miestä jos se ei ole komea eikä miellytä naisen silmää. Ei toisen luonteesta voi saada selvää jos ei halua tutustua ja naiset ei halua tutustua jos mies ei ole hyvännäköinen. Jos menee baarissa juttelee naiselle ja nainen vaihtaa heti paikkaa niin on selvää ettei miehen naama miellyttänyt.


    • näi o

      Helpompaa kauniin yksinäisen naisen on löytää miestä, kuin ruman yksinäisen. Mulla ei kerta kaikkiaan ole mitään annettavaa miehelle, niin henkisesti kuin fyysisestikään, eli yksin tulen jäämään.

      • seurusteleva kundi

        Hei, ku ei ne kaikki miehet vaadi, et sen naisen pitää olla kurvikas ja nätti!!! Asenne ja luonneki ratkaisee. Mikäs sen ihanampaa ku perusnätti nainen jolla on asennetta. En pidä liian pinnallisista ihmisistä. Ei kolahda muhun. Jos nainen valittaa, et on liian ruma jne. ei sitä jaksa kokoajan jankuttaa kohteliaisuuksia. Sussakin on varmasti jotain kaunista ja eihän kaikki miehetkää oo mitään Beckhameja!!!!


    • äskettäin vapautunut

      Ei ole helppoa olla yksinäinen, kaunis ja kurvikas. Kun on vielä itsevarma on varauduttava todella yksinäisyyteem, koska miehet pelkäävät sellaista naista. Tutut eivät ja sitten yrittävät, mutta baarit on täynnä vellihousuja eikä tosimiehiä ole vastaan tullut muuallakaan. Taitavat olla varattuja. Tuttuihin ei kannata koskea...

      • Myös vapautunut , vellihousuja me kaikki tietyn pisteen jälkeen ollaan. Kurvit kelpaa ja tosinaisen paikka täyttämättä, vai vellihousukos;)


      • Mikä niissä tutuissa sit on vikana kun ei sellanen kelpaa? Kaunis nainen löytää seuraa jos ei ole ronkeli.


      • linna kundi

        Määrittele tosimies.

        t. toinen äskettäin vapautunut


    • nikitys

      Helposti voit löytää miehen jos olet kauniskin. Pistät johonkin nettitreffipaikkaan (kuten S24 Treffit) kuvallisen ilmoituksen, niin saat niin paljon viestejä, että hyvä kun kerkeät kaikkiin vastaamaankaan. Moni niistä toki seksin perässä, mutta on siellä niitä seurustelukin kiinnostuneita sitten!

    • perusruma

      Hei hei hei nyt kaikki rumat ja vellihousut. Ei se naisen tai miehen saaminen ole ulkonäöstä kiinni, se on kiinni siitä, mitä sinulla on korvien välissä. Ole fiksu, kohtelias, ystävällinen, se kannattaa aina. Eikä maksa mitään. Ja jos se ei heti tuota hedelmää älä masennu, maineesi kulkee edelläsi. Sinut tullaan huomaamaan.
      Kokeilkaa vaikka.

      • ssbird

        Ai se olikin kohteliaisuudesta ja ystävällisyydestä kiinni. Kaikkea sitä oppii, kun keski-ikään ehtii. Vanhalla koirallakin on siis vielä toivoa.

        Ja muuta bullshittiä.


    • passeli top ten

      Toiveissa nimeenomaan on se ettei suhteseen tule mukaan ylimääräisiä naisia.

    • yksin, ei yksinäinen

      Kyllä voi!
      Itselläni ei ole yhtään ystävää, "kavereita" ja "hyvänpäiväntuttuja" riittää, mutta todellista ystävää ei ole, eikä ole ikinä ollut.
      Olen aika nuori, mutta takana useita vakavia seurustelusuhteita (avoliittokin), ja nykyään olen vieläpä onnellisesti naimisissa!

      • kelpaanx mä...

        Iloinen olen puolestasi!! :) Onhan sinulla yksi ystävä, aviopuolisosi!! :)
        Olen itse sellaisessa tilanteessa, että kaverini asuvat eri kaupungeissa. Ketään heistä en kuitenkaan kutsuisi ystäväksi... Olin aikoinaan todella yksinäinen ja jos tutustuin johonkin mieheen häpesin omaa yksinäisyyttäni niin valtavasti, että jo sekin pilasi nuo jutut. En kenellekään kertonut, että olen aivan yksin. Exälläni on valtavasti kavereita ja takana aivan erilainen elämä kuin itselläni. En nähnyt itselläni olevan minkäänlaisia mahdollisuuksia siihen, että tämä mies voisi rakastaa minua...... Vaikka olenkin nykyään sosiaalisempi, häpeän menneisyyttäni.

        Noh, en voi toivoa kuin, että kohalle sattuu sellainen mies joka ymmärtää... :/


      • kelpaanx mä...
        kelpaanx mä... kirjoitti:

        Iloinen olen puolestasi!! :) Onhan sinulla yksi ystävä, aviopuolisosi!! :)
        Olen itse sellaisessa tilanteessa, että kaverini asuvat eri kaupungeissa. Ketään heistä en kuitenkaan kutsuisi ystäväksi... Olin aikoinaan todella yksinäinen ja jos tutustuin johonkin mieheen häpesin omaa yksinäisyyttäni niin valtavasti, että jo sekin pilasi nuo jutut. En kenellekään kertonut, että olen aivan yksin. Exälläni on valtavasti kavereita ja takana aivan erilainen elämä kuin itselläni. En nähnyt itselläni olevan minkäänlaisia mahdollisuuksia siihen, että tämä mies voisi rakastaa minua...... Vaikka olenkin nykyään sosiaalisempi, häpeän menneisyyttäni.

        Noh, en voi toivoa kuin, että kohalle sattuu sellainen mies joka ymmärtää... :/

        Siis iloinen siitä, että olet löytänyt kumppanin....

        Toivottavasti säkin löydät jostain ystävän/ystäviä!!!!!


      • yksin, ei yksinäinen
        kelpaanx mä... kirjoitti:

        Siis iloinen siitä, että olet löytänyt kumppanin....

        Toivottavasti säkin löydät jostain ystävän/ystäviä!!!!!

        Kiitos kauniista sanoistasi!
        Tsemppiä sulle ja etköhän vielä miehen löydä itsellesi!


    • Perinpohjaisten eri näkökulmien tarkastelujen jälkeen suvaitsen muotoilla tarkkaan harkitun teoreettisen vastaukseni seuraavasti:

      Kyllä voi.

    • rakastunut poika

      Mulla käy useasti niin että en ole kiinnostunut jostakin henkilöstä koska ajattelen hänen olevan ruma. Kuitenkin kun aikaa on mennyt nähden häntä joka päivä koulussa ja tehden vähän erilaisia juttuja tämän kanssa ryhmässä ja muuta, huomaankin tämän ihmisen tulleen aika tutuksi minulle ja sitten huomaankin hänen olevan yhtäkkiä kaunis silmissäni kun tunnen hänet hiukan paremmin. Enään en pysty olemaan ajattelematta tätä ihmistä! Niin ihana hän vaan on! Nyt kaduttaa se kun olen sanonut tykkääväni hänestä niin paljon että enään en uskalla sanoa hänelle mitään, enään en osaa olla kaveri tälle, koska haluaisin olla sydänystävä tämän kanssa kun hän on niin ihana...

    • Solar battery

      Kyllä nainen ilman hirvittävän laajaa sosiaalista verkkoa voi löytää miehen.
      Itselleni kävi näin. Mies on todella sosiaalinen, menevä ja reissaava. Ja on naisten suosiossa, komea sekä pidetty, erittäin fiksu ja arvostettu.
      Minä pidän yksinolosta. On toki muutamia ystäviä, mutta ahdistaisi olla koko ajan seurallinen.
      Miehelleni riittää kuulema, että olen kaunis katsoa, ystävällinen, mukava ja rehellinen. Hän on erittäin puhelias ja hänen kanssaan voisin jutella itsekin 24/7.

      Ole oma itsesi, niin annat miehille jotain kosketuspintaa johon rakastua. Jos olet yksinäinen, älä heti heitä sitä miehen kasvoille, mutta älä myöskään stressaa yrittämällä esittää sosiaalisempaa kuin olet.

    • warhammer

      Kyl mää uskon. =)

    • gurppis

      Itse olen aina ollut nainen, jolla on ollut vähän kavereita. Olen kotoisin n. 20 asukkaan kylästä ja totuin siihen että sisarellani oli kyllä paljon kavereita, mutta itse olin nuorin, eikä kylällä ollut muita naisia, etenkään omaikäisiäni. Huomasin että minusta tuli melko pohtiva tyyppi ja en kulkenut nuorena hirveästi joka paikassa, vain siksi että minulla ei ollut koko ajan jotain vieressä kikattavaa kaveria.

      Mutta aina minut miehet löysi. Ensin nuoret ikäiseni pojat jahtasivat, sitten vanhemmat ja eläkeläisetkin. Ihmettelin aina tätä, että miksi miehet minusta kiinnostuvat, kun en kuitenkaan ollut samanlainen kuin muut nuoret naiset. Naiset ovatkin aina karttaneet minua.

      Kun olin Lontoon lentokentällä, niin minua kysyttiin mallitoimistoon. Olin kauhuissani. Myöhemmin tajusin vasta, kuinka kaunis olenkaan. Se oli aika outoa, mutta huomasin tosiaan sen että miehet ovat aika pinnallisia..

      Lopulta minäkin hissukka löysin kaltaiseni miehen. Ollaan samaa maata. Mutta kavereita yhä puuttuu, meiltä molemmilta. Olemme molemmat empaattisia, hyvätapaisia ja kuuntelevaisia ja uskollisia. Mutta tuntuu kuin ketään ei nykypäivänä kiinnosta sellaiset kaverit..

      Minun eka kunnon poikaystävä oli juuri tällainen vastakohta, eli hän oli JATKUVASTI menossa, roudasi kämppäämme ystäviään, milloin aina uusia naamoja ympäri suomea. Se oli tosi ahdistavaa, kun tuntui että ympärillä pyöri ihmisiä, joita edes tämä exäni ei tuntenut. Jos itse yritin vaikkapa nukkua rauhassa asunnossamme, niin nämä miehen "uudet huippuystävät" sitten saattoivat herättää minut, tullaa lääppimään ja kopeloimaan. Sitten kun sanoin miehelleni asiasta, niin hän ei ollut uskoa. Vaikka itsekin kyllä piti kopeloimisestani ja muusta.. Tuntui silloin, että edes viikonloppua emme saaneet olla rauhassa kun puhelin vain soi. Vietin sitten paljon aikaa eksäni vanhempien ja hänen muun perheensä kanssa. Mutta ei se ollut parisuhdetta lainkaan.. Mies jankutti etten ole sosiaalinen, miksi en tule muille esittäytymään. Olin vain väsynyt, kun aina uudet naamat änkesivät asuntoon, ja suurinta osaa en tulisi myöhemmin edes tapaamaan. Eli aivan minunmielestäni merkityksetöntä, pinnallista kaveruutta joo..

      Olen kyllä sitä mieltä, että ihmiset joilla on satoja kavereita, eivät yksinkertaisesti voi olla hyviä kaveruuksia. Minulla kai on liian kovat kriteerit kavereilleni, kun en ikinä antaisi ystävilleni anteeksi, jos he kopeloisivat miestäni.. :P

    • yks "ketään"

      =>Mutta tuntuu kuin ketään ei nykypäivänä kiinnosta sellaiset kaverit..

      Yleensä näiltä jää aloitteet tekemiselle tai tapaamisille tekemättä, ja kun ei haluta olla tyrkkyjäkään hiipuu kaveruus kuitenkin pois.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      87
      2417
    2. Mitä tapahtunut?

      Ken tietää mitä viitostiellä betonin kohilla käynyt punaisen auton kanssa?
      Suomussalmi
      23
      1640
    3. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      78
      1564
    4. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      70
      1491
    5. Valmistaudu syyskuun OrpoPurraan: Hamstraa näitä ennen syyskuuta - Isossa osassa tuotteita hinnat..

      ..ovat kallistumassa, jopa satojen eurojen lovi IL: Hamstraa näitä https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/175f5038-fe22-498
      Maailman menoa
      30
      1411
    6. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      350
      1383
    7. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      85
      1184
    8. Ikävöin kyllä

      En voi ottaa nyt yhteyttä, joten puran tänne järjetöntä ikävääni. Tunteeni sinua kohtaan ovat valtaisat.
      Ikävä
      33
      1096
    9. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      62
      1089
    10. Hesari tunnustaa että Ukraina on häviämässä sodan - Suomen poliittinen eliitti housut kintuissa

      Oliko aivan pakko sitoutua politiikkaan jossa pumpattiin älyttömät summat rahaa Kankkulan Kaivoon eli Kiovan natseille?
      Maailman menoa
      227
      1073
    Aihe