silkkaa sananvapautta.

Raimo Huhtanen

Nykymaailma on tullut tiensä päähän. Jos haluatte että asioille tapahtuu jotain, äänestäkäämme lompakoillamme, niinkuin meitä kuluttajia on neuvottu ennenkin.

Ainoa mitä teidän tulee tehdä on jättää kaikki velkanne maksamatta ja nostaa kaikki rahanne välittömästi pois pankista. Jos jollain on saatavia, unohtakaa ne. Mikäli joku tarvitsee apua, auttakaa.

Meillä on tässä nyt koko viikonloppu aikaa miettiä asiaa koska pankit ovat kiinni. Mitä ikinä teettekin, toivoisin että menette aivan normaalisti töihin/kouluu/tarhaan/keittiöön maanantaina ja tiistaina ja siitä eteenpäin. Tilanne kyllä rauhoittuu. Seuratkaa mitä ympärillänne tapahtuu jotta sama rumba ei lähde taas käyntiin, sillä ne on teidän lapsia ketkä siitä kärsii. Tärkeintä on nyt että ihmisille elintärkeät asiat kuten ruokahuolto, terveydenhoito ja hätäkeskus sekä julkinen liikenne toimivat. Auttakaa niitä joilla on kädet täynnä. Myös armeijan olisi syytä pysyä toimintakykyisenä siirtymäkauden ajan, sillä epäilemättä kaikki kynnelle kykenevät tahot ovat valmiita tulemaan tänne "auttamaan". Sekä väkisin että puoli vahingossa.

Maito, kananmunat ja puuro sekä kesällä/syksyllä keräämänne marjat ja sienet (?) rittävät kyllä ruokkimaan teidät muutaman viikon ajan. Älkää pelästykö jos laihdutte hieman. Se on täysin normaalia. Ja eiköhän naapuri silloin tällöin anna pari siivua pekoniakin jos olette olleet reiluja häntä kohtaan. Jos lihotte, kysykää neuvoa siltä joka näyttää nälkäisimmältä. Mikäli tilanne ei muutu, menkää lääkäriin.

Kun tähän totutellaan niin ensi kesänä pärjäämme jo paljon paremmin omillamme ja olemme muuttuneet orjuutetuista lampaista ja luontoa loisten lailla tuohoavista kuluttajista, ajatteleviksi, tiedostaviksi, vastuunsa tunteviksi sekä yhteistyötä ja kanssa eläjiä kunnioittaviksi ihmisiksi.

Mikäli homma ei toimi niin ... no ... tulipahan ainakin yritettyä :)
kokeillaan jotain muuta seuraavaksi. Jos tarpeeksi monen kokeilun jälkee tämä nykyinen malli osoittautuu sittenkin parhaaksi mahdolliseksi niin sitten siirrytään siihen takaisin ja kuollaan sukupuuttoon. Mutta sentään hieman myöhemmin!

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

        Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
        Maailman menoa
        573
        3806
      2. Muuttaisiko viesti mitään

        Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
        Ikävä
        48
        3288
      3. Jos sinulla kiinnostaisi

        Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
        Ikävä
        38
        2771
      4. Valpuri Nykänen elokapina

        Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
        Maailman menoa
        66
        2709
      5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

        Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
        Ikävä
        19
        2104
      6. Jospa me nähtäisiin

        Sinne suuntaan menossa🤣
        Ikävä
        32
        2061
      7. Se että tavattiin

        Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
        Ikävä
        12
        1887
      8. Elämä jatkuu

        Onneksi ilman sinua
        Ikävä
        29
        1835
      9. Oot pala mun sielua

        Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
        Ikävä
        17
        1760
      10. Hei T........

        Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
        Suhteet
        47
        1719
      Aihe