Oisko tosta objektiivista kokemusta?:-) Runkona Canon 1100D ja tartteisin jonkun objektiivin missä ois vähän enemmän zoomauspäätä kun toi kitti 18-55. Eli tulis yleisobjektiiviks. Joo, jonkun mielestä 28mm voi olla ahdas 1100D:lle, mutta musta noi 18-30mm on aika turhia tossa kitissä. Tuleehan niitä joskus käytettyä, mut sillon voin varmasti vaihtaa tohon kittiin. Eli polttovälinsä puolesta ok, hinnasta ok, valovoimaisuus ok. Tarkennusnopeuksesta ei mulla tietoo, jossain puhuttiin et ruuvitarkennus ois tosi hidas, mutten ees tiiä mikä on ruuvitarkennus XD mutta tarkentaako se minuutin ja ääni on pahempi kuin 50mm f/1.8 II:ssa? Kannattaako ostaa?
Tamron SP AF 28-75mm F/2.8 XR Di
3
179
Vastaukset
- hyvä on
Itse omista yhden Tamronin ja olen siihen erittäin tyytyväinen. Ruuvitarkennus tarkoittaa sitä, että tarkennuksen hoitaa kameran rungossa oleva tarkennusmoottori. Toisin sanoen tuossa Tamronissa ei ole itsessään tarkennusmoottoria lainkaan. Tarkennus on jonkin verran hitaampi ja äänekkäämpi kuin tarkennusmoottorilla varustetulla objektiivilla kuvatessa. Käyttäjäkokemuksia tuosta löytyy esimerkiksi objektiivi-info sivuilta.
- 12+1
Ruuvitarkennus liittyy mm. Nikoniin. Canonissa tarkennusmoottori on aina objektiivissa.
- moottori on
Tamron SP AF 28-75/2,8 XR Di Canon AF
Tässä Tamronissa on tarkennusmoottori koska se on AF versio joka sopii Canoniin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904342
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?482749Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132481Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1082268Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281947- 321945
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2121644Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91617- 291598
- 791426