Pikaihastus asiakkaaseen??

naismyyjä

En tosiaankaan tiiä mitä tänään tapahtui, mutta yksi asiakas tuli meille ja oli ostamssa meiltä jotain. Menin sitten auttamaan sitä etsinnöissä ja jotain juttujaan se mulle höpötti ja huomasin punastuvanikin välillä.. En yleensä reagoi asiakkaisiini mitään, koska.. Noh, ei flirttailuun reagoida enempää kuin päivänpiristeenä.

Rahastettuani henkilön tapahtui jotain hyvin kummallista ja tapoihini kuulumatonta, ikäänkuin en olisi tajunnut mitä olen tekemässä, ja bongasin herran rekisterinumeron kautta nimen ja numeron. Saatoin pistää perään, että "pidä huolta niistä ***** ;)". Kohteliaana toki vastasi takaisin ja väitti, että uskaltaa vielä poiketa meillä..

Mutta ihan oikeesti, pitäkää myyjien kanssa se juttu mahdollisimman neutraalina.. varsinkin jos ootte yhtään hyvännäköisiä... Aiheutatte myyjille ikäviä perhosia ja kutinoita, vaik se tuskin se tarkoitus oli.. ;)

Toivon vaan, että säilytin tän asiakkaan.

Ähh. Inhoan itseäni juuri nyt. ;D No, ehkä tää menee pian ohi. Mut jos joku asiakas saa hymyn huulille viel n. 7h jälkeen niin..... perhana. Lyökää mua päähän!

165

10668

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

      Ovulaatio.

      • Aloitukseen tarkennusta

        "Lyökää mua päähän !"

        ....niin ketä mua?

        Nimi ja osoite puuttuu, ei tämä mikään lottoarvonta ole.


      • naismyyjä
        Aloitukseen tarkennusta kirjoitti:

        "Lyökää mua päähän !"

        ....niin ketä mua?

        Nimi ja osoite puuttuu, ei tämä mikään lottoarvonta ole.

        Pitäähän sen lottoarvonta olla! :D


      • ....................

        Pakko olla:):)


      • multa tulee just..
        naismyyjä kirjoitti:

        Pitäähän sen lottoarvonta olla! :D

        vai lorttoarvonta?


    • miesasiakas sulle :)

      No noo, eikös ne perhoset vatsassa ja kutinat vähän alempana tunnukin hyvältä?!
      En aio ruveta neutralisoimaan puheitani kaupassa nuoren naismyyjän kanssa, paremminkin päinvastoin :) Kiva ajatella, mitä kaikkea flirttini saa aikaan ;-D

      • naismyyjä

        No tuntuuhan ne hyvältä! Liiankin hyvältä... Ainakin tän tapauksen osalta, kun pukkas mieleen jo aika villejä juttuja...

        Mut juuri tuollaiset "kiva ajatella mitä flirtti saa aikaan"... :D Tais tämäkin herra olla semmonen.. Hmmph. Ei oo reilua!


      • miesasiakas sulle :)
        naismyyjä kirjoitti:

        No tuntuuhan ne hyvältä! Liiankin hyvältä... Ainakin tän tapauksen osalta, kun pukkas mieleen jo aika villejä juttuja...

        Mut juuri tuollaiset "kiva ajatella mitä flirtti saa aikaan"... :D Tais tämäkin herra olla semmonen.. Hmmph. Ei oo reilua!

        Heh hee, vai että liiankin hyvältä :) Meinaatko, että alkoi jo kävely tuottaa vaikeuksia, kun siellä alhaalla liukkaus äkkiä lisääntyi...;-D


      • naismyyjä
        miesasiakas sulle :) kirjoitti:

        Heh hee, vai että liiankin hyvältä :) Meinaatko, että alkoi jo kävely tuottaa vaikeuksia, kun siellä alhaalla liukkaus äkkiä lisääntyi...;-D

        No en kävelystä tiiä, mutta kyllä loppupäivän asiakkaat varmaan katsoi vähän ihmeissään kun tytöl iso virne naamalla...

        Vaikeuksia on tuottanut lähinnä jälkiajatukset, kun ei voi itselleen mitään, että tekee mieli fantasioida muutamasta jutusta...

        Mut joo, ei se mitään. Once in a lifetime kokemus tämäkin. :D


      • höpö**ssu
        naismyyjä kirjoitti:

        No en kävelystä tiiä, mutta kyllä loppupäivän asiakkaat varmaan katsoi vähän ihmeissään kun tytöl iso virne naamalla...

        Vaikeuksia on tuottanut lähinnä jälkiajatukset, kun ei voi itselleen mitään, että tekee mieli fantasioida muutamasta jutusta...

        Mut joo, ei se mitään. Once in a lifetime kokemus tämäkin. :D

        Se on himoa eikä ihastusta. Himo on aivan normaalia ja päivittäistä. Vaihda pöksyt ja pistä muutama ave maria.


      • naismyyjä
        höpö**ssu kirjoitti:

        Se on himoa eikä ihastusta. Himo on aivan normaalia ja päivittäistä. Vaihda pöksyt ja pistä muutama ave maria.

        No kumpaa vaan, mutta en yleensä edes himoitse asiakkaitani vaikka olisivat kuinka hyvännäköisiä tai flirttejä. :P


      • Ovulaatio se on
        naismyyjä kirjoitti:

        No kumpaa vaan, mutta en yleensä edes himoitse asiakkaitani vaikka olisivat kuinka hyvännäköisiä tai flirttejä. :P

        No miksi sitten nyt himoitset ?


      • naismyyjä
        Ovulaatio se on kirjoitti:

        No miksi sitten nyt himoitset ?

        En ovuloi. Sen ku tietäisi, miksi.


      • pyhhyh
        naismyyjä kirjoitti:

        En ovuloi. Sen ku tietäisi, miksi.

        Se oli varmaan rikkaan oloinen? Saisit sinäkin voita leivälle?


      • naismyyjä
        pyhhyh kirjoitti:

        Se oli varmaan rikkaan oloinen? Saisit sinäkin voita leivälle?

        Kovasti väitti olevansa köyhä ;) Lihaksia saattoi olla kans. Luulen, että se vaikutti enemmän.


      • pyhhyh
        naismyyjä kirjoitti:

        Kovasti väitti olevansa köyhä ;) Lihaksia saattoi olla kans. Luulen, että se vaikutti enemmän.

        Voi se sitte ollakkin rikas. Käy kiinni ku sika limppuun ;))


      • naismyyjä
        pyhhyh kirjoitti:

        Voi se sitte ollakkin rikas. Käy kiinni ku sika limppuun ;))

        No en kyllä uskalla! :D Oli jo ihan liikaa mulle moinen viestitys...

        Sitäpaitsi helotan nytkin naama punaisena kun mietin... Tästähän on jo huimat kolme päivää...


      • m1
        naismyyjä kirjoitti:

        No en kyllä uskalla! :D Oli jo ihan liikaa mulle moinen viestitys...

        Sitäpaitsi helotan nytkin naama punaisena kun mietin... Tästähän on jo huimat kolme päivää...

        missäpäin suomea olet?


      • naismyyjä
        m1 kirjoitti:

        missäpäin suomea olet?

        Etelä-Suomes.


      • Asiakas 1
        naismyyjä kirjoitti:

        Etelä-Suomes.

        Paikkakunta?


      • naismyyjä
        Asiakas 1 kirjoitti:

        Paikkakunta?

        20 000 - 30 000 asukasta.....


      • 10+1
        naismyyjä kirjoitti:

        20 000 - 30 000 asukasta.....

        No sano se paikkakunta??? :P


      • naismyyjä
        10+1 kirjoitti:

        No sano se paikkakunta??? :P

        No enkä! :D huj...


      • 1+1=?
        naismyyjä kirjoitti:

        No enkä! :D huj...

        No mikään paikkakunta ei ole niin pieni että joku sinut tunnistaisi... ? :)


      • naismyyjä
        1+1=? kirjoitti:

        No mikään paikkakunta ei ole niin pieni että joku sinut tunnistaisi... ? :)

        Riittääkö Helsinki -35km....


      • 17+10
        naismyyjä kirjoitti:

        Riittääkö Helsinki -35km....

        Ei :P


      • naismyyjä
        17+10 kirjoitti:

        Ei :P

        No entäs jos sanon että länteen? :P


      • arvaus.
        naismyyjä kirjoitti:

        No entäs jos sanon että länteen? :P

        Kirkkonummi??


      • naismyyjä
        arvaus. kirjoitti:

        Kirkkonummi??

        Entä jos oliskin? :D


      • arvaus.
        naismyyjä kirjoitti:

        Entä jos oliskin? :D

        Jos olet Kirkkonummelta, niin tosi kiva!! :D


      • naismyyjä
        arvaus. kirjoitti:

        Jos olet Kirkkonummelta, niin tosi kiva!! :D

        No, myönnetään. Onneks täälläkin on monta kauppaa... :D


      • Saldo Tex
        naismyyjä kirjoitti:

        En ovuloi. Sen ku tietäisi, miksi.

        Hai kun hyytää kun pian taas on yksi pari kuisaamassa toisiaan hengiltä.


      • naismyyjä
        Saldo Tex kirjoitti:

        Hai kun hyytää kun pian taas on yksi pari kuisaamassa toisiaan hengiltä.

        Ei oo mitään pareja sentään tulossa ;)


      • kaupan mies asiakas
        naismyyjä kirjoitti:

        No tuntuuhan ne hyvältä! Liiankin hyvältä... Ainakin tän tapauksen osalta, kun pukkas mieleen jo aika villejä juttuja...

        Mut juuri tuollaiset "kiva ajatella mitä flirtti saa aikaan"... :D Tais tämäkin herra olla semmonen.. Hmmph. Ei oo reilua!

        Olen myös ollut kiinnostunut muutamaan nais myyjään. Yksi on töissä Kuopion petosella. On tosi kiva myyjä. Mutta teki selväksi ettei tahdo tutustua paremmin. Toki hänen silmät kipinöi kivasti ja olisin valmis kysymään häntä uudestaan ulos. Aika vaan loppuu tälle vuodelle kesken. Koska lähden ulkomaille töiden perään.


      • pirut mielessä
        naismyyjä kirjoitti:

        En ovuloi. Sen ku tietäisi, miksi.

        Sielun vihollinen virittelee ansojaan, älä lankea niihin. Mies varmasti on naimisissa, joten pyyhi hänet pois mielestäsi. Älä lankea pirun ansaan.


      • Mihin tämä päättyy?
        naismyyjä kirjoitti:

        No, myönnetään. Onneks täälläkin on monta kauppaa... :D

        Olen matrixin "rabbit holessa" matkalla jonnekkin...


      • AlfMelmac
        naismyyjä kirjoitti:

        Riittääkö Helsinki -35km....

        Klaukkala tai ehkä Nurmijärvi, uusi K-supermarket tai S-market?


      • hihihi

        kutina alapäässä tarkoittaa että naisella on hiiva. ja kyllä mäki yhtä siwan beibee panisin.


      • ei hyvä
        naismyyjä kirjoitti:

        20 000 - 30 000 asukasta.....

        IHASTUS kokemuksella ja asiakas tarkkana ................ yksi tarina ja -----


    • arvaus.

      Onhan niitä. Mutta käyn niissä kaikissa vuorotellen, kunnes löydän Sinut :-)

      • naismyyjä

        No jos tahdot niin paljon vaivaa nähdä, niin mikäjottei :D


      • arvaus.
        naismyyjä kirjoitti:

        No jos tahdot niin paljon vaivaa nähdä, niin mikäjottei :D

        Tietenkin voisit antaa pieniä vihjeitä, minkä lajin kauppa ja missäpäin K-nummea?!
        Löytäisin pikemmin ;-) Ja hiukan myös tuntomerkkejä itsestäsi, jotta tunnistan jo kaukaa kauppaan tullessani: tuolla Hän on ;-)


      • naismyyjä
        arvaus. kirjoitti:

        Tietenkin voisit antaa pieniä vihjeitä, minkä lajin kauppa ja missäpäin K-nummea?!
        Löytäisin pikemmin ;-) Ja hiukan myös tuntomerkkejä itsestäsi, jotta tunnistan jo kaukaa kauppaan tullessani: tuolla Hän on ;-)

        Ai aloit huumorimieheksi ;DD


      • arvaus.
        naismyyjä kirjoitti:

        Ai aloit huumorimieheksi ;DD

        No enhän toki ;D Ihan tosissani oon :D Pitäähän nyt noin kiinnostava nainen nähdä ihan livenä :-) Ties mitä sitten tapahtuu ;-)


      • naismyyjä
        arvaus. kirjoitti:

        No enhän toki ;D Ihan tosissani oon :D Pitäähän nyt noin kiinnostava nainen nähdä ihan livenä :-) Ties mitä sitten tapahtuu ;-)

        No mikäs teki niin mielenkiintoiseksi? :P


      • arvaus.
        naismyyjä kirjoitti:

        No mikäs teki niin mielenkiintoiseksi? :P

        Hmm...ehkä se, että rohkenet tunnustaa suloisen reaktiosi miehen puheisiin :)
        Tunnut jotenkin olevan sinut oman naiseutesi kanssa, mikä on iso plussa :)
        Saat jopa minutkin hiukan fantasioimaan, vaikken edes ole nähnyt Sinua :)
        :P En yhtään kiusaa enhän?!


      • naismyyjä
        arvaus. kirjoitti:

        Hmm...ehkä se, että rohkenet tunnustaa suloisen reaktiosi miehen puheisiin :)
        Tunnut jotenkin olevan sinut oman naiseutesi kanssa, mikä on iso plussa :)
        Saat jopa minutkin hiukan fantasioimaan, vaikken edes ole nähnyt Sinua :)
        :P En yhtään kiusaa enhän?!

        Mulla on nyt vähän vintti pimeänä ollut muutaman viikon, ehkä ne ovut tosiaan mistä joku puhui..

        Mun mielellä on joku pakkomielle ihastua ihmisiin..


      • Pata-Rami
        naismyyjä kirjoitti:

        No mikäs teki niin mielenkiintoiseksi? :P

        Hai lapsen tieto,naisen muisti eivät ole ylikäyneitä miehelän.


      • älä sorru
        naismyyjä kirjoitti:

        Mulla on nyt vähän vintti pimeänä ollut muutaman viikon, ehkä ne ovut tosiaan mistä joku puhui..

        Mun mielellä on joku pakkomielle ihastua ihmisiin..

        Varo hyvä "naismyyjä" lankeamasta pirun verkkoihin. Sano jyrkkä EI saatanalle ja se häipyy. Oöet näköjään sielunvihollisen kohteen ja se yrittää saada sinut lankeamaan halpaan. Varo, varo. Lue Raamattua, se ohjaa sinut selekille reiteille.


      • tavallinen
        älä sorru kirjoitti:

        Varo hyvä "naismyyjä" lankeamasta pirun verkkoihin. Sano jyrkkä EI saatanalle ja se häipyy. Oöet näköjään sielunvihollisen kohteen ja se yrittää saada sinut lankeamaan halpaan. Varo, varo. Lue Raamattua, se ohjaa sinut selekille reiteille.

        Mikähän kumma magneetti vetää nuo uskovaiset tänne kommentoimaan! Pysyisivät poissa niin saisivat itelleen sielunrauhan!


      • ÄLLITÄLLI
        tavallinen kirjoitti:

        Mikähän kumma magneetti vetää nuo uskovaiset tänne kommentoimaan! Pysyisivät poissa niin saisivat itelleen sielunrauhan!

        Hei "tavallinen". Etkä sitä vielä tiedä, että uskovaiset ne on kaikkein kaksinaamaisimpia. Nehän ne vasta pahimpia ovat, vaikka ovatkin olevinaan niin siveitä


      • hihihi
        ÄLLITÄLLI kirjoitti:

        Hei "tavallinen". Etkä sitä vielä tiedä, että uskovaiset ne on kaikkein kaksinaamaisimpia. Nehän ne vasta pahimpia ovat, vaikka ovatkin olevinaan niin siveitä

        oletkos antanut uskovaiselle persettä, apina?


      • uyfuoyfo7yurf
        arvaus. kirjoitti:

        Tietenkin voisit antaa pieniä vihjeitä, minkä lajin kauppa ja missäpäin K-nummea?!
        Löytäisin pikemmin ;-) Ja hiukan myös tuntomerkkejä itsestäsi, jotta tunnistan jo kaukaa kauppaan tullessani: tuolla Hän on ;-)

        Parempi kun vetelet handuun.


      • ÄLLITÄLLI
        naismyyjä kirjoitti:

        Mulla on nyt vähän vintti pimeänä ollut muutaman viikon, ehkä ne ovut tosiaan mistä joku puhui..

        Mun mielellä on joku pakkomielle ihastua ihmisiin..

        "naismyyjä". Sulla on ihan oikeasti vintti pimeänä. Kirkkonummella on kauppiailla helppo nakki seurata nyt työntekijää, jonka työpanos menee kaikkeen muuhun kun siihen itseensä. Oletettavasti olet nyt vapaapäivällä, kun tänne kirjoittelet, jos myyjä olet et voi olla koneella työaikana, niin ahkerasti kirjoittelet täällä, nuori tyttö, helppo nakki tsekata työlistat jne...


      • omgggggggggg
        hihihi kirjoitti:

        oletkos antanut uskovaiselle persettä, apina?

        Pitäähän niillekki jonkun antaa, ettei aina ahdista niin kauheesti


      • 23
        omgggggggggg kirjoitti:

        Pitäähän niillekki jonkun antaa, ettei aina ahdista niin kauheesti

        Asian vierestä;
        pahinta on ns. uskovaisten ihmisten tekopyhyys ( esim.katoliset papit ja lestadiolaiset raiskaavat lapsia ja saarnavat muille seksikielteisyydestä).
        Kaikilla eläimillä, myös ihmisillä, on tarve tutustua mielenkiintoisiin, yleensä vastakkaisen sukupuolen edustajiin. Samat vietit on kaupanmyyjillä ja saarnaajillakin. Toiset vain pystyvät tunnistamaan tosiasiat.


      • kevennys!
        hihihi kirjoitti:

        oletkos antanut uskovaiselle persettä, apina?

        MUAHAHAA, *totaalinen repeäminen*


    • ioiohs

      ihailtavaa oma-aloitteisuutta hyvin tehty tyttö!!!loistavaa.t.m29w

    • Hyvää päivää.

      Ketä oikeasti voi kiinnostaa, jos aloittaja on ihastunut johonkin? Maailmassa tapahtuu tälläkin hetkellä miljoonia ihastuksia ja ihastuksien lopahduksia. Eli tämä juttu oli täysi floppi,uutisankka,riman alitus jne.

    • kokki69

      Voi herranjestas kuka tämmösiä keksii ? missä maalaisjärki ? ?
      tohohan pitää kysyä viranomasilta lupa :)

    • Niiiih

      Jollain sitä pitää yrittää pokaa itelleen mies..mää en ois noin rohkee vaikka mieli tekiskin :D Myyjä siis oon kans..Pitää oikein miettiä kuka pistäis mun sukat pyörii jaloissa...hmm..ehkä yks m..se taitaa olla raksalla töissä tai ainakin vastaavissa vaatteissa käy..Siwassa oon töis..

    • pullea nörtti

      kerran kassalla oli neiti ja sanoi 2e annoin kolikon hänen kämmeneensä ja katseemme kohtasivat samalla purkauduin housuihini

    • iloinenpuo90876

      Se on sitä kemiaaa mitä monelta puutttuu

      Anna palaa vaan :))
      Kerran täällä vaan eletään :)

    • rima_alhaalla

      Siis sairasta :D Selvität jätkän rekkarin perusteella ja alat tekstailemaan, mistä tiiät ettei se ole varattu?

      Nimimerk. Oisin kyllä hypänny samantein sen yhen miehen urheiluautoon jonka tuulilasin kävin tsekkaamassa =)
      Siis ihan työni puolesta tsekkasin!

    • kikki 11

      se on se kikki

    • N

      Voimpahan sanoa.

      • JK

        Vai Niin, Paskapää


    • Hyväily

      Hei , itsellä samoja tuntemuksia mutta mies on ystävättereni kanssa naimisissa , on vähän noloa kun olen heillä käymässä ja tunnun kostuvani todella kun tämä herra tulee kotia ja antaa halin vaimolleen, niin minähän siinä haluaisin olla luulen olevani rakastunut tähän mieheen todella...

    • nuijana on hyvä

      Oot sä vähän pöhkö. Ookko sä kännissä töissä?
      Kyllä flirtata saa, pöhkö on se joka sen uskoo.

    • ex-kassa

      Minä työskentelin kaupassa noin kaksikymmentävuotiaana ja ihastuin muutamiin asiakkaisiin; yleensä sellaisiin laitapuolen kulkijoihin ja renttuihin, jotka kuitenkin olivat hyvän näköisiä. Eli simppelisti ilmaistuna sellaisiin, joihin en todellisuudessa olisi koskenutkaan. Saatoin fantasioida näistä rentuista aikani ja sitten ne jäivät unohduksiin. Onneksi tunsin itseni sen verran hyvin, etten vain lähtenyt oikeasti mitään niiden suhteen yrittämään. Tiesin nimittäin, että se oli vain ohimenevää, kummallista ihastusta, eikä siinä mitään väärää ollut.

      • ^^

        rohkaisuksi vain sanoit sen kaiken oikein .................. ei ejakulaatioita


    • dunnbar

      minusta tuo on jotenkin hellyttävää :) kyllähän suhteita voi syntyä muuallakin kuin räkälän peräkammarissa. toki vähän ihmetyttää että kuinka pitkään etit jutella tän tapauksen kanssa ennen kuin meni jalat alta.. kaikki < 5 min vastaukset kuulostaa vähän epävakaalta :D

    • taksikuskimiess

      Ihan suloista, mutta ei kovin ammattimaista käytöstä, jos joku asiakas tuosta pahastuisikin ja tekisi valituksen tai vaihtaisi kauppaa. Sama koskee kaikkia asiakaspalvelutöitä. Sen takia olisi parempi jättää aloitevastuu asiakkaille tai toivoa näkevänsä asiakas vapaalla.

      Itse en ainakaan miehenä kehtaisi noin suoria aloitteita tehdä, tosin taksissa ja mieheltä tuleva aloite otetaan useammin häiritsevänä kuin tytöltä päiväsaikaan kauppaympyröissä. Sukupuolten epätasa-arvoa.

      • omgggggggggg

        *huutonaurua* ihan ammattis vuoksi tikahdun täällä, sori


      • Maksamaton asiakas

        Suloisia ovat ihanat taksikuskimiehet,
        jotka muutaman kerran ovat ravintolaillan jälkeen kuljettaneet minut turvallisesti kotiin, vaikkei rahaa ole aina ollut.


    • Ja sit sen

      miehen vaimo soittaakin sulle seuraavaks.

    • ToVeTAR

      Tuttu juttu mutta toisin päin! Käyn eräässä liikkeessä säännöllisesti vain siksi että vain näkisin tämän sympaattisen ja ihanan oloisen työntekijän..olen häneeen silmittömästi ihastunut, olen jo pitkään mutta en ole rohjennut vielä tekemään lähempää tuttavuutta! Hän on nainen kuten minäkin:)

      • tuttu asiakas

        Samoin..

        Olen rakastunut lähikaupan myyjään, joka on nainen ja minä myös..

        Hän vie jalat aivan alta eikä minusta ole sen takia aloitteentekijäksi kun jäädyn täysin.. Kaiken lisäksi meillä on ikäeroa siinä määrin, että pelkään tulla torjutuksi.. Kaikkien huonojen kokemusten jälkeen pelkään, että hän torjuu minut. Huonot kokemukset, kuten aikaisemmat naiset, jotka ovat pitäneet selkeästi silmäpeliä ja lähennelleet ja sitten kun ovat saaneet minut kiinnostumaan ja minä teen aloitteen, niin he torjuvatkin minut naureskellen.. Pelkään, että näin käy taas uudelleen ja uudelleen.. En normaalisti myyjien perään katsoisi ikinä, mutta en tiedä mikä tässä on.. Olen häntä nähnyt vuosien ajan ja tänä vuonna jotenkin vain..hmm.. tykästyin.

        Siksi en uskalla asiakkaan roolissa kovin lähestyä.. Enkä ole mikää synnynnäinen flirttailija, jos hän hymyilee enkä hymyile takaisin, saattaa hyvin kuvitella minut tylyksi, kylmäksi, epäystävälliseksi, vaikka todellisuudessa vain jäädyn niin täysin..

        Olen myös miettinyt pitääkö hän minua jotenkin paljon rentumpana kuin olenkaan, vai mikä tässä on..;D


    • mullan alla

      joo eihän tuo vielä mitään , kaverini omisti hautaustoimiston ja rakastui kuolleeseen naiseen..oli varmaan kaunis nainen ulkomuodoltaan vielä kuolltuaankin.

    • Aqu1

      Tottakai, ihan OK! Näin pitää elää! Ei mitään syytä lyödä ketään.Aina jos siltä tuntuu, tunteet saa näyttää. Kysymys on oikeastaan vaan siitä uskallatko Sinä. Jos uskallat, uskon, että saat aina vastakaikua...Kaikki me mietimme uskallanko. Me kaikki olemme vaan niin varautuneita...;-) Rohkeat perii maan!

    • E

      Olen naimisissa vakkariasiakkaan kanssa ja meillä on pieni poika. =)

      • sikjfklhs

        No so? Eiköhän jokaisen kassaneidin puoliso oo vakkariasiakas just siinä kaupassa missä emäntänsä työskentelee. Saa henkilökunta-alennuksen ostoksista, nääs.


      • E
        sikjfklhs kirjoitti:

        No so? Eiköhän jokaisen kassaneidin puoliso oo vakkariasiakas just siinä kaupassa missä emäntänsä työskentelee. Saa henkilökunta-alennuksen ostoksista, nääs.

        Mieheni oli vakkariasiakas jo ennen kuin menin töihin ko.paikkaan. Pointti onkin, ettei ole vaarallista naida asiakasta.


    • mcTuro

      kuulemma vastaavaa on tapahtunut muuallakin, eräs marketin mies selvitti erään nuoren naisasiakkaan tiedot ja alkoi vanhempansa ihmetellä tytölleen tulevia outoja puheluita. mutta ei ehkä olisi suhtauduttu täällä näin ymmärtävästi kuin tähän naisen tekemään aloitteeseen

    • Mitä jos kysyt häneltä, että onko hän vapaa ja tuleeko treffeille. Voit joko odottaa ensi kertaan, koska kyllä se joskus tulee käymään samassa kaupassa kuitenkin. tai sitten onhan sulla se numero - soita tai laita viestiä.

    • k

      Aika söpöä :)) Itse oon asiakaspalvelussa eli kaupassa töissä ja kyllä ne jotkin henkilöt piristävät mua niin paljon ;)

    • Kauheeta, että kassat selvittää asiakkaan henkilöllisyyden, ei kuulu tehtäviisi.
      Jos asiakas kiinnostunut, antaa tietonsa.

    • Lolsaa
    • plmh51

      On se vaan niin hieno juttu kun joku vie jalat alta pelkällä katseella.

      Mut sitä ei tahdo ymmärtää että vuosienkin jälkeen on tunne sama kun nähdään.

    • kokemusta on

      Mitä väliä sillä on tapaako kiinnostavan ihmisen baariassa vai työpaikalla, ihmisiähän me kaikki ollaan ja muista tarttua aina tilanteeseen kun siltä tuntuu, itse löysin oman vaimoni työkäynnillä ja en kadu sitä koskaan...onnea yrityksellesi

    • YÄK

      Kaikenlaisia MYYJIÄ niitä onkaan! Sano missä työskentelet niin kierrän kaukaa.

    • älä alennu halvaksi

      Ompas sitä kova hinku saada dikkiä sisään. Taitaa olla myyjättärellä kiima-aika päällä. Eikö olisi vain helpompaa astella baariin ja käyttäytyä kaupassa työetiketin mukaisesti, eli asiakkaisiin ei kosketa ja asiakkaat eivät koske henkilökuntaan?

    • Erkki

      No tuommoistahan nyt on sattunut maailman sivu, ja sattuu vastakin. Ihmisiähän me kaikki vain olemme. Joskus nuista jutuista tulee koko loppuelämän juttu, yleensä ei varmaan sen kummempaa. Mutta tilanne noin päin, että nainen on aloitteellinen, on varmasti suhteellisen harvinainen. Laitoinpa itsekin kerran tekstarilla eräänlaisen treffikutsun naispuoliselle viehättävälle asiakkaalleni, mutta hän vastasi kohteliaan kieltävästi. Mutta vaikka asia tavallaan vieläkin hävettää minua, tein silti oikein. Muutoin uskaltamattomuuteni vaivaisi minua vieläkin. Ei toisen ihmisen lähestymisessä rehellisin aikein ole mitään pahaa.

      • jhjhjhrtyu

        Aivan, miten ihmiset edes voivat pariutua siippansa kanssa, jos kaikki tapaamisehdotukset ja kontaktiyritykset olis jotenkin paha asia?!

        Aivan toinen asia on, jos ei kerrasta usko, vaan yrittää uudelleen ja asiakas kokisi tilnateen jatkossa kiusallisena. Normaali ihminen olisi imarreltu saamastaan huomiosta ja jos ei se johda mihinkään, niin jatkossa ollaan asiallisia toisiaan kohtaan.

        Sitä paitsi vapaa-ajallaan myyjä saa tehdä mitä haluaa parisuhderintamalla ja yrittää tavoitella sitä hemaisevaa asiakasta ja jättää sitten rauhaan, jos vastaus on ehdoton ei.


    • Ninnu 18v
      • ihan ok,

        pienimunainen pelle se on


    • tyttönen

      Minä taas oon kerran ihastunut toivottomasti miespuoliseen kassamyyjään. Kaikenlaisia tunteita ja sattumuksia tää elämä tuo tullessaan...

    • yksityisasia

      ei kai muuten väliä jos työaikana pysyy housuissaan

    • K-asiakas

      Ei tee bisneksille hyvää jos miesasiakkaat poistuvat kaupasta kassit tyhjinä.
      Hyi hyi teitä ;)

      • asiakas.

        Todennäköisesti taas yksi avohoidossa oleva henkilö, jonka oikea paikka olisi jossakin mielisairaalassa. Ai niin, nehän on melkein kaikki lakkautettu.


      • kolmeplusneljä
        asiakas. kirjoitti:

        Todennäköisesti taas yksi avohoidossa oleva henkilö, jonka oikea paikka olisi jossakin mielisairaalassa. Ai niin, nehän on melkein kaikki lakkautettu.

        Siis miten tämän kommentin laittaja jaksaa seilata palstalta toiselle laittamaan tämän saman laimean kommentin, joka ei edes naurata :p


      • nauratti:D

        Hauska vitsi:D


    • dfghj,,33

      Ite oon kassalla töissä, ja oon kyllä varattu joten en miehiä kattele. Mutta yks mies kerran otti musta kuvaa/kuvasi. Kysyin, että mitä oikee teet???? Otti vaan nopeaa kamerakännyn pois ja lähti. Kehdannu edelleen käydä kaupalla. Hyi. Hän on n. 40v ja mä 20v. ja mulla on sormuskin sormessa. Ihme tyyppi....onneks auto ei oo mun nimis, niin ei ainakaa mun nimeä saa selville rekisterinumeron perusteella. Facebookin yksityisasetuksetkin oikeasti laitoin tiukemmaksi, koska ei koskaan tiedä...

    • se oli söpö tyttö

      Tapasin yhden naismyyjän baarissa kerran. Se tuli juttelee kun käyn siinä kaupassa usein. Juteltiin niitä ja näitä ja se pyysi sit sen luokse jatkoille. No tiesdin siinä vaiheessa et seksiä harrastetaan ja niin siinä kävi. Harrastettiin monta kertaa seksiä ja monina kuukausina.
      Olin ihan kiimassa ja alkoi seisomaan jo ennen kun olin päässyt sen luokse ovesta sisään.

      • EI homonen POMONEN

        tunnustan vedän käteen ja miehenä pidättelen ejakulaation ja joskus voi mennä viikkoja vetää käteen ja kukaan ei huomaa mitään ja siinä on taitoa baarin ja kahvilan ja ravintolan ja kulman kundien pitäytyä omissaan sex jutuissaan, on se sellaista ihmisen hyväksikäyttöä, tämä sex tietämättömyys, naiset dildoo ja miehet keinovaginaa, ja onko se sitten aikaavievää ja turvallista, en tiedä, mutta epävirallinen verottaja takaa iskeä ja laatua voi olla käyttämättömänä ja suojelurahojen sijoittajksi ei ryhtyä, mitä sitten siis, ei suojelurahoja, tietävyys sex on juuri tämä, ei siis sukupuolitauteja ja eikä virallista/epävirallista verottajaa SUOMI - ei hyvävelijärjestelmä ei hyvä, vaikka kuinka euro ja veroparatiisi, harmaa talous ------------- MISSÄ OIKEA SE --- MISSÄ OIKEA SE --- ei kättä kiusaajalle paholaiselle saatanalle, voi olla mikä tai kuka tahansa tietämättömyys/taitamattomuus, meidän miehemme keinuu keinvaginassa 05102012 ---- naiset kertokaa ----- auttakaa työtoverianne -- POHJANOTEERAUKSIA ASIAMME TAITAJAA TIETÄJÄÄ USEAMMASTA NÄKEEHÄN SEN MITÄ MISTÄ MILLOIN ........


    • AsiakasX

      No jo nyt on. Mikä ny on pahinta mitä tosta vois seurata. Ehdota tapaamista ja anna tapaamisen päättyä ejakulaatioon. Mitä veen väliä jos jo kosteena oot.. hyvää palvelua ois viä :D

      • 9434042

        Asiakkaan vaimo vois tykätä huonoa


    • MakeMeSmile

      Kassalla myös työskentelen, tosin lopetin juuri hetki sitten ja jäi ikävä joitain henkilöitä siellä. :') Saivat kyllä hymyilemään ja piristivät päivää jutuillaan. Itku tuli kun tajusin etten näe heistä enää ketään, koska paikkakuntakin eri. Se tosin juurikin paha, että kenenkään heitoista et voinut olla ikinä varma, oliko läppä vai jotain muuta. Toinen heitteli ties mitä arvuutuksellista, toinen taas vangitsi pelkällä katseella ja kiitoksella... Ja kun en sen enempää uskaltanut, ei kummempaa tapahtunut... :/ Ehkä joskus törmätään...

    • vice versa

      Naisten harrastama stalkkaus on "söpöä", "hellyyttävää" ja "romanttista". Jos miesmyyjän kävely vaikeutuu naisasiakkaan vuoksi niin paljon, että tämä onkii asikkaan henkilötiedot rekisterinumeron perusteella, niin kyseessä on poliisiasia.

      • jkhkjkhjk

        Olen nainen ja annoin plussan tuolle kommentille. Nyt mietin kannattiko...

        Onhan nimittäin melko selvää, että aloittaja on nuori nainen. Siksi varsinkin kaikkia pervosetiä kihelmöi ajatus siitä, että saisi kasteltua pöksyt omalla flirtillään nuorelta, kauniilta kassaneidiltä.

        Mutta miten olisi asian laita, jos kassaneiti olisi 40-vuotias? Tai jopa vanhempi, ja nainen siis edelleen. Olisiko kovin söpöä jos tällainen nainen kaivaisi asiakkaan numeron röyhkeästi rekkarin perusteella ja heittäisi viestillä? Enpä usko,

        Ja toisaalta, jos noin parikymppinen komea mieskassa laittaisi minulle tekstiviestiä kauppareissuni jälkeen (mistä lie numeroni olisi kaivanut), niin olisi se kyllä aika söpöä. Olen itse 26-vuotias nainen.


      • näin täällä
        jkhkjkhjk kirjoitti:

        Olen nainen ja annoin plussan tuolle kommentille. Nyt mietin kannattiko...

        Onhan nimittäin melko selvää, että aloittaja on nuori nainen. Siksi varsinkin kaikkia pervosetiä kihelmöi ajatus siitä, että saisi kasteltua pöksyt omalla flirtillään nuorelta, kauniilta kassaneidiltä.

        Mutta miten olisi asian laita, jos kassaneiti olisi 40-vuotias? Tai jopa vanhempi, ja nainen siis edelleen. Olisiko kovin söpöä jos tällainen nainen kaivaisi asiakkaan numeron röyhkeästi rekkarin perusteella ja heittäisi viestillä? Enpä usko,

        Ja toisaalta, jos noin parikymppinen komea mieskassa laittaisi minulle tekstiviestiä kauppareissuni jälkeen (mistä lie numeroni olisi kaivanut), niin olisi se kyllä aika söpöä. Olen itse 26-vuotias nainen.

        Minä ainakin kiihotun vain vanhemmista naisista, joten en laisinkaan panisi pahakseni.. Nuoret tytöt ei pahemmin kiinnosta ;)


    • Ihanat ylläpitotytöt

      Suokki-24 on tällainen nykyajan Nyyrikki-lehtipalsta.

      Firman virkailijatytöt kirjoittaa viran puolesta jonkin kivan päiväunelma-avauksen elämän miehestä, ja kuumista aalloista poskilla.

      Sitten muut tytöt saavat osallistua mukaan, ja kertoa omista villeistä pikku flirteistään. Omien kuumaveristen, sinisilmäisten lähikaupan poikiensa kanssa.

      • 30

        Anteeksi,
        mutta en tunne Nyyrikkiä? Nimen olen joskus kuullut/ lukenut. Joku vanhanajan ns. miehille tarkoitettu parisuhteeseen opetuslehti?


    • Jetta27

      hassua et brokotat ittees tosta, njo seuraavaks tietty pyydät sen numeron ja lopetat tollasen nolostelun :) onnea :)

    • ie

      Taitaa olla niitä haavekuvia, mitkä tulee mieleen, kun menee nukkumaan, eikä uni meinaa tulla.

    • The blondi

      Ei, kun kaikilta myyjiltä on kielletty flirttailu asiakkaiden kanssa - kaikkien myyjien pitää hankkia myyjäkumppani itselleen. Nih!

    • ÄLLITÄLLI

      Kuulehan tyttö (et suinkaan ole vielä nainen). Ihastuit silmittömästi ja teit sen suurimman mokasi: Sanoisinko vakoilit, otit rekisterinumeron ylös ja pyysit tiedot, ja pistit viestiä perään ai ai ei hyvä. Mitähän kaveri on ajatellut? Miten sinä voit munata itsesi noin? Minusta se on munaamista. Jos kaveri käy teillä kaupassa, olisit edennyt pikkuhiljaa, tiedäthän mitä tarkoitan. Mitä tiedät hänestä, minkä ikäinen, surustelee/avoliitossa/avioliitossa/lapsia ym ym?? Vaikutat tässä vaiheessa päällekäyvältä, ja se ei ole hyvä. Pudottaudu hyvä lapsi sieltä pilvilinnoistasi, ei se ihan noin käy/mene.

    • lukija <3

      Hei halooo...missähän mahdettais kieltää myyjän ja asiakkaan suhde :)) Se on pikkasen eri asia kuin esim. lääkärin ja potilaan suhde tai pomon ja alaisen suhde joillain aloilla :))

      • Ammattietiikka

        Kyllä asiakkaan pitää tuntea menevänsä nimenomaan kauppaan eikä ilotaloon.


      • Mikä on oikein?
        Ammattietiikka kirjoitti:

        Kyllä asiakkaan pitää tuntea menevänsä nimenomaan kauppaan eikä ilotaloon.

        Ammatillista etiikkaa, kuin myös toisten ihmisten toiminnan moralilisointia voi harjoittaa monella tapaa. Henkilökohtaisesti en silti hyväksy tuntemattomien asiakkaiden henkilötietojen selvittämistä, mikäli siihen ei ole oikeutusta vaikkapa
        rikosepäilyn takia. Kiima ei ehkä riitä.


    • AlfMelmac

      Pitäisikö asiakkaan kytätä myyjiä ulkona ja lähteä jalan seuraamaan, missä myyjä asuu. Aina notkua talon ulkopuolella ja odottaa, koska lähtee töihin. Mennä joka päivä kysymään vaikka kirjotuskoneen kamppiakselia vain sen takia, että on niin pantavan, hyvännäköinen kassaneiti.

      • kuola valuu...

        Näin just. Joka päivä käytävä kaupassa ostamassa muka jotain tarpeellista, vaikka rahat olisi täyisin finito...=D Joka ikinen päivä menee sitten hirveästi rahaa j aihan johonkin hömppään vian sen takia, että saa nähdä myyjää.. Juu ja omat työvuorot pitää sopia sellaiseksi, että sitä myyjää näkee kans sitten. Tai vaikkapa ottaa lopputili, että voi voi joka päivä käydä kaupassa katselemassa vain myyjää..


    • _JaP_

      asiakaspalvelijan pitää keskittyä työhönsä, ei asiakkaaseen.

      • palvelua on...

        Sehän se työtä onkin just, asiakaspalvelua parhaimmillaan. Asiakashan on kuningas, joten siihen asiakkaaseen pitää keskittyä :D


    • Koulutukseen

      Täysin moraaliton ja ammattitaidoton myyjä, potkut ilman muuta tuollaiselle!!!
      Palvelutilanne on asiakaspalvelijan ja asiakkaan välinen platoninen kohtaaminen, jossa molemmille pitäisi jäädä tunne onnistuneesta kohtaamisesta. Hymy, kohteliaisuus, pieni flirtti on viatonta ja tuo hyvän mielen, mutta tuohan on jo stalkkaamista. Tuo mies ei uskalla hymyillä tai flirttailla enää yhdellekään asiakaspalvelijalle.

    • kaksi vaihtoehtoa

      Jos on oikea tapaus = asiakas ilahtuu (todennäköisesti).

      Toinen vaihtoehto.

      Tämä on trolli.

      • Ässähässäkkä

        Enpä usko, että on trolli. Tosielämä on joskus tarua ihmeellisempää ja näitä vastaavia tapauksiahan on pilvin pimein. Tämä ketju jo kertoo sen.


    • Plussasta bonukseen

      Näitähän riittää.
      Meillä oli kyläkaupassa varsinainen puuma, joka vehtasi miesasiakkaiden kanssa ihan avoimesti; piti silmäpeliä,kassalla kopeloi ja kahvilanpuolella hiveli niskaa astioita kerätessään, pyydettäessä antoi prepaid-liittymänsä numeron. Eikä todellakaan jättänyt toimintaa pelkkään flirttiin.
      Naimisissa oleva viiden lapsen äiti. Ja kun alkoi tilanne käymään tukalaksi, aviomieskin sai tietää, vaihtoi vain toisen paikkakunnan markettiin.

    • mies225

      Myyjät on juuriKIN tuollaisia. Varsinkin huoltoasemien kassat. Epätoivoinen täytyy olla että flirttaa töissä. Joo, tiedän se on "osa myyntiä", johon jotkut idiootit suostuu. AMMATILLISUUS ennen kaikkea! Ja säälittävää ruikutusta sitten täällä! Jätä asiakkaat rauhaan ja keskity työhös- kuulin kyllä tämän tyylisestä tapauksesta ja naurettiin paskaset naurut!

    • iske kiinni

      ääh hei kuule ei haittaa mitään anna palaa vaan:) jos se ukkeli on vielä sinkku niin mikä estää? eiks suomi ole vielä sen verran vapaa maa että täällä voi kaupan kassaki ihastua? tuskin sitä katainen on vielä verolle laittanu ei ainakaan minun tietääkseni eli anti mennä

    • pure puritaani

      Ainoastaan täydelisen puhtaan platoninen suhde tulee kysymykseen asiakkaan ja myyjän välillä. Edes käsisuudelmia ei sallita. Kaikki ruumillinen on pannassa.

    • tällaista

      Kyllä minäkin varmaan ihastuisin moneenkin suloiseen tyttöön noissa lähikaupoissa, mutta kun eivät ole huomaavinaankaan tällaista isänsä ikäistä heppua! Eilenkin yksi hyvän näköinen typsy jutusteli kyllä kanssani, mutta varmaan vaan saadakseen minut käymään heillä muulloinkin, kaupoilla kun on kova "tappelu" asiakkaistaan...

    • aikuinen mies

      Teini.

    • mölp

      TEINI!!!!

    • kgjklsgkklsgj

      Mun mielestä tuo, että selvittää rekkarin perusteella puhelinnumeron ja heti perään vielä tekstaa sille tyypille, on aika epäammattimaista ja sen asiakkaan kannalta voi olla melko ahdistavaakin. Ikääsi et sanonut, mutta veikkaan, että kahdenkympin korvilla olet?

      Ehkä olisi ollut vähemmän stalkkaamista, jos olisit kysynyt tyypin nimen ja puhelinnumeron suoraan, jolloin hän olisi voiut kieltäytyä antamasta niitä, jos tarkoitus oli vain flirtata kassaneidin kanssa. Ihmettelenkin, miksi et kysynyt, jos kuitenkin oli pokkaa tekstata hänelle?

      Itsekin olen ollut kassaneitinä parikymppisenä ja tutulta kuulostaa tuo ihastuminen. Minä ihastuin kuitenkin useammin, joskus perheellisiin miehiin ja toisinaan sellaisiin laitapuolen kulkijoihin ja renttuihin. Yleensä siis miehiin, joihin en todellisuudessa voisi koskea pitkällä tikullakaan. Onneksi tiesin silloin, että kyse on vain hölmöstä ohimenevästä ihastuksesta, eikä mistään vakavammasta. En siis koskaan edennyt tilanteissa, ja hyvä niin.

      Fantasioin aikani ja kohta nuo tunteet hiipuivat. Ihastuin, eikä siinä ollut mitään väärää.

    • KATSOHAN

      Kuka nyt kieltää ihastumisen...mitä se kenellekkään kuuluu...ja mistä tietää enenkuin uskaltaa siirtoja tehdä...niinkuin sinä :o))

    • ollerolle

      Mun entisessä työpaikassa olli jännä seurata työkaverin ihastumista. Nainen oli reilu kolmekymmentävuotias venäläistaustainen nainen. Oikein herttainen ja suloinen, avioliitossa ja kolmen lapsen äiti.

      Kaupassa kävi eräs paikkakuntalainen naimisissa oleva perheellinen mies usein. Tämän miehen ja työkaverini välillä oli ilmiselvää kemiaa, kun he katsoivat toisiaan, ilma heidän ympärillään säkenöi. Se ei ollut pelkkää seksuaalista kemiaa, vaan sellaista mitä näkee kun nuoret ihastuu ensimmäistä kertaa. Koskaan eivät kuitenkaan edenneet mihinkään, vaan se jäi tuollaiseksi kaupassa tuijotteluksi ja jutusteluksi. Harmi sinänsä, olisivat sen silmin nähtävän, käsin kosketeltavan kemiansa perusteella sopineet varmasti hyvin toisilleen.

      • Kokeneet osaa

        Mistäs tiiät varmaksi ettei edennyt pidemmälle? Saattoivat hoitaa seksin vapaa-ajalla vaikka jossain ladossa. Varatut joutuu olemaan varovaisia muitten nähden.


    • Mie vaan....

      Äläs nyt ,ihan normaalia ja mukavaahan tuo ihastuminen on:) Eikä se katso aikaa eikä paikkaa missä iskee.
      Jos sua kiinnostaa tosissaan, niin voisithan kysyä suoraan ja asiallisesti treffeille. Siis tietenkin jos tämä kyseinen herra on sinkku ja muutenkin ok.
      Mut tietenkin älä vainoamaan ala, jos hän sattuu olemaan tavoittamattomissa.
      Eikä tuo tosiaan ole paha, jos vaikka olisitte kuinka tutustuneet sun työpaikalla ja jos tuo sun ihastumisesi ei ole mitään "sarjatuotantoa", eli sit kannattaa vähän ruveta miettimään asioita jos ihastut tyyliin joka päivä vähintään yhteen asiakkaaseen.
      Olen itse joskus kaupassa asioidessani päätynyt todella söpön kassaneidin palveltavaksi, kenet olisin vienyt siltä seisomalta treffeille ja tämä neiti on vaikuttanut myöskin olleen ainakin jossain määrin utelias tm samoilla fiiliksillä. Mutta ehkä just tilanteesta johtuen asia on jäänyt siihen, mikä nyt jälkikäteen vähän harmittaa.
      Että näin:)

      • suomi 2012

        Työ on tunnettua ja paras lääke kaikkeen huolta aiheuttavaan, sitä kun ei ole aikaa tunaroida, mutta naimisiinpääsy olisi hyvä kouluttautua järjestää, suosittelen pitäytyy pää omana ja sopia ihastumisensa siten, ettei jää esim. abortooitavaa aabboorrtttoittavaa ....


    • henjug

      maailmassa on tosiaan varaa sattumille... :D

      • naismyyjä

        ??


    • ...

      Parempi vaan alkaa kulkemaan säkki päällä ja olla hiljaa, ettei vaan tuu seksuaalisesti provosoitua asiakasta/myyjää. Aivan hirveetä, jos ne vaikka rakastuis toisiinsa. Yleensäkin kannattaa varmaan alkaa toimimaan noin. Ei sitä tiedä, vaikka se kahvilan toinen ihastuttava asiakas onkin naapurikaupan myyjä. Törkeetähän sellanen olis.

      • isoveliv

        Kyllä, näin on toimittava;
        ehdottavasti ei ikinä kannata hymyillä eikä jutella mitään mukavia kenenkään kanssa. Mieluiten älä tervehdi edes naapuriasi.
        Varsinkin, jos ihminen tekee asiakaspalvelutyötä, voi syntyä kiusallisia väärinkäsityksiä, jos hän hymyilee sinulle takaisin.


    • anna palaa

      no ei asiakkaan ja myyjän suhteessa ole mitään outoa...ihan luonnollinen tapa aloittaa suhde...ja hyväksyttävä....

    • homma faktaa

      sama pätee täälläkin ..ihminen ei vaan ole edelleenkään yksiavioinen.tää on faktaa

    • tsottsotnyt

      kyllä kaupan täti saa ihastua asiakkaaseen, minulla on monta ystävää jotka ovat löytäneet puolisonsa omalle kassalleen tulleen jonon joukosta. yritykselle saattaa kyllä tuoda huonoa kuvaa jos pääsisi leviämään, että kaupan työntekijä selvittelee asiakkaiden yhteystietoja rekisterinumeroiden kautta ja ottaa sitten yhteyttä. jos esimies saisi tietää niin joutuisit varmaan puhutteluun ja ehkä jopa varoitus jos se mies ei olisikaan tykännyt moisesta tempauksesta. kauaskantoisemmin kannattaa ajatella mutta muuten siinä ei ole mitään väärää. :)

      • Järki yläpäähän

        Niin, homman voi hoitaa niinkin, ettei tuhoa koko työpaikan mainetta. Vähän kattella tilannetta ja ottaa huomioon, onko asiakas varattu tai peräti itse varattu...


    • kassalla

      kyllähän asiakkaatkin kassoja iskee, helsingissä näin kassalla todella kuuman miehen huh uh.. menin pokkana uudelleen kauppaan ja kuitin annon yhteydessä sujautin hänelle puh numeron. hän kyllä viestitti, niin minäkin mutta jostain syystä tapaamist ei ikinä tullut, harmi!

      • Kyllä kaipaat.

        Huora kaipaa täytettä reikäänsä.


    • Erit tyytyv asiakas.

      Onneksi olkoon. Mulla oli seksisuhde Euromarketin kassatätiin yli vuoden ajan. Ja hauskaa oli. Harmi että yhteys katosi.

    • 20 v mies =)

      ai miten romanttista ja ihanaa, ku joku kertoo tunteitaan täällä ja se että joku kiinnostui jo täällä tästä kauppaneidistä :D. Itsekin ihastuin jo tuohon kauppaneitiin rohkeuteen kirjoittaa noin persoonallisesti tarinansa tänne :D olisin nii halunnu et se olis asunu tääl Salossa :DDD. Voisko joku täällä lähellä Saloa ja Turkua lähellä asuva kiva neiti vastaisi vaikka meikäläiselle

      • alotatajajajj

        syö paskaas


    • Kyllä olet.

      Huora olet.

    • blonditonhuoria

      Jos olet blondukka,olet hu--ora!
      Mikäli olet brune,olet epätoivonen!
      Jos olet punikki,oot kommari ja kaiken alempaa kastia!
      Blondithan on huo-ria,kaikki huo-rat ei oo blondeja!!!!!!!!!!!!!!

    • Hahaa

      onpa mahtava trolli, kukaan ei huomaa sen oleban sellanen
      suomi24 menee lapi mitä vaan :D. Miten helvetissa toi
      muka voisi olla totta? Nostan hattua ensiluokam trollista, ja kaikki vaam pippeli
      kosteina luki tän ja usko...

      Kunnioittaen,
      Se ainoa joka älysi vedätyksen

      • dolann

        Oleppa siä välkky :DDD


    • jgvjgkuuklllllllllll

      Joku blondihuorahan tässä kuvittelee omiaan!
      Kaikki huorablondit on blondihuoria!!!!!!!!!!!!!!!!

    • vuokratyöntekijä

      Minulla oli työkeikka tarjoustalossa jossa siis toimin hyllyttäjänä ja siellä täyttelin sitten parin muun vuokratyöntekijän ja tarjoustalon omien työntekijöiden kanssa hyllyjä. Kävipä sitten niin että näiden parin viikon aikana yksi kaupan omista työntekijöistä osottautui hyvin karismaattiseksi ja ihastuin häneen.
      Mitään sen hurjempaa ei käynyt. Ihastuin ja vieläkin jos kyseisessä tarjoustalossa käyn ja törmään tähän työntekijään pöllähtää perhosia vatsassa. Mitään en tehnyt enkä aijo tehdä, sillä hävettäisi mennä tyrkyttämään itseään jollekin toiselle joka aivan varmasti on parisuhteessa ja on aivan varmasti tyytyväinen tilanteeseensa näin.

    • Nämä on nähty.

      Olen käynyt naismyyjän kanssa kävelyllä eikä se johtanut mihinkään koska hänen vitunreikänsä vuosi verta.

    • Naisten oma lehti

      > mutta en tunne Nyyrikkiä? Nimen olen joskus kuullut/ lukenut. Joku
      > vanhanajan ns. miehille tarkoitettu parisuhteeseen opetuslehti?

      Nyyrikki on iät ja ajat ollut nimenomaan naisille suunnattu kaunokirjallinen päiväunelmalehti.

      Kivoja, kivoja mieltä nostattavia stooreja ja naisten juttuja, aitoja naisten omia juttuja.
      http://fi.wikipedia.org/wiki/Nyyrikki_(lehti)
      http://www.nyyrikkilehti.fi/

    • FILOSOFIAA RAKKAUDEL

      IHMISILLE SAA PUHUA VAIKKA OLIS MISSÄ TOISSÄ SE ON VAAN INHIMILLISTÄ JA JOS OIKEEN RAKASTUT NIIN JUOKSE VAIKKA PERÄÄN MITÄ VÄLIÄ... EI KANNATA MYYDÄ SIELUAAN KAPITALISMILLE ELI RAHANTEOLLE MIKSI MEIDÄN PITÄISI ASETTAA AHNEIDEN RAHA HERROJEN ETU OMIEN MORAALISTEN TAI SOSIAALISTEN ETUJEMME EDELLE MIHIN ON JÄLLEEN KADONNUT INHIMILLISYYS JA IHMISLÄHEISYYS SEN HALUAVAT RAHAN AHNEET IHMISET HÄVITTÄÄ JA MIHIN HE SILLÄ PYRKIVÄT... NO OMAA TARPEETTOMUUTTAAN JA KYVYTTÖMYYTTÄÄN HE PYRKIVÄT PÖNKITTÄMÄÄN SEKÄ AHNEUDESSAAN ETTÄ KUOLEMAN PELOSSAAN... MUTTA ELÄMÄ ON TÄSSÄ JA NYT SEKÄ LÄHIMMÄISEN RAKKAUTTA... KUOLKOOT YKSINÄÄN AHNEUKSISSAAN KUIN FARAOT AARREKAMMIOIHINSA RIKKAUKSINEEN SILLÄ MAALMASSA ON YKSI AINOA RIKKAUS JA SEN NIMI ON RAKKAUS... LÄHIMMÄISEN RAKKAUS, RAKKAUS TOTUUTEEN, RAKKAUS OIKEUTEEN, RAKKAUS TIETEESEEN JA NIIN EDES PÄIN MUTTA AHNEUS, ITSEKKYYS, HIMO JA VÄLIN PITÄMÄTTÖMYYS EIVÄT OLE RAKKAUTTA VAAN VÄÄRÄ TIE MEIDÄN KAIKKIEN ELOLLISTEN OLENTOJEN YHTEYTEEN SILLÄ ON VAIN YKSI TIE TODELLISEEN LÄHIMMÄISEN RAKKAUTEEN JA SE ON VIATTOMUUS TAI ANTEEKSI PYYNNÖN JA ANNON KAUTTA SAAVUTETTU VIATTOMUUS JA RAKKAUS JA YMMÄRRYS KAIKKEA ELOLLISTA KOHTAAN.

    • neiti sievänen
    • camiLLa_

      Heterot ootte ällöjä..

    • ihana Orgasmi..

      SpermaSyöksyt reisille..

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      159
      6710
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      36
      4007
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2035
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1989
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1829
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1656
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1573
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1548
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1535
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1398
    Aihe