Olen sieniharrastaja ja kuivaan myös sieniä talven varalle. Pääaisassa poimin suppilovahveroita ja kanttarelleja. Nyt on sieniä alkanut oleen yli oman tarpeen. riittäisi myyntiinkin, kuivatuilla sienillä ei paljon piainoa ole. Nyt lähinnä etsin keskihintaa kuivatuille( suppilovahveroille niitä löytyy runsaasti, lisäksi kanttarelleja vähemmän) Hinnottelu on vaikeaa penskuluja tulee aika paljon kun sienet ovat kaukana eri metsissä. toisaalta ovat luomuluonnontuotteita. Myyntiin riittäisi jos vaan ostajia löytyy.
Kuivatut sienet
Luomulija
2
184
Vastaukset
- ------------
Myytkö dl vai painon mukaan?.Mikä on mielestäsi suhde tuoreeseen??Netistä löytyy jos jonninmoista vastausta..
- kuivaaja4
Moi, olen itse kuivannut kanssa sieniä, excalibur koneella ja käytin hivenen alempaa lämpöä, mutta ehkä pidempää. Hyvin kuivasi, väri hivenen muuttui tummemaksi. Kuvat löytyy http://www.ssj-import.com/phpBB3/viewtopic.php?f=11&t=2134
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917495- 373987
- 453520
- 2372822
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402672- 452492
- 1322411
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292299Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna212264- 451982