Pointsit Tapsalle !

Tapsa on ihanin !

Tapsa on laulajana mies paikallaan ja muutoinkin pidän hänestä. Minua ärsyttää nämä suomalaiset miesartistit, jotka lesoilevat julkisuudessa naisseikkailuillaan ja siitä monenko naisen kanssa ovat heilastelleet. tässä ykkönen on Frederik, mutta ei Danny, Pate Mustajärvi yms. paljoa jälkeen jää. Viimeisimpänä lehkijanahan tässä asiassa "kunnostautui" Pepe Fillberg. Ihmettelen mitä naiset noissa näkee. Todella ällöjä ukkoja . Tapania arvostan että hän ei ole naisseikkailujaan julkisuudessa revitellyt eikä niiden avulla julkisuutta hakenut.

56

205

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Annu.

      No olipas pitkä liuta kukkupäitä... huuhuijaa. Ei siis ollenkaan voi yleistää suomalaisia mies artisteja tuon lista perustella joka ei kata kuin muutaman mäntin. Tapsukallahan kun ei ole millä leuhkisi joten se siitä... Helppo olla leuhkimatta. Onkohan sillä pumpattava nukke kaapissa, leuhkikoon siis...

      • näinpä!

        HEHHEEE!!! Tuo pumpattava nukke heitto oli mainio ;DD


      • Gilla*
        näinpä! kirjoitti:

        HEHHEEE!!! Tuo pumpattava nukke heitto oli mainio ;DD

        No enpä tiedä... Annu osaa kyllä tuon piikittelyn. Kyllä miesartisteissa on monia muitakin häntäheikkejä, kuin nuo edellämainitut. Taisipa mm. se Annun suursuosikki Kari Tapiokin olla kaikkea muuta kuin uskollista sorttia vaimolleen. Jollen nyt aivan väärin muista kun Kari itse avautui lehdissä tuosta asiasta.

        En tiedä monenko naisen kanssa Tapsa on ollut silleen, mutta eipä moiset asiat muille kuulukkaan. Jotkut vaan tekee kaikkensa lehtien lööppeihin ja otsikoihin päästäkseen ja siksi pitää naisseikkaiuistaan kaikelle kansalle toitottaa.


      • Kyllä sä Annu olen niin MÄNTTI ! oikein EMÄMÄNTTI!!! Olis kiva tietää mitä "leluja" siellä sun piironginlaatikoissas tms. onkaan.


      • Annu.
        Justiinax kirjoitti:

        Kyllä sä Annu olen niin MÄNTTI ! oikein EMÄMÄNTTI!!! Olis kiva tietää mitä "leluja" siellä sun piironginlaatikoissas tms. onkaan.

        Kiitosta vaan kovasti, aivan sama mulle pidätkö minusta vai et ;D EVVK
        Sulla on taatusti Tapsukkanukke kaapissasi ;)


      • Annu. kirjoitti:

        Kiitosta vaan kovasti, aivan sama mulle pidätkö minusta vai et ;D EVVK
        Sulla on taatusti Tapsukkanukke kaapissasi ;)

        Mulla ei ole Tapsa-nukkea kaapisa, mutta sellanen Annuksi ristitty nyrkkeilysäkki- nukke on jota on kiva välillä lissautella ja purkaa agressioitaan siihen ;)


      • Annu.
        Justiinax kirjoitti:

        Mulla ei ole Tapsa-nukkea kaapisa, mutta sellanen Annuksi ristitty nyrkkeilysäkki- nukke on jota on kiva välillä lissautella ja purkaa agressioitaan siihen ;)

        Olen aivan otettu että olet jopa nimennyt nyrkkeilysäkin nikkini mukaan ;D Voi kuinka hienoa että olen jäänyt mieleesi ;D


      • Annu.
        Gilla* kirjoitti:

        No enpä tiedä... Annu osaa kyllä tuon piikittelyn. Kyllä miesartisteissa on monia muitakin häntäheikkejä, kuin nuo edellämainitut. Taisipa mm. se Annun suursuosikki Kari Tapiokin olla kaikkea muuta kuin uskollista sorttia vaimolleen. Jollen nyt aivan väärin muista kun Kari itse avautui lehdissä tuosta asiasta.

        En tiedä monenko naisen kanssa Tapsa on ollut silleen, mutta eipä moiset asiat muille kuulukkaan. Jotkut vaan tekee kaikkensa lehtien lööppeihin ja otsikoihin päästäkseen ja siksi pitää naisseikkaiuistaan kaikelle kansalle toitottaa.

        Voi Gilla tähti, etkö vielä tiedä että suosikkini on Mäkeläisen Mikko ja olenko muka kieltänyt että Karilla ei olis syrjähyppyjä ollut.


    • Pipetti-Kansa

      Annu rulez! Tapsuliini Kansalla ei ole naisseikkailuita joista edes kertoa! Pyh! Tapsuliini on vain ja ainoastaan pipettien kanssa häärännyt ja surkein tuloksin.

      • häh?

        Miten niin surkein tuloksin ? On sillä ainakin kolme musiikillsesti lahjakasta lasta.


      • Annu.
        häh? kirjoitti:

        Miten niin surkein tuloksin ? On sillä ainakin kolme musiikillsesti lahjakasta lasta.

        Jaa, mitenkä ne lapset on ansioituneet musiikillisesti? Ja ainahan niitä lapsia voi saada vaikka pipettihommilla.


    • Sus siunatkoon

      Anna mun kaikki kestää...kolme musikaalisesti lahjakasta lasta = kolme pipetti-isänsä tavoin rääkyvää kansankiduttajaa. Pah ja hyh.

      • häh?

        Tapsan poika soittaa bändissä nimeltä " Huithapelit ". Hän on siinä rumpalina ja hyvä onkin. Tyttärellä o laulunlahjoja kiitettävästi.


      • jalat maahan
        häh? kirjoitti:

        Tapsan poika soittaa bändissä nimeltä " Huithapelit ". Hän on siinä rumpalina ja hyvä onkin. Tyttärellä o laulunlahjoja kiitettävästi.

        http://www.youtube.com/watch?v=LZHmi1VvpZo

        No en kyllä tuon näytteen perusteella kovin paljoa hehkuttelisi. Rumpali ei osaa kuin paukuttaa yhtä ja samaa pahvilaatikkoiskua läpi biisin, mitään fillejäkään ei kuulu missään. Kovin alkeellistahan tuo on.

        Joten ei kannata kyllä näitä Tapsan lapsia liittää mitenkään tämän palstan keskusteluihin, tai saavat vain osansa kaikesta pilkasta mitä isänsä niskaan tulee.


    • Sus siunatkoon

      Niin...mutta vain teidän hihhuleiden mielestä. Meidän musiikin tosi-ammattilaisten mielestä koeputkikersat ovat vielä huonompia kuin pipetti-isänsä. Bändin nimi "Huithapelit" kuvasta kyllä hyvin sen tasoa.

      • Annu.

        Hahaaa, "koeputkikersat ja pipetti-isät" :DDD heheeee kiitos mahtavista nauruista, ikä piteni reilusti jos pitää paikkansa että nauru pidentää sitä.
        Oikeesti, "Huithapelit"... voi ei, kuulostaa nimi jo siltä miltä varmasti kuulostaa soitto. Tyttärestä ei kukaan tiedä mitään kun ei ole koskaan laulanut mut toki hihhulit tietää että on hyvä... onhan se Tapsukan tytär... jooo.


      • Annu. kirjoitti:

        Hahaaa, "koeputkikersat ja pipetti-isät" :DDD heheeee kiitos mahtavista nauruista, ikä piteni reilusti jos pitää paikkansa että nauru pidentää sitä.
        Oikeesti, "Huithapelit"... voi ei, kuulostaa nimi jo siltä miltä varmasti kuulostaa soitto. Tyttärestä ei kukaan tiedä mitään kun ei ole koskaan laulanut mut toki hihhulit tietää että on hyvä... onhan se Tapsukan tytär... jooo.

        Olette ihan idiootti- älykääpiöitä noitten typerien pipetti-juttujenne kanssa. Ootteko olleet näkemässä kun Tapsa niitä penskojaan alulle oli laittamassa, vai mistä niin tiedätte pipeteistä touhuta.


      • Annu.
        Justiinax kirjoitti:

        Olette ihan idiootti- älykääpiöitä noitten typerien pipetti-juttujenne kanssa. Ootteko olleet näkemässä kun Tapsa niitä penskojaan alulle oli laittamassa, vai mistä niin tiedätte pipeteistä touhuta.

        Voi luoja, onneksi ei olla oltu. Olis saatu traumoja loppuiäksemme tai sit toisaalta kuoltu jo nauruun aikoja sitten. Oletkos itse ollut katsomassa ettei ole touhunnut pipettien kans?


      • ********************
        Annu. kirjoitti:

        Voi luoja, onneksi ei olla oltu. Olis saatu traumoja loppuiäksemme tai sit toisaalta kuoltu jo nauruun aikoja sitten. Oletkos itse ollut katsomassa ettei ole touhunnut pipettien kans?

        Älä selitä Annu. Sulla on (pitsi)pöksyt märkänä jo pelkästä ajatuksestakin ;-D


      • Annu.
        ******************** kirjoitti:

        Älä selitä Annu. Sulla on (pitsi)pöksyt märkänä jo pelkästä ajatuksestakin ;-D

        Vielä mitä. Korkeintaan kusen housuun jos satun näkemään painajaisia tuosta kimittäjästä ;D Onneksi on pysynyt pois unistani, on parempaakin katsottavaa.


    • tosi on

      Kuuleppas! Olen muusikkona nähnyt satoja kertoja, että kyllä ne naiset itse tyrkyttävät itseään siellä takahuoneiden ovilla noille solisteille jopa ihan pelkkään seksikäyttöön. Mitä kuuluisampi äijä, niin sitä pidempi jono. Ja suurin osa muusikoista tekee työnsä niin ammattitaitoisesti, että ei lähde tuohon naisjuttuun mukaan. Juhlijoilla on tunnetusti lyhyt ura.

      Itse sanoisin, että kyllä ne naiset ovat ällöjä, jotka väkisin änkeävät keikan jälkeen idolinsa kylkeen ja saavat siitä jotain. Turha siitä miehiä on syyttää. Olemme täälläkin lukeneet kun jotkut Tapsan hurmosfanit haluavat keikan jälkeen aina "jutella" hänen kanssaan ja kehuvat kilpaa sitten tällä palstalla. Vaikka siinä ei mitään sen kummempaa kontaktia tapahtuisi, niin kyllähän nuokin naiset saavat siitä jotain seksuaalista kiksiä, turha sitä heidän on kiistää.

      Täällä osa porukkaa näkee jopa unia idolistaan ( sairasta hommaa) ja taatusti joku unikirja löytäisi sille selityksenä jonkintasoisen seksin kaipuun.

      Fanittaminen on ihan ok juttu, mutta tällä palstalla se on mennyt aivan överiksi ja viittaa monen vakikirjoittajan kärsivän jo tietyn tasoisesta riippuvuudesta. Ja heitä ei voi kuin sääliä, jos sitä oikeata elämää ei ole kuin tällä palstalla.

      Ja Pepen sukunimi on muuten Willberg......

      • utelias...

        En kiellä etteikö olisi joskus kiva olal kärpäsenä katossa takahuoneessa Tapsan keikalla. En haluaisi tirkistellä, mutta olisi vaan niin mukava nähdä miten hän valmistautuu keikkaan, mitä keikkatauolla juttelee bändilleen yms...


      • *******************

        Tapanin keikoilla kun ole nollut, niin olen monasti huomannut sellaisen seikan ,että naisten huoneessa ( siis vessassa) on Tapan esiintyessä todella rauhallista ja hiljaista, mutta vähän ennen kun Tapsa saapuu lavalle esiiintymään on siellä niasten huonessa kova ryysis ja hälinä kun yks jos toinenkin naikkonen on siellä kohentamassa meikkiään, föönäämässä hiuksiaan yms. Välillä on vähän huvittanut se.


      • Gilla*

        Olen ollut takahuoneessa juu mutta en ole sinne itse tunkeutunut enkä väkisin änkeytynyt, vaan Tapsan kutusumana olen siellä ollut. Eikä siellä olla tehty mitään sen kummempaa, vaan hiukkasen ollaan jutusteltu, vaihdettu kuulumisia . Kun olen kiittänyt hyvästä keikasta, niin Tapsa on halannut jaanatanut suukon poskelle. Se on tuntunut kivalta kyllä, muttei siinä seksuaalista latausta ole ollut. Tapsa tuskin on millään tavalla meikäläisestä kiinnostunut ja vaikka Tapsasta tykkäänkin niin en hänen kanssaan mistään sänkypuuhista haaveile, sillä minulla on oma avomies kotona.

        Minulla on elämää tämän palstan ulkopuolellakin. On työ-ja kotielämää, harrastuksia, ystäviä, jne... mutta on myös niin ihana lempilaulaja , että hänen puoliaan pidän typeriä, pahansuopia mollaajia vastaan.


      • Annu.

        Tapsukkaparka laulelee vaan että "jos sais kerrankin reissullansa nättiä tyttöä ...diii diii daa.... olishan se paljon mukavampi bemarilla kotihin kaahata". No, sopiihan sitä haaveilla.


      • vitsi, vitsi
        Gilla* kirjoitti:

        Olen ollut takahuoneessa juu mutta en ole sinne itse tunkeutunut enkä väkisin änkeytynyt, vaan Tapsan kutusumana olen siellä ollut. Eikä siellä olla tehty mitään sen kummempaa, vaan hiukkasen ollaan jutusteltu, vaihdettu kuulumisia . Kun olen kiittänyt hyvästä keikasta, niin Tapsa on halannut jaanatanut suukon poskelle. Se on tuntunut kivalta kyllä, muttei siinä seksuaalista latausta ole ollut. Tapsa tuskin on millään tavalla meikäläisestä kiinnostunut ja vaikka Tapsasta tykkäänkin niin en hänen kanssaan mistään sänkypuuhista haaveile, sillä minulla on oma avomies kotona.

        Minulla on elämää tämän palstan ulkopuolellakin. On työ-ja kotielämää, harrastuksia, ystäviä, jne... mutta on myös niin ihana lempilaulaja , että hänen puoliaan pidän typeriä, pahansuopia mollaajia vastaan.

        "Tapsan kutusumana olen siellä ollut"

        Eli nyt tuli todistettua, että Gilla on ollut Tapsan takahuoneessa kutuhommissa ja jonoa ollut ihan sumaksi asti !


      • Hemuli Immelman
        Annu. kirjoitti:

        Tapsukkaparka laulelee vaan että "jos sais kerrankin reissullansa nättiä tyttöä ...diii diii daa.... olishan se paljon mukavampi bemarilla kotihin kaahata". No, sopiihan sitä haaveilla.

        Yhdellä keikallaan Tapsa spiikkasi aluksi ,etä : seuraavaksi vuorossa olisi "Tuulia" - Laulu tehtiin silloin kuin aittapoluilla oli vielä elämää ja emäntää. Siihen joku mies huusi ,että " On niillä vieläkin" Siihen Tapsa että : "Onko ? Kerro missäpäin, niin mä vedän kotiin sitä kautta. "

        Ja kerran kun Tapsa aloitti laulamaan "Suurin onni lyhin onni"- nimistä laulua niin vitsaili alkuun , että : " Sitä ei pidä ajatella mitenkään kaksmielisesti. Tärkeintähän ei ole se koko, vaan tekniikka. "

        Ennen Mustasukkaisuutta- tangoaTapsa sanoi, että se mustasukkaisuus vaivaa v suomessa valitettavasti liian montaa tyyppiä. Se pitäis ottaa positiivisesti että sais vipinää tuonne omiinkin haaroihin..."

        Rakastella naista- biisiä Tapsa spiikkasi niin , että miten toimia kun todella haluaa PANNA parastaan...

        Tapsalla joskus on jutut vähän kaksmielisiä, mutta ei niistä kukaan varmastikkaan nokkiinsa ole ottanut. Täysi-ikäisiä tanssipaikoilla lienee porukka lähes poikkeuksetta kuitenkin.


      • Annu.
        Hemuli Immelman kirjoitti:

        Yhdellä keikallaan Tapsa spiikkasi aluksi ,etä : seuraavaksi vuorossa olisi "Tuulia" - Laulu tehtiin silloin kuin aittapoluilla oli vielä elämää ja emäntää. Siihen joku mies huusi ,että " On niillä vieläkin" Siihen Tapsa että : "Onko ? Kerro missäpäin, niin mä vedän kotiin sitä kautta. "

        Ja kerran kun Tapsa aloitti laulamaan "Suurin onni lyhin onni"- nimistä laulua niin vitsaili alkuun , että : " Sitä ei pidä ajatella mitenkään kaksmielisesti. Tärkeintähän ei ole se koko, vaan tekniikka. "

        Ennen Mustasukkaisuutta- tangoaTapsa sanoi, että se mustasukkaisuus vaivaa v suomessa valitettavasti liian montaa tyyppiä. Se pitäis ottaa positiivisesti että sais vipinää tuonne omiinkin haaroihin..."

        Rakastella naista- biisiä Tapsa spiikkasi niin , että miten toimia kun todella haluaa PANNA parastaan...

        Tapsalla joskus on jutut vähän kaksmielisiä, mutta ei niistä kukaan varmastikkaan nokkiinsa ole ottanut. Täysi-ikäisiä tanssipaikoilla lienee porukka lähes poikkeuksetta kuitenkin.

        Hyi hemmetti, just noita lapsellisia ja mukahauskoja juttuja joille te fanit vaan jaksatte nauraa. Yhhhhh!
        Aina vaan alapääpainotteista on miehen jutut. Niinhän se sanonta kuuluu että siitä puhe mistä puute... vaikuttaa paikkansapitävältä, ei se kaapissa oleva nukke taida riittää.


      • Annu.
        vitsi, vitsi kirjoitti:

        "Tapsan kutusumana olen siellä ollut"

        Eli nyt tuli todistettua, että Gilla on ollut Tapsan takahuoneessa kutuhommissa ja jonoa ollut ihan sumaksi asti !

        ;DDD Kiitos makeista nauruista. Gilla tähti myöntää asian.


      • Annu. kirjoitti:

        Hyi hemmetti, just noita lapsellisia ja mukahauskoja juttuja joille te fanit vaan jaksatte nauraa. Yhhhhh!
        Aina vaan alapääpainotteista on miehen jutut. Niinhän se sanonta kuuluu että siitä puhe mistä puute... vaikuttaa paikkansapitävältä, ei se kaapissa oleva nukke taida riittää.

        Tapsan välispiikit on mainioita . Ei haittaa vaikka olisikin vähän kaksmielisiä. Kyllä täytyy huumorintajua olal sen verran että niitä ymmärtää. Eikä Tapsan välispiikeistä läheskään kaikki mitään kaksmielisiä edes ole. Tapsalla on hyvä ymmärrys ja tilannetaju, että tietää missä ja kelle semmosia vähän "tuhmia" letkautuksia voi päästellä. Ei Tapsa esim. kirkkokonserteissaan mitään tommosia juttele.

        Ja Annulle tiedoksi ,että Tapsan ei minkään pumpattavien barbarojen kanssa tartte touhuilla. NIH !


      • Mä näen joskus unta Tapsasta kun olen ollut just sen keikalla tai joskus jos olen seuraavana päivänä menossa Tapsan keikalle. Eikä se johdu mistään seksin kaipuusta ( mua ärsyttää koko seksitöhötys. Siitä kohkataan ihan liikaa tänäpäivänä ), vaan siitä että mä yleensäkin näen unta semmosesta mikä päivän aikana on pyörinyt mielessä.
        Mä olen muutamia kertoja mennyt pyytämään Tapsalta nimmarin, koska on kiva tunne se kun huomaa sen kun hän huomioi ( kuten mm. silloin kun hän tunnistaa yleisönjoukossa , hymyilee ja moikkaa ).
        Ja turha alkaa vinoilemaan siitä ,että olisin joku huomionkipeä. EN OLE ! Semmonen joka ei koskaan ole fanittanut ketään ei vaan imeisesti tajua ,että on kiva joskus vaikka joku sana vaihtaakkin idolinsa kanssa eikä kyylätä sitä aina jostain kymmenen metrin päästä.


      • Annu.
        Justiinax kirjoitti:

        Tapsan välispiikit on mainioita . Ei haittaa vaikka olisikin vähän kaksmielisiä. Kyllä täytyy huumorintajua olal sen verran että niitä ymmärtää. Eikä Tapsan välispiikeistä läheskään kaikki mitään kaksmielisiä edes ole. Tapsalla on hyvä ymmärrys ja tilannetaju, että tietää missä ja kelle semmosia vähän "tuhmia" letkautuksia voi päästellä. Ei Tapsa esim. kirkkokonserteissaan mitään tommosia juttele.

        Ja Annulle tiedoksi ,että Tapsan ei minkään pumpattavien barbarojen kanssa tartte touhuilla. NIH !

        Jaaaaa, eikö tarvi barbaraa. Mistäs sinä sen niin hyvin tiedät?
        Ja ne sen letkautukset on niin miljoonaan kertaan täällä kerrottu että ohhoijaa. Kovin on vähissä eikä uusia ole. Siis todella tympii jo nuo sen lässytykset.


      • Lorujaje
        Annu. kirjoitti:

        Jaaaaa, eikö tarvi barbaraa. Mistäs sinä sen niin hyvin tiedät?
        Ja ne sen letkautukset on niin miljoonaan kertaan täällä kerrottu että ohhoijaa. Kovin on vähissä eikä uusia ole. Siis todella tympii jo nuo sen lässytykset.

        Ei Tapsa nykyään niin paljon mitään välispiikkejä keikoillaan juttelekkaan. Kai se meinaa ettei tarvitse kenenkään enää nurista siitä ,että hän höpöttelee keikoillaan liikaa ja sopimattomia.


      • Gilla*
        vitsi, vitsi kirjoitti:

        "Tapsan kutusumana olen siellä ollut"

        Eli nyt tuli todistettua, että Gilla on ollut Tapsan takahuoneessa kutuhommissa ja jonoa ollut ihan sumaksi asti !

        Joopa joo.... yksi kirjain lipsahti vahingossa väärän paikkaan ja kyllä siitä nyt revitään huumoria.


      • Gilla*
        Annu. kirjoitti:

        Jaaaaa, eikö tarvi barbaraa. Mistäs sinä sen niin hyvin tiedät?
        Ja ne sen letkautukset on niin miljoonaan kertaan täällä kerrottu että ohhoijaa. Kovin on vähissä eikä uusia ole. Siis todella tympii jo nuo sen lässytykset.

        Annu ! Sinun kirjoituksestasi saa sen vaikutelman että haluaisit lukea lisää Tapsan uusia välispiikkejä, mutta sitten taas toisaalta morkkaat niitä . Yritä nyt jo päättää mitä haluat ! Vai tiedätkö itsekkään ?


      • Annu.
        Gilla* kirjoitti:

        Annu ! Sinun kirjoituksestasi saa sen vaikutelman että haluaisit lukea lisää Tapsan uusia välispiikkejä, mutta sitten taas toisaalta morkkaat niitä . Yritä nyt jo päättää mitä haluat ! Vai tiedätkö itsekkään ?

        Vakuutan että olisin todella tyytyväinen jos en ikuna päivänä enää kuulisi ainuttakaan "spiikkiä". Te hihhulistit olette vain niin provoavan innostuneita ja pää pilvissä noitten lapsellisten juttujen vuoksi että pakko kuitata.


      • jubileeus
        Justiinax kirjoitti:

        Mä näen joskus unta Tapsasta kun olen ollut just sen keikalla tai joskus jos olen seuraavana päivänä menossa Tapsan keikalle. Eikä se johdu mistään seksin kaipuusta ( mua ärsyttää koko seksitöhötys. Siitä kohkataan ihan liikaa tänäpäivänä ), vaan siitä että mä yleensäkin näen unta semmosesta mikä päivän aikana on pyörinyt mielessä.
        Mä olen muutamia kertoja mennyt pyytämään Tapsalta nimmarin, koska on kiva tunne se kun huomaa sen kun hän huomioi ( kuten mm. silloin kun hän tunnistaa yleisönjoukossa , hymyilee ja moikkaa ).
        Ja turha alkaa vinoilemaan siitä ,että olisin joku huomionkipeä. EN OLE ! Semmonen joka ei koskaan ole fanittanut ketään ei vaan imeisesti tajua ,että on kiva joskus vaikka joku sana vaihtaakkin idolinsa kanssa eikä kyylätä sitä aina jostain kymmenen metrin päästä.

        Olen samaa mieltä kanssasi.Olen Tapanin kanssa jutellut,niin Joulukonserttien kuin muidenkin konserttien jälkeen ja aina on Tapanilla ollut aikaa jutella ja vaihtaa kuulumisia.Miehenä voin sanoa,että keskustelut ovat käsitäneet niin konsertteja, kuin mielenterveys asioitakin.Viimeksi meillä oli erittäin mielenkiintoinen keskustelu kaksisuuntaisesta mielenhäiriöstä.Tapani sanoi,että kaikkein kovinta oli huomata kuinka vähän todellisia ystäviä oli. Kun naamiot todella riisutaan,niin ihminen on todella yksin.Arvostakin Tapanin rehellisyyttä ja kovaa sisua ,kun hän on pystynyt nousemaan todella pohjalta,se ei varmasti ole ollut helppoa.Puhumattakaan taloudellisista tappioista ,joista yksityisyrittäjä vastaa itse.Tapani ei varmasti tuollaisille Annun kaltaisille läpänheittäjille korvaansa lotkauta.


      • Annu.
        jubileeus kirjoitti:

        Olen samaa mieltä kanssasi.Olen Tapanin kanssa jutellut,niin Joulukonserttien kuin muidenkin konserttien jälkeen ja aina on Tapanilla ollut aikaa jutella ja vaihtaa kuulumisia.Miehenä voin sanoa,että keskustelut ovat käsitäneet niin konsertteja, kuin mielenterveys asioitakin.Viimeksi meillä oli erittäin mielenkiintoinen keskustelu kaksisuuntaisesta mielenhäiriöstä.Tapani sanoi,että kaikkein kovinta oli huomata kuinka vähän todellisia ystäviä oli. Kun naamiot todella riisutaan,niin ihminen on todella yksin.Arvostakin Tapanin rehellisyyttä ja kovaa sisua ,kun hän on pystynyt nousemaan todella pohjalta,se ei varmasti ole ollut helppoa.Puhumattakaan taloudellisista tappioista ,joista yksityisyrittäjä vastaa itse.Tapani ei varmasti tuollaisille Annun kaltaisille läpänheittäjille korvaansa lotkauta.

        Ei vois vähempää kiinnostaa lotkauttaako.


      • näin on !
        jubileeus kirjoitti:

        Olen samaa mieltä kanssasi.Olen Tapanin kanssa jutellut,niin Joulukonserttien kuin muidenkin konserttien jälkeen ja aina on Tapanilla ollut aikaa jutella ja vaihtaa kuulumisia.Miehenä voin sanoa,että keskustelut ovat käsitäneet niin konsertteja, kuin mielenterveys asioitakin.Viimeksi meillä oli erittäin mielenkiintoinen keskustelu kaksisuuntaisesta mielenhäiriöstä.Tapani sanoi,että kaikkein kovinta oli huomata kuinka vähän todellisia ystäviä oli. Kun naamiot todella riisutaan,niin ihminen on todella yksin.Arvostakin Tapanin rehellisyyttä ja kovaa sisua ,kun hän on pystynyt nousemaan todella pohjalta,se ei varmasti ole ollut helppoa.Puhumattakaan taloudellisista tappioista ,joista yksityisyrittäjä vastaa itse.Tapani ei varmasti tuollaisille Annun kaltaisille läpänheittäjille korvaansa lotkauta.

        Paras ja asiallisin kommentti tällä palstalla aikoihin. Hyvä jubileeus ! Kommenttisi osui naulan kantaan!


      • on näin!
        näin on ! kirjoitti:

        Paras ja asiallisin kommentti tällä palstalla aikoihin. Hyvä jubileeus ! Kommenttisi osui naulan kantaan!

        Ei vaan kommentti osui vessanpönttöön minne se kuuluukin.


      • ***************
        jubileeus kirjoitti:

        Olen samaa mieltä kanssasi.Olen Tapanin kanssa jutellut,niin Joulukonserttien kuin muidenkin konserttien jälkeen ja aina on Tapanilla ollut aikaa jutella ja vaihtaa kuulumisia.Miehenä voin sanoa,että keskustelut ovat käsitäneet niin konsertteja, kuin mielenterveys asioitakin.Viimeksi meillä oli erittäin mielenkiintoinen keskustelu kaksisuuntaisesta mielenhäiriöstä.Tapani sanoi,että kaikkein kovinta oli huomata kuinka vähän todellisia ystäviä oli. Kun naamiot todella riisutaan,niin ihminen on todella yksin.Arvostakin Tapanin rehellisyyttä ja kovaa sisua ,kun hän on pystynyt nousemaan todella pohjalta,se ei varmasti ole ollut helppoa.Puhumattakaan taloudellisista tappioista ,joista yksityisyrittäjä vastaa itse.Tapani ei varmasti tuollaisille Annun kaltaisille läpänheittäjille korvaansa lotkauta.

        Oli kyllä hieno kirjoitus "Jubileeksella ". Annu jotain yritti mutista takaisin, mutta kovin köykäiseksipä tuo jäi ;-)


      • miukumauku
        jubileeus kirjoitti:

        Olen samaa mieltä kanssasi.Olen Tapanin kanssa jutellut,niin Joulukonserttien kuin muidenkin konserttien jälkeen ja aina on Tapanilla ollut aikaa jutella ja vaihtaa kuulumisia.Miehenä voin sanoa,että keskustelut ovat käsitäneet niin konsertteja, kuin mielenterveys asioitakin.Viimeksi meillä oli erittäin mielenkiintoinen keskustelu kaksisuuntaisesta mielenhäiriöstä.Tapani sanoi,että kaikkein kovinta oli huomata kuinka vähän todellisia ystäviä oli. Kun naamiot todella riisutaan,niin ihminen on todella yksin.Arvostakin Tapanin rehellisyyttä ja kovaa sisua ,kun hän on pystynyt nousemaan todella pohjalta,se ei varmasti ole ollut helppoa.Puhumattakaan taloudellisista tappioista ,joista yksityisyrittäjä vastaa itse.Tapani ei varmasti tuollaisille Annun kaltaisille läpänheittäjille korvaansa lotkauta.

        Arvostan ja kunnioitan Tapsaa paitsi upean uransa ja musiikillisen lahjakkuutensa ansiosta, niin myös siksi , että hän uskaltaa olla oma itsensä. Rohkeutta ei Tapanilta puutu. On uskaltanut avoimesti puhua arkaluontoisistakin asioista ts. mielenterveyshäiriöstään. Hän on ollut hyvänä esimerkkinä ja rohkaisuna muille ettei asia ole hävettävä. Kaksisuuntaienen mielialahäiriö on yleistä taiteellisilla ihmisillä:
        http://www.iltalehti.fi/terveys/2012101716216680_tr.shtml


      • Annu.
        *************** kirjoitti:

        Oli kyllä hieno kirjoitus "Jubileeksella ". Annu jotain yritti mutista takaisin, mutta kovin köykäiseksipä tuo jäi ;-)

        En mutissut takaisin vaan minulle on oikeesti täydellisen yhdentekevää miten tuon papparaisen korvat lotkahtelee.


      • annupannu.
        Annu. kirjoitti:

        En mutissut takaisin vaan minulle on oikeesti täydellisen yhdentekevää miten tuon papparaisen korvat lotkahtelee.

        Ja meille on täysin yhdentekevää se mikä sulle mummelille on yhdentekevää, joten turhaan avaudut tänne.


    • Huh huh Kylläpä riitti aiheesta kesksutelua ja musiikista kai pitäs keskustellaeiköhän jokainen saa fanittaa niinkuin parhaaksi näkee ,ja artisti päättäköön miten sen ottaa vastaan

    • Aira Kansa

      Tapsuliini on kuin Aira Samulin. Kun otetaan pois meikit naamalta, tekohampaat suusta ja tupee päästä sekä ryhtiä ylläpitävä lankkuaita selästä niin alta paljastuu yli 100 vuotiaan näköinen wanha lahjaton gubbe.

    • Sepitini

      Tapani on komea mies ikäisekseen. Kelpaa todellakin kuunnella ja katsella.
      Sitäpaitsi Aira Samulin on upea myös. Nainen on jo yli kahdeksankymppinen eikä uskoisi. Todella pirteä ja vetreä "pakkaus".

      • Nina af Kanza

        Hehheh...Aira, Tapsuliini ja nippu k*rpiä suussa imevä Paula kuuluvat vanhainkotiin. Surkimuksia kaikki!


    • keikalla ollut

      Tapsa on söpö, suloinen, lutunen, karismaattinen, miehekäs, charmikas.. sanalla sanoen IHANA ! Näen vieläkin silmissäni Tapsan ilmeen, sen valloittavan, ujon hymyn ja punan nousevan söpösti poskilleen kun kesällä keikan jälkeen menin kiittämään häntä upeesta keikasta kun hän kirjoiti nimmareita pihalla.
      Hän on hyvin itsetietoisen ja itseriittoisen miehen maineessa, mutta minä sain hänestä hyvin sympaattisen vaikutelman.
      Tuntui hyvältä kiittää ammattimiestä hienosti hoidetusta työstä.

      • jubilaattee

        Kirjoitat täyttä asiaa.Kun katselee tämän ja ensivuoden keikkakalenteria,niin moniko Tangokuningas pääsee samaan.Karisma ja ammattitaito kantaa vuodesta toiseen.Annun kaltaiset voivat kirjoitella mitä sylki suuhun tuo.Ei mitkään kilttiä kantavat polvihousupoikaset tule koskaan pystymään samaan.


    • Jeps!

      Näin on ! Tapsalla on joka päivä keikka tämän vuoden joulukuussa aina 22.12 asti. Sitten pääsee rauhoittumaan joulun viettooon hänkin. Kova rupeama, mutta kyllä hyvä kuntoinen mies sen jaksaa en sitä epäile yhtään.

      Ensi vuodeksikin on jo merkattu paljon keikkoja ja varmasti vielä täydennystäkin listaan tulee.

      Tapani Kansan äänessä ja karismassa on jotain sellaista samanlaista hohtoa mitä entisaikojen laulajissamme oli. Nykylaulajat on vaan jotenkin niin samanlaista massaa.

      • Niin , itse asiassa jo marraskuusta alkaa se kova keikkaputki, mut siinä on kyllä jokunen vapaapäivä välissä ( Itsenäisyyspäivänä 6.12 Tapsalla ei muuten esiintymistä ole ). Ja Tapsallahan alkaa ensi vuonna sen uuden albumin tekokin ...vai onko jo laulanut jotain biisejä sille levylle , en tiedä siitä hommasta tarkalleen ).
        Monta keikkaa on kuiteskin jo tähän mennessä ensi vuodellekkin sovittuna ja kiva juttu on se :-)


    • juurikin näin

      Hyvin ja osuvasti todettu " Jubilattee " !

    • kykyjensä mukaan

      Jokainen tekee sen mihin parhaiten kykenee. Tapsa taitaa upean laulamisen ja Annu on expertti valittamaan ja märisemään.

    • näinpä!!

      Annu on ammattivalittaja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1335
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1086
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      75
      878
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      797
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      63
      733
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      716
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      708
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      691
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      678
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      43
      665
    Aihe