http://yle.fi/uutiset/michael_jackson_tuli_tampereelle_-_valokuvina/6314546
Ei taida paljon muuta kuin valokuvia. Jos olisikin myös käyttämiään esineitä, kuten Elvis.näyttelyssä, niin voisi käydä.
Michael Jackson-näyttely Tampereella
4
129
Vastaukset
- MJ-fani vm.-82
No olishan ne esineet plussaa, mut taitaa kaikki sellaiset olla tuolla rapakon takana. Ja tosifanihan jaksaa katsella Michaelin kuvia, itse siis menossa tuonne viikon päästä. :)
- MJ-fani vm.-82
Oli kyllä hirmuinen pettymys koko näyttely. Näyttelytila oli pienehkö, olin kuvitellut sen olevan paljon isompi... Joten kuviakaan ei hirmuisesti ollut, muutamia keräilytavaroita yksityiskokoelmista ja sitten oli erillinen paikka, jossa sai katsoa MJ:n dvd:tä jotakuinkin isolta screeniltä. Lipun hinta yhdeltä oli 5 € tai jos ostit perhelipun niin sen sai 10 €. Mutta niin... Kyllä fiilikset laski, kun huomasi kuvien vähyyden.
- Jetsoni
Harmi sinänsä, no mutta hyvä tietää ettei odota liikoja. Olen kuitenkin menossa sinne 27. päivä katsomaan myös Mika Rontin tanssia.
- Ei sentään
hintakaan ollut kova, mutta eipä viitsi kauempaa lähteä. Oli mahtavaa nähdä Elviksen käyttämiä esineitä läheltä ja niitä oli todella paljon, autojakin useampi. Teki mieli koskettaa, vaikka en fani olekaan. Samanlaisesta MJ:n näyttelystä maksaisin muutaman kympin ja olisi vielä suurempi kiusaus koskettaa esineitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 265248
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34647- 1441549
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551426Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141250- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211054viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.177927En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61883- 37819