On hyvä että oppilaat nykyään mukiloivat opettajia. :D Saavat opettajatkin maistaa millaista on koulukiusaaminen. Ensimmäiset kuusi vuotta minua kiusasi oma opettaja sekä oppilaat. Ala-asteen opettajan on helppo nöyryyttää oppilasta, koska munan mittainen taapero ei osaa panna hanttiin, toisin kuin nykyään :D Yläasteella pelkät oppilaat, mutta opettajat katsoivat läpi sormien... Ainoat hyvät opettajat ovat olleet ammattikoulussa, mutta parhaimmat ja mukavimmat valmentavassa koulutuksessa (opettivat myös sosiaali ja terveysalan oppilaita).
Onneksi opettajat saavat nykyään kyytiä...
"Aikuinen" nykyään
1
129
Vastaukset
- Hyvien lasten äiti
Oikein sydämestä ottaa lukea tekstiäsi. Hirveää, että näet hyvänä asiana sen, että lapsi mukiloi opettajaa. Tuollainen ajatus ei voi olla ihan terveestä päästä lähtöisin.
Jos itse koet tulleesi kiusatuksi, niin se on voi voi. Hae apua mielenterveystoimistosta, siellä osaavat auttaa ja tarvittaessa neuvoa intensiivisempään hoitoon. Sinulla mättää pahasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446