Tulipa mieleeni tälläinen sanonta.
Tarviiseeko nykyaikana ajatella. Kaikki tieto löytyy netistä. Miettimättä ollenkaan!
Ymmärrys hoi, järki elä jätä!
15
94
Vastaukset
Viittaan tuohon alempana olevaan Vatikaani-aloitukseen.
Kaiken saa netistä tietää, mutta ymmärrys on opittava itse.
H.- Tiedätkö itse?
Enpä ole lukenut Vatikaani-aloitusta, mutta kaippa pitää ensin ajatella että voi ymmärtää. Mutta jos lukee netistä ei tarvitse ajatella tarvitsee vain toistaa.
- Harhaa epä-tosia
Tiedätkö itse? kirjoitti:
Enpä ole lukenut Vatikaani-aloitusta, mutta kaippa pitää ensin ajatella että voi ymmärtää. Mutta jos lukee netistä ei tarvitse ajatella tarvitsee vain toistaa.
Netissä julkaistu tieto voi johtaa lukijaa harhaan vähintään yhtä tehokkaasti kuin iltapäivälehtien lööpit. Tietoa kannattaa aina tarkistaa ja punnita ennen sen toistamista.
Ajattelemattomia on helppo johtaa harhaan ja tyhmiä on helppo jymäyttää. Tiedätkö itse? kirjoitti:
"Tiedätkö itse?"
Sanotaankos niin, että Vatikaani-aloituksessa en toistanut.
Mutta oikeassa olet, monelle on niin houkuttelevaa kopioida nettiä ja luulotella sit loistavansa jotenkin, kiihkoisesti odottaa kehuja.
Monelle netti antaa sen ahaa-elämyksen, mihin ei koulussakaan ollut kykyjä.
Valitettavan monet samanlaiset saavat tuon elämyksen toisen kopiosta.
Ja ketju jatkuu...
H.- Tiedätkö itse?
Ei haittaa vaikka joku on viisas, sehän on hyvä, eikö? Kaikista voi tulla, kunhan ajattelee niin.
Sähkönkin keksi joku viisas joka mietti asiaa tarpeeksi kauan. Ja kaikki muut asiat.
Samoin tämän netin. Ei ne itsestään syntyneet. "enkuli."
Mukavasti kirjoitettu, minua tukeva viesti.
Tässä iässä tunkeudutaan harvoin, ja siksi minäkin olen hiljaa hivuttautunut, vastaanottajat eivät vielä ole valittaneet. Valittaen vain nauttivat. Vuosia ovat jo nauttineet.
H.
- . -- .
Älykäs ja neuvokas yksilö, kuin minä, osaa etsiä tietoa netistä.
Ei se syliin hyppää ilman hakemista.
Netin käyttäjänkin on syytä säilyttää arvottaminen.- Tiedätkö itse?
Mutta se tieto on saatavilla ilman omaa ajattelua.Kyllä se varmaan on neuvokkuutta ihmisessä.
Mutta jos olisit autiolla saarella ilman nettiä. Kuinka selviäisit? - . -- .
Mutta se tieto on saatavilla ilman omaa ajattelua.Kyllä se varmaan on neuvokkuutta ihmisessä.
Mutta jos olisit autiolla saarella ilman nettiä. Kuinka selviäisit?Hyvin, jos siellä olisi juotavaa vettä, syötävää ravintoa.
Olettaisin elämän siellä antavan enemmän virikkeitä, kuin netin tekoelämän.
Piilossa viidakon.......... - Tiedätkö sina?
. -- . kirjoitti:
Hyvin, jos siellä olisi juotavaa vettä, syötävää ravintoa.
Olettaisin elämän siellä antavan enemmän virikkeitä, kuin netin tekoelämän.
Piilossa viidakon..........Tuo oli liian helppo kuvaus olla autiolla saarella. Kaikkihan silloin selviäisi. No mennäänpä hiekka-aavikolle. Kaukana sivistys ja vesi ja ruoka? Minä en yhtäkkiä keksi miten selviytyisin,mutta sinä ehkä keksit?
- . -- .
Tiedätkö sina? kirjoitti:
Tuo oli liian helppo kuvaus olla autiolla saarella. Kaikkihan silloin selviäisi. No mennäänpä hiekka-aavikolle. Kaukana sivistys ja vesi ja ruoka? Minä en yhtäkkiä keksi miten selviytyisin,mutta sinä ehkä keksit?
Ampuisin ritsalla kameleita, kuivattaisin lihaansa auringossa, joisin oaasilla raikasta vetta ja söisin taateleita, kiipeisin palmuun, kuin Urkki aikoinaan.
Ihan vain kuntoilun merkeissä.
Soittaisin apinaorkesterissa, olisin myös solisti, ainoa puhekykyinen kun oisin. - Tiedätkö sinä?
. -- . kirjoitti:
Ampuisin ritsalla kameleita, kuivattaisin lihaansa auringossa, joisin oaasilla raikasta vetta ja söisin taateleita, kiipeisin palmuun, kuin Urkki aikoinaan.
Ihan vain kuntoilun merkeissä.
Soittaisin apinaorkesterissa, olisin myös solisti, ainoa puhekykyinen kun oisin.Olet todellinen selviytyjä,Pärjäät varmaan vaikka etelänavalla yksin!
- . -- .
Tiedätkö sinä? kirjoitti:
Olet todellinen selviytyjä,Pärjäät varmaan vaikka etelänavalla yksin!
Jees söör, painin pingviinien kanssa, kun ei tarvi pelätä jääkarhuja, tai ostan frakin.
Eldankajärven jää....
:)) Nyt loppuu mun hupatus, kun matot huutavat ulosvientiä. Heps! - Jospa kuten..
Mutta jos olisit autiolla saarella ilman nettiä. Kuinka selviäisit?nämä mamut täällä.
Kiipeäisin isolle kivelle odottamaan, että joku suomalainen kukkahattu-täti noutais pois mut sieltä.
Sitten saisin äly-puhelimen ja vapaamatkustajan kaikki puhelut yn muut kustannukset suomalaisilta veronmaksajilta.
Kyllä.
Silloin huomaa nopeasti että netistä löytyy kyllä tietoa mutta niin paljon muutakin ettei ajattelematta sitä voi hyödyntää.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672106
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu142012- 991419
- 1201413
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4571254- 69996
- 49881
- 50876
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä223780Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa354769