Eli siis olen kohta 2viikkoisen tytön tuore äiti. Kävimme aikasemmin viikolla lastenvalvojalla isyyteen liittyvissä asioissa. Olin ilmoittanut jo puhelimessa että aion kieltää kaiken (tähän minulla löytyy kyllä hyvät syyt). No siis asiaan. Menimme tytön kanssa lastenvalvojalle ja nainen kertoi tietty yksityiskohtia mitä lapsi tulee "menettämään" kun isyyttä ei tunnusteta. Kerroin että olin jo aika raskauden alussa ottanut asioista selvää, että olin kyllä tietoinen asioista, nainen ymmärsi sen. Hän vaikutti asialliselta eikä alkanut syyllistää millään tapaa, kunnes törmäsin suureen epäkohtaan jossa hän yritti harhauttaa minua. Eli siis tämä työntekijä sanoi minulle että jos haluan niin voin halutessani antaa hänelle tiedon esimerkiksi lapsen isän nimen joka merkitään papereihin sitä varten jos mies ottaa sinne yhteyttä niin tiedetään mistä lapsesta on kyse. Niin juu ja sanoi myös että tämä tieto ei näy kun siellä papereissa, että se ei mee eteenpäin se tieto, et käytetään vaan sillon jos mies ottaa yhteyttä. En tietenkään kertonut mitään, koska tyhmä en ole vaikkakin 19-vuotta kohta vasta täytän. Tiedän tasan tarkkaan että lastenvalvojalla on velvollisuus ilmoittaa lapsen isälle samantien jos nimen lipsauttaa. Käsittämätöntä kuinka tuo työntekijä valehtelemalla yritti harhauttaa minua. Nyt olen joka tapauksessa tyttöni onnellinen yksinhuoltaja
hillerwi
hillerwi
2
95
Vastaukset
- --
Tarinanne kuulostaa ihan samalta kuin meidänkin, paitsi tyttöni on jo kohta vuoden eikä isästä ole kuulunut vieläkään mitään..
Aikamoista kieroilua lastenvalvojalta, tosi epäammattimaista!
Voimia!- hillerwi
Voimia sinullekkin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2152846
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1272736En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.781783Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371342Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va641324- 471108
- 991011
- 109866
- 46833
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6833