Eli siis olen kohta 2viikkoisen tytön tuore äiti. Kävimme aikasemmin viikolla lastenvalvojalla isyyteen liittyvissä asioissa. Olin ilmoittanut jo puhelimessa että aion kieltää kaiken (tähän minulla löytyy kyllä hyvät syyt). No siis asiaan. Menimme tytön kanssa lastenvalvojalle ja nainen kertoi tietty yksityiskohtia mitä lapsi tulee "menettämään" kun isyyttä ei tunnusteta. Kerroin että olin jo aika raskauden alussa ottanut asioista selvää, että olin kyllä tietoinen asioista, nainen ymmärsi sen. Hän vaikutti asialliselta eikä alkanut syyllistää millään tapaa, kunnes törmäsin suureen epäkohtaan jossa hän yritti harhauttaa minua. Eli siis tämä työntekijä sanoi minulle että jos haluan niin voin halutessani antaa hänelle tiedon esimerkiksi lapsen isän nimen joka merkitään papereihin sitä varten jos mies ottaa sinne yhteyttä niin tiedetään mistä lapsesta on kyse. Niin juu ja sanoi myös että tämä tieto ei näy kun siellä papereissa, että se ei mee eteenpäin se tieto, et käytetään vaan sillon jos mies ottaa yhteyttä. En tietenkään kertonut mitään, koska tyhmä en ole vaikkakin 19-vuotta kohta vasta täytän. Tiedän tasan tarkkaan että lastenvalvojalla on velvollisuus ilmoittaa lapsen isälle samantien jos nimen lipsauttaa. Käsittämätöntä kuinka tuo työntekijä valehtelemalla yritti harhauttaa minua. Nyt olen joka tapauksessa tyttöni onnellinen yksinhuoltaja
hillerwi
hillerwi
2
88
Vastaukset
- --
Tarinanne kuulostaa ihan samalta kuin meidänkin, paitsi tyttöni on jo kohta vuoden eikä isästä ole kuulunut vieläkään mitään..
Aikamoista kieroilua lastenvalvojalta, tosi epäammattimaista!
Voimia!- hillerwi
Voimia sinullekkin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005358609Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5369824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?92215Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1611203Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17856Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40764Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57752Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68726- 46715
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36657