Hei vaan kaikille tutuille(Mikko, ja Jaripekka)ja tuntemattomille(esim.jaikal)...
Olen tehnyt päätöksen. Haluan tulla uskoon. Ongelma on vain se ettei se omin avuin onnistu.
Minulla on ongelmia elämässäni. Teen vain vapaaehtoistyötä... kirkossa. Minulla ei ole autoa jotta pääsisin kokoukseen.
Lapseni kuoli keväällä. Samalla katkesi välit helluntaiseurakuntaan. Olin ollut tekemisissä erään ihmisen kanssa siten että juttelimme vain lapsista ja vain se asia yhdisti meitä.
Sen ikävän asian jälkeen hän kirjoitti tekstarin jossa ehdotti minulle työttömien ruokailua, ja samalla olisin päässyt seuraamaan jotain lauluesitystä.
Loukkaannuin sillä mielestäni hän yritti kategorioida minut luusereihin. Häviäjiin. Hän itseasiassa tarjosi minulle uutta identiteettiä.
Pois solusta, pois naisten ryhmästä, jossa olin käynyt, työttömien ruokailuun hiljaa istumaan, ja taputtamaan toisten esityksille.
Hänen ehdotuksensa oli kuolemaakin pahempi. Hän halusi minun luovuttavan. Ottavan roolin jossa olisin huonompi häntä. Hänen lapsensa eivät vatsaan kuole, hän saa jatkaa naisten solussa. Minun olisi pitänyt olla kiitollinen jostain ilmaisesta ateriasta.
En suostu 2-luokan uskovaisten joukkoon.
Välimme katkesivat. Hän ei pyytänyt anteeksi vaikka kerroin olevani hyvin vihainen kohtelustani.
Hän sanoi että"käyhän siellä perheellisiäkin".
Ja minun vauvani oli kuollut.
Missä Jeesus oli? Koettakaa ymmärtää kyynisyyteni kun sanon että voisin antaa Hänelle anteeksi.
TArvitsen nyt Jumalaa.
Olisko Jaikal paikalla? Tai joku muu? Sisälläni on kipu. Ohjatkaa minut takaisin Jumalan luo.
Olen joskus ollut uskossa, noin kymmenen vuotta sitten. Koin ihmeparantumisen, ja se on syy miksi haluan yrittää uudestaan. Muilta osin usko on mennyt.
Moi!
17
87
Vastaukset
- jaikal.fi
Älä enää yritä kovin paljon. Anna Jeesuksen tulla elämääsi ja pelastaa sinut.
Sinä olet Jumalan kutsun alla. Siksi sinua kiinnostaa tulla uskoon. Tulet siis uskoon Jumalan vaikutuksesta. Se ei siis ole sinun omia älynväläyksiäsi. Jumala puhuu sinulle.
Koska nyt tahdot tulla uskoon sisälle ja pelastua, Jumala on tehnyt työtä sinussa ja olet valmis hedelmä poimittavaksi Jumalan valtakuntaan. Koska Jumala nyt vetää sinua voimakkaasti, Hän antaa sinut Jeesukselle Kristukselle. Tästä syystä sinä tulet Jeesuksen luokse. Sen sinä teet sydämesi päätöksellä antaa itsesi sellaisena kuin olet Jeesukselle Kristukselle. Jeesus ottaa sinut vastaan koska Hän on luvannut ottaa vastaan jokaisen Isän Hänelle antaman ihmisen (Joh 6:37). Jeesus ei siis heitä sinua pois luotaan. Tämä tarkoittaa sitä että sinä saat jäädä Jeesuksen luokse.
Sinä voit rukoilla seuraavan esimerkkirukouksen:
"Taivaan Jumala. Sinä olet kutsunut minua yhteyteesi Poikas Jeesuksen Kristuksen kautta. Minä olen elänyt synnissä ja tehnyt paljon syntiä sinua vastaan koska olen elänyt erossa Sinusta enkä ole totellut Sinua. Nyt minä tulen Sinun luoksesi Jeesuksen Kristuksen kautta. Anna kaikki syntini anteeksi Jeesuksen veren tähden. Annan itseni sinulle Jeesus. Ota Jeesus minut tällaisena kuin olen ja tule elämääni Herrakseni ja Vapahtajakseni. Tahdon tästä hetkestä lähtien seurata Sinua. Anna minulle myös lupaamasi Pyhän Hengen lahja ja rohkeutta tunnustaa uskoni Sinuun ihmisten edessä. Johdata ja varjele minua omanasi niin että kerran olen luonasi ikuisesti. Kiitos Jeesus että olet kuullut rukoukseni ja että olet nyt antanut minulle kaikki syntini anteeksi. Kiitos että saan nyt olla armosta pelastettu Jumalan lapsi. Kiitos Jeesus että olet pelastanut minut. Jeesuksen Kristuksen nimessä, aamen!
Jos sinä tai kuka tahansa rukoilee tämän rukouksen tarkoittaen sitä mitä sanoo, hän on uskossa ja pelastettu Jumalan lapsi. Jeesus on välittömästi tehnyt sinulle sen mitä olet pyytänyt Häneltä. Olen kirjoittanut pelastusasioista kotisivullani. Lue www.jaikal.fi kirjoituksiani. - k.kiusaantunut
Rukoilin. Ja tuo"Anna minulle tuo lupaamasi Pyhän Hengen lahja"odottaa nyt toteutumistaan.
Kiitos hyvä rakas jaikal että olit paikalla.
Olisi kiva nyt ottaa vastaan muitakin viestejä. Vaikka onnitteluja jo? Olenko nyt ihan oikeasti uskossa?
Kaipaan jotain vahvistusta.- jaikal.fi
Jos sinä uskot Jeesukseen Kristukseen, otit Jeesuksen vastaan ja annoit itsesi Hänelle sekä tunnustit syntisyytesi ja pyysit Häneltä synnit anteeksi, Sinä olet uskossa. Sitä ei mikään mahti maailmassa voi estää. Jeesus on pelastanut sinut. Hän rakastaa sinua ja on vain odottanut milloin sinä otat Hänet vastaan. Kiitä Jeesusta pelastuksesta jonka Hän on sinulle antanut armosta.
Sinä saat pelastusvarmuuden kun sinä tunnustat Jeesuksen Herraksesi jollekin ihmiselle. Olisi siksi hyvä että tunnustat Jeesuksen mahdollisimman monelle ihmiselle. Voit sanoa ihmisille jossakin sopivassa tilanteessa näin:
"Minä olen tullut uskoon. Olen ottanut vastaan Jeesuksen Kristuksen ja uskon Häneen. Nyt Jeesus Kristus on minun Herrani ja Vapahtajani."
Se, joka näin sanoo ihmisille, kokee pelastuksen. Ei siksi että jaikal sanoo vaan siksi että Jumala sanoo sen Raamatun sivuilla. - jaikal.fi
Niin, jäi ne onnittelut pois. Mutta nyt minä onnittelen sinua ihan sydämeni pohjasta. Jumalan Sana todistaa että Jumala iloitsee taivaassa Poikansa ja enkeltensä kanssa sinusta (Luuk 15. luku). Olet saanut Jumalan riemuitsemaan taivaassa. Olet nyt Hänen reimunsa aihe. Tämä on valtavaa. Sydämelliset onnitteluni valintasi johdosta. Jeesus on todellinen aarre. Nyt sinä alat ammentamaan Raamatun Sanasta lisää ja siellä on Herralla sinulle antamista. Lue Raamattua.
- k.kiusaantunut
Kööriä. Kuuntelen sitä ehkä vielä tänään.
- k.kiusaantunut
jaikal.fi kirjoitti:
Niin, jäi ne onnittelut pois. Mutta nyt minä onnittelen sinua ihan sydämeni pohjasta. Jumalan Sana todistaa että Jumala iloitsee taivaassa Poikansa ja enkeltensä kanssa sinusta (Luuk 15. luku). Olet saanut Jumalan riemuitsemaan taivaassa. Olet nyt Hänen reimunsa aihe. Tämä on valtavaa. Sydämelliset onnitteluni valintasi johdosta. Jeesus on todellinen aarre. Nyt sinä alat ammentamaan Raamatun Sanasta lisää ja siellä on Herralla sinulle antamista. Lue Raamattua.
:) Kiitos.
- k.kiusaantunut
jaikal.fi kirjoitti:
Jos sinä uskot Jeesukseen Kristukseen, otit Jeesuksen vastaan ja annoit itsesi Hänelle sekä tunnustit syntisyytesi ja pyysit Häneltä synnit anteeksi, Sinä olet uskossa. Sitä ei mikään mahti maailmassa voi estää. Jeesus on pelastanut sinut. Hän rakastaa sinua ja on vain odottanut milloin sinä otat Hänet vastaan. Kiitä Jeesusta pelastuksesta jonka Hän on sinulle antanut armosta.
Sinä saat pelastusvarmuuden kun sinä tunnustat Jeesuksen Herraksesi jollekin ihmiselle. Olisi siksi hyvä että tunnustat Jeesuksen mahdollisimman monelle ihmiselle. Voit sanoa ihmisille jossakin sopivassa tilanteessa näin:
"Minä olen tullut uskoon. Olen ottanut vastaan Jeesuksen Kristuksen ja uskon Häneen. Nyt Jeesus Kristus on minun Herrani ja Vapahtajani."
Se, joka näin sanoo ihmisille, kokee pelastuksen. Ei siksi että jaikal sanoo vaan siksi että Jumala sanoo sen Raamatun sivuilla.Sanominen toisille ihmisille ei ole helppoa. Mutta mikä tahansa on parempi kuin jäädä katkeruuteen, sen olen kokenut.
Olen kiitollinen, kiitos, ja kerron vaikka palstalla myöhemmin mitä tapahtui kun todistan.
Ateisteja en pelkää.
Mieheni ehkä jo jotain aavistaa kun laulan täälä hengellistä jota tomumaja on palstalle linkittänyt. :) - jaikal.fi
k.kiusaantunut kirjoitti:
Sanominen toisille ihmisille ei ole helppoa. Mutta mikä tahansa on parempi kuin jäädä katkeruuteen, sen olen kokenut.
Olen kiitollinen, kiitos, ja kerron vaikka palstalla myöhemmin mitä tapahtui kun todistan.
Ateisteja en pelkää.
Mieheni ehkä jo jotain aavistaa kun laulan täälä hengellistä jota tomumaja on palstalle linkittänyt. :)>>>Sanominen toisille ihmisille ei ole helppoa.
Hei.
Mä olen pahoillani sun lapsesi takia, mutta ethän sä häntä ole menettänyt. Tien hänen luokseen sä tiedät ja 2 luokan uskovia ei olekkaan. Jumala sanoo jopa näin:
1. Kor. 12:22
Päinvastoin ne ruumiin jäsenet, jotka näyttävät olevan heikompia, ovat välttämättömiä;
Tervetuloa takaisin.- k.kiusaantunut
Silmät kirveltää kyynelistä kun luin tuon"Tervetuloa takaisin". Olen ollut sinua kohtaan ilkeä.
Tätä on kai Jumalan armo. Kai Hän on kaikkivaltias, ja vaikutti sinussa sinun sanat.
Pidän että Jumala on Luoja.
Minä taidan oppia uskomaan uudestaan. k.kiusaantunut kirjoitti:
Silmät kirveltää kyynelistä kun luin tuon"Tervetuloa takaisin". Olen ollut sinua kohtaan ilkeä.
Tätä on kai Jumalan armo. Kai Hän on kaikkivaltias, ja vaikutti sinussa sinun sanat.
Minä taidan oppia uskomaan uudestaan.Hei ei meidän välillä ole mitään, enkä tunne sua kohtaan mitään negatiivista, päinvastoin. Täytyy sanoa, että mullakin tuli kyynel simään, ilosta.
- Niko.
k.kiusaantunut kirjoitti:
Minä taidan oppia uskomaan uudestaan.Siunausta sinulle!
- m des
Olipa lohdullinen viesti ja jotenkin liikutti minuakin kun ketjua lukaisin.
- Pelastus...
tulee Herralta...
Mikäpä sen parempaa, kun aloittaa uskonelämä Herramme, Luojamme sapattina levosta käsin.
Siunasta sinulle k.kiusaantunut Herrasamme, Jeesuksessa Kristuksessa, Vapahtajassamme, kuoleman kukistajasta! Ole siunattu hänessä.- k.kiusaantunut
Kiitos.
- aitoko?
onks tää jotain höpöö
Hei sinulle!
Ensiksi haluan esittää osanottoni lapsesi kuoleman johdosta. Voimia suruun ja kipuun.
Luin tuosta ylempää, että rukoilit hyvän "jaikalin" antaman rukouksen. Hyvä sinä!Haluan vilpittömästi ja sydämeni pohjasta onnitella sinua, että olet palannut takaisin Jeesuksen luokse. Jeesus on uskollinen, Hän ei hylkää ei jätä vaikka itse välillä kävisimme Hänestä kauvempana. Jeesus odottaa kädet avoimina, että palaisimme takaisin Hänen huomaan ja hoitoon. Ja voit uskoa täydestä sydämestä, että olet nyt uskossa. Voinkin kutsua sinua Siskokseni Kristuksessa.
Oikeen paljon siunausta ja Jumalan johdatusta elämääsi :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,834443Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu243208Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt392874Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1162665Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod172529Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka432457- 132334
Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1132275MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142045Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S281717