Kaksi kysymystä

Nelli100

Moi! Olen ostamassa akvaariota. Kysyisin miten kypsytys tapahtuu? Olen lukenut että kypsytys kestää n. 14 päivää. Pitääkö paikkaansa? Kaipaan vastauksia kokeneita. Kysyisin vielä onko kenelläkään kokemusta Tuurin kyläkaupassa sijaitsevasta akvaariokaupasta: Kalajuttu?
Kiitos etukäteen asiallisille vastauksille!

4

125

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1907

Jos asut kohtuuetäisyydellä siitä kaupasta, vois olla järkevää ostaa ensin pieni määrä kaloja siihen kypsytettyyin akvaarioon. Niin että jos joku menee alussa pieleen, ei tule niin suurta vahinkoa jos kaloja kuolee. Käy kysymässä neuvoja kypsytykseen sieltä kaupasta. Niillä saattaa olla jotain aineita sitä varten. Itse olen muistaakseni selvinnyt aloituksista ilman noin pitkiä kypsyttelyjä. Ehkä tuurilla. :I)

ps. tässä paikka josta varmaan löydät aika monta vastausta kysymyksiisi
      http://www.aqua-web.fi/forum/viewforum.php?f=41

• inä.
    • Nelli100

Olenkin ajatellut ostaa kalat lähempäää. Ostaisin vain akvaarion sieltä.

• fisss

Entäkun tuolla jossain sanotaan että ei sa laittaa mitään eläväää kuten kasvi nii jotkut silti laittavat eli saako laittaa? Kiitti etu käteen niillee jotka ovat vastaneet mullen;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      143
      2679
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      361
      1984
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1717
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      33
      1584
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1360
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1203
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1163
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      937
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      928
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      772
    Aihe