Moi! Olen ostamassa akvaariota. Kysyisin miten kypsytys tapahtuu? Olen lukenut että kypsytys kestää n. 14 päivää. Pitääkö paikkaansa? Kaipaan vastauksia kokeneita. Kysyisin vielä onko kenelläkään kokemusta Tuurin kyläkaupassa sijaitsevasta akvaariokaupasta: Kalajuttu?
Kiitos etukäteen asiallisille vastauksille!
Kaksi kysymystä
4
144
Vastaukset
- 1907
Jos asut kohtuuetäisyydellä siitä kaupasta, vois olla järkevää ostaa ensin pieni määrä kaloja siihen kypsytettyyin akvaarioon. Niin että jos joku menee alussa pieleen, ei tule niin suurta vahinkoa jos kaloja kuolee. Käy kysymässä neuvoja kypsytykseen sieltä kaupasta. Niillä saattaa olla jotain aineita sitä varten. Itse olen muistaakseni selvinnyt aloituksista ilman noin pitkiä kypsyttelyjä. Ehkä tuurilla. :I)
ps. tässä paikka josta varmaan löydät aika monta vastausta kysymyksiisi
http://www.aqua-web.fi/forum/viewforum.php?f=41 - inä.
Ei se niin vaikeaa ole
http://lmgtfy.com/?q=akvaario kypsytys - Nelli100
Olenkin ajatellut ostaa kalat lähempäää. Ostaisin vain akvaarion sieltä.
- fisss
Entäkun tuolla jossain sanotaan että ei sa laittaa mitään eläväää kuten kasvi nii jotkut silti laittavat eli saako laittaa? Kiitti etu käteen niillee jotka ovat vastaneet mullen;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on1169708- 959407
- 217891
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä327255Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1776274Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist585418Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?84768En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛234385Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.294356- 384313