Moi! Olen ostamassa akvaariota. Kysyisin miten kypsytys tapahtuu? Olen lukenut että kypsytys kestää n. 14 päivää. Pitääkö paikkaansa? Kaipaan vastauksia kokeneita. Kysyisin vielä onko kenelläkään kokemusta Tuurin kyläkaupassa sijaitsevasta akvaariokaupasta: Kalajuttu?
Kiitos etukäteen asiallisille vastauksille!
Kaksi kysymystä
4
120
Vastaukset
- 1907
Jos asut kohtuuetäisyydellä siitä kaupasta, vois olla järkevää ostaa ensin pieni määrä kaloja siihen kypsytettyyin akvaarioon. Niin että jos joku menee alussa pieleen, ei tule niin suurta vahinkoa jos kaloja kuolee. Käy kysymässä neuvoja kypsytykseen sieltä kaupasta. Niillä saattaa olla jotain aineita sitä varten. Itse olen muistaakseni selvinnyt aloituksista ilman noin pitkiä kypsyttelyjä. Ehkä tuurilla. :I)
ps. tässä paikka josta varmaan löydät aika monta vastausta kysymyksiisi
http://www.aqua-web.fi/forum/viewforum.php?f=41 - inä.
Ei se niin vaikeaa ole
http://lmgtfy.com/?q=akvaario kypsytys - Nelli100
Olenkin ajatellut ostaa kalat lähempäää. Ostaisin vain akvaarion sieltä.
- fisss
Entäkun tuolla jossain sanotaan että ei sa laittaa mitään eläväää kuten kasvi nii jotkut silti laittavat eli saako laittaa? Kiitti etu käteen niillee jotka ovat vastaneet mullen;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1433129- 81727
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221384Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701201- 441181
- 371051
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381032Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47964
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.38918