Koko ajan puhutaan siitä, että Oulun Hietasaareen tulisi vuoden 2014 kevääksi huvipuisto. Onko se totta? Ja nyt puhutaan vähintään 5 hehtaarin kokoisesta puistosta eikä mistään pikkutivolista. Minun mielestäni idea olisi loistava! Juuri huvipuistoa Oulu tarvitsee! Tosin paikan huvipuistolle voisi valita paremmin. Oulussa on paljon suuria peltoalueita joissa olisi reilusti tilaa isolle huvipuistolle. Miksi sitten puisto yritettäisiin ängetä Hietasaareen jossa on jo ennestään mm. Nallikarin virkistys -ja matkailualue, lintutorni, venesatamia ja kylpylähotelli Eden. Ei sinne kunnon huvipuisto mahtuisi mitenkään lukuun ottamatta suuria pysäköintialueita, joille pitäisi yhteensä mahtua vähintään 2000 autopaikkaa. Eli, mitä mieltä olette? Pitäisikö Ouluun saada kunnon huvipuisto, jossa olisi kunnon vuoristoratoja ja laitteita? Ja ylipäätään, onko kaikki puheet Ouluun suunniteltavasta huvipuistosta pelkkää haaveilua?
Ouluun huvipuisto?
4
327
Vastaukset
- Näin minä luulen
Oma käsitykseni asiasta on se, ettei siitä mikään Lintsi tule.
Muistan jostain lukeneeni, että puiston teema olisi Kalevala tms, jolloin huvilaitteet eivät olisi pääosassa. Itseäni ei ainakaan kalevalakylä parilla laitteella houkuta, olkaa muut rauhassa muuta mieltä.
Mutta totta on se, että Lappiin (Oulu ei ole lappia) tai jonnekkin pohjoisempaan tarvittaisi huvipuisto. - Harmih
http://www.huvipuistoseura.org/forum/viewtopic.php?t=1337
Siellä lukee kaikenlaista - eli siis teemapuisto, ei juurikaan laitteita.- puupökhelö
No eikös siinä ole samoja yrittäjiä mukana kuin vauhtipuistossakin? Ottakaapas vaihtipuistun historiasta jotain selvää,itse ainakin kunnioitan heitä
- Erj
Minun mielestäni Ouluun pitää rakentaa Linnanmäen kaltainen huvipuisto,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 561318
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1601260Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu561173Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle601125Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1041091Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä58887Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä56873KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin76812- 51807
Miten aiot saada kaivattusi?
1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?54795