maajussit ei multaa lietettä vuorokauden sisällä vaikka laki näin vaatii,paskoo ajetaan vesistöön viettäville ranta maille,sitten meille vanhoille ihmisille vaaditaan kalliit jopa 8000 euron puhdistus laitteet ettei vaan pissat pääse vesistöjä saastuttamaan, kuka valvoo.
Miksi
12
334
Vastaukset
- hajuhaitta
Olet aivan oikeassa!
- Uimamaisteri
EI sama laki tällä alueella koske maanviljelijöitä.
Ne on erityissuojelussa ja varsinkin KEPUILLA.
Eivät multaa kyllä
Paskat paripyöristä tiellä
Laiduntavat rantaan asti
Ei suoja- alueita
Turvetuotanto ja asiansa huonosti hoitavat paskovat ja ovat jo paskioneetkin
vesistömme..
On asiallisestikin asiansa hoitavia, mutta nämä mustaa maineen- Vedentarkkailija
Joo elukat porkkaa järvessä ja paskoo suoraan veteen, miten tätä annetaan tehä,paraneeko vesistöjen tila tämmöisellä toiminnalla.
Vedentarkkailija kirjoitti:
Joo elukat porkkaa järvessä ja paskoo suoraan veteen, miten tätä annetaan tehä,paraneeko vesistöjen tila tämmöisellä toiminnalla.
Valittakaa eu-lle.
Lanta pitää mullata jottei sitä joudu vesistöihin, mutta samaan aikaan eu-maksaa tukia kun laidunnetaan rannoilla.
Käykääs katsoon miten vaikka Lumijoella laiduntaa karjaa merenrannoilla ja luullakseni eläimet ei tule paskalle ja kuselle sieltä rantavedestä pois.
Valitusosoite on Bryssel, sinnehän suomalaiset halusi.- tää on tätä
Vedentarkkailija kirjoitti:
Joo elukat porkkaa järvessä ja paskoo suoraan veteen, miten tätä annetaan tehä,paraneeko vesistöjen tila tämmöisellä toiminnalla.
Joko se selvitys on valmistunut vai "hypitäänkö pöydille" ?
- Amalgaani
Jep.
Ymmärrän, että lantaa pitää ajaa pellolle. Se on ihan ok.
Tänään kuitenkin kun tulin tuolta Leskelästä päin, niin tiellä oli reippaasti sitä itseään. Saipa auto päälleen hyvät ravat :) Ja P haisi ja balalaikka pauhas..
Eipä se autoa pahenna, jos vähän roiskuu, mutta miksi sitä tielle pittää levitellä noinkin reippaasti??
En kirjoita pahalla. - Sama laki kaikille
Samanlaista ongelmaa itsellä.
Auto yltäpäältä p*skassa.
Ajatteleppas jos sattuisi ihmisp*skaa hieman tipahtamaan..
Olisi siinä valtavat jutut lehdissä- siitävaaan
no,mikäli tällaiselle alueella sattuu onnettomuus p'skakuski joutuu siinä vastuuseen, hyvin yksinkertaista, toinen asia on että ovatko kuskit tietoisia tästä
- tollerot
nössöille ne joku evväät loihtii...
- Leuhkat eväät
Vai loihtii joku eväät... Sillä verukkeellahan sitä saa tehdä mitä vain.
Ja onhan sitä tehtykin. - yks vaan
itte ainakin siivoan tien kun ajo on saatu loppuun rattaissa tulee väkiste kuraa tiele!eikä sitä pysty joka kuormalla siivoaan!ja siihen multaamiseen niin kyllä meistä suurin osa ainakin multaa lannan heti ajon jälkeen toki poikkeuksiakin on ikävä kyllä.tallaisessa yhden miehen sirkuksessa se vain ei heti perästä tahdo onnistua
- Amalgaani
Ymmärrettävää toki tämä. Kait siinä oli justiin ajot käynnissä, kun sitä tavaraa oli niinki paljo.
Ei siinä mitään. Auto oli kurassa ennestään...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä742170- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1331420- 1431102
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673