jatkuva nuha asunnossa ollessa

väsynyt nuhaan

Olen nyt vuoden asunnot samassa asunnossa vuokralla. Mutta minua on vaivannut tälläinen vaiva aina,kun olen sisällä asunnossani minulla tulee kauhea nuha ja aivastuttaa koko ajan. Nuha tulee joka viikko.
Olen imuroinut asunnostani 2kertaa viikossa pöyt ja muutenkin pyrkinyt siivoamaan asunnon pari kertaa viikossa. Mutta sekään ei auta.
Silloin minulla on heti parempi olo jos en ole monen päivään asunnossani ja vietän aikaa muualla. Ei ole ollenkaan nuha ja on normaali olo.
Mistä tämä voisi johtua?

12

3659

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 6+16

      Sama täällä,heti ku nousen sängystä otan nasonexia 1 suihke kumpaakin sieraimeen vrk. Huono ilmanvaihto,home ym... on ne syyt.

    • SalakavalaHaisematon
    • Muutin minäkin

      "Silloin minulla on heti parempi olo jos en ole monen päivään asunnossani ja vietän aikaa muualla. Ei ole ollenkaan nuha ja on normaali olo."

      Pitkien tutkimusten, sekä itsesi että asunnon, sijaan on yksinkertaista ja tehokasta hoitaa vaiva muuttamalla asuntoa. On kuitenkin koeasuttava siinä uudessa muutama aika ennen päätöstä.

      • NASONEX

        On kuitenkin koeasuttava siinä uudessa muutama aika ennen päätöstä.

        Vähän vaikeaa koeasuminen on,jollei mahdoton. Jäljillä olet kuitenkin.


    • Seuraa terveyden ti-

      laasi tuolla testillä(=ilmainen) ja ota nuo kolme bakteeria käyttöön!

      ..................jatkuu.
      Huomaa että oireilu poistuu viiveellä! Sen nopeammin mitä enemmän syöt mh-bakteereita!
      Seuraavassa on suuntaa antava ohje, oireiden poistumiselle, kun:
      1. Altistuminen kv-homeiden toksiinille loppuu, sekä
      2. >>>Rupeat syömään 3-tärkeintä Probiootti-bakteeria jatkuvasti, joten tee po Probioottien saannista elämäntapa: “Rasva- ja Probiootti-remontti”(=Navikaatio-hakemisto).
      - Yli 10-oiretta: Oireilu loppuu kokonaan noin 4..6 kuukaudessa.
      - Yli 20-oiretta: Oireilu loppuu kokonaan noin 6….12 kuukaudessa.
      - Yli 30-oiretta: Oireilu loppuu kokonaan noin 12……24 kuukaudessa.
      - Yli 40-oiretta: Oireilu loppuu kokonaan noin 24……..36 kuukaudessa.
      - Yli 50-oiretta: Oireilu loppuu kokonaan noin 36………. ~~ kuukaudessa.

      Lääkärikään ei pysty edellä mainitussa Kvht-altistuksessa tekemään muuta, kuin:
      - Altistuksen pysyvä lopettaminen joka on =50% hoidosta, mutta se ei tarkoita sitä että kaikki olisi automaattisesti kunnossa! Oireilu poistuu viiveellä, sen nopeammin mitä enemmän syöt po Probiootti-bakteereita, joka =50% hoidosta! >>>>Mh-bakteereita sinun pitää syödä kv-home antibiootin tuhoamien Probioottien tilalle, jolloin pikkuhiljaa ajankuluessa pystyt kestämään niin luonnonhomeita, kuin kosteusvauriohomeiden-toksiinia.

      Huom!
      a. >>>>Po mh-bakteerit eivät ilmesty tyhjästä limakalvoillesi!
      b. Limakalvojen Probiootti bakteerien palautusprosessi tarvitsee prikulleen:
      - 1.Lactobacillus-asidophilus,
      - 2.Lactobacillus-bulgaricus ja
      - 3.Bifidobacterium xxxxx bakteerit. Probiootti(mhb)-tuote saa sisältää muitakin probiootteja.

      c. Kun olet kvht-altistunut etkä ole käyttänyt po Probiootti-bakteereita, niin siirtyessäsi korjattuihin tiloihin jossa korjaus on onnistunut, niin silti saatat oir....
      Jatkuu...........
      http://pappasmurffi.nettisivu.org/kvht-kvht-altistuneen-oiretesti/


      Perinteinen Otrivin-nenäsumute on nopein apu tukkoiseen nenään jota voi käyttää yhtäjaksoisesti silloin kun käyttää po mhb.ta limakalvojen parantamiseen!
      Jos ei käytä mhb.ta, niin Otriviniä ei saa käyttää yhtäjaksoisesti kuin 10vrk.tta, jonka jälkeen viikon paussi.
      Jos nenän limakalvoilta irtoaa veri, niin käytä mhb-jauhetta suoraan sieraimiin:
      http://pappasmurffi.nettisivu.org/mhb-kolme-vaikutukseltaan-tarkeinta-probiootti-bakteeria-ovat-immuunipuolustuksen-perusta/mhb-ohje-maitohappobakteerien-kaytosta-nenaan-ja-korviin-apua-korvatulehdus-potilaalle/

    • hometta kotona

      Kannattaa tutkia kotisi. Oireesi viittaavat koskteusvauriohomeisiin.

    • Tälläinen tapaus

      Siellä on jotain jolle olet allerginen. Esim: omassa asunnossani löytyi syyksi lopulta puunkäsittelyaine. Ilmastointisysteemiä on jälkikäteen muutettu, ikkunankarmiin porattu reikiä ja siihen asennettu tuloväylä tuuletusilmalle. Ilman mukana tulee myös pieniä määriä ikkunapuissa olevaa puunkäsittelyainetta, mutta allergiselle sekin riittää.

      Asunnossasi voi olla myös hometta. Silloin muuta pois ja äkkiä.

    • rasittavaa...

      minulla on sama ongelma, aivastuttaa ja nuha on, mutta ei auta niistäminen, meilläkin asunto pidetään siistinä perus siivous jne...luulen että täällä piha-alueella voi olla joku allergisoivaa mm. pujo, kuusi,mänty, heinikkoa...tms... vaikka ei ole todettu allergioita ja normaalisti on hyvä vastustuskyky muutenkin.

    • Sweet home

      Hometta. Etsi muu asunto. Tekstiilejä ja pehmustettuja joudut hävittämään, kuten nojiksia7soffan, ja ryijyjä tms. ja ehkä sellaisia kuten kirjat... minkä muutossa voit pyyhkiä, pyyhi nihkeellä, tuuleta kuivalla kelillä ulkona, pese korkees lämmös...

      Olen itte asunt hometalossa. Tirskutti, nuha oli. oli nokkosrokkoakin.päätä koski, väsynyt, paleleva olo. jne. Sitten kun yksi krt tasakatolta tuli taas syksysateet kämppään seiniä pitkin ja tippeenä, sain kämpän kun kutsuin virkaihmisen katsoon vuokrakäppäni vesitipettä- kolme astiaa piti olla, ettei lattia kastunut.
      Nuha ja muu katosi muutettuani piakkoin, eikä ole oireiluja kuin työkohteissa joissa haisee home. että lievä homealtistus ei ihan tee akuutteja nopeita oireita, mutta rankempi kyllä.

      MUUTA, pian!!!

    • Anonyymi

      syy on että ilmanvaihtoventtilli (venttiilit) on liian pienellä ,jos asut yksiössä säädä vessan poistoilma venttiiliä isommaksi (jos on pelkkä koneellinen poisto),kaksiossa kaiketi molempia ,sekä vessan että keittiön venttiilejä isommaksi

    • Anonyymi

      Sama vaiva ollut jo 10 vuotta, asuntoja vaihdettu, aamuisin Mommox 10mg 1 suihke kumpaankin sieraimeen auttaa.

    • Anonyymi

      Se voi johtua rakennus materiaaleista tai sitten asunnossa on liian kylmä huoneilma.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2082
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1956
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1895
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1598
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1311
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe