Onko jollakin kokemuksia Englannin kielimatkoista, tarkoitus olisi lähteä ensi kesänä Jerseyhyn, Bournemouthiin tai Torqayhyn sts kautta? olen 16 vuotias ja haluan enemmän hyviä kokemuksia kuin bilettämistä et olis kiva kuulla muiden kokemuksia ja onko teillä tietoa millaisia sts clubit ovat :) Kiitos jos vittitte vastata :D
Englannin kielimatkat
1
148
Vastaukset
- kielimatkalla
Mä olin viime kesänä EF:n kautta Bournemouthissa. STS ja EF bailas ainakin B-mouthissa ihan samoissa tiloissa, meillä oli discot neljästi viikossa ja STS:llä muistaakseni kahdesti. Voin kyllä suositella EF:ää, varsinki asiantuntevat ja ihanat liiderit ei kyllä kertaakaan jättäneet pulaan :D Kokemuksia kertyy kyllä varmasti ja uusien kavereidenkin saaminen kävi aikalailla itsestään. Englanti oli maana tosi ihana, sää oli vähän kuranen välillä mut kyllä sitä aurinkooki välillä näki :D Mun blogista voi käydä kattelemassa lisää mun kokemuksista: http://livethelanguagef.blogspot.fi/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus166313- 1972490
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan971894En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761497Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911049- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46929- 77843
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708