Onko jollakin kokemuksia Englannin kielimatkoista, tarkoitus olisi lähteä ensi kesänä Jerseyhyn, Bournemouthiin tai Torqayhyn sts kautta? olen 16 vuotias ja haluan enemmän hyviä kokemuksia kuin bilettämistä et olis kiva kuulla muiden kokemuksia ja onko teillä tietoa millaisia sts clubit ovat :) Kiitos jos vittitte vastata :D
Englannin kielimatkat
1
124
Vastaukset
- kielimatkalla
Mä olin viime kesänä EF:n kautta Bournemouthissa. STS ja EF bailas ainakin B-mouthissa ihan samoissa tiloissa, meillä oli discot neljästi viikossa ja STS:llä muistaakseni kahdesti. Voin kyllä suositella EF:ää, varsinki asiantuntevat ja ihanat liiderit ei kyllä kertaakaan jättäneet pulaan :D Kokemuksia kertyy kyllä varmasti ja uusien kavereidenkin saaminen kävi aikalailla itsestään. Englanti oli maana tosi ihana, sää oli vähän kuranen välillä mut kyllä sitä aurinkooki välillä näki :D Mun blogista voi käydä kattelemassa lisää mun kokemuksista: http://livethelanguagef.blogspot.fi/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882