Moi !
Olen jo tuossa pitkän aikaa halunnut jonkinlaista peltoautoa, koska suunnitteilla on rallisprintin / Jokkiksen harrastaminen 15v.. Olen puhunut vanhemmille asiasta, mutta heille se ei kuulemma käy.. Olen ennenkin ajanut autoa, ja vauhtia oli jotain 70-80kmh todella tutulla hiekkatiellä.. Pitäis saaha '' harjoittelu '' autoksi joku etuvetoinen.. Isä ajanut rallia ja Äiskä ajaa jokkista.. Heidän autoja en voi lainata koska he eivät luota ajotaitoihini.. mitä pitäs tehä ? :)
13v Ja Innokas auton rattiin ?
Poika Vm. 1999
3
430
Vastaukset 3
- Hauskaa se on....
Näytä vanhemmillesi esim. näitä Suomi 24:n keskustelupalstoja, jossa muutkin kertovat, kun ajavat pelloilla omilla peltoautoillaan! Ja kerro, kuinka haluaisit todella harrastaa tätä........
Ite oon 14v ja ajan pellolla omalla peltoautolla. - edfrewfetg
Vaikka unohda koko juttu, kyllä kerkeet sillä autolla ajaa ennen eläkeikää aivan tarpeeksi.
- Rallipoika
oon 12v ja toinen peltoauto menos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2371054Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49864- 98821
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "222815- 69696
- 56648
- 64566
- 87566
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2513Rekkawelinehkä
Vitunvelin ehkä...miten rekka auto voi jatkaa pysähtymättä vaikka tappaa mopoilijan,tänään tapahtunut pmäelle vievällä 237499