13v Ja Innokas auton rattiin ?

Poika Vm. 1999

Moi !
Olen jo tuossa pitkän aikaa halunnut jonkinlaista peltoautoa, koska suunnitteilla on rallisprintin / Jokkiksen harrastaminen 15v.. Olen puhunut vanhemmille asiasta, mutta heille se ei kuulemma käy.. Olen ennenkin ajanut autoa, ja vauhtia oli jotain 70-80kmh todella tutulla hiekkatiellä.. Pitäis saaha '' harjoittelu '' autoksi joku etuvetoinen.. Isä ajanut rallia ja Äiskä ajaa jokkista.. Heidän autoja en voi lainata koska he eivät luota ajotaitoihini.. mitä pitäs tehä ? :)

3

339

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hauskaa se on....

Näytä vanhemmillesi esim. näitä Suomi 24:n keskustelupalstoja, jossa muutkin kertovat, kun ajavat pelloilla omilla peltoautoillaan! Ja kerro, kuinka haluaisit todella harrastaa tätä........

Ite oon 14v ja ajan pellolla omalla peltoautolla.

• edfrewfetg

Vaikka unohda koko juttu, kyllä kerkeet sillä autolla ajaa ennen eläkeikää aivan tarpeeksi.

• Rallipoika

oon 12v ja toinen peltoauto menos

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?

Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      371
      5126
    2. Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen

KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      184
      1775
    3. Pikkunaiselle terkkuja

Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi
      Ikävä
      352
      1774
    4. Kuinka paljon on

Merkitystä seksillä kun valitset kumppania?
      Ikävä
      115
      1018
    5. Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."

Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl
      Tv-sarjat
      5
      984
    6. Kauniit naiset

Ketkä ne on suomussalamen kauniimpie naisie?
      Suomussalmi
      27
      877
    7. Olet vieläkin täällä

Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h
      Ikävä
      50
      730
    8. Muutto ei ratkaise mitään.

Sielläkin on naapurit. 😉 Nähdään?
      Ikävä
      64
      712
    9. Oishan se coolia

Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️
      Ikävä
      54
      688
    10. Kuinka hyvin tunnet kaivattusi?

kuinka hyvin tunnet kaivattusi?
      Ikävä
      35
      648
    Aihe