Onko joku käyttänyt hiekkalaatikossa kristallihiekkaa? Riittääkö tosiaan että hiekkalaatikkoa ravistelee pisujen jälkeen vai pitääkö niitä välillä kerätä pois? Kakat tietenkin kerätään sitä mukaa kun niitä tulee.
Pussissa lukee että 1 pussi kissaa kohden kuukaudessa. Onko tuo riittänyt?
Rainbow kristallinkirkas kissanhiekka
5
837
Vastaukset
- mummojakatti
Olen tainnut käyttää. Pissa levisi sinne kristallien sisään värjäten niitä. Ja kakka oli tietty pötköinä.
En kuitenkaan käytä muuta kuin eläinkaupan nykyisin Compact care kissanhiekkaa.
Pitää hajut, sitoo pötköt.
Mulla tämä oikea eläinkaupan hiekka kestää sen kk ajan.
Toki kerään myös pisut paakkuina. Eikä hinnallisesti ole kalliinpaa.
en ikinäikinä vaihtaisi ruokakaupan tuotteisiin - EverClean
Meillä oli kahella kissanpennulla sitä, kun oli just tulleet meille... just toi sama kristallihiekka oli mun mielestä suorstaan kamalaa: pölisi niin että oli oikeesti jo paha hengittää ja se pöly jäi "leijumaan" ilmaan. Meillä se kristallihiekka ei myöskään imenyt sisäänsä pissaa, vaan kaikki valu vessanpohjaan, joten hajukin oli kauhee... nyt me käytetään vaan Ever Clean-kissanhiekkaa. Yleensä ostetaan sitä laventelin tuoksusta, on ne muutki hyviä. Ever Clean on siis eläinkaupan kissanhiekkaa ja aika kallista, mutta hyvää. Myös Ever Cleanilla on kristallihiekkaa, mut en oo viel uskaltanu testata sitä.
- ei ole toiminut
Meillä ollut kokeilussa useamman merkkiset kristallihiekat eikä yksikään ole toiminut kunnolla. Kesto ollut pari viikkoa ja kaikilla ei sitäkään.
- kattimamma
Kokeilin kristallihiekkaa ja se piti parhaiten hajut. Olisin jatkanut sen käyttöä ellei pentuni olisi innostunut leikkimään niillä kristalleilla. Se on ollut ainoa kokeilemani hiekka, josta ei irronnut minkäänlaista pölyä. Itselläni alkaa aina nenä vuotaa sekä tavallisen paakkuuntuvan että paakkuuntumattoman lähellä, samoin kävi puuhakehiekan kanssa. Kristallit olivat siksikin suosikkini. Ikävä kyllä pentuni piti niistä ihan turhan paljon.... ;-)
Tuo pussin arvio kyllä kuulostaa aika optimistiselta. Kyllä minä reilun viikon jälkeen jouduin uuden pussin ostamaan, tosin vaihdoin kyllä hiekan silloin erityyppiseen.- ihanat raggarit
Sinulle kattimamma . Minulla on 2 raggaria ja niillä käytän kristallihiekkaa, pussi kestää n. 2vk, olen todennut sen ihan hyväksi, ei ole painava kantaa kaupasta kotiin eikä sisällä haise.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986158KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495627Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei572663Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521072088Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071788- 1251744
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191623Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801277- 731187
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331038