Olin eilen ostoksilla marketissa ja lopulta kouraani tarttui vaan energiajuoma. Kassalle tultuani jonossa edellä oli mummo jolla oli puoli kärryllistä ostoksia. Kysyin kohteliaasti josko mummo päästäisi minut edelleen kun hänellä kuitenkin kestää ostoksiensa kanssa ja minulla oli vain energiajuoma. Mummo ei ottanut pyyntöäni kuuleviin korviinsa vaan alkoi törkeästi latoa ostoksiaan hihnalle ennen minua. Ja hitaasti tietenkin. Tässä vaiheessa vielä yritin nyt jo vähemmän ystävällisesti saada mummoa ymmärtämään että minulla oli vain yksi energiajuoma ja vielä ehtisin ennen häntä. Ei vastausta. Tönäsin mummoa ja kysin oletko kuuro. Mummo säpsähti ja vasta sitten tajusi asian. Värisevällä äänellä sanoi, että voin mennä häntä ensin kassalle. Mutta vahinko oli jo tapahtunut. Kassaneiti oli jo ehtinyt aloittaa mummon ostosten kassakoneeseen lukemisen. Ja sitten tietysti odoteltiin kun mummo yleensä sai ostoksensa hihnalle saati kaivettua kolikoita tarvittavan summan. Niin juuri kolikoita!!!! Mummo tietysti maksoi ostoksensa osittain kolikoilla. Että otti päähän. Teki niin mieli kaataa se energiajuomatökki mummon päälle että saisi sekin vieä edes vähän energiaa touhuihinsa.
Törkeä mummo marketissa
34
308
Vastaukset
- Ikärasismia.
Jokaisella on oikeus pitää kassajonossakin se järjestys jolloin on jonoon tullut, jopa niillä vanhuksilla. Et sitten vaihtanut kassaa ja mennyt nuorempia asiakkaita häätämään jonosta, et pä tietenkään kun niiltä olisi voinut tulla nyrkkiä silmään.
- -näin on-
kyllä jonossa täytyy olla tilannetajua ja päästää ohitse jos jollain on SELVÄSTI vähemmän ostoksia. Ja mummolla tuskin on kiire mihinkään töihin.
- HYVÄ MUMMO ! :=DDDDD
-näin on- kirjoitti:
kyllä jonossa täytyy olla tilannetajua ja päästää ohitse jos jollain on SELVÄSTI vähemmän ostoksia. Ja mummolla tuskin on kiire mihinkään töihin.
Mummo osti varmasti ruokaa eikä mitään hömppäjuomaa, ihan oikei teki mummo kun heittäytyi kuulemattomaksi ja etsi vielä kolikotkin maksaessaan ostoksia. ;=DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
- -törkeää-
HYVÄ MUMMO ! :=DDDDD kirjoitti:
Mummo osti varmasti ruokaa eikä mitään hömppäjuomaa, ihan oikei teki mummo kun heittäytyi kuulemattomaksi ja etsi vielä kolikotkin maksaessaan ostoksia. ;=DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
ei muuten edes anteeksipyyntöä mummolta tullut!!!!!
- Älä selitä!
-näin on- kirjoitti:
Jos olit menossa lauantaina töihin olisit sen energiajuomasi voinut osta kioskiltakin eikö?
- ostan mistä haluan
Älä selitä! kirjoitti:
Jos olit menossa lauantaina töihin olisit sen energiajuomasi voinut osta kioskiltakin eikö?
kyllä, mutta ostin marketista
- miinus
-näin on- kirjoitti:
Mistä tiedät, että aloittajalla oli kiire töihin? Mistä tiedät, ettei mummolle ollut tulossa hetken päästä vieraita kylään?
- plussabonus
miinus kirjoitti:
Mistä tiedät, että aloittajalla oli kiire töihin? Mistä tiedät, ettei mummolle ollut tulossa hetken päästä vieraita kylään?
mummosta en tiedä mutta tuo pässi joka mummoja marketeissa kiusaa itse kirjoitti niin että antoi ymmärtää kiireen olleen töihin ja tietäneen ettei mummolla ole mihinkään kiirettä vai etkö osaa lukea?????
-näin on-
30.9.2012 10:22
-6
Sulje
- hyvätapainen mies
Olisit nuoremmaksesi vaihtanut kassaa tai odotellut etkä ruvennut tyrkkimään vanhaa ihmistä.Itse olet törkeä ja muista että tulet sinäkin vanhaksi..Sinulla ei näemmä ollut tapoja!
- Tapahtuiko mansessa?
Jos olisit minun nähteni törkkinyt ja v*luillut jollekkkin mummolle olisit saanut samala mitalla takaisin törppö!
Mikäs se sinä luulet olevasi että sinulle pitäisi oma vuoronsa luovuttaa ????- -bodari-
millä lihaksilla?
- Näin on!
-bodari- kirjoitti:
millä lihaksilla?
Niillä lihaksilla mitä sinulla ei ole.Aivojen perään kohdallasi ei kannata edes kysellä!
- Älykääpiö oot
Onko TAAS tylsä sunnuntai kun pitää palstalla provoilla ja keksiä juttuja ????????
- iki kiant0
Se mummu taisi olla juovuksissa kun ei osannut käyttäytyä.
- hikikikikiiiiiiahhah
Kyl niist konjakeist juopuu, on ne sit päärynän kans tai ilman.
- didada
On ihan ok kysyä tossa tilanteessa, mutta tökkimään ja kuuroksi ''haukkumaan'' en olis itse lähteny :-)
Saisi aloittaja itse opetella käytöstapoja. On ok kysyä lupaa etuilla jonossa jos itsellä on vain pari ostosta ja edellä olevalla kärryllinen, mutta on törkeää ruveta tönimään ja kyselemään onko toinen kuuro! Varsinkin jos mummo ei edes kuullut että takana oleva sanoi jotakin. Eikä ollut mummon syy että kassaneiti ehti aloittaa oman työnsä. Aloittaja olisi itse ollut anteeksipyynön velkaa mummolle!
Taitaa aloittaja olla niitä itsekeskeisiä aivokääpiöitä jotka kuvittelevat maailman pyörivän heidän napansa ympärillä. Niitä ihmisiä on olemassa valitettavan paljon, mutta kaikeksi onneksi heihin törmää melko harvoin.- EI voi olla...
Siis mitä! Kyllä kauppaan mennessä pitää tiedostaa se, että jonossa voi pari minuuttia mennä! HALOO! Ja mummoilla monesti on kuulossa vikaa, että kukahan se tässäkin tarinassa törkeä oli.
Olisit ollut nopeampi sen tölkkisi hakemisessa ja näin kerinnyt ennen tätä mummoa jonoon! Tosin silloin kassalla olisi voinut olla muitakin ihmisiä..hah. - H A L O O ..
Hei sinä raivostunut asiakas !
Onneksi sinustakin tulee joskus vanha ja hidas, onneksi uudet nuoret räkyttävät sinulle että pysyisit kotona häiritsemästä kun he ovat ostamassa tärkeää energiajuomaansa.
Kalikka kalahtaa vielä omaan nilkkaasi kunhan se aika koittaa !
Vanhuksetkin ovat ihmisiä ! - ...................
Olisit jättänyt sen energiajuomankin ostamatta ja vain kävellyt kassan läpi eli oma mokasi.
Ei noin pienillä asioilla kannata päiväänsä pilata. :D
Itse kyllä päästän ohi, jos jollain on vaan muutama ostos ja mulla yli satasen lapsiperheen
ruokaostot kärryssä...koti-isän arkea tämä :D- Teijaterve
Olen samaa mieltä itse lapsiperheen äitinä! Niitä ostoksiahan välillä on
himpan enemmän kuin muilla!
- sedemikra
Niin että sunkin piti hakee se energiajuomapullos juuri jostain marketista vaikka varmasti tiesit että siellä on mutakin asiakkaita?
Ja sen kaiken lisäksi sä syytät jotain eläkeläistä, joka sun edelläs ehti kassajonoon juuri ennen sinua.
Mikä mies, mikä kulttuuri?
En ole koskaan ymmärtänyt nykyajan nuoria, enkä keski-ikään ehtineitä kakaroitakaan, kun tälläsestä pitää joku valitus muka tehdä. - Käytöstavat?
Tässä asiassa kirjoittaja oli mielestäni se törkeä, ei kirjoittajan kohteena ollut seniorikansalainen. Jokainen vuorollaan!
- Haloo hei
Jos se mummokin oli töihin menossa iltikseen blogiaan blogittamaan.
- pipakireellä
Pää kiinni ellei ole oikeaa asiaa! Typerä mauton provo.
- -raisa
täl palstal ei o ko yhel ''pipa'', noin taas nalkitit itses.
- On tääl muillaki
-raisa kirjoitti:
täl palstal ei o ko yhel ''pipa'', noin taas nalkitit itses.
pipa päässä - ja vielä sisällä. Hävekkäst...
- Äly hoi
Hävetä saisit itse.mennä nyt tönimään vanhaa ihmistä,idiootti.
- Empatiaa hiukan
Dementiaa, alzhimeria,kuulonheikentyminen,puolison kuolema...ym.ym, Ei tehnyt välttämättä tahallaan. Muista, että itsekin saatat olla joku päivä se vanha kassajonossa!!!
- Autossa on kaasu...
Tajusiko kukaan että tämä "törkeä mummo marketissa" teksti on koiramaiset pulinat palstalla:DD
Mutta ne sunnuntai ajelijat ottaa päähän, ei usein mutta 80kympin rajotus kun on ajetaan neljääkymppiä://- Lupausonpitänt kans!
''Tulen näyttämään huonoa esimerkkiä siitä miten työ aikanakin päivitän blogia''
- bööööö
Miksi et aja ohi, liikenteessä ei tarvi ruikuttaa lupaa, voi vaikka vähän töniäkkin ohimennen.
- johto hiiri
Lupausonpitänt kans! kirjoitti:
''Tulen näyttämään huonoa esimerkkiä siitä miten työ aikanakin päivitän blogia''
Kunnes hiiret syö johdot ::)))) D.D.D.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti27935262Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s854724Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos294614Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2583902Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori1003200Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta
Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös192729Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta592553En suuttunut missään vaiheessa
Oon vaan herkkä ja tuskastunut. Mies se ei ole henkilökohtaista sinulle. Ei mitenkään päin. Sinä herkkänä vaan satut näk122034Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi481826Trump on jo ihan seonnut...
Nato maa uhkailee toista Natomaata....Amerikan tuho näyttää toteutuvan Trumpin kaudella 100 varmasti.4211652