Onko täällä ketään joka käyttää sairauteensa ketipinor-lääkettä? Minkälaiset ovat vaikutukset?
Ketipinorin käyttäjiä
4
541
Vastaukset
- ahdistuneisuus
Ketipinor 100 mg.
Ahdistukseen.
Väsymystä ilmenee.
Otin perjantaina 2 ketipinoria (vahingossa), luulin etten ollut ottanut ensimmäistä ja otin sitten toisen.
Nukuin perjantaista- sunnuntaihin. - prolongata
aluksi oli 600mg / vrk . ei tarvinnut zombieta näytellä ja uni maistui.
nyt 300mg väsyttää aamuisin mutta kun hereille pääsee niin menettelee.
uni ei tule jos jättää tabun ottamatta, ilmeisesti aiheuttaa jonkinasteista riippuvuutta. - Oululainen85
Seroquel Prolong 200mg yks tabu illalla... Sit ei voi neljään tuntiin antaa rintamaitoa (ku mulla on elokuussa syntyny vaavi)... Kaksi lasta on ja molemmissa raskauksissa mielen lääkkeet ja ei tullu lapsiin ees vierotusoireita, eli Seroquel on aika turvallinen käyttää eri tilanteissa...
Mulla 200 mg ,kun menen nukkumaan ja 100 mg otan keskipäivällä.Se kello 12 lääke lienee turhaa,mutta mulla nuo ajayukset juoksee,olen niin utelias ja ajattelen paljon,enkä saa ajatuksia pysäytettyä,että pakko ottaa illalla zombie lääkettä ja rauhoittavaa myös,koska ahdistaa.Kyllä toi lääke on paska lääke,mutta mun ainakin on pakko syödä,vaikka sitten en voi aamulla edes herätä.Eka valvon illalla ja sitten aamulla en herää............
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 11510253
- 525020
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422191Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052048- 261904
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131591Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411392Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v31981Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta24973Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54967