Onko täällä ketään joka käyttää sairauteensa ketipinor-lääkettä? Minkälaiset ovat vaikutukset?
Ketipinorin käyttäjiä
4
665
Vastaukset
- ahdistuneisuus
Ketipinor 100 mg.
Ahdistukseen.
Väsymystä ilmenee.
Otin perjantaina 2 ketipinoria (vahingossa), luulin etten ollut ottanut ensimmäistä ja otin sitten toisen.
Nukuin perjantaista- sunnuntaihin. - prolongata
aluksi oli 600mg / vrk . ei tarvinnut zombieta näytellä ja uni maistui.
nyt 300mg väsyttää aamuisin mutta kun hereille pääsee niin menettelee.
uni ei tule jos jättää tabun ottamatta, ilmeisesti aiheuttaa jonkinasteista riippuvuutta. - Oululainen85
Seroquel Prolong 200mg yks tabu illalla... Sit ei voi neljään tuntiin antaa rintamaitoa (ku mulla on elokuussa syntyny vaavi)... Kaksi lasta on ja molemmissa raskauksissa mielen lääkkeet ja ei tullu lapsiin ees vierotusoireita, eli Seroquel on aika turvallinen käyttää eri tilanteissa...
Mulla 200 mg ,kun menen nukkumaan ja 100 mg otan keskipäivällä.Se kello 12 lääke lienee turhaa,mutta mulla nuo ajayukset juoksee,olen niin utelias ja ajattelen paljon,enkä saa ajatuksia pysäytettyä,että pakko ottaa illalla zombie lääkettä ja rauhoittavaa myös,koska ahdistaa.Kyllä toi lääke on paska lääke,mutta mun ainakin on pakko syödä,vaikka sitten en voi aamulla edes herätä.Eka valvon illalla ja sitten aamulla en herää............
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383799Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362944Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81845Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44754
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22698- 56697