Jokapäiväinen voimakas ahdistus

Ahdistunut mies

En jaksa enää tätä paskaa. Kaikki asiat kaatuu taas niskaan ja kaikesta pitäis selvitä yksin. Tekis mieli jäädä vaan nukkumaan tai kuolla. Mikää ei tunnu helpottavan tähän ahdistukseen enkä voi paeta elämää. Olen aivan hukassa mitä tässä pitäis tehdä. Pahinta tässä on kun en voi vaan antaa periksi ja jäädä paikoilleni. Niin olen tehnyt jo monta vuotta.

43

7269

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ahdistunut mies

      Mitä järkeä on jatkaa elämää kun kaikki tuntuu turhalta eikä ole motivaatiota mihinkään? Pelkkää kärsimystä päivästä toiseen.

    • kjihgjhv

      Joo täälläki hakataan päätä seinään. Ihan järkyttävän paha olo ollu viime aikoina, mut luonne ei vaan anna periks....
      Välil saattaa tullaki pieniä onnen hetkiä, mut eipä mee kauaa, kun taas on ihan onneton. Nekin asiat sellasia joihin ei ite voi vaikuttaa esim. jos joku päättää häippästä elämästäni, nii eipä siinä muu auta ku taas pyyhkiä kyyneleitä poskiltaan ja jatkaa eteenpäin.......

    • Ahdistunut mies

      Todella vähissä on edes ne pienet onnen hetket. Tuntuu siltä että olen ajautumassa pahimpaan olotilaan mitä mulla on koskaan ollut. Ei näytä tulevaisuus ollenkaan valoisalta. Otan siltikin aivan liikaa paineita asioista vaikka toisaalta oikein mikään ei kiinnosta. Ihan turha tässä on puhua mistään itsemurhastakaan kun en sitä kuitenkaan tee.

    • kjihgjhv

      Tosi hyvä, ettet kuitenkaan oo luovuttamassa!!!!!! Itsaria ei todellakaan kannata tehä. Tuntuu kyl, et tää olotila vie hengen muutenki, mut oman käden kautta en täältä lähe. Kerran jo olin toteuttamas itsaria, mut oikeesti, en mä täältä haluu viel kuolla pois. Haluan elämän.......

    • Ahdistunut mies

      No oikeesti sekin johtuu vain siitä kun en uskalla tehdä itsemurhaa. Kokoajan kuitenkin tekis mieli lyödä hanskat tiskiin ja luovuttaa lopullisesti.

    • kjihgjhv

      Mä en halua, et perheeni voi tokaista haudallani, et jaahas, siitä ei sit ollu mihinkään, luovutti........

    • Ahdistunut mies

      No mulle sekin olis periaatteessa samantekevää vaikka noin kävis. Enhän mä sitä enää olisi todistamassa.

      • Ahdistunut mies

        Tai ei nyt kuitenkaan samantekevää siinä mielessä että en voi olla ajattelematta sitä kuinka kovan tuskan aiheuttaisin läheisilleni. Melkein toivois että mulla ei olis enää läheisiä niin tappaisin itseni samantien.


    • jlkiy

      ei kannata tehdä itsemurhaa. sinulla on vain tämä yksi elämä. kannattaa yrittää tehdä elämästään omannäköinen, miettiä itselleen tavoitteita, mitä haluat saavuttaa? ymmärrän täysin miksi tunnet noin jos sinulla ei ole mitään toiveita. haasta itsesi, muuta rutiineja, tee jokapäivä jotain uutta, juttele vieraille ihmisille, aloita uusi harrastus. syö ruokaa josta pidät jne. siitä se lähtee

    • Keissa?

      Kerro onko ahdistuekn syy henkinen vai onko sinulla nyt sitten elämisen paineita: taloudellisia vaikeuksia, sydänsuruja, ongelmia työssä, työttömyyttä ym. Vai onko näitä kaikkea?

      • Ahdistunut mies

        Mulla on ollut vakava sosiaalisten tilanteiden pelko jo useita vuosia ja olen ollut käytännössä ihan syrjäytynyt muutaman vuoden ajan. Olen tietoisesti jättäytynyt pois ahdistavista tilanteista ja pakoillut niitä.

        Nyt olen tilanteessa että pitäis taas alkaa elää kuten normaalit ihmiset ja olen todella pahasti ahdistunut kun en voi paeta tilanteita kuten tähän asti olen tehnyt.

        Vaikea selittää tätä tilannetta mutta lyhyesti voisin sanoa että melkein kaikki asiat ahdistaa ja mulla on tosi pahoja uniongelmia eikä meinaa saada syötyäkään kun jännittää ja ahdistaa niin pahasti. Karsee tunne kun ei saa nukuttua ja meinaa oksentaa kun yrittää syödä jotain.


      • aamu-uuni
        Ahdistunut mies kirjoitti:

        Mulla on ollut vakava sosiaalisten tilanteiden pelko jo useita vuosia ja olen ollut käytännössä ihan syrjäytynyt muutaman vuoden ajan. Olen tietoisesti jättäytynyt pois ahdistavista tilanteista ja pakoillut niitä.

        Nyt olen tilanteessa että pitäis taas alkaa elää kuten normaalit ihmiset ja olen todella pahasti ahdistunut kun en voi paeta tilanteita kuten tähän asti olen tehnyt.

        Vaikea selittää tätä tilannetta mutta lyhyesti voisin sanoa että melkein kaikki asiat ahdistaa ja mulla on tosi pahoja uniongelmia eikä meinaa saada syötyäkään kun jännittää ja ahdistaa niin pahasti. Karsee tunne kun ei saa nukuttua ja meinaa oksentaa kun yrittää syödä jotain.

        Sun viestit on kun mun viestejä.Minäkin olen selviytynyt sos tilanteista koko elämäni välttelemällä niitä. Panostanut pakonomaisesti opiskeuun ja työhön. Uuvuttanu niillä itteni ja masentunut.Jatkuva kierre. Nyt ei entiset selviytymiskeinot enää toimi. Ois pakko hankkia ihmissuhteita, mutta kun ne on niin raskaita tai sit ei vaan oo oikean tyyppisiä ystäviä löytäny.Ennen pakenin ja nyt ois pakko löytää.Harrastuksetkaan ei kiinnosta.


      • StudenGirl
        aamu-uuni kirjoitti:

        Sun viestit on kun mun viestejä.Minäkin olen selviytynyt sos tilanteista koko elämäni välttelemällä niitä. Panostanut pakonomaisesti opiskeuun ja työhön. Uuvuttanu niillä itteni ja masentunut.Jatkuva kierre. Nyt ei entiset selviytymiskeinot enää toimi. Ois pakko hankkia ihmissuhteita, mutta kun ne on niin raskaita tai sit ei vaan oo oikean tyyppisiä ystäviä löytäny.Ennen pakenin ja nyt ois pakko löytää.Harrastuksetkaan ei kiinnosta.

        Olen alkanut kokemaan jotain samanlaista viimeisten parin vuoden aikana, joskin lievemmin. Muutin kauas pois kotoa opiskelemaan, ja yhtäkkiä tajusin, että kun ei ole vanhoja tuttuja kavereita turvana, mun on ihan hirveän vaikea luottaa uusiin ihmisiin ja edetä hyvänpäiväntuttuutta pidemmälle. Pelkään pilaavani kaikki kontaktit, kun ihmiset saa tietää kuinka tylsää seuraa olen... Kun olen kelaillut niin samanlaista tunnetta on ollut jo useita vuosia, mutta vasta nyt tuli pintaan kun ei ole perhettä ja tuttuja ympärillä ja olen yksin sosiaalisten taitojeni varassa. Musta tuntuu että olen älyttömän rasittava kaveri kelle tahansa, koska jos tutustun johonkin, olen yliriippuvainen, eikä ole olemassa edes keinoa, jolla kukaan vois todistaa ettei pettäis mun luottamusta.

        Elän toivossa että elämä helpottaa itsestään tai viimeistään vuoden parin päästä apua etsimällä. Onneksi olen hakeutunut sosiaaliselle alalle niin en voi paeta heikkouttani loputtomiin.


    • Koenut

      Käänny lääkärin puoleen saadaksesi lääkityksen, ja sitten haet terapiaan. Maltti on valttia. Vuoden kuluttua ajattelet jo toisin, toisen vuoden jälkeen vielä kypsmmin.

    • Uuusin tavoittein

      Hmmm, käänny jonkun järkevän, asiallisen ja tasapainoisen ihmisen puoleen, vieraan tai tutun, johon kuitenkin voit luottaa, että asiasi ei leviä. Puhuminen, asioidensa jäsentely, kuten nyt jo tännekin ketjuun, tuo jotakin avaruutta. Mitä enemmän puhuu ja puhuu, niin omakin pää ja sitä kautta ne asiat saavat eri näkökulmia, mahdollisesti optimismiakin löytyy. Joitakin hiukkasen kokoisia tavoitteenpoikasia ja merkityksiä.
      Kuten meistä varmaan jokainenn kokenut, puhuessaan jollekin, sen toisen kommentit ja avartavat, uudet näkökulmat helpottavat hyvin paljon. Ei ole enää niin yksin supussa, umpikujassa, asioidensa kanssa.

      Varmaan sinulla Ap on paha kriisi. Mutta kriisi yleensä tarkoittaa sitä, että sillä on alku, asioiden yhteensattumoinen, ja sillä on loppu, joskus asiat muuttuvat, joskus tulee johonkin kohtaan muutosta, mikä jo hyvinkin antaa voimia. Myös hyvät yllätykset ovat mahdollisia :) .
      Kriisitilanteen loppu ei tietenkään ole aina kovin selkeä rajapyykki, mutta taatusti huomaat, milloin jo jotenkin helpottaa?

    • ahdinko

      Suosittelen beettasalpaajaa ( propral )

      • Anonyymi

        Ei vaikuta paniikkiin mitenkään. Miksei kalkkitablettia saman tien?


    • Ahdistunut mies

      Ei ole kyllä propralista ollut mitään apua tähän ongelmaan.

    • Keissa

      Sinun pitäisi nyt vähitellen totutella ja harjoitella olemaan ihmisten parissa. Et kerro miksi nyt on pakko yhtäkkiä tulla sivusta ihmisten ilmoille. Oleko aloittanut opisleöun työn... Mikäli tilanne on ylivoimainen, mene lääkäriin ja vaadi että voi aloitella pehmeästi. Terapia ja menneisyyden selvittely hyvän lääkityksen kanssa ja asteittainen eteneminen saa ihmeitä aikaan.

      • opettele pois pahois

        Oman itsen ja omien tunteiden ymmärtäminen ja kielteisistä negatiivisista tunteista ja ajatuksista poisoppiminen asiasta ymmärtävän ihmisen avulla. Useimmiten maallikot eivät tiedä riittävästi asiasta siksi alan ammattilainen voi olla ainut oikea ihminen selventämään mitä kummallisuuksia kehossasi tapahtuu ja mielessäsi pyörii. Kun olet oppinut tuntemaan paremmin itseäsi opit paremmin myös hoitamaan terveyttäsi myös käyttäytymisesi ja tunteittesi osalta. Ensimmäisenä ja tärkeimpänä opettele pois ajatuksista ja sanoista ja teoista jossa näet vain synkän puolen myös kanssaihmisissäsi. Kun osaat ajatella myönteisesti kaikista muista ihmisistä opit myös vähitellen rakastamaan itseäsikin ja itsetuntosi alkaa kohinalla nousta. Elämä on ihanaa kun sen oikein oivaltaa... Ole pienistä asioista onnellinen suuret asiat seuraavat niitä vyöryn lailla... Joogaa... hengitä palleahengitystä....älä vältä vaikeita tilanteita... älä vietä aikaasi sängyssä vaan ala puuhastella jotakin mitä tahansa... kaikkea hyvää kaikille joita ahdistaa...syö ahdistus pala palalta ... ei norsuakaan kerralla syödä....


      • sitäsamaa
        opettele pois pahois kirjoitti:

        Oman itsen ja omien tunteiden ymmärtäminen ja kielteisistä negatiivisista tunteista ja ajatuksista poisoppiminen asiasta ymmärtävän ihmisen avulla. Useimmiten maallikot eivät tiedä riittävästi asiasta siksi alan ammattilainen voi olla ainut oikea ihminen selventämään mitä kummallisuuksia kehossasi tapahtuu ja mielessäsi pyörii. Kun olet oppinut tuntemaan paremmin itseäsi opit paremmin myös hoitamaan terveyttäsi myös käyttäytymisesi ja tunteittesi osalta. Ensimmäisenä ja tärkeimpänä opettele pois ajatuksista ja sanoista ja teoista jossa näet vain synkän puolen myös kanssaihmisissäsi. Kun osaat ajatella myönteisesti kaikista muista ihmisistä opit myös vähitellen rakastamaan itseäsikin ja itsetuntosi alkaa kohinalla nousta. Elämä on ihanaa kun sen oikein oivaltaa... Ole pienistä asioista onnellinen suuret asiat seuraavat niitä vyöryn lailla... Joogaa... hengitä palleahengitystä....älä vältä vaikeita tilanteita... älä vietä aikaasi sängyssä vaan ala puuhastella jotakin mitä tahansa... kaikkea hyvää kaikille joita ahdistaa...syö ahdistus pala palalta ... ei norsuakaan kerralla syödä....

        Kliseitä, kliseitä.....


      • Hei!
        (Sinun pitäisi nyt vähitellen totutella ja harjoitella olemaan ihmisten parissa.)
        Hyvä neuvo sinänsä, mutta mutta...
        'Ahdistuneen miehen' negatiivinen asenne pitäisi muuttua positiivisemmaksi.
        Miten voi olla toisten ihmisten kanssa, jos itsensä kanssakin on tuossa määrin ongelmia?
        Toisten ihmisten tapaaminen saattaa aukaista 'lukon', mutta voi käydä toisinkin.
        Aloittajalle haluan kertoa, että et ole yksin. Ja elämä ei ole koskaan täydellistä ja sitä hän nyt ei kai etsikään.
        Aloittaja jaksoi tänne kumminkin kirjoittaa, joka ei ole huono asia.


      • Mihin juopot kuolevat
        whitehorserider kirjoitti:

        Hei!
        (Sinun pitäisi nyt vähitellen totutella ja harjoitella olemaan ihmisten parissa.)
        Hyvä neuvo sinänsä, mutta mutta...
        'Ahdistuneen miehen' negatiivinen asenne pitäisi muuttua positiivisemmaksi.
        Miten voi olla toisten ihmisten kanssa, jos itsensä kanssakin on tuossa määrin ongelmia?
        Toisten ihmisten tapaaminen saattaa aukaista 'lukon', mutta voi käydä toisinkin.
        Aloittajalle haluan kertoa, että et ole yksin. Ja elämä ei ole koskaan täydellistä ja sitä hän nyt ei kai etsikään.
        Aloittaja jaksoi tänne kumminkin kirjoittaa, joka ei ole huono asia.

        Kuoleeko juopot sitten kuolevat.


    • Ahdistunut mies

      Olen aloittanut työharjoittelun ja siellä on oltava jatkuvasti ihmisten kanssa tekemisissä. Se tuntuu todella ahdistavalta koska olen tottunut välttelemään ihmisiä.

      En tiedä mikä on oikea ratkaisu tässä asiassa kun tuntuis niin nololta luovuttaa heti alkuunsa. Usein tuntuu siltä etten pysty heräämään aamulla ja menemään sinne kun ahdistaa niin paljon ja välillä joutuu ottamaan rauhoittavia lääkkeitä että siellä pystyis jotenkin oleen. Kaikki muut asiatkin elämässä meinaa jäädä hoitamatta kun olen niin väsynyt kaiken aikaa.

      • 2767

        Tuollaista se elämä on kommunistivaltiossa, nuorilla ei ole tulevaisuutta kovan verotuksen takia. Kommunistivaltion takia suomessa kuolee 1000 vuosittain oman käden kautta ja on puolimiljoonaa juoppoa. Kommunistivaltion takia ei kannata itseään tappaa ja pilata.

        Jos ei ole pääomia, niin elämätilanteen kohentaminen on vaikeaa. Työharjoittelun sijaan kannattaisi mennä tekemään jotain mielekästä vaikka ruokapalkalla. Vaihtoehtoja on lukuisia erilaisia vapaaehtoisorganisaatioita, josko niistä löytyisi mielekästä tekemistä, katto pään päälle ja ruokaa.


      • Pipsa40

        Sinun kannattaisi mennä tervyskeskuksen lääkäriin ja pyytää lähete mielenterveystoimistoon/päiväsairaalaan.Kerro ,että työharjoittelu ei suju kun ahdistaa ja väsyttää.Ei noin huonossa kunnossa voi olla työharjoittelussa.
        Mitä sinulle nyt kuuluu?


      • Mihin juopot kuolevat
        2767 kirjoitti:

        Tuollaista se elämä on kommunistivaltiossa, nuorilla ei ole tulevaisuutta kovan verotuksen takia. Kommunistivaltion takia suomessa kuolee 1000 vuosittain oman käden kautta ja on puolimiljoonaa juoppoa. Kommunistivaltion takia ei kannata itseään tappaa ja pilata.

        Jos ei ole pääomia, niin elämätilanteen kohentaminen on vaikeaa. Työharjoittelun sijaan kannattaisi mennä tekemään jotain mielekästä vaikka ruokapalkalla. Vaihtoehtoja on lukuisia erilaisia vapaaehtoisorganisaatioita, josko niistä löytyisi mielekästä tekemistä, katto pään päälle ja ruokaa.

        Mihin juopot sitten kuolvat viinaanko?


    • Ahdistunut mies

      Yhtä huonosti mulla menee edelleen eikä elämässä tunnu olevan mitään mieltä. Mitähän hyötyä päiväsairaalasta mulle olis kun sinnekkin meneminen ahdistaa? Lääkkeitäkään en haluaisi enää syödä. Pelkään liikaa sivuvaikutuksia ja että ne tuhoaa viimeisetkin onnenrippeet mun elämästäni. Mukavaa silti kun edes joku jaksaa välittää siitä miten voin.

      Voin sanoa että noi jotka tänne tulee kertomaan jotain uskontojuttuja saa mun puolestani painua uskontopalstalle kertomaan satujansa. Mulle tulee noista uskontojutuista sellanen fiilis että yritetään käyttää toisen heikkoa asemaa hyväkseen ja käännyttää kun joku on täysin epätoivoisessa tilanteessa.

    • s..

      mä luovuttaisin jo ja hyppäisin tonne junan alle,mutta pakko jaksaa,kun on tyttönen,joka tarvitsee äitiään.kaiken energian saa käyttää,että pysyy kasassa.kauheaa.

    • epätoivoinen

      Huomenna lääkäriin. Saa nähdä mitä siellä keksitään tällä kertaa. Alkaa tuntua, että tietääkö se lääkärikään yhtään miltä ahdistus tuntuu.

    • Ahdistunut mies

      Ei ne lääkäritkään taida tietää kun eivät ole vastaavaa kokeneet.

    • Tarvitset apua!!!

      Tilanteesi toi jossain määrin mieleen omia tuntemuksiani. En kuitenkaan ala kertomaan tarinoitani, puran tilanteitani blogissa:
      http://oonaliina.blogspot.fi/
      Jos voimasi ja mielenkiintosi nyt sellaiseen riittävät.

      MUTTA TÄRKEIN!
      Mielenterveystoimistoon on pitkä jono ja joittenkin vaikeaa mennä. Koska tilanteesi on noin akuutti, ehdottaisin että soitat kriisipuhelimeen ja pyydät lähimpään kriisikeskukseen ajan. Sen saa yleensä jo samalle tai seuraavalle päivälle. Toivoisin, että haet nopeasti apua koska viestisi kuulostavat siltä että olet ihan veitsen terällä.
      Kriisipuhelin päivystää numerossa 01019 5202
      Linkki löytyy kriisikeskuksiin:
      http://www.mielenterveysseura.fi/sos-kriisikeskus/kriisivastaanotto

      ps. Päiväsairaalasta olisi sinulle varmaan paljonkin apua koska siellä pääsee todella lepäämään ja pohtimaan mistä tämä elämä ja ahdistus on tehty. Toisaalta sinne hakeutumisen kynnys voi olla korkea jo siitäkin syystä, että käytännönjärjestelyt siihen vaihtoehtoon päädyttäessä vaativat monien perhe-, työ- ja opintotilanteilta paljon.

    • Toinen ahdistunut

      Vaikka et kirjoja lukisikaan, niin yhden kirjan hankkimista suosittelisin: Mielen taito, kirjoittaja Juhani laakso.

      http://www.booky.fi/tuote/juhani_laakso/mielen_taito_vapauta_ajatuksia_kehita_tunteita/9789522471253

      Minulla ahdistus vaihtelee, välillä on parempia jaksoja, välillä huonompia. Fyysiset oireet ovat häiritsevimpiä, mutta ahdistuksesta on mahdollista päästä melkein kokonaan eroon kun sisäistää sen että ahdistus johtuu vain ajatuksista. Muista että ajatuksesi eivät ole sinä itse ja ajatukset saavat aikaan ahdistuksen. Kannattaa myös tarkistaa ruokavalio ja jättää pois esim. karkinsyönti jos syö ja syödä ravitsevaa terveellistä ruokaa. Kaikki osatekijät auttavat ahdistuksen vähentämisessä. Täysin ahdistusta ei koskaan pysty poistamaan koska ahdistus on ihmisen "sisäänrakennettu" ominaisuus, mutta se saadaan alenemaan niin ettei se häiritse jatkuvasti.

    • Miten voit nykyään?
      Toivottavasti paremmin!

      • Anonyymi

        Olen vielä hengissä mutta läheisiä on kuollut ja asiat vielä monta kertaa huonommin kuin 10 vuotta sitten, vuoden sisällä teen itsemurhan kun kaikki keinot on jo kokeiltu ja vointi menee aina vaan huonommaksi. Elämässä ei ole enää mitään iloa. Tarkemmin ajateltuna parempi olisi kun olisin tappanut itseni jo 10 vuotta sitten.

        AhdistunutMies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen vielä hengissä mutta läheisiä on kuollut ja asiat vielä monta kertaa huonommin kuin 10 vuotta sitten, vuoden sisällä teen itsemurhan kun kaikki keinot on jo kokeiltu ja vointi menee aina vaan huonommaksi. Elämässä ei ole enää mitään iloa. Tarkemmin ajateltuna parempi olisi kun olisin tappanut itseni jo 10 vuotta sitten.

        AhdistunutMies

        Vaikka pahoin pelkään että joudun kitumaan vielä monta kymmentä vuotta kun en löydä tarvittavaa rohkeutta itsemurhan tekemiseen. Olen nyt jo ihan pulassa kaikkien asioiden kanssa enkä saa apua mistään. Elämä on ollut lähinnä pelkkää murhetta, stressiä ja ahdistusta. Viimeinen niitti meikäläiselle oli se kun isä kuoli yllättäen reilu 2 vuotta takaperin vain vähän yli 60-vuotiaana ja sen jälkeen olen ajatellut itsemurhan tekemistä lähes joka päivä.

        Ahdistunut Mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka pahoin pelkään että joudun kitumaan vielä monta kymmentä vuotta kun en löydä tarvittavaa rohkeutta itsemurhan tekemiseen. Olen nyt jo ihan pulassa kaikkien asioiden kanssa enkä saa apua mistään. Elämä on ollut lähinnä pelkkää murhetta, stressiä ja ahdistusta. Viimeinen niitti meikäläiselle oli se kun isä kuoli yllättäen reilu 2 vuotta takaperin vain vähän yli 60-vuotiaana ja sen jälkeen olen ajatellut itsemurhan tekemistä lähes joka päivä.

        Ahdistunut Mies

        Ehkä et joudu. Ota päivämäärä ja tee valmisteluita. Jos ne eivät suju, et ehkä ole valmis lähtemään? Tai katso mitä sinä päivänä pystyt tekemään. Jos olet koko ajan lähempänä ja lähempänä ratkaisua, se voi helpottaa päättämään.


    • Anonyymi

      Eihän tällaisessa elämässä ole mitään mieltä jos se on pelkkää henkistä tuskaa vuodesta toiseen joka ikinen päivä. Maailman tilannekkin on mennyt viimeisen 3 vuoden sisällä ihan päin helvettiä. Ensin korona, sitten läheisten kuolemat, sitten Ukrainan sota, inflaatio ja talouslama. Tuskin maailman asiat ainakaan parempaan suuntaa menee, kohta alkaa varmaan kolmas maailmansota ellei ole jo alkanut ja joudun itsekkin sotimaan. No pääsenpähän sitten viimeistään hengestäni.

      Ahdistunut Mies

    • Anonyymi

      Itseasiassa melkein toivon kolmatta maailmansotaa.

      Ahdistunut Mies

    • Anonyymi

      Moikka. Oletko yrittänyt hakea apua itsellesi tuohon ahdistukseen ja pahaan oloon? Minkä ikäinen olet? Mikä asia elämässäsi on edes kohtuullisen hyvin?

      Sinusta kiinnostunut

      • Anonyymi

        Olen hakenut apua jo yli 10 vuotta mutta yhtä tyhjän kanssa, en nyt enää vuosiin. Olen kohta 34-vuotias. Tietyt perusasiat on hyvin silti stressaa ja ahdistaa melkein kaiken aikaa ja monien asioiden hoitaminen tuntuu ylitsepääsemättömän vaikealta. No ehkä en nyt ihan vielä kuitenkaan itsemurhaa tee mutta varmaan viimeistään sitten kun menetän loputkin läheiseni kun en vaan pärjää siitäkään huolimatta vaikka mulla on rahaa.

        AhdistunutMies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen hakenut apua jo yli 10 vuotta mutta yhtä tyhjän kanssa, en nyt enää vuosiin. Olen kohta 34-vuotias. Tietyt perusasiat on hyvin silti stressaa ja ahdistaa melkein kaiken aikaa ja monien asioiden hoitaminen tuntuu ylitsepääsemättömän vaikealta. No ehkä en nyt ihan vielä kuitenkaan itsemurhaa tee mutta varmaan viimeistään sitten kun menetän loputkin läheiseni kun en vaan pärjää siitäkään huolimatta vaikka mulla on rahaa.

        AhdistunutMies

        Moikka. Sanoit, että olet hakenut apua, mutta se on ollut yhtä tyhjän kanssa. Onko sun tilannetta kuitenkin silloin jotenkin kartoitettu, kun olet avun piirissä ollut? Mitä tilanteestasi on selvinnyt? Mitä ammattilaiset ovat olleet mieltä? Onko sulla ketään luotettua ystävää tai parisuhdetta, jossa voisit yrittää jakaa sun ajatuksia, huolia ja ahdistusta.
        Vaikuttaa siltä, että saatat kärsiä masennuksesta. Jaksaisitko selvittää asuinkuntasi palveluja, mistä voisi saada apua masennusoireisiin.... Ja yrittää saada vielä uudelleen apua.
        Ja jos jaksat, niin mielelläni kuulisin vielä tarkemmin, että millainen tilanteesi tällä hetkellä on... Kerroit aiemmin, että stressaa ja ahdistaa kaiken aikaa.... Mitkä asiat sinua tarkalleen ottaen stressaa ja ahdistaa? Ja millaisten asioiden hoitaminen tuntuu erityisen hankalalta? Ja mitä luulet, että pitäisi muuttua, jotta tilanteesi menisi parempaan suuntaan edes hieman?

        - Sinusta kiinnostunut


    • Anonyymi

      Ahdistunut mies!

      Tiedän mistä puhut, muuten en palstaa seuraisikaan ellei olisi kokemusta.
      Kävin läpi maanpäällisen helvetin avioeron vuoksi, tuntui että kaikki se mille olin rakentanut pitkässä liitossa vietiin ja mitätöitiin . Olin kuitenkin uskova ja tarrauduin Jumalan apuun. Ei uskova ole eriarvoisessa asemassa kun tuska kohtaa, se pitää käydä läpi pohjia myöden mutta tiesin että Jumala on kanssani kun ihmisellä on ahdistus ja se toi lohtua.
      Minulla on käytössä Truxal 15mg jonka vielä puolitan, se vie kalvavan ahdistuksen tunteen pois joka valitettavasti jäi kun kävin pohjalla.
      Toivon sinulle rauhaa Jumalan kanssa ja että annat elämäsi hänen turvallisiin käsiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      159
      6620
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3948
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2015
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1979
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1819
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1656
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1563
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1538
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1515
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1398
    Aihe