Raha, totuuden oksien saha

Ei turhaan ole profetoitu, että kuten Nooan aikana ihmiset elivät niin samankaltaista on syntisyys eri pahuuden muotoineen maailmassa Jeesuksen saapuessa. Sen takia olen skeptinen suureen herätykseen maailmassa ja arvelen Pyhän Hengen vuodatuksen koskevan kaikella kansalla Jumalan kansaa.

Tapahtumat etenevät Raamatussa kerrotulla tavalla, joka asiassa ja joka kohdassa. Israelin kansan tuhoaminen on muslimivaltioiden yhteisenä tavoitteena. Kuuntelin tänään TV7:n arkistosta puhetta ja suosittelen katsomaan, koska tämä avaa ymmärtämään oikeita motiiveja maailman suhtautumisessa ja valheen hyväksymisessä ja käyttämisestä Israelia vastaan. Ymmärtävän kertomana tulee selväsanaisesti sanottua asiat miksei maailma sano oikeaa oikeaksi ja väärää vääräksi: rahan takia. Uutisoinnista asiaa kakkoslinkissä.

Suosittelen kuuntelemaan tarkasti jos totuus kiinnostaa.

http://www.tv7.fi/vod/player/?program=18786

http://www.tv7.fi/vod/player/?program=21697

23

70

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksi lähdet johtopäätöksestä, että Jeesus ylipäätänsä on edes ollut olemassa, saati miksi siihen pitää liittää jotain pyhää henkeä jonka puolesta ei ole mitään havaintoja?

      • Mulla on hyvin selvä ja erehtymätön kokemuksen havainto Pyhästä Hengestä, siksi liitos. Jeesuksen olemassaolo on aivan yhtä selvää minulle kuin sekin, että Napoleon Bonapartekin on aikanaan elänyt. Todisteita on yllin kyllin, silminkantamattomiin asti. Luepa Raamatusta sinäkin.

        Uskotko todistustani? Uskotko Raamattuun? Uskalla uskoa, et siitä katkeroidu tai tule petetyksi, maailma sinut pettää.


      • vigilance kirjoitti:

        Mulla on hyvin selvä ja erehtymätön kokemuksen havainto Pyhästä Hengestä, siksi liitos. Jeesuksen olemassaolo on aivan yhtä selvää minulle kuin sekin, että Napoleon Bonapartekin on aikanaan elänyt. Todisteita on yllin kyllin, silminkantamattomiin asti. Luepa Raamatusta sinäkin.

        Uskotko todistustani? Uskotko Raamattuun? Uskalla uskoa, et siitä katkeroidu tai tule petetyksi, maailma sinut pettää.

        "Mulla on hyvin selvä ja erehtymätön kokemuksen havainto Pyhästä Hengestä, "

        Valehtelet.


      • ambulo kirjoitti:

        "Mulla on hyvin selvä ja erehtymätön kokemuksen havainto Pyhästä Hengestä, "

        Valehtelet.

        En. Olen kokenut Pyhän Hengen kosketuksen rukouksessa. Rukous oli elämäni siihen astisista rukouksista pisin. En odottanut sitä, en pyytänyt sitä. En edes ollut kartalla, mitä tapahtui, heti alussa.

        Totta se on.


      • kyllä ja ei
        vigilance kirjoitti:

        Mulla on hyvin selvä ja erehtymätön kokemuksen havainto Pyhästä Hengestä, siksi liitos. Jeesuksen olemassaolo on aivan yhtä selvää minulle kuin sekin, että Napoleon Bonapartekin on aikanaan elänyt. Todisteita on yllin kyllin, silminkantamattomiin asti. Luepa Raamatusta sinäkin.

        Uskotko todistustani? Uskotko Raamattuun? Uskalla uskoa, et siitä katkeroidu tai tule petetyksi, maailma sinut pettää.

        "Uskotko todistustani?"

        Uskon, se on sinun kokemuksesi eikä sitä voi kukaan kieltää.


        "Uskotko Raamattuun?"

        En. Ja Raamatun lukeminen vain lisää epäuskoa. Joku esittää väitteen: Jumala on. Tarkistan sitten asian Raamatusta ja huomaan väitteen mahdottomaksi.


      • vigilance kirjoitti:

        En. Olen kokenut Pyhän Hengen kosketuksen rukouksessa. Rukous oli elämäni siihen astisista rukouksista pisin. En odottanut sitä, en pyytänyt sitä. En edes ollut kartalla, mitä tapahtui, heti alussa.

        Totta se on.

        Valehtelet taas, on mahdotonta tietää mikä jokin asia on, enne kuin tiedät mikä se on, tässä tapauksessa Pyhä henki.

        Ja pyhän hengen liittäminen Jeesukseen on taas tyhmää.


    • Fasaani

      oon tuumannu kanssa tuota samaa kun Raamatussa sanotaan Pyhän Hengen tulevan kaiken lihan ja kansan päälle niin miten miksi Pyhä Henki alkaisi vaikuttaa jumalattomissa, esim. paholaisen palvojissa. kaikkihan siinä alkaisivat uskomaan Jumalaan. voihan tuo olla aikaa kun maailmassa ei enää ole jumalattomia vaan ne ovat pätseissä ja uskovat ovat jäljellä tuhatvuotisen valtakunnan kynnyksellä tai sen alkaessa.

      • Jep. Mietin voisiko olla jotain käännösvirheellisyyttä pääsyt mukaan. Mutta huolimatta ihmisen omista pähkäilyistä kannatta pysyä Raamatun ilmoittamassa joka jakeen suhteen. Kunhan nyt vain olen arvellut asiaa enkä tiedon sanoin arvele vaan nuuskivasti, kysyvästi.

        Jumalalle ei mikään ole mahdottomuus. Eikä ihmiselle ole mahdotonta ymmärtää asioita väärin.


      • vigilance kirjoitti:

        Jep. Mietin voisiko olla jotain käännösvirheellisyyttä pääsyt mukaan. Mutta huolimatta ihmisen omista pähkäilyistä kannatta pysyä Raamatun ilmoittamassa joka jakeen suhteen. Kunhan nyt vain olen arvellut asiaa enkä tiedon sanoin arvele vaan nuuskivasti, kysyvästi.

        Jumalalle ei mikään ole mahdottomuus. Eikä ihmiselle ole mahdotonta ymmärtää asioita väärin.

        "Jumalalle ei mikään ole mahdottomuus."

        Raamatun mukaan asia ei ole noin.
        Jumala ei tiennyt sitäkään, missä saatana oli ollut:

        Job 1:7 Herra kysyi Saatanalta: "Mistä sinä tulet?" Saatana vastasi: "Olen kuljeksinut pitkin ja poikin maita mantereita."


      • Uskossa oleva
        Pe.ku kirjoitti:

        "Jumalalle ei mikään ole mahdottomuus."

        Raamatun mukaan asia ei ole noin.
        Jumala ei tiennyt sitäkään, missä saatana oli ollut:

        Job 1:7 Herra kysyi Saatanalta: "Mistä sinä tulet?" Saatana vastasi: "Olen kuljeksinut pitkin ja poikin maita mantereita."

        Jumala kun kysyy jotain niin se ei tarkoita ettei Jumala sitä tietäisi. Opettajatkin kysyvät oppilailta kysymyksiä, joihin opettajila on vastaus tiedossa.


      • Uskossa oleva kirjoitti:

        Jumala kun kysyy jotain niin se ei tarkoita ettei Jumala sitä tietäisi. Opettajatkin kysyvät oppilailta kysymyksiä, joihin opettajila on vastaus tiedossa.

        Satana on siis mielestäsi Jumalan opettama oppilas?


      • EL: ak:IM
        Pe.ku kirjoitti:

        Satana on siis mielestäsi Jumalan opettama oppilas?

        Pe.ku

        Ei. Saatana on yksi Jumalan pojista.


    • kommentaattorí

      Aloittajalle on kommentoitava, että tuo otsikko on jotenkin todella hieno!

      "Raha, totuuden oksien saha"

      En tiedä, olisiko mahdollista vielä paremmin kiteyttää :).

      • Olisi sen voinut selventävämminkin mutta ei lyhyemmin, ei mahtunut otsikkoriville niin lyhensin.

        Menen selkäpiin varaan, turhaan unta vastaan haraan.


    • Nooan aikaan ihmisten kaikki ajatukset olivat pahoja, ja maa oli tullut täyteen väkivaltaa. Tämä Raamatun mukaan.

      En ole kokenut väkivaltaa henkilökohtaisesti kuin kerran, ja enimmäkseen olen kohdannut hyviä ihmisiä. En koe eläväni pahaa Nooan aikaa.

      • +5+1+

        Sokea ei näe. Vain Jeesus voi avata meidän silmämme.


    • Minä en ole sokea, en vaan ole kokenut väkivaltaa, joten ei tämä maa ainakaan ole tullut täyteen väkivaltaa, kun oli Nooan aikana oli. Silmäni avautuu, jos koen jotain pahaa.

    • Kaarleppi

      Uskotko tosissasi raamatun vedenpaisumustarinaan ja Nooan arkkiin?

    • Itse en usko, sillä sama tarina oli jo ammoisina aikoina sumerilaisilla, nimet ovat vain muutettu. Ja en usko Nooan arkissa olleen poroja, ahmoja, kyykäärmeitä, lapin pystykorvaa, hirviä ym. miljoonia eläimiä kaksittain. Ei olisi millään mahtunut, onhan kirafajakin ja norsuja.

      Ja olisi mennyt aika monta vuotta ennenkuin kaikki eläimet olisi haalittu ympäri maailman, jääkarhutkin. Pakko todeta että kunnon uskovalla ei järki juokse.

      • Kaarleppi

        Kysymys olikin osoitettu ketjun aloittajalle, joka ilmoitti uskovansa kamelimiesten satukirjan jokaiseen jakeeseen :)


      • ¨¨¨¨
        Kaarleppi kirjoitti:

        Kysymys olikin osoitettu ketjun aloittajalle, joka ilmoitti uskovansa kamelimiesten satukirjan jokaiseen jakeeseen :)

        Rupeaisin uskomaan jos tietäisin mihinkä jumalaan pitäisi uskoa.
        5 Mooses 32:28 Kun korkein jakoi kansoille maat,kun levitti ihmiset yli maan
        piirin,hän määräsi kansojen asuinsijat ja kullekin oman jumalan.

        Ukko-ylijumala on kotimainen, hänet meille on varmasti määrätty.


    • .#.#. (Y) .#.#.
    • katkera sinfonia

      Ihminen elää rahan orjana ja kuolee sitten. eikö se ole totuus.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      273
      2760
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      210
      1771
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1482
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      1
      1231
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1176
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      237
      1086
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1022
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      953
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      75
      851
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      750
    Aihe