Onko kokemuksia sublimaatio tai vahatulostimista? Sen verran tulee taukoja tulostamisten välillä että tahtoo musteet kuivua kun perusjutut teen laserilla. A3 tai isompikin kiinnostais. Entä kustannukset?
Vaihtoehtoja mustesuihkuille?
6
242
Vastaukset
- www.photobox.fi
täällä pohtinut samaa asiaa ja tullut siihen tulokseen, että kannattaa mielummin teettää kuvat muualla, esim. http://www.photobox.fi/shop/wall-decor/canvas-alu
- Eikö muka ole vaihto
Kuvafirmat omastakin mielestä se ykkösvaihtoehto, mutta jos haluan es. kaverille paperikuvan heti, tulostaa kuvankäsittelykokeiluja tai kuva-arkistosta selailusivuja niin omalla tulostimella saisi kuvat heti. Käsittääkseni ns. itsepalvelu kuvatulostusautomaatit käyttää sublimaatiotekniikkaa. Aika paljon olen aiheesta lukenut, mutta koska kuvaaminen kiinnostaa enemmän kuin tekniikka, niin etsin itslleni helpohkoa ratkaisua.
- helpohko ratkaisu
Mun ratkaisu on värilaser-tulostin ja Xeroxin Colotech-paperi.
Ei kuivu musteet ja tulostus on halpaa. - hemmynen
paras värilaser on kelvoton valokuvatulostin. eikä edes halpa.
täältä ääni fotonetti.fi. siellä teetän valokuvani vaikka minulla on värilaser - hemmynen
Ei Ole vaihtoehtoa jos A3 on kuvan koko. Fotonetissä onnisruu isotkin kuvat.
kuivuvan mustesuihlun hinnalla såå aika monta isoa kuvaa - HKH
Mulla oli Canon Selphy 10-kuva sublimaatiotulostin jolla tulostelin pääasiassa passikuvia. Väriaine ja paperit kuluivat eri tahtia, väri ei riittänyt kaikelle pakkauksessa tuleelle paperille....hukkaa tuli. Loppujen lopuksi paperinsyöttö alkas reistaamaan ja heivasin pois koko keksinnön.
Vaihdoin sen ja kehnon värilaaserin Canonin monitoimemustesuihkuun ja kaikki ongelmat parani. Mustesuihkulla on halvempi tulostaa kuin HP:n roskalaaserilla ja kuvalaatu parani Selphyyn verrattuna. Suplari on menneen talven lumia.
Fotonetti ja muut on 1 vaihtoehto varsinkin jos ei tarvi kuvia jatkuvasti.
Viimevuosina ammattikuvaajat ovat siirtyneet kiihtyvällä vauhdilla mustesuihkuun, pääasiassa Epsoniin. Kuvien laatu ja säilyvyys on parempi kuin perinteisillä systeemeillä Pikalabbiksiakin saa Epsonin mustesuihkuna,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1034593Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743881363- 1861062
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091052Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86960Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47911- 64891
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11882tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10867- 64866