Olen 31 vuotias transmies..sukupuolenkorjaukseni on tehty vuonna 2000 .olen toista kertaa naisen kanssa naimissa ja minulla on 5 hedelmättömyyshoidoilla tehtyä lasta...onko muita perheellisiä ois kiva tietää miten muilla arki sujuu,,,ja toki minulta saa kysyä... jos on jotain kysyttävää...
Hei kaikki trans miehet !!!
81
834
Vastaukset
- Elmeri E.
Ai ennen translakia kävit prosessin läpi alle 20-vuotiaana? Missä iässä jäit eläkkeelle?
- nimi erkki
Kyllä niitä prosessin läpikäyneitä on kuule ennen ns. translakiakin ollut, joka määrittää vain nykyiset hoitokäytännöt, niiden etenemisen ja sukupuolen vahvistamisen. Ennenhän asia meni kastroimislautakunnan kautta ja hormonihoidoit sai ennenkin kuka mistäkin.
- Sissi Jouko T
nimi erkki kirjoitti:
Kyllä niitä prosessin läpikäyneitä on kuule ennen ns. translakiakin ollut, joka määrittää vain nykyiset hoitokäytännöt, niiden etenemisen ja sukupuolen vahvistamisen. Ennenhän asia meni kastroimislautakunnan kautta ja hormonihoidoit sai ennenkin kuka mistäkin.
On joo, mutta 19-vuotiaana...
- asd46
Sissi Jouko T kirjoitti:
On joo, mutta 19-vuotiaana...
Mikä siinä on vaikeaa uskoa? Se ettet sinä tai kaverisi päässeet korjaukseen niin aikaisin? Itselleni aloitettiin HRT juuri kyseisessä iässä.
- C.S.
asd46 kirjoitti:
Mikä siinä on vaikeaa uskoa? Se ettet sinä tai kaverisi päässeet korjaukseen niin aikaisin? Itselleni aloitettiin HRT juuri kyseisessä iässä.
Jos kirjoittaja olisi kertonut miten hänen onnistui käydä vuodessa läpi mastektomia, kohdun-ja munasarjojenpoisto sekä alapäänkorjaus (ne kaikki vaadittiin saadakseen edes nimenmuutos) v.2000, olisin uskonut, mutta kirjoittaja hävisi eikä jäänyt vastaamaan tähän hyvin ymmärrettävään kysymykseen,vaikka hän juuri pyysi kysymyksiä. Että se siinä on vaikea uskoa.
- Viis siitä
Meinaatk valehdella vielä lisää jos sinulta kysyy jotain?
- C.S.
Ei helevata, täällä jokainen alotus on eläkeläisen! Kannattaisko sunkin jo lopettaa, kun sut tunnistetaan aina kuitenki? Ymmärrän, että sun tarvii paeta omaa itseäs eri persooniin, mutta silti toi on niin säälittävää. Ja aina vaan miesnimimerkki...
- 5 pojan isi
ensinnäkin minulle ei ole tehty alapään leikkauksia..kiitos vaan vististä...kysy ennen ku auvot päätäsi !!
- C.S.
Tässä on nimenomaan kysytty, mutta kukaan ei ole vastannut. No, lienet eläkeläinen. Mutta jos et ole, vastaapa sitten miten kävit prosessin läpi v.2000 19-vuotiaana. Silloin vaadittiin alapääleikkaus ennen nimen- ja hetunmuutosta. Eli jätit ne vaihtamatta, mutta kävit prosessin muuten läpi. Miten pääsit mastektomiaan niin nopeasti, ilmeisesti kävit sitten yksityisellä? V. 2000 sekin oli aika vaikeaa. Tosin huonosta suomenkielentaidostasi voisi päätellä, että kävit ehkä prosessin läpi ulkomailla, mikä avaa täysin uusia uria tälle keskustelulle. Äkkiä keksimään mikä maa voisi olla kyseessä. Tärkeintähän on kuitenkin se, että sinulla on lapsia. Mutta jos ne eivät ole biologisia lapsia, eikö se vesittänyt kaiken?
- C.S on katkera koska
hänellä ei ole omia lapsia.
- C.S.
En varsinaisesti, koska minulla oli kyllä mahdollisuus saada omia lapsia. Ja elämässäni on kyllä lapsia ihan tarpeeksi. Jos olisin jostain katkera niin siitä, etten voinut perustaa perhettä miehen kanssa. Tämän keskustelun kannalta ei tosin ole mitenkään olennaista olenko katkera vai en.
- Miksi et voinut
C.S. kirjoitti:
En varsinaisesti, koska minulla oli kyllä mahdollisuus saada omia lapsia. Ja elämässäni on kyllä lapsia ihan tarpeeksi. Jos olisin jostain katkera niin siitä, etten voinut perustaa perhettä miehen kanssa. Tämän keskustelun kannalta ei tosin ole mitenkään olennaista olenko katkera vai en.
perustaa perhettä miehen kanssa? Olisit vain mennyt avioliittoon ja hankkinut pari adoptiolasta. Siinähän sitä olisi ollut perhettä.
- C.S.
Miksi et voinut kirjoitti:
perustaa perhettä miehen kanssa? Olisit vain mennyt avioliittoon ja hankkinut pari adoptiolasta. Siinähän sitä olisi ollut perhettä.
Jaa, tuon voisin tehdä nytkin. En muista mikä on ikäraja adoptiovanhemmalle, mutta todennäköisesti en ole liian vanha. Aviomies kyllä toistaiseksi puuttuu. Luulin, että tarkoitit omilla lapsilla biologisia lapsia, kuten yleensä ranttauksissasi.
- Oletko niin helvetin
ruma, että kukaan ei huoli sinua?
- C.S.
Tuo oli varmaankin tarkoitettu minulle. En ole, olen muuten vaan villi ja vapaa. Eikä minun ole mikään pakko avioitua kuten joidenkin epätoivoisten, seurustelusuhde tai avoliittokin käy minulle.
- Tuo perustuu vain
C.S. kirjoitti:
Tuo oli varmaankin tarkoitettu minulle. En ole, olen muuten vaan villi ja vapaa. Eikä minun ole mikään pakko avioitua kuten joidenkin epätoivoisten, seurustelusuhde tai avoliittokin käy minulle.
omaan puheeseesi, että olet villi ja vapaa. Et uskalla edes kuvaasi laittaa esille, jotta todistaisit millainen olet.
Miksi pitää olla epätoivoinen mennäkseen avioon? Yleensä avioon mennään rakkaudesta ei epätoivosta. Ehkäpä sinut on jo vallannut epätoivo, kun kukaan ei huoli sinua.
Harva mies se haluaa mennä entisen miehen kanssa avioon. - C.S.
Tuo perustuu vain kirjoitti:
omaan puheeseesi, että olet villi ja vapaa. Et uskalla edes kuvaasi laittaa esille, jotta todistaisit millainen olet.
Miksi pitää olla epätoivoinen mennäkseen avioon? Yleensä avioon mennään rakkaudesta ei epätoivosta. Ehkäpä sinut on jo vallannut epätoivo, kun kukaan ei huoli sinua.
Harva mies se haluaa mennä entisen miehen kanssa avioon.No, ei sinun ole pakko uskoa, että olen sinkku, vaikka niin sanonkin.
En itsekään haluaisi entistä naista. Transtaustainen mies kyllä kelpaisi.
Koska en tule saamaan lapsia, minulla ei ole tarvetta mennä avioon. Yleensä yhteinen sukunimi otetaan lähinnä lasten takia. Eipä minulla toisaalta ole mitään avioitumista vastaan, en vaan ymmärrä sitä,että aina pitää olla juuri aviossa. En ole mikään kiihkouskova. - Kuitenkin sanoit
C.S. kirjoitti:
No, ei sinun ole pakko uskoa, että olen sinkku, vaikka niin sanonkin.
Koska en tule saamaan lapsia, minulla ei ole tarvetta mennä avioon. Yleensä yhteinen sukunimi otetaan lähinnä lasten takia. Eipä minulla toisaalta ole mitään avioitumista vastaan, en vaan ymmärrä sitä,että aina pitää olla juuri aviossa. En ole mikään kiihkouskova.että epätoivoiset menevät avioon. Miksi ihminen olisi niin epätoivoinen, että se saisi menemään avioliittoon?
Sinulla on todella ihmeellisiä ajatuksia. - kukkuluuruu
C.S. kirjoitti:
No, ei sinun ole pakko uskoa, että olen sinkku, vaikka niin sanonkin.
Koska en tule saamaan lapsia, minulla ei ole tarvetta mennä avioon. Yleensä yhteinen sukunimi otetaan lähinnä lasten takia. Eipä minulla toisaalta ole mitään avioitumista vastaan, en vaan ymmärrä sitä,että aina pitää olla juuri aviossa. En ole mikään kiihkouskova.Et halua entistä naista mutta transtaustainen mies kyllä kelpaisi, öh? Että mitähän sinäkin sitten olet vailla?
- C.S.
kukkuluuruu kirjoitti:
Et halua entistä naista mutta transtaustainen mies kyllä kelpaisi, öh? Että mitähän sinäkin sitten olet vailla?
On se hyvä, että joillain on aikaa valvoa. Toisilla on työ, johon pitää herätä. Pointtini on se, että eläkeläinen korostaa aina transtaustaisen olevan entinen jotain tai oikeasti jotain. Ehkä hän itse onkin. Minulle transtaustainen mies on mies, ei mikään entinen nainen. Jos hän kokisi olevansa entinen nainen, hän ei varmaankaan olisi oikea kumppani minulle.
- pointtiko
C.S. kirjoitti:
On se hyvä, että joillain on aikaa valvoa. Toisilla on työ, johon pitää herätä. Pointtini on se, että eläkeläinen korostaa aina transtaustaisen olevan entinen jotain tai oikeasti jotain. Ehkä hän itse onkin. Minulle transtaustainen mies on mies, ei mikään entinen nainen. Jos hän kokisi olevansa entinen nainen, hän ei varmaankaan olisi oikea kumppani minulle.
Niin työssäkäyvä olen kyllä itsekkin. Et vissiin ole kuullut että on erilaisia työaikoja ja lomaa, jolla olen juuri nyt. Mutta tästä aloittajan aiheesta olet sinä saanut aikaiseksi taas aivan toisen keskustelun.
- Pitkä loma
pointtiko kirjoitti:
Niin työssäkäyvä olen kyllä itsekkin. Et vissiin ole kuullut että on erilaisia työaikoja ja lomaa, jolla olen juuri nyt. Mutta tästä aloittajan aiheesta olet sinä saanut aikaiseksi taas aivan toisen keskustelun.
Kuka muka on lomalla lokakuun alussa, no idiootit ehkä. No kaipa eläkkeellä oloa voi lomaksi kutsua. Ota joskus lomaa päihteistäkin. Ei normaali ihminen heilu transpalstalla klo 4 aamuyöllä haukkumassa toisia transihmisiä.
- Ei mikään idiootti
Pitkä loma kirjoitti:
Kuka muka on lomalla lokakuun alussa, no idiootit ehkä. No kaipa eläkkeellä oloa voi lomaksi kutsua. Ota joskus lomaa päihteistäkin. Ei normaali ihminen heilu transpalstalla klo 4 aamuyöllä haukkumassa toisia transihmisiä.
Kummallista potukkaa joka ei tiedä että lomaa saa ja voi pitää muulloinkin kuin keskikesällä. Ehkäpä tietämättömyys johtuu siitä ettei itsellä ole lomaa kuin kesällä jos sillonkaan (lusmuilijat kun ei saa lomaa). Oikeaa duunia tekevät saa pitää lomaa muulloinkin. Loka-huhtikuun välillä pidettävät lomat saa vieläpä puolitoistakertaisena. Järkevä duunari lähtee näin syksyllä ruskamatkalle Lappiin, etelään keskitalvella ja keväthangille taas Lappiin.
- C.S.
Ei mikään idiootti kirjoitti:
Kummallista potukkaa joka ei tiedä että lomaa saa ja voi pitää muulloinkin kuin keskikesällä. Ehkäpä tietämättömyys johtuu siitä ettei itsellä ole lomaa kuin kesällä jos sillonkaan (lusmuilijat kun ei saa lomaa). Oikeaa duunia tekevät saa pitää lomaa muulloinkin. Loka-huhtikuun välillä pidettävät lomat saa vieläpä puolitoistakertaisena. Järkevä duunari lähtee näin syksyllä ruskamatkalle Lappiin, etelään keskitalvella ja keväthangille taas Lappiin.
Tottakai tiedän, mutta vain tyhmät pitävät talvilomansa lokakuun alussa. Virallisestihan eläke ei siis ole loma, vaikka ymmärränkin sinun tarvitsevan lomaa wt-elämästäsi.
- Ei mikään idiootti
C.S. kirjoitti:
Tottakai tiedän, mutta vain tyhmät pitävät talvilomansa lokakuun alussa. Virallisestihan eläke ei siis ole loma, vaikka ymmärränkin sinun tarvitsevan lomaa wt-elämästäsi.
Olisiko erityisesti pitänyt korostaa etten ole nimimerkki Pitkä loma joten vittuilusi osui harhaan. Mutta sinähän luulet käyväsi vuoropuhelua vain sen luulemasi eläkeläisen kanssa.
Lapinhullut pitää todellakin lomansa syksyllä ja muualla maailmassa on mukavat lomailmat näin syksyllä, ei ole liian kuumaa ja lomaakin saa enemmän. - Taaskaan C.S et ole
C.S. kirjoitti:
tiennyt kenelle vastaat. Aina vaan jaksat jankuttaa eläkeläistä, eläkeläistä.
Taidat olla kateellinen eläkkeellä olevalle ihmiselle, sillä hänellä on aina vapaa aikaa. ja voi harrastaa mitä vain. - C.S.
Taaskaan C.S et ole kirjoitti:
tiennyt kenelle vastaat. Aina vaan jaksat jankuttaa eläkeläistä, eläkeläistä.
Taidat olla kateellinen eläkkeellä olevalle ihmiselle, sillä hänellä on aina vapaa aikaa. ja voi harrastaa mitä vain.En vittuillut nimimerkille Pitkä loma, se olin minä itse.
- ei köyhä
C.S. kirjoitti:
Oletko sinä jokin selvännäkijä kun kuvittelet tietäväsi jotain minusta tai lomastani? Toiset kun tekee pitkää päivää ja lomaa on huomattavasti enemmän kuin monella muulla. Kesälomani pidän kesällä ja talvilomani talvella ja nyt olen näillä muilla tienatuilla lomilla. Snun käy vaan kateeksi kun et itse voi nyt lomailla. Sinä osoitat kommenteillasi että kuulut itse erääseen tyhmään, jonka voisit itsellesi tänne perustaa. Jos ymmärrät mitä tarkoitan?
- C.S.
ei köyhä kirjoitti:
Oletko sinä jokin selvännäkijä kun kuvittelet tietäväsi jotain minusta tai lomastani? Toiset kun tekee pitkää päivää ja lomaa on huomattavasti enemmän kuin monella muulla. Kesälomani pidän kesällä ja talvilomani talvella ja nyt olen näillä muilla tienatuilla lomilla. Snun käy vaan kateeksi kun et itse voi nyt lomailla. Sinä osoitat kommenteillasi että kuulut itse erääseen tyhmään, jonka voisit itsellesi tänne perustaa. Jos ymmärrät mitä tarkoitan?
Kun kyse on sinusta, kyllä termi humalaisennäkijä on kuvaavampi.
Noo, pienen vähemmistön palsta ja keskustelusta selvästi henkilökohtaisesti ärsyyntynyt henkilö jauhaa selvänäkijöistä ja kateellisuuksista. Ei tässä meedion tutkintoa tarvita.
Jaa en voi lomailla?? Selvänäkijyys näemmä tarttuu. Minä lomailen juuri silloin kuin haluan. Otan vaikka lopputilin, jos ei muuten irtoa.
Ei, en ymmärrä mihin tyhmään kuulun, jonka voisin itselleni perustaa. - juuri siihen
C.S. kirjoitti:
Kun kyse on sinusta, kyllä termi humalaisennäkijä on kuvaavampi.
Noo, pienen vähemmistön palsta ja keskustelusta selvästi henkilökohtaisesti ärsyyntynyt henkilö jauhaa selvänäkijöistä ja kateellisuuksista. Ei tässä meedion tutkintoa tarvita.
Jaa en voi lomailla?? Selvänäkijyys näemmä tarttuu. Minä lomailen juuri silloin kuin haluan. Otan vaikka lopputilin, jos ei muuten irtoa.
Ei, en ymmärrä mihin tyhmään kuulun, jonka voisin itselleni perustaa.ryhmään, lol.
- repee
C.S. kirjoitti:
Olisiko kuitenkin niin ettei sinua ole kukaan vaimoksi huolinut? No kukapa tuollaista veemäistä eukkoa jaksaisikaan. Mene sen eläkeläisen kanssa naimisiin, niin voitte väitellä päivästä toiseen keskenänne. Mietytyttää vaan että millaista se olisi elämä sun kanssas kun on eukko kuiva sekä ylä- että alapäästä.
- C.S.
repee kirjoitti:
Olisiko kuitenkin niin ettei sinua ole kukaan vaimoksi huolinut? No kukapa tuollaista veemäistä eukkoa jaksaisikaan. Mene sen eläkeläisen kanssa naimisiin, niin voitte väitellä päivästä toiseen keskenänne. Mietytyttää vaan että millaista se olisi elämä sun kanssas kun on eukko kuiva sekä ylä- että alapäästä.
Kireä p*lluni kelpaisi monillekin, mutta mieluiten otan miehekseni sellaisen, jonka munat eivät ole surkastuneet. Tai aivot.
- P"llusi tuleekin
C.S. kirjoitti:
Kireä p*lluni kelpaisi monillekin, mutta mieluiten otan miehekseni sellaisen, jonka munat eivät ole surkastuneet. Tai aivot.
pysymään kireänä, kun sitä ei kukaan tule koskaan käyttämään. Pian et saa siihen työnnettyä edes lyijykynää.
Mieluiten otat mieheksesi................................. mutta kun kukaan ei halua sinua "naiseksesi"
- Et osaa muusta
jankuttaa kuin jostain eläkeläisestä. Eläkeläinen sitä, eläkeläinen tätä. Sinähän olet entinen mies, joten miksi kumppani ei voisi olla entinen nainen?
- C.S.
Jonain päivänä tulen olemaan aviossa, sinä et. Taitaa ottaa päähän. Mitä kysymykseesi tulee, vastaus olisi sinun aivoillesi liian korkealentoinen.
- Tietysti C.S synnytä
C.S. kirjoitti:
Jonain päivänä tulen olemaan aviossa, sinä et. Taitaa ottaa päähän. Mitä kysymykseesi tulee, vastaus olisi sinun aivoillesi liian korkealentoinen.
myös lapsia kuten suurin osa naisista tekee. Olethan sinä normaali nainen, ainakin niin väität.
- Et osaa vastata
C.S. kirjoitti:
mitään järkevää joten se on syy siihen, että miksi et vastaa.
- C.S.
Tietysti C.S synnytä kirjoitti:
myös lapsia kuten suurin osa naisista tekee. Olethan sinä normaali nainen, ainakin niin väität.
En ole koskaan sanonut olevani normaali nainen. Normaalit naiset ovat ylipainoisia ja lyhytsäärisiä. Lasta en jaksa synnyttää, ettei mene kroppa pilalle. Sinähän olet nykyisin taas mies, voitaisiin mennä naimisiin. Ei kun hetkinen, rimani olikin korkealla, ei se käykään.
- Kuka on taas mies
C.S. kirjoitti:
En ole koskaan sanonut olevani normaali nainen. Normaalit naiset ovat ylipainoisia ja lyhytsäärisiä. Lasta en jaksa synnyttää, ettei mene kroppa pilalle. Sinähän olet nykyisin taas mies, voitaisiin mennä naimisiin. Ei kun hetkinen, rimani olikin korkealla, ei se käykään.
Olisi mielenkiintoista tietää.
- C.S.
Kuka on taas mies kirjoitti:
Olisi mielenkiintoista tietää.
Ai miks olis mielenkiintoista tietää, miten asia sinuun liittyy? Wt-eläkeläinen sanoi aiemmin palstalla, että aikoo vaihtaa hetunsa takaisin mieheksi.
- C.S raukka
C.S. kirjoitti:
Ai miks olis mielenkiintoista tietää, miten asia sinuun liittyy? Wt-eläkeläinen sanoi aiemmin palstalla, että aikoo vaihtaa hetunsa takaisin mieheksi.
luulet aina tietäväsi kenelle vastaat, vaikka et tiedä yhtään mitään.
- C.S.
C.S raukka kirjoitti:
luulet aina tietäväsi kenelle vastaat, vaikka et tiedä yhtään mitään.
Vastaukseni ovat aina osoitettu wt-eläkeläiselle. Kyseessä on yleissivistykseen kuuluva asia.
- Vastauksistasi se ei
C.S. kirjoitti:
Vastaukseni ovat aina osoitettu wt-eläkeläiselle. Kyseessä on yleissivistykseen kuuluva asia.
tosiaankaan käy selville. Olet C.S niin tyhmä, että et tajua sitä, että käyttämäsi sana "sinä" sopii jokaiseen täällä olevaan. Tuskinpa täällä on selvänäkijöitä.
Eikö elämässäsi todellekaan ole muuta sisältöä kuin viina ja eläkeläinen.
Yritä hankkia itsellesi elämä. Vaikka sitten huonompikin. - C.S.
Vastauksistasi se ei kirjoitti:
tosiaankaan käy selville. Olet C.S niin tyhmä, että et tajua sitä, että käyttämäsi sana "sinä" sopii jokaiseen täällä olevaan. Tuskinpa täällä on selvänäkijöitä.
Eikö elämässäsi todellekaan ole muuta sisältöä kuin viina ja eläkeläinen.
Yritä hankkia itsellesi elämä. Vaikka sitten huonompikin.Eikö jo vähän hävetä, kun kaikki tajuavat, että aloitit tämänkin keskustelun?
- Olen oikein mielellä
C.S. kirjoitti:
tässä avoliitossani. Sinä raukka C.S, kun et tule koskaan pääsemään edes avoliittoon.
- C.S.
Olen oikein mielellä kirjoitti:
tässä avoliitossani. Sinä raukka C.S, kun et tule koskaan pääsemään edes avoliittoon.
Avoliitossa olevat juridiset naiset ovat lesboja. Kämppäkaverit eivät ole.
Olen nainen, joten seuran hankkiminen onnistuu helpoiten sormia napsauttamalla. Itse olet hankkinut puolison miehenä, joten et tiedä millaista se on naisille. - Miksi et sitten
C.S. kirjoitti:
Avoliitossa olevat juridiset naiset ovat lesboja. Kämppäkaverit eivät ole.
Olen nainen, joten seuran hankkiminen onnistuu helpoiten sormia napsauttamalla. Itse olet hankkinut puolison miehenä, joten et tiedä millaista se on naisille.napsauta niitä sormiasi? Syykin on selvä, olet niin miehen näköinen, että kukaan mies ei huoli sinua. Eivät hetero miehet halua olla miehen kanssa. Napsuta sormiasi vaikka loppuelämäsi, niin avioon et pääse koskaan.
- C.S.
Miksi et sitten kirjoitti:
napsauta niitä sormiasi? Syykin on selvä, olet niin miehen näköinen, että kukaan mies ei huoli sinua. Eivät hetero miehet halua olla miehen kanssa. Napsuta sormiasi vaikka loppuelämäsi, niin avioon et pääse koskaan.
En ole pätkääkään miehen näköinen. Avioon en mene pitkään aikaan juuri siksi, että on niin hauska napsauttaa... sormia.
- Tuo on C.S vain oma
C.S. kirjoitti:
En ole pätkääkään miehen näköinen. Avioon en mene pitkään aikaan juuri siksi, että on niin hauska napsauttaa... sormia.
väitteesi, että et ole miehen näköinen, mutta millään tavalla et ole sitä todistanut.
Jostain kumman syystä et uskalla laittaa kuvaasi näkyviin.
Luuletko tosiaan, että joku uskoo tuota väitettäsi, että et ole miehen näköinen. Väittäähän saa mitä tahansa, mutta tosiasia taitaa olla se, että elät vain kuvitelmissasi. - C.S.
Tuo on C.S vain oma kirjoitti:
väitteesi, että et ole miehen näköinen, mutta millään tavalla et ole sitä todistanut.
Jostain kumman syystä et uskalla laittaa kuvaasi näkyviin.
Luuletko tosiaan, että joku uskoo tuota väitettäsi, että et ole miehen näköinen. Väittäähän saa mitä tahansa, mutta tosiasia taitaa olla se, että elät vain kuvitelmissasi.No eiköhän minulle riitä ihan se, että ihmiset kadulla, bussissa, metrossa, työpaikalla, baarissa ja sängyssäni pitävät minua tavallisen naisen näköisenä. Sinun mielipiteelläsi ei ole mitään merkitystä, ei tässä eikä yleensäkään missään asiassa.
- Mistä tiedät, että
C.S. kirjoitti:
No eiköhän minulle riitä ihan se, että ihmiset kadulla, bussissa, metrossa, työpaikalla, baarissa ja sängyssäni pitävät minua tavallisen naisen näköisenä. Sinun mielipiteelläsi ei ole mitään merkitystä, ei tässä eikä yleensäkään missään asiassa.
ihmiset metrossa, bussissa, työpaikalla ja baarissa pitävät sinua tavallisen naisen näköisenä? Teetkö jotain gallup kyselyä, jolla yrität pönkittää heikkoa itsetuntoasi?
Ihmiset ovat hienotunteisia eivätkä halua pahoittaa mieltäsi.
Sänkyysi sinä et saa muita kuin homoja. - C.S.
Mistä tiedät, että kirjoitti:
ihmiset metrossa, bussissa, työpaikalla ja baarissa pitävät sinua tavallisen naisen näköisenä? Teetkö jotain gallup kyselyä, jolla yrität pönkittää heikkoa itsetuntoasi?
Sänkyysi sinä et saa muita kuin homoja.Tiedän siitä, että alkuvaiheen oudot pitkät katseet loppuivat, kun ulkonäköni muuttui sille tasolle, jolla olen nyt. Entisessä työpaikassani oli eräs transfoobikko, joka kertoi meille tuntevansa "transun" ja kuinka meinasi oksentaa, kun sai tietää tämän olevan mies. Hän puhui kuin cis cisseille. Hänellä ei ollut aavistustakaan.
Jos sängyssäni oleva naisista pitävä, kireää p*llua haluava mies on homo, ei se minua haittaa. Yllättyisin kyllä. - Toinen kirjoittaja
Mistä tiedät, että kirjoitti:
Sänkyysi sinä et saa muita kuin homoja.Yleensä tuo läpimenevyys selviää siitä että uudet tuttavat ovat olettaneet tavalliseksi naiseksi ja yllättyneet mikäli entinen tausta on paljastunut jostakin syystä.
- Mitkä alkuvaiheen
C.S. kirjoitti:
Tiedän siitä, että alkuvaiheen oudot pitkät katseet loppuivat, kun ulkonäköni muuttui sille tasolle, jolla olen nyt. Entisessä työpaikassani oli eräs transfoobikko, joka kertoi meille tuntevansa "transun" ja kuinka meinasi oksentaa, kun sai tietää tämän olevan mies. Hän puhui kuin cis cisseille. Hänellä ei ollut aavistustakaan.
Jos sängyssäni oleva naisista pitävä, kireää p*llua haluava mies on homo, ei se minua haittaa. Yllättyisin kyllä.pitkät katseet? Asiaan tottuu hyvin pian vaikka ei tapahtuisi minkäänlaista muutosta. Jokainen alkuun kuvittelee, että kaikki katsovat pitkään, vaikka kukaan ei katso mitenkään erityisesti.
Ulkonäkömuutokset ovat yleensä hyvin pieniä. Tukka kasvaa tai käyttää peruukkia. Sekö on iso muutos? - C.S.
Mitkä alkuvaiheen kirjoitti:
pitkät katseet? Asiaan tottuu hyvin pian vaikka ei tapahtuisi minkäänlaista muutosta. Jokainen alkuun kuvittelee, että kaikki katsovat pitkään, vaikka kukaan ei katso mitenkään erityisesti.
Ulkonäkömuutokset ovat yleensä hyvin pieniä. Tukka kasvaa tai käyttää peruukkia. Sekö on iso muutos?Kyllä sen vaan huomaa. Varsinkin transuttelujen ja naureskelujen loppumisen huomaa. Ja sen, että seksuaalinen jännite katoaa, kun kertoo miehelle taustastaan.
- Tosiasia on kuitenki
C.S. kirjoitti:
Kyllä sen vaan huomaa. Varsinkin transuttelujen ja naureskelujen loppumisen huomaa. Ja sen, että seksuaalinen jännite katoaa, kun kertoo miehelle taustastaan.
se, että niihin katseisiin tottuu, jos niitä edes tulee. Jos miehen näköinen pukeutuu naiseksi, niin häntä pidetään transuna. Tosiasia on kuitenkin se, että ei enää vaan välitä mistään katseista.
- Yksikään heteromies
C.S. kirjoitti:
Kyllä sen vaan huomaa. Varsinkin transuttelujen ja naureskelujen loppumisen huomaa. Ja sen, että seksuaalinen jännite katoaa, kun kertoo miehelle taustastaan.
ei suostu olemaan transnaisen kanssa, koska silloin hän pelkää olevansa homo.
- Ristiriitaista!
Yksikään heteromies kirjoitti:
ei suostu olemaan transnaisen kanssa, koska silloin hän pelkää olevansa homo.
Mutta kuitenkin löytyy suuri joukko miehiä jotka etsivät shemaleja nimenomaan miehisten sukuelimien vuoksi. Jotkut vieläpä haaveilevat parisuhteesta shemalen kanssa. Väittävät vielä olevansa tavallisia heteromiehiä.
- Shemalehan on mies
Ristiriitaista! kirjoitti:
Mutta kuitenkin löytyy suuri joukko miehiä jotka etsivät shemaleja nimenomaan miehisten sukuelimien vuoksi. Jotkut vieläpä haaveilevat parisuhteesta shemalen kanssa. Väittävät vielä olevansa tavallisia heteromiehiä.
eikä mikään transnainen. Siinä on hyvin suuri ero. Nuo miehet etsivät tietoisesti heidän mielestään naista, jolla kuitenkin on miehen kalu.
- xxXxx
Shemalehan on mies kirjoitti:
eikä mikään transnainen. Siinä on hyvin suuri ero. Nuo miehet etsivät tietoisesti heidän mielestään naista, jolla kuitenkin on miehen kalu.
Piilohomo tulkitsee noin koska ei uskalla seksuaaliseen kanssakäymiseen miehen kanssa.
- C.S.
Tosiasia on kuitenki kirjoitti:
se, että niihin katseisiin tottuu, jos niitä edes tulee. Jos miehen näköinen pukeutuu naiseksi, niin häntä pidetään transuna. Tosiasia on kuitenkin se, että ei enää vaan välitä mistään katseista.
Ole sinä eläkeläinen hiljaa. Jotkut ei ole 186 cm 58-v äijiä prosessiin lähtiessään. Ymmärrän kyllä katkeruutesi. Minä olen pitkällä viikonlopulla Kalliossa, ja voin kertoa, miehiä riittäisi vaikka joka sormelle ja varpaallekin. Slavaa, uraa! Ei tule kunniakasta tyssäystä! Ja uusi drinkki pöytään!
- Ryyppää vähän
C.S. kirjoitti:
Ole sinä eläkeläinen hiljaa. Jotkut ei ole 186 cm 58-v äijiä prosessiin lähtiessään. Ymmärrän kyllä katkeruutesi. Minä olen pitkällä viikonlopulla Kalliossa, ja voin kertoa, miehiä riittäisi vaikka joka sormelle ja varpaallekin. Slavaa, uraa! Ei tule kunniakasta tyssäystä! Ja uusi drinkki pöytään!
vähemmän, niin tolkkusi säilyy. Varmasti Kalliossakin on homomiehiä jotka eivät kännissä ole niin tarkkoja, ketä painavat. Homomiehenkin harkintakyky voi humalassa pettää ja sekaantuu sinunlaiseesi sekunda naiseen.
sekoilet taas kunnolla, mutta se ei ole sinulta mitään uutta. Ketähän 186 cm pitkää tarkoitat.
Eli ryyppäät taas kuten tapasi on. Eipä siinä sinällään mitään ihmeellistä ole, Kaikki eivät kestä itseään selvinpäin, kuten et sinäkään.
Onnea transun elämääsi. - C.S.
Ryyppää vähän kirjoitti:
vähemmän, niin tolkkusi säilyy. Varmasti Kalliossakin on homomiehiä jotka eivät kännissä ole niin tarkkoja, ketä painavat. Homomiehenkin harkintakyky voi humalassa pettää ja sekaantuu sinunlaiseesi sekunda naiseen.
sekoilet taas kunnolla, mutta se ei ole sinulta mitään uutta. Ketähän 186 cm pitkää tarkoitat.
Eli ryyppäät taas kuten tapasi on. Eipä siinä sinällään mitään ihmeellistä ole, Kaikki eivät kestä itseään selvinpäin, kuten et sinäkään.
Onnea transun elämääsi.Ihanaa lukea, kuinka suorastaan kihiset kateudesta.
Täytyy pitää kiirettä, että ehdin bussiin, en halua myöhästyä treffeiltä... On se näin pienipalkkaisena mukavaa, että joku toinen tarjoaa drinkit. - Mistä sinulle voi
C.S. kirjoitti:
Ihanaa lukea, kuinka suorastaan kihiset kateudesta.
Täytyy pitää kiirettä, että ehdin bussiin, en halua myöhästyä treffeiltä... On se näin pienipalkkaisena mukavaa, että joku toinen tarjoaa drinkit.olla kateellinen? Siitäkö, että pyörit kallion homobaareissa? Paljon mukavampaa viettää koti-iltaa saunoen ja kahvia juoden.
- Mistä juopolle voi
C.S. kirjoitti:
Ihanaa lukea, kuinka suorastaan kihiset kateudesta.
Täytyy pitää kiirettä, että ehdin bussiin, en halua myöhästyä treffeiltä... On se näin pienipalkkaisena mukavaa, että joku toinen tarjoaa drinkit.olla kateellinen? Sinulla on C.S todella erikoinen ajatusmaailma, jos luulet, että joku kadehtii juoppoa. Olen nähnyt riittävästi juoppoja eikä se tosiaankaan herätä kateutta, kun juoppo makaa kuset ja paskat housuissa lattialla, kun ei enää jaksa sänkyyn nousta.
Siinä C.S sinun tulevaisuudenkuvasi. Valitettavasti suurin osa ts ihmisistä alkoholisoituu. - C.S.
Mistä juopolle voi kirjoitti:
olla kateellinen? Sinulla on C.S todella erikoinen ajatusmaailma, jos luulet, että joku kadehtii juoppoa. Olen nähnyt riittävästi juoppoja eikä se tosiaankaan herätä kateutta, kun juoppo makaa kuset ja paskat housuissa lattialla, kun ei enää jaksa sänkyyn nousta.
Siinä C.S sinun tulevaisuudenkuvasi. Valitettavasti suurin osa ts ihmisistä alkoholisoituu.Poikkeuksellisen kova homottelu-ja transutteluintosi viittasi vahvasti kateuteen.
Kalliossa on tietääkseni kaksi homobaaria. En käy kummassakaan, koska en heteronaisena koe kuuluvani kohderyhmään. Eiliset treffini olivat toisessa kaupunginosassa.
Ehkä puhun liian aikaisin, mutta tästä saattaa kehittyä jotain... Olen viihtynyt pitkään sinkkuna, mutta kieltämättä ajatus oikeasta suhteesta alkaa jo viehättää tässä iässä. Taustaani en ole kertonut, mutta lapsettomuuteni hän tietää. - Olet pakon edessä
C.S. kirjoitti:
Poikkeuksellisen kova homottelu-ja transutteluintosi viittasi vahvasti kateuteen.
Kalliossa on tietääkseni kaksi homobaaria. En käy kummassakaan, koska en heteronaisena koe kuuluvani kohderyhmään. Eiliset treffini olivat toisessa kaupunginosassa.
Ehkä puhun liian aikaisin, mutta tästä saattaa kehittyä jotain... Olen viihtynyt pitkään sinkkuna, mutta kieltämättä ajatus oikeasta suhteesta alkaa jo viehättää tässä iässä. Taustaani en ole kertonut, mutta lapsettomuuteni hän tietää.ollut sinkkuna ja sellaisena tulet jatkamaankin. Ei hetero mies halua transnaista. Heteromies haluaa naisen jonka kanssa perustaa perheen ja saa lapsia.
- C.S.
Olet pakon edessä kirjoitti:
ollut sinkkuna ja sellaisena tulet jatkamaankin. Ei hetero mies halua transnaista. Heteromies haluaa naisen jonka kanssa perustaa perheen ja saa lapsia.
Niin, paitsi, että tämä mies ei tuntunut asiasta välittävän. Tosin hän on kylläkin vähän vanhempi ja hänellä on jo lapsi.
Koska suhde näyttäisi ainakin toistaiseksi jatkuvan, en voi kyllä nyt itseäni sinkuksi kutsua. - Lime Rick
C.S. kirjoitti:
Niin, paitsi, että tämä mies ei tuntunut asiasta välittävän. Tosin hän on kylläkin vähän vanhempi ja hänellä on jo lapsi.
Koska suhde näyttäisi ainakin toistaiseksi jatkuvan, en voi kyllä nyt itseäni sinkuksi kutsua.Onnea vaan Cis suinakkoon, nyt on mielenkiintoista seurata räjähtääkö eläkeläinen kateudesta. Merkit on vahvasti ilmassa...
- 8764t37frwsr
Lime Rick kirjoitti:
Onnea vaan Cis suinakkoon, nyt on mielenkiintoista seurata räjähtääkö eläkeläinen kateudesta. Merkit on vahvasti ilmassa...
Eihän eläkeläinen ole kateellinen kun on ollut jo vuosikymmeniä oma sulostuttaja kotona. C.S. on ehkä ollut kun vasta nyt on joku piirityksessä. Toivottavasti mies ei häivy kun kuulee taustan.
- Vai mitä
8764t37frwsr kirjoitti:
Eihän eläkeläinen ole kateellinen kun on ollut jo vuosikymmeniä oma sulostuttaja kotona. C.S. on ehkä ollut kun vasta nyt on joku piirityksessä. Toivottavasti mies ei häivy kun kuulee taustan.
Tosi paljon sulostuttaa, jos itse elät naisena ja toinen on heteronainen.
- C.S.
Vai mitä kirjoitti:
Tosi paljon sulostuttaa, jos itse elät naisena ja toinen on heteronainen.
Ei yllätä, että eläkeläinen ajattelee vaan itseään. Itse naisena annan välittömästi lähtöpassit, jos kumppanini paljastuu minua kusettavaksi transnaiseksi.
- C.S.
C.S. kirjoitti:
Ei yllätä, että eläkeläinen ajattelee vaan itseään. Itse naisena annan välittömästi lähtöpassit, jos kumppanini paljastuu minua kusettavaksi transnaiseksi.
Vaikka en nyt viiden päivän tuttavuuden jälkeen olekaan vielä alttarille astelemassa, pidetään mielessä, että eläkeläinen oli kolmevitonen mennessään naimisiin. Eipä kukaan hänenkään syöttiinsä aiemmin tarttunut.
- Miksi sellainen
Lime Rick kirjoitti:
Onnea vaan Cis suinakkoon, nyt on mielenkiintoista seurata räjähtääkö eläkeläinen kateudesta. Merkit on vahvasti ilmassa...
ihminen joka elää onnellista perhe-elämää olisi C.S:älle kateellinen? On teillä omituinen ajatusmaailma.
- Millä tavalla
C.S. kirjoitti:
eläkeläinen ajattelee vain itseään? Sellaista en ole mistään lukenut.
- C.S.
Miksi sellainen kirjoitti:
ihminen joka elää onnellista perhe-elämää olisi C.S:älle kateellinen? On teillä omituinen ajatusmaailma.
Hyvä, että pidät rauhallisista koti-illoista, koska muuta sinulla ei ole.
- Eikö? Sinähän se
C.S. kirjoitti:
Hyvä, että pidät rauhallisista koti-illoista, koska muuta sinulla ei ole.
tunnut hyvin elämäni tietävän, että mitä se sisältää. Kateelliset transnaiset jotka elävät yksinäistä surkeaa elämäänsä kantavat aina murhetta toisten asioista.
Olen säälien netistä katsellut näiden ns. naisten kuvia Ensin mennään sukupuolenkorjaukseen ja sen jälkeen ei edes yritetä näyttää naisilta. Edelleen eletään ulkonäön puolesta samaa vanhaa elämää, koska pelätään, että mitä muut sanovat.
Sinikka Suomisen mukaan leikkaukseen menee potilaita jotka eivät ole uskaltaneet kenellekään kertoa, että ovat sukupuolenkorjauksessa. Elä siinä sitten uutta elämää, kun aika menee asian salaamiseen.
C.S:ällä taitaa ollla juuri tuo tilanne. Netissä kyllä mölytään, mutta siihen se loppuukin. - C.S.
Eikö? Sinähän se kirjoitti:
tunnut hyvin elämäni tietävän, että mitä se sisältää. Kateelliset transnaiset jotka elävät yksinäistä surkeaa elämäänsä kantavat aina murhetta toisten asioista.
Olen säälien netistä katsellut näiden ns. naisten kuvia Ensin mennään sukupuolenkorjaukseen ja sen jälkeen ei edes yritetä näyttää naisilta. Edelleen eletään ulkonäön puolesta samaa vanhaa elämää, koska pelätään, että mitä muut sanovat.
Sinikka Suomisen mukaan leikkaukseen menee potilaita jotka eivät ole uskaltaneet kenellekään kertoa, että ovat sukupuolenkorjauksessa. Elä siinä sitten uutta elämää, kun aika menee asian salaamiseen.
C.S:ällä taitaa ollla juuri tuo tilanne. Netissä kyllä mölytään, mutta siihen se loppuukin.En todellakaan yritä näyttää naiselta, se tulee kyllä ihan luonnostaan.
- mitä muuta huvittava
C.S. kirjoitti:
En todellakaan yritä näyttää naiselta, se tulee kyllä ihan luonnostaan.
tänään olet valmistautunut kertomaan?
- C.S.
mitä muuta huvittava kirjoitti:
tänään olet valmistautunut kertomaan?
Jos kysyit minulta, en mitään. Minua ei ehkä näy täällä enää, nyt kun on vähän enemmän sisältöä elämässä. Onnea vaan itsesi kanssa kirjoitteluun.
- Olet siis saanut
C.S. kirjoitti:
Jos kysyit minulta, en mitään. Minua ei ehkä näy täällä enää, nyt kun on vähän enemmän sisältöä elämässä. Onnea vaan itsesi kanssa kirjoitteluun.
lisää viinaa ja aikasi menee pullon kanssa seurusteluun. Monella muullakin viina täyttää elämän joten et sinä ole ainoa.Ota C.S kaksin käsin pullosta kiinni, että se ei vaan putoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei823646Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071802- 1061102
- 991085
- 60933
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate165855- 42836
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57791Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g59769Kannan sinua mukanani
Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii28745