Biohieronta

luomuako

Onko kenellä kokemusta biohieronnasta? Tallinnassa onkyseistä hierontaa tarjolla, varmaan ensi reissulla täytyy käydä katsastamassa moinen tarjonta.

2

4288

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pyöreänä

      Minkälaisesta hieronnasta on kysymys, tarkoitan biohieronnasta?

    • Anonyymi

      Olen käynyt biohieronnassa Tallinnassa jo kahdeksatta vuotta. Käyn nykyisin vain saman hierojan luona koska hierojia on hyviä ja huonoja ja tosi huonoja ja jos homma toimii yhden kanssa niin kannattaa ottaa nimi ylös ja jos antaa niin numerokin.
      Muutama huono kokemus on alla, niin osaan arvostaa ammattilaisia. Saan myös nykyisin alennusta koska olen kanta-asiakas.

      Itse toiminta menee niin, että olen varannut ajan jo viikkoa ennen reissua. Se on yleensä iltapäivällä , että ehdin käydä pienellä kävelylenkillä ja syömässä kevyen lounaan, jonka jälkeen otan hotellissa pienet tirsat ja teen itselleni suolihuuhtelun ja käyn suihkussa.

      Paikan päällä maksan 35 € käteisellä tutulle hierojalle, joka ohjaa minut huoneeseen. Hierontahuoneita on paikassa kolme ja eteisaulassa törmää välillä muihin asiakkaisiin.

      Riisun vaatteet ja käyn mahalleni makaamaan. Nainen levittää vauvaöljyä selkääni ja pakaroihin ja tekee ensin. ns normaalihieronnan n. 10 min.

      Sen jälkeen homma jatkuu selällään niin että pidän jalkoja käsilläni koukussa.

      Sitten se lisää sitä öljyä, mutta nyt persereikään. Nainen laittaa kumihanskan käteen ja työntää etusormen hitaasti hanuriini. Se löytää eturauhasen nopeasti ja alkaa lypsämään sitä hellästi nopeuttaen tahtia pikkuhiljaa kunnes munasta alkaa valua sellaista maitomaista mönjää. Hän hidastaa orgasmiani puristamalla H-hetkellä munan päästä kovaa. Tunne on sanoinkuvaamaton sellaista tunnetta en ole saanut emäntää naimalla enkä runkkaamalla. Lopulta nainen päästää munasta irti ja spermaa lentää kaaressa ihan joka puolelle!
      Sitten se pyyhkii talouspaperilla enimmät pois vartaloltani ja käsistään. Joskus jopa vaatteistaan.

      Tämä sama kaava toistuu sitten seuraavana päivänä. Suosittelen, että ottaa biohieronnan Tallinnassa peräkkäisinä kun sinne asti on tultu.

      Sitten käyn ostamassa kotiin tuliaiset ja lähden laivalla kotiin mieli virkeänä ja pallit tyhjinä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9164
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2688
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      145
      2467
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2009
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1766
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1517
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1448
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1316
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      7
      1310
    Aihe