Most recently, on 22 December 2010, Evira, the food safety authority in Finland, closed its multi-year inquiry involving Herbalife case reports, with the agency stating that all requirements were satisfied, and indicating Herbalife ‘acted properly’ and in ‘a thorough manner’ to ‘demonstrate its commitments to food safety’.
Kristy Appelhans1 and Leonard Goldstein2
1 Herbalife International of America Inc., Torrance, CA, USA 2 UCLA Medical Center Department of Hepatology, UCLA Medical Center Suite, Los Angeles, USA
Evira totesi Herbalifetuotteet turvallisksi, ei huomautettavaa
jerik
2
272
Vastaukset
- ----
Herbalifen omassa englanninkielisessä lausunnossa ei sanota, että Evira olisi todennut tuotteet turvallisiksi.
Olen käyttänyt vuosia säännöllisesti Herbalife tuotteita ja todennut ne yleiskuntoa ylläpitäviksi. Niistä saa elintärkeitä vitamiini ja hivenaineita.
Kukaan ei kysy Eviralta onko tupakinpoltto ja %-juomien käyttö terveellistä ja suositeltavaa. Ei ole ja silti niitä käytetään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 18111307
- 575392
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462627- 382311
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131811Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441735Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta381393Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v371319Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61226Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut261179