Sukupuolivalistusta

Tänään alkaa ruutu-ohjelma jossa on 17000 näyttelijää.
Jokainen voi sieltä poimia itselleen sopivan kumppanin, hänestä saattaa tulla loppuelämän sulostuttajakin.
Kuka aikoo katsella?

Ainakin on viisaampi ohjelma kun nuo, täällä kehutut salkkarit, muskarit, runorallit ja pyllähdykset.

H.

119

308

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HahHah. Sinähän et tuollaisia porsasteluohjelmia katsele. Mama Strutto antaa risua kintuille, niin jätät tuon riettaiden ohjelmien mukana junkkeroinnin. Minä olen Rasputia sinun sulostuttajasi. Älä pidä muita sulostuttajia!
      R.S.

• Eurfrosyne10

Oltta ja sinisiä pillereitä kaipaa hunksutin, niitähän on veskassa.

• rp

Rasputia, tulisitko meille käymään? Kuulostat mielenkiintoiselta henkilöltä. Minä en pidä possuttelusta, mutta moni muu herkuttelu käy kyllä.

• tintsu vaan
        rp kirjoitti:

Rasputia, tulisitko meille käymään? Kuulostat mielenkiintoiselta henkilöltä. Minä en pidä possuttelusta, mutta moni muu herkuttelu käy kyllä.

rp voisinko minäkin tulla herkuttelemaan?

• rp
        tintsu vaan kirjoitti:

rp voisinko minäkin tulla herkuttelemaan?

Mikä ettei, pippalot on aina kivoja. Meillä kävi tänään naapurin "sälli" ja juteltiin siinä parisen tuntia. Tosi herttainen mies, vaikka hän ei oikeasti tiedä runoista tai kirjallisuudesta ylipäätään mitään, saati että politiikasta mitään ymmärtäisi.

Ajattelin tällaista menuuta: alkupalaksi ruispaloja jollain pateella, ehkä kissanmaksapateella, pääruoaksi sellaista hanukkaa, jonka valmistusohjeen Pirkka- Pekka Petelius jossain ohjelmassa antoi ja sitten jälkiruoaksi pirtua kermavaahdolla ja mansikoilla. Käviskö?

• tintsu vaan
        rp kirjoitti:

Mikä ettei, pippalot on aina kivoja. Meillä kävi tänään naapurin "sälli" ja juteltiin siinä parisen tuntia. Tosi herttainen mies, vaikka hän ei oikeasti tiedä runoista tai kirjallisuudesta ylipäätään mitään, saati että politiikasta mitään ymmärtäisi.

Ajattelin tällaista menuuta: alkupalaksi ruispaloja jollain pateella, ehkä kissanmaksapateella, pääruoaksi sellaista hanukkaa, jonka valmistusohjeen Pirkka- Pekka Petelius jossain ohjelmassa antoi ja sitten jälkiruoaksi pirtua kermavaahdolla ja mansikoilla. Käviskö?

Hyvinkin käy nälkä lähtee kuin kuppa töölöstä ja juomia riittää pitempäänkin vierailuun eiks jeh.

• rp
        tintsu vaan kirjoitti:

Hyvinkin käy nälkä lähtee kuin kuppa töölöstä ja juomia riittää pitempäänkin vierailuun eiks jeh.

Sitten vaan allakasta katsomaan mikä päivä olisi sopiva. Minulla on nyt silmätulehdus (flunssan jälkiseurauksia kenties), joten tulin tälle palstalle vähän piristystä hakemaan, täällä kun on aina niin mukavata...

• rp kirjoitti:

rp:lle

Vai, että käymään? Me rubensilaiset perinteiset kaunottaret vedämme puoleemme kaikenkarvaisia hinkkaajia ja nylkyttäjiä. Kuulutjko sinäkin niihin? Nimimerkkisi on pahaenteisesti rp? Revolutions per. Per mitä? Ja kuinka monta kierrosta?

Mulla on timesystem aivan täyteen buukattu. Koko viikko menee kontaktiopetuksessa personal treinerin kanssa. Opiskelen nimittäin tankotanssijaksi. Sunnuntaina on kirkonmenot betonistikirkossa Hundin kanssa. Katotaan ens viikolla.

Tässä filmiä tanssitunneilta:
        http://www.youtube.com/watch?v=dATc4Z-I8Ns&feature=related
        Kontaktiopetusta ei voi esittää julkisesti.

Tässä vielä yks kuva minusta:
        http://www.allmoviephoto.com/photo/2007_norbit_021_big.html
        Mitä mieltä olet sopii tää huntumalli mulle?
        En mä sun kanssa mee naimisiin. Hundi on mun sydämeni valittu.

• rp
        rasputia kirjoitti:

Vai, että käymään? Me rubensilaiset perinteiset kaunottaret vedämme puoleemme kaikenkarvaisia hinkkaajia ja nylkyttäjiä. Kuulutjko sinäkin niihin? Nimimerkkisi on pahaenteisesti rp? Revolutions per. Per mitä? Ja kuinka monta kierrosta?

Mulla on timesystem aivan täyteen buukattu. Koko viikko menee kontaktiopetuksessa personal treinerin kanssa. Opiskelen nimittäin tankotanssijaksi. Sunnuntaina on kirkonmenot betonistikirkossa Hundin kanssa. Katotaan ens viikolla.

En ole kaunotar (ne ajat ovat muisto vain) enkä vedä enää ketään puoleeni, perkeletto!

Tuo kuva sinusta on kyllä sellainen, sanoisinko rivo, etten ihmettele ollenkaan, että olet saanut kakkua naamaasi. "Hundin" saat pitää itselläsi, kun en koko heppua edes tunne, enkä taida haluta tunteakaan.

• rp
        rasputia kirjoitti:

rasputia

"Revolutions per. Per mitä?"

Ei per mitään. Kunhan vaan laitoin kaksi kirjainta. Voisi se kyllä tarkoittaa vaikka Rupinen Perse, tai Ruusun Puna. Keksi itse lisää, jos haluat.

• rp
        tintsu vaan kirjoitti:

Se olikin pääsiäishanukas, muistin nimen väärin. Tästä kuitenkin riittäisi syömistä isommallekin porukalle. Kelpaisko?

http://www.youtube.com/watch?v=haAMLeOko-A&playnext=1&list=PL38FA0E5A392ED22C&feature=results_video

• Pallo takaisin

Kaikkea turhaa sitä saa ihminen lukea, kun on aiheena ihminen.

• Onhan se katsottava.
      Onko Sean Connery mukana? Mikäli on, minä varaan hänet.
      Ellei, niin sitten otan Kevin Costnerin.
      Jos kyseessä on vain suomalaisista näyttelijöistä koostuva ryhmä, valitsen Esko Roineen tai Kari Hietalahden.

• "Anceli"

Kukapa sen luonnon tuntisi paremmin kuin Hietalahti.
        Alkuperäinen Bond taitaa olla hyvä kakkonen?
        Kommenttisi on kuitenkin kuin raikas meri-tuuli, ummehtuneen ilman joukossa.
        Vielä vähän aikaa odottelen kuitenkin tiukan-asiallisia naisia..öh.. aikasti huono ilmaisu tuo..

Siis kansalaisia jotka suhtautuvat vakavasti uuden, Telkkari ohjelmankin antiin.
        Sinänsä hyvä ohjelma, telkkariakaan ei tarvita.
        Ja mikä parasta, jokaisen näyttelijän voi kuvitella, miten nyt öisin kukin kuvittelee.
        H.

• kerttu.

Anceli

Minä pidän Conneryn silmistä (oih!) ja kropasta myös, vaikka vanha ukko onkin. Mukavan muhevan näköinen mies, vaikka hiukan ässää sortaa. En voi sietää tätä uutta Bondia, Graigia, joka on kuin Putinin kaksoisolento.

Suomalaisista miesnäyttelijöistä ottaisin (jos saisin) Antti Reinin. Mukavan rosoinen tyyppi ja ääni on upea. Kävisi tuo Heikki Kinnunenkin, kun hänelläkin on niin upea ääni. Tykkäsin aikoinaan Urho Kekkosesta, koska siinä miehessä oli ytyä. Se kiehtoi, että hän oli kalju, enkä ole koskaan kaljun miehen kanssa nainut. Eiku olenhan, mutta siitä on aikaa... Kas kun oli päässyt unohtumaan.

• kerttu. kirjoitti:

Anceli

Minä pidän Conneryn silmistä (oih!) ja kropasta myös, vaikka vanha ukko onkin. Mukavan muhevan näköinen mies, vaikka hiukan ässää sortaa. En voi sietää tätä uutta Bondia, Graigia, joka on kuin Putinin kaksoisolento.

Suomalaisista miesnäyttelijöistä ottaisin (jos saisin) Antti Reinin. Mukavan rosoinen tyyppi ja ääni on upea. Kävisi tuo Heikki Kinnunenkin, kun hänelläkin on niin upea ääni. Tykkäsin aikoinaan Urho Kekkosesta, koska siinä miehessä oli ytyä. Se kiehtoi, että hän oli kalju, enkä ole koskaan kaljun miehen kanssa nainut. Eiku olenhan, mutta siitä on aikaa... Kas kun oli päässyt unohtumaan.

:) "Kas kun oli päässyt unohtumaan"... :) Muisti palailee pätkittäin.

Juu, Connery on ehdottomasti paras Bond, Graig on ärsyttävä, suipistelee suutaan oudosti.

Antti Reini on ihan kivan näköinen, sitten on tämä yksi näyttelijä, hän oli siinä Helsingin herrassa.
        Mietin hetken, juu, IikkaFors, hänessä on jotain sellaista joka vetoaa minuun. (Tuleva kalju) ;))

http://www.google.fi/imgres?imgurl=http://www.teatterieurooppanelja.fi/2011/uploads/files/iikka_alakuva_03.jpg&imgrefurl=http://www.teatterieurooppanelja.fi/2011/index.php/news_articles/2012/04/iikka-forss-mukana-noin-7-veljestae-naeytelmaessae&h=1500&w=998&sz=206&tbnid=o5sBq2d1uEF8BM:&tbnh=87&tbnw=58&zoom=1&usg=__OpI72AnUyoMjbi1pF-oBlscm3f0=&docid=0LkNyNW5Qc9IBM&hl=fi&sa=X&ei=QYxpUMv4M4ek4AT8nYDYBg&ved=0CCoQ9QEwAQ&dur=1278

• hunksz kirjoitti:

"Anceli"

Kukapa sen luonnon tuntisi paremmin kuin Hietalahti.
        Alkuperäinen Bond taitaa olla hyvä kakkonen?
        Kommenttisi on kuitenkin kuin raikas meri-tuuli, ummehtuneen ilman joukossa.
        Vielä vähän aikaa odottelen kuitenkin tiukan-asiallisia naisia..öh.. aikasti huono ilmaisu tuo..

Siis kansalaisia jotka suhtautuvat vakavasti uuden, Telkkari ohjelmankin antiin.
        Sinänsä hyvä ohjelma, telkkariakaan ei tarvita.
        Ja mikä parasta, jokaisen näyttelijän voi kuvitella, miten nyt öisin kukin kuvittelee.
        H.

Tuskin tulet saamaan tiukan asiallisia kommentteja, tai voihan niitä tulla, jos tiukan asiallisia kirjoittajia saapuu vastaamaan.
        Mie en sellainen ole, enkä muuten ymmärtänyt koko jutusta mitään.
        Miehistä kyllä vähäsen, tiedä kuka tulee ens yönä uniin... ;)
        Sean, Kevin, Esko, Kari, Iikka vai....

• kerttu.
        Anceli kirjoitti:

Juu, Connery on ehdottomasti paras Bond, Graig on ärsyttävä, suipistelee suutaan oudosti.

Antti Reini on ihan kivan näköinen, sitten on tämä yksi näyttelijä, hän oli siinä Helsingin herrassa.
        Mietin hetken, juu, IikkaFors, hänessä on jotain sellaista joka vetoaa minuun. (Tuleva kalju) ;))

http://www.google.fi/imgres?imgurl=http://www.teatterieurooppanelja.fi/2011/uploads/files/iikka_alakuva_03.jpg&imgrefurl=http://www.teatterieurooppanelja.fi/2011/index.php/news_articles/2012/04/iikka-forss-mukana-noin-7-veljestae-naeytelmaessae&h=1500&w=998&sz=206&tbnid=o5sBq2d1uEF8BM:&tbnh=87&tbnw=58&zoom=1&usg=__OpI72AnUyoMjbi1pF-oBlscm3f0=&docid=0LkNyNW5Qc9IBM&hl=fi&sa=X&ei=QYxpUMv4M4ek4AT8nYDYBg&ved=0CCoQ9QEwAQ&dur=1278

Ei vetoa minuun tuo Iikka. Jussi Jurkka oli mies minun makuuni. Ja myös tämä Tanssii tähtien tuomari Jukka Haapalainen. Ai ai mikä namu.

• kerttu. kirjoitti:

Ei vetoa minuun tuo Iikka. Jussi Jurkka oli mies minun makuuni. Ja myös tämä Tanssii tähtien tuomari Jukka Haapalainen. Ai ai mikä namu.

Jussi Jurkan hyväksyn, mutta Haapalainen on liian imelän näköinen, samoin kuin esim. Mikko Leppilampi.
        Jotain karua pitää miehessä olla, en tykkää lällyistä söpöliineistä.
        Omalla tavallaan aika jännä tyyppi on Kai Lehtinen, ei mikään sliipattu herra. Sopis näin maalaisemännälle oikein hyvin.

• p.
        Anceli kirjoitti:

Jussi Jurkan hyväksyn, mutta Haapalainen on liian imelän näköinen, samoin kuin esim. Mikko Leppilampi.
        Omalla tavallaan aika jännä tyyppi on Kai Lehtinen, ei mikään sliipattu herra. Sopis näin maalaisemännälle oikein hyvin.

Kai Lehtinen on tosiaankin Mies. Unehtui minulta.

Hänellä ja Irina Krohnilla on yhteistä nauru, joka äkkikuulemalta saattaa pelottaa.

• onhan niitä
        Anceli kirjoitti:

Jääkö mulle sit tää Simo Cowell ja Jorma Kääriäinen (ilman pulsonkeja).
        Heillä, kun löytyy sitä pilkettä silmistä.

• kerttu.
        Anceli kirjoitti:

Anceli

Katsopas tätä. Mitä lällyä sinä tässä miehessä näet?

http://www.youtube.com/watch?v=y_9hNAtSLdc

• p.
        kerttu. kirjoitti:

Anceli

Katsopas tätä. Mitä lällyä sinä tässä miehessä näet?

http://www.youtube.com/watch?v=y_9hNAtSLdc

Makuasioista ei kannata väitellä, edes miesmausta.

Liian sliipattu on miun maun mukkaankin, mutta todella hieno mies.

Kai sain sanoa? ;))

• Anceli kirjoitti:

Kerrtu.

En vaan tykkää, karsee kekkula koko mies.. :(

Ei kun kerttu.. ;))

• kerttu.
        p. kirjoitti:

Makuasioista ei kannata väitellä, edes miesmausta.

Liian sliipattu on miun maun mukkaankin, mutta todella hieno mies.

Kai sain sanoa? ;))

Juu juu, sanoa saa. Sitä vartenhan keskustelupalstat on. Minusta tuossa miehessä on sekä huumoria että sexyä.

• kerttu.
        Anceli kirjoitti:

Kerrtu.

En vaan tykkää, karsee kekkula koko mies.. :(

Eikä ole! Ja minä saan tykätä hänestä jos siltä tuntuu. Upea takamus!

• p.
        kerttu. kirjoitti:

Juu juu, sanoa saa. Sitä vartenhan keskustelupalstat on. Minusta tuossa miehessä on sekä huumoria että sexyä.

Niin se onneksi on, " jokaiselle joku on kai rakkain........"

Minulle pitää olla silleen kirveellä veistetty ja pikkasen pönkelö, mieluummin, silleen taas leikisti.
        Omaa nallekarhua en vaihda, edes Gerardiin, vaikka samaa jossain kohtaa heissä onkin.
        Ja se Gerardin nenä on taideteos, vertaamaton, sexy baby.

• kerttu. kirjoitti:

Eikä ole! Ja minä saan tykätä hänestä jos siltä tuntuu. Upea takamus!

Totta kai saat tykätä, ihan vapaasti, siitä vaan, sekä hänestä että takamuksestaan.

On kuiteskii kekkula..

• onhan niitä kirjoitti:

Jääkö mulle sit tää Simo Cowell ja Jorma Kääriäinen (ilman pulsonkeja).
        Heillä, kun löytyy sitä pilkettä silmistä.

Pilkettä täytyy olla, ilman sitä ei tule mitään. Onhan sulla vielä valinnanvaraa, ei toki huonoja vaihtoehtoja nuokaan.

• kerttu.
        Anceli kirjoitti:

Totta kai saat tykätä, ihan vapaasti, siitä vaan, sekä hänestä että takamuksestaan.

On kuiteskii kekkula..

Eikä ole! Jos kekkulasta puhutaan, niin niitä miehissä löytyy vaikka kuinka paljon. Brad Pittia en kestä katsella ja Berluconin nimeä en saata edes ääneen lausua.

Mutta yksi suosikkini kautta aikain on ollut Paul Newman. Upea mies, harmi että ei enää tee elokuvia.

• kerttu. kirjoitti:

Eikä ole! Jos kekkulasta puhutaan, niin niitä miehissä löytyy vaikka kuinka paljon. Brad Pittia en kestä katsella ja Berluconin nimeä en saata edes ääneen lausua.

Mutta yksi suosikkini kautta aikain on ollut Paul Newman. Upea mies, harmi että ei enää tee elokuvia.

Sinähän olet kova kinaamaan...
        Minen sano kekkulasta enää yhtään mitään.. ;)

Newmanista sentään ollaan lähes samaa mieltä.
        Mites tuo Clark Gable ja John Wayne, pistääkö hyö kertun sukat pyörimään? Cary Cooper, Robert de Niro, löytyyhän näitä ukkeleita. Osa tosin jo vainaita, paha heitä mennä valitsemaan.

• p.
        Anceli kirjoitti:

Mites tuo Clark Gable ja John Wayne, pistääkö hyö kertun sukat pyörimään? Cary Cooper, Robert de Niro, löytyyhän näitä ukkeleita. Osa tosin jo vainaita, paha heitä mennä valitsemaan.

Charlie Chaplin, siinä pieni pistelee, missä iso kääntyilee, sanotaan?

• p. kirjoitti:

Charlie Chaplin, siinä pieni pistelee, missä iso kääntyilee, sanotaan?

Entäs nää Ohukainen ja Paksukainen? Majakka ja Perävaunu?
        En ihmettele, että aloittaja häippäsi, meni ihan vituroilleen aikeensa... ;)

• p.
        Anceli kirjoitti:

Entäs nää Ohukainen ja Paksukainen? Majakka ja Perävaunu?
        En ihmettele, että aloittaja häippäsi, meni ihan vituroilleen aikeensa... ;)

Pekka Puupää ei mua miellytä, eikä Isojalka, kuin ei Lumimieskään.
        Eikä Kyllä Munkkiniemen kreivikään.
        Joulupukki olisi mukana yllätys, kun ei koskaan tietäisi, kuka sieltä kuoriutuisi.
        Ihan kuin pääsiäismuna.

• p. kirjoitti:

Pekka Puupää ei mua miellytä, eikä Isojalka, kuin ei Lumimieskään.
        Eikä Kyllä Munkkiniemen kreivikään.
        Joulupukki olisi mukana yllätys, kun ei koskaan tietäisi, kuka sieltä kuoriutuisi.
        Ihan kuin pääsiäismuna.

Joulupukki olis tosi hyvä idea, sais ehkä joka vuosi eri miehen.. :)
        Sitten on vielä tää Siltalan pehtoori ja Niskavuoren Aarne, salskeita poikia olivat.
        Mutta nyt mie lopetan, ennen kuin villiinnyn ihan kokonaan..

• kerttu.
        Anceli kirjoitti:

Anceli

Kinataan jos kinastuttaa. No, Gablesta sanottiin, että hänen henkensä haisi, Wayne oli rooleissaan niin typerän sovinistinen, että nou nou, Cooperissa oli kyllä jotain särmää, sanoisinko suorastaan karismaattista, de Niron suunvääntelyä en siedä katsoa yhtään.

Yksi söpöliinisuosikkini on Johnny Depp. Harmi että asuu toisella mantereella ja on kai taas varattu ja sitä paitsi niin nuorikin, ettei se kertusta huolisi:(

• p.
        Anceli kirjoitti:

Joulupukki olis tosi hyvä idea, sais ehkä joka vuosi eri miehen.. :)
        Sitten on vielä tää Siltalan pehtoori ja Niskavuoren Aarne, salskeita poikia olivat.
        Mutta nyt mie lopetan, ennen kuin villiinnyn ihan kokonaan..

Minullakin meinasi jo keittää mielikuvitus, nyt jäähdytellään tunne-elämää. ;))

• p.
        kerttu. kirjoitti:

Anceli

Kinataan jos kinastuttaa. No, Gablesta sanottiin, että hänen henkensä haisi, Wayne oli rooleissaan niin typerän sovinistinen, että nou nou, Cooperissa oli kyllä jotain särmää, sanoisinko suorastaan karismaattista, de Niron suunvääntelyä en siedä katsoa yhtään.

Yksi söpöliinisuosikkini on Johnny Depp. Harmi että asuu toisella mantereella ja on kai taas varattu ja sitä paitsi niin nuorikin, ettei se kertusta huolisi:(

Marion Morrison, Wayne, pelkäsi kopsukoita, sanotaan.
        Tara, ja valkosipulin tuju. :))

Johnny Deppiä minäkin olen katsellut joskus "sillä silmällä".
        Mikä nuori meille, ensi vuonna täyttää 5-kymmentä.
        Wikipekka kertoo asuvansa Ranskassa.
        Inkkariksi ilmoitettu, osasellaiseksi.

Johnny Depp Singing in Sweeney Todd
        http://www.youtube.com/watch?v=MTo0qvNURmo

Kullervo Kalske oli nuoruuden eräs ihanne.

• kerttu.
        p. kirjoitti:

Marion Morrison, Wayne, pelkäsi kopsukoita, sanotaan.
        Tara, ja valkosipulin tuju. :))

Johnny Deppiä minäkin olen katsellut joskus "sillä silmällä".
        Mikä nuori meille, ensi vuonna täyttää 5-kymmentä.
        Wikipekka kertoo asuvansa Ranskassa.
        Inkkariksi ilmoitettu, osasellaiseksi.

Johnny Depp Singing in Sweeney Todd
        http://www.youtube.com/watch?v=MTo0qvNURmo

Kullervo Kalske oli nuoruuden eräs ihanne.

Kullervo Kalske? Minä pidin enemmän Uljas Kandolinista. Ja mikään ei voita Leo Jokelan lauluversiota, ei edes A Aimo.

http://www.youtube.com/watch?v=5KHZcCik9JY

• p.
        kerttu. kirjoitti:

Kullervo Kalske? Minä pidin enemmän Uljas Kandolinista. Ja mikään ei voita Leo Jokelan lauluversiota, ei edes A Aimo.

http://www.youtube.com/watch?v=5KHZcCik9JY

Taidat olla Jokeloines ammattilainen ;))

Voisipa simmuni levätä Sakari Halosessakin, joka tässä Tarzanioi, sitä olisinkin ajatellut kesäkissakseni.
        Joel Rinne ihana, Jalmarimme hieman totisempi.

Sakari Halonen Mamman pikku pipana

http://www.youtube.com/watch?v=yvaWtlg0Eek

• kerttu.
        p. kirjoitti:

Kai Lehtinen on tosiaankin Mies. Unehtui minulta.

Hänellä ja Irina Krohnilla on yhteistä nauru, joka äkkikuulemalta saattaa pelottaa.

Äijämeininkiä. Vänä kertoi eräässä haastattelussa, että Lehtinen haisi niin pahalta, kun yritti päästä Konsta Pylkkäsen "nahkoihin" eikä sen vuoksi pessyt itseään kuvausten aikana, eikä kukaan sitten kestänyt syödä samassa pöydässä hänen kanssaan. Kyseessä oli siis Havukka-ahon ajattelijan kuvaukset, jonka Vänä ohjasi.

Syö siinä sitten makkarasoppaa, kun vieruskaveri haisee joltain määrittelemättömältä ällötykseltä.

• kerttu. kirjoitti:

Äijämeininkiä. Vänä kertoi eräässä haastattelussa, että Lehtinen haisi niin pahalta, kun yritti päästä Konsta Pylkkäsen "nahkoihin" eikä sen vuoksi pessyt itseään kuvausten aikana, eikä kukaan sitten kestänyt syödä samassa pöydässä hänen kanssaan. Kyseessä oli siis Havukka-ahon ajattelijan kuvaukset, jonka Vänä ohjasi.

Syö siinä sitten makkarasoppaa, kun vieruskaveri haisee joltain määrittelemättömältä ällötykseltä.

Nytpä muistui mieleeni yksi, josta pidän, Kari Väänänen, ollaan ihan ikätovereitakin.
        Lehtinen on jo olemukseltaan vähän tuhrun näköinen, tukka sekaisin, parta ruokkoamaton, mutta ei se nyt miestä huonoksi tee.

• kerttu. kirjoitti:

Anceli

kepa.
        Deppis on iiihaanaaa, aahh. Ollaanhan me sentään jostakin samaa mieltä... :)

• kerttu.
        Anceli kirjoitti:

Nytpä muistui mieleeni yksi, josta pidän, Kari Väänänen, ollaan ihan ikätovereitakin.
        Lehtinen on jo olemukseltaan vähän tuhrun näköinen, tukka sekaisin, parta ruokkoamaton, mutta ei se nyt miestä huonoksi tee.

Vänä juu. Ihanan humoristinen ja mitään kumartelematon mies. Satuitko katsomaan Janne Kuusen ohjaaman dokumentin Boheemi elää, joka kertoi Matti Pellonpäästä? Siinä Vänä muiden Peltsin tunteneiden näyttelijöiden ja lapsuudenkavereiden kanssa kertoi omat muistikuvansa hänestä.

• kerttu. kirjoitti:

Vänä juu. Ihanan humoristinen ja mitään kumartelematon mies. Satuitko katsomaan Janne Kuusen ohjaaman dokumentin Boheemi elää, joka kertoi Matti Pellonpäästä? Siinä Vänä muiden Peltsin tunteneiden näyttelijöiden ja lapsuudenkavereiden kanssa kertoi omat muistikuvansa hänestä.

En sattunut katsomaan, kun en telkkaria juurikaan katsele. Ilmeisesti olisi pitänyt katsella, aina jotain tärkeää lipsahtaa ohi.

Eilen katsoin maikkarilta uuden sarjan Roba:n ekan jakson, siinä näytteli Kari Hietalahti ja Aku Hirviniemi, joka on melkoisen mukavan näköinen nuori mies.
        Sytän läpättää ihan mahottomasti, kun häntä kattelee, aahh... :)

• p.
        Anceli kirjoitti:

En sattunut katsomaan, kun en telkkaria juurikaan katsele. Ilmeisesti olisi pitänyt katsella, aina jotain tärkeää lipsahtaa ohi.

Eilen katsoin maikkarilta uuden sarjan Roba:n ekan jakson, siinä näytteli Kari Hietalahti ja Aku Hirviniemi, joka on melkoisen mukavan näköinen nuori mies.

Minusta kun kummatkin ovat jo nuhrantaneet naamansa, kaikkeen menneet, minne ovat olleet tervetulleita.

Naamanöyhtäätyneet ovat, en tykkää.

Jaah, ja naah.

Killekulleet. = Haiseva vastalause.

• kerttu.
        Anceli kirjoitti:

kepa.
        Deppis on iiihaanaaa, aahh. Ollaanhan me sentään jostakin samaa mieltä... :)

Mistä ollaan mitäkin mieltä, ei kai sen väliä. Jos tuon siis minulle tarkoitit. Olen nähnyt miltei kaikki Deppin leffat ja olen fani, myönnettäköön. Mutta miessuosikkeja on laidasta laitaan. On Connerya, Tim Rothia (ihanan ruma mies) Anthony Hopkinsia, Pelle Miljoonaa ja vielä vaikkapa Gorba.

http://www.youtube.com/watch?v=JmJ9jgXOlJc

• p. kirjoitti:

Minusta kun kummatkin ovat jo nuhrantaneet naamansa, kaikkeen menneet, minne ovat olleet tervetulleita.

Jaah, ja naah.

En ole Aku-poikaa katsellut missään muualla, ehkä hän siksi on vielä minulle tuore kasvo.
        Hietalahti on aina ollut suosikkejani, olkoon ja menköön mihin tahansa.
        Hän osaa jopa ampumahiihtoa... :)

http://www.youtube.com/watch?v=WLydBAb_QUg

Onneksi meillä on valinnan vapaus, tykätä mistä tykätään..;)

• kerttu. kirjoitti:

Mistä ollaan mitäkin mieltä, ei kai sen väliä. Jos tuon siis minulle tarkoitit. Olen nähnyt miltei kaikki Deppin leffat ja olen fani, myönnettäköön. Mutta miessuosikkeja on laidasta laitaan. On Connerya, Tim Rothia (ihanan ruma mies) Anthony Hopkinsia, Pelle Miljoonaa ja vielä vaikkapa Gorba.

http://www.youtube.com/watch?v=JmJ9jgXOlJc

Tuo että pidät Pelle Miljoonasta, pelasti kaiken, saatan jopa kertoa sinulta hänelle terveisiä. Haluaisitko nimmarinkin?
        Meistähän voisi tulla jopa ystäviä.
        :))

• tekevälle löytyy
        p. kirjoitti:

Jaah, ja naah.

Emmeköhän me kaikki tekisi niin eli takosimme silloin, kun rautaa on kuumaa.

Kuka nyt satosia ojaan heittelisi.

• kerttu.
        Anceli kirjoitti:

Anceli

Katsoin minäkin Roban. Ihan hauska pläjäys. Mutta oletko katsonut Kimmoa? Mielestäni paras sarja aikoihin. Netistä löytyy vielä kaikki jaksot. Voi että se Vatanen on söpö! Siis Kimmo. Leppilampi tekee siinä tosi hauskan roolin jonkinlaisena ADHD-kriminaalina.

http://areena.yle.fi/tv/1647115

• kerttu. kirjoitti:

Anceli

Katsoin minäkin Roban. Ihan hauska pläjäys. Mutta oletko katsonut Kimmoa? Mielestäni paras sarja aikoihin. Netistä löytyy vielä kaikki jaksot. Voi että se Vatanen on söpö! Siis Kimmo. Leppilampi tekee siinä tosi hauskan roolin jonkinlaisena ADHD-kriminaalina.

http://areena.yle.fi/tv/1647115

kerttu.
        Kimmo on aivan ihana, heti ottaisin ottopojakseni, mutta vain ottopojakseni, älä kuvittelekaan mitään puuma-juttuja.. ;)
        Leppilampi on omassa roolissaan mahtava, hänestä löytyy yllättäviäkin kykyjä.

• kerttu.
        Anceli kirjoitti:

Tuo että pidät Pelle Miljoonasta, pelasti kaiken, saatan jopa kertoa sinulta hänelle terveisiä. Haluaisitko nimmarinkin?
        Meistähän voisi tulla jopa ystäviä.
        :))

Minäpä menen ihan itse hakemaan nimmarin Pelle Miljoonalta, ei sinun tarvitse vaivautua. Meillä on treffit kirjamessuilla, vaikka ei hän siitä mitään vielä tiedäkään. On kuulemma jonkun kirjan kirjoittanut. Otan punaisen tussin mukaan, jotta saa Miljoona sitten siihen nimmarin viereen piirustaa punaisen syömmen ja kirjoittaa Rakkaudella kertulle. Näin!

• kerttu. kirjoitti:

Minäpä menen ihan itse hakemaan nimmarin Pelle Miljoonalta, ei sinun tarvitse vaivautua. Meillä on treffit kirjamessuilla, vaikka ei hän siitä mitään vielä tiedäkään. On kuulemma jonkun kirjan kirjoittanut. Otan punaisen tussin mukaan, jotta saa Miljoona sitten siihen nimmarin viereen piirustaa punaisen syömmen ja kirjoittaa Rakkaudella kertulle. Näin!

:)
        Vai kirjamessuille sitä taas ollaan menossa ja ostat kassillisen kirjoja, puolet niistä jää lukematta tai katoaa jonnekin.
        Kuten tavallista.
        On minullakin yks Pellen kirjoittama kirja, nimmarilla.

• kerttu.
        Anceli kirjoitti:

kerttu.
        Kimmo on aivan ihana, heti ottaisin ottopojakseni, mutta vain ottopojakseni, älä kuvittelekaan mitään puuma-juttuja.. ;)
        Leppilampi on omassa roolissaan mahtava, hänestä löytyy yllättäviäkin kykyjä.

Juu, yllätyin Leppilammen roolisuorituksesta, hän kun on ollut sellainen jonkinlainen söpö mies kaikissa rooleissaan. Ainakin niissä joita minä olen nähnyt. Tuossa hän revittelee ihan vauhdilla.

Meidän naapurissa asuu "Vatanen", joka ei oikeasti ole Vatanen, mutta sellaiseksi häntä kutsutaan. Kiva kloppi. Rauhallinen kuin mikä mutta ei osaa valssia tanssia, josta syystä aloin kutsua häntä valssi-vataseksi. Hän on kuulemma enempi tangomiehiä.

• kerttu.
        Anceli kirjoitti:

Vai kirjamessuille sitä taas ollaan menossa ja ostat kassillisen kirjoja, puolet niistä jää lukematta tai katoaa jonnekin.
        Kuten tavallista.

Valehtelet!

Miten niin taas menossa? Kai sitä nyt kerran elämässään saa kirjamessuilla käydä, kun on äidinperintöäkin jäljellä ja tuttava puuseppä lupasi satasella tehdä ruumisarkun, jos siis tarvetta ilmenee. Pitäisi vaan ensin poistella kellarista ylimääräisiä romppeita, jotta sinne saa sen laatikon mahtumaan.

• kerttu. kirjoitti:

Valehtelet!

Miten niin taas menossa? Kai sitä nyt kerran elämässään saa kirjamessuilla käydä, kun on äidinperintöäkin jäljellä ja tuttava puuseppä lupasi satasella tehdä ruumisarkun, jos siis tarvetta ilmenee. Pitäisi vaan ensin poistella kellarista ylimääräisiä romppeita, jotta sinne saa sen laatikon mahtumaan.

Missä muka valehtelen? En ainakaan Pellen kirjasta, tule katsomaan jos et muuten usko.
        Voithan sinä käyttää sitä arkkua vierasvuoteena, jos sattuisin tulemaan kyläilemään sun luokse.

• kerttu.
        Anceli kirjoitti:

Missä muka valehtelen? En ainakaan Pellen kirjasta, tule katsomaan jos et muuten usko.
        Voithan sinä käyttää sitä arkkua vierasvuoteena, jos sattuisin tulemaan kyläilemään sun luokse.

Arkku vierasvuoteena? Vähän kuin Me hirviöissä? Ihan miten vaan, mutta kyllä minä sinne jotain pehmuketta sinulle alle laitan, ennen kuin kannen ruuvaan kiinni.

• kerttu.
        Anceli kirjoitti:

En ole Aku-poikaa katsellut missään muualla, ehkä hän siksi on vielä minulle tuore kasvo.

Näppärästi ampui. Osui joka laukauksella.

• Anceli kirjoitti:

Pitkät ketjut ja näyttelijät ei kuulu mun lemppareihin, mut tää ikuisuuskyssäri kuka oli oikee Bond?! Pakko vastata.

Roger Moore tietty.

• p.
        Anceli kirjoitti:

Hietalahdella on söpö koira.

Tottakai on niin, että silloin pitää takoa, kun rauta on kuumaa.
        Ja kun katselee ulkolaisiakin sarjoja, samat naamathan sielläkin vilisee.

Ninnun nannun.

• kerttu.
        p. kirjoitti:

Hietalahdella on söpö koira.

Tottakai on niin, että silloin pitää takoa, kun rauta on kuumaa.
        Ja kun katselee ulkolaisiakin sarjoja, samat naamathan sielläkin vilisee.

Ninnun nannun.

Katsoin muutaman jakson sarjasta Kenraali Pancho & Pojat Pohjoiskalotilla ja söpö on Hissun koira.

• kerttu.
        Anceli kirjoitti:

Kuten tavallista.

Anceli

Jäi nyt ikävä kyllä Pelle tapaamatta. Yhden kirjan vain ostin (Enqvistin uusimman) ja sain siihen nimmarinkin. Ei sinne voinut jäädä, kun siellä oli koululaisia ihan mielettömästi, niin ettei sekaan meinannut mahtua.

• kerttu. kirjoitti:

Anceli

Jäi nyt ikävä kyllä Pelle tapaamatta. Yhden kirjan vain ostin (Enqvistin uusimman) ja sain siihen nimmarinkin. Ei sinne voinut jäädä, kun siellä oli koululaisia ihan mielettömästi, niin ettei sekaan meinannut mahtua.

Voi harmi, joku toinen kerta sitten.
        Kirjamessuille tekisi mieleni, muutaman viikon kuluttua ovat Messukeskuksessa.
        Ja lue tuo kirja, ennen kuin kadotat sen.

• p.

Jos täällä on vain siis näyttelijöitä valittavana, suomalaisista Tommi Korpela ja muualta maailmasta Gerard Depardieu. Hänet, niin kuin monesti vuosien varrella, kuin tätäkin asiaa on puitu.

Miehen pitää olla miehen näköinen, minun mielipide, vain.
      Muilla voi olla muunlaiset tuumat ja sentit.

Kalju tai ei, enäänhän ei liene edes drittelinpuskijoita, vaikka kaljupäisyys näyttää olevan yhtä yleistyvä, kuin vaaleahiuksisuus on väistyvä ominaisuus.

Karismassa ja vaatimattomuudessa ei ole Tauno Palon voittajaa.

Niin, tuota sukupuolivalistusta en kaipaa, eikä miehenikään. Olemme jo ottaneet selvää sukupuolistamme, valaistuksella tai ilman.

• ;)

Matti Ristinen olisi kiva, tai Tarmo Ruubel.

Pietro Pironia näytellyt Daniele Pecci oli ihana tai Richard Chamberlaine

• Viivaaja

Sukupuolivalistusta on täällä käsitelty lukuisissa ketjuissa ja ryhmän Seksi alla on vielä yli 20 erityisalojen keskusteluryhmää, joten aloituksesi on tarpeeton.

• kerttu.

Älähän nyt. Minä en ole ainuttakaan sukupuolivalstusohjelmaa täällä vielä nähnyt. Mutta tähän ikään olen jo yhtä jos toistakin ihan itse oppinut.

• k/k

Huomasiks hunksi et noin paljon naissi kertomas mieltymyksistään ja yksikään palsta merkki ei päässy palkintokorokkeel.?
      En mä ittiän ihmettele mut sää oot poikamiehii?

• p.

Sinä olet liian useiden haluama, joten on turha meikäläisen kuuseen kurkottaa.
        Siis, leikistihän me vainen.

Ihmettelen, tosin, käsin, tämäkö oli aloittajan tarkoitus?

• p. kirjoitti:

Sinä olet liian useiden haluama, joten on turha meikäläisen kuuseen kurkottaa.
        Siis, leikistihän me vainen.

Ihmettelen, tosin, käsin, tämäkö oli aloittajan tarkoitus?

Soppii soppii,ainahan sitä epäillä soppii,kirjotti linna aikoinaan.

• koti-kiusattu kirjoitti:

Soppii soppii,ainahan sitä epäillä soppii,kirjotti linna aikoinaan.

Oleksää näyttelijä? Sit mää otan sunt, vai kui se sanotaa... ;)

• Anceli kirjoitti:

Näyttelen mää omas elämässäni selviytyjää,kestääks sun hennot käret jos iso musta roikale hyppä syliin?

• koti-kiusattu kirjoitti:

Näyttelen mää omas elämässäni selviytyjää,kestääks sun hennot käret jos iso musta roikale hyppä syliin?

Mehän näytellään samaa roolia, kyllä kädet kestää, ei kun hyppäät syliin vaan.
        Auts.. .tulikohan luvattua liikaa..:)

• kerttu.
        Anceli kirjoitti:

Anceli

Katselin eilen sitä hullunhauskaa Kumman kaa-sarjaa, eikä ne likat kauheasti näyttelijöiden perään olleet, vaan miehen piti olla muusikko.

Kai se vetoaa, jos joku osaa soitinta taituroiden näpelöidä. Niitä näpelöijiä vaan on kovin eritasoisia. Joku jossain ketjussa (en muista edes palstaa) sanoi, että ei se ole viulun vika, jos soittaja on huono.

• veera virkeä

hunkzs@
      Sinä kun olet niin expertti t'ällä alalla, voisiks sanoo mitä se gynekologi tarkoitti kun hän sanoi, ei ole huomauttamista, ei muuta kun käyttöö.
      kuinka ussein pitää käyttöö, kotona on ukko kaffin keittajänä.

• Mä haluun Harrison Fordin....;)

• kerttu.

Onkohan sillä suomalaista sukujuurta, se kun ei juuri puhu. Olla möllöttää vaan ja on ihan hukassa koko äijä kaikissa leffoissa. Minä ottaisin Michael Douglasin. Pilkettä silmissä ja vipinää riittää.

• aarre-aitta

jee, Harrison Ford oli ihku 80-luvulla.

Nuorena ei ollut silmänilo, eikä vanheneminen pue häntä.

• kerttu. kirjoitti:

Onkohan sillä suomalaista sukujuurta, se kun ei juuri puhu. Olla möllöttää vaan ja on ihan hukassa koko äijä kaikissa leffoissa. Minä ottaisin Michael Douglasin. Pilkettä silmissä ja vipinää riittää.

Vai Douglas sinua kiinnostais. Voipa hyvinkin olla Harrison sukua suomalaisille...;)
        Paras valinta ois ollut mielestäni Patrick Swayze, mutta kun ei ole enää elävien kirjoissa..Harmi sinänsä. Gere on liian hyvän näköinen, menee ylimakeen puolelle...

• kerttu.
        maarina1 kirjoitti:

Vai Douglas sinua kiinnostais. Voipa hyvinkin olla Harrison sukua suomalaisille...;)
        Paras valinta ois ollut mielestäni Patrick Swayze, mutta kun ei ole enää elävien kirjoissa..Harmi sinänsä. Gere on liian hyvän näköinen, menee ylimakeen puolelle...

Oih! Patrick Swayze oli oikein namu. Harmi että kuoli. Oliko sen leffan nimi Kuuma tanssi vai mikä, jossa hän näytteli tanssinopettajaa. Jestas mikä kroppa ja mikä meno.

Douglasista tulee mieleen se elokuva, jossa hän liukuu Kathleen Turnerin kanssa mutavyöryssä pitkin rinnettä ja sitten he jämähtävät sinne tasaselle ja Douglasin naama on Turnerin haaroissa. Oliko se joku Timantin metsästys tai jotain sellaista?

• kerttu.
        kerttu. kirjoitti:

Oih! Patrick Swayze oli oikein namu. Harmi että kuoli. Oliko sen leffan nimi Kuuma tanssi vai mikä, jossa hän näytteli tanssinopettajaa. Jestas mikä kroppa ja mikä meno.

Douglasista tulee mieleen se elokuva, jossa hän liukuu Kathleen Turnerin kanssa mutavyöryssä pitkin rinnettä ja sitten he jämähtävät sinne tasaselle ja Douglasin naama on Turnerin haaroissa. Oliko se joku Timantin metsästys tai jotain sellaista?

Tässä pätkä leffan lopusta. Upea!

http://www.youtube.com/watch?v=WpmILPAcRQo

• kerttu. kirjoitti:

Tässä pätkä leffan lopusta. Upea!

http://www.youtube.com/watch?v=WpmILPAcRQo

"kkerttu"

Tulipa tästä videosta mieleeni muutama muinainen kauhun paikka, useampikin.
        Tangon pyörteissä pyöräytin seksikkäästi, lannettani heilauttaen.
        Kauhun vallassa jouduin tarrautumaan partnerini vyötäröön, muuten olisi hän lentänyt tajuttomana tanssilavan reunaan ja satuttanut muutakin kun kaipaavan sielunsa.
        Antaessani pelastavan suukon, avasi hän silmänsä, katsoi orkesteriin ja huokasi: Play it again!
        Sitten katsahti hän minuun ja sanoi: Do it again, my man!
        Ja minä en ollut läheskään Latino, olin kalmankalpea.
        Laitan kommentiini liittyvän musiikkivideon lähelle maarinan sydäntä.

H.

• Jaaa-a, tytär fanitti sitä kovasti tuossa kymmenen - kolmentoista ikäisenä. Sen jälkeen kohteet ovat moneen kertaan muuttuneet. Muistui tuokin taas kun satuttiin äskettäin katsomaan joltakin maksukanavalta hänen viimeaikaisia tuotoksiaan...

• maarina1 ejk
        hunksz kirjoitti:

"kkerttu"

Tulipa tästä videosta mieleeni muutama muinainen kauhun paikka, useampikin.
        Tangon pyörteissä pyöräytin seksikkäästi, lannettani heilauttaen.
        Kauhun vallassa jouduin tarrautumaan partnerini vyötäröön, muuten olisi hän lentänyt tajuttomana tanssilavan reunaan ja satuttanut muutakin kun kaipaavan sielunsa.
        Antaessani pelastavan suukon, avasi hän silmänsä, katsoi orkesteriin ja huokasi: Play it again!
        Sitten katsahti hän minuun ja sanoi: Do it again, my man!
        Ja minä en ollut läheskään Latino, olin kalmankalpea.
        Laitan kommentiini liittyvän musiikkivideon lähelle maarinan sydäntä.

H.

"kerttu"
        Lisäksi Patrick oli elokuvassa Ghos, moneen kertaan ole tämänkin katsonut:

http://www.youtube.com/watch?v=P_uBQ9jvAZU

• kerttu.
        maarina1 ejk kirjoitti:

"kerttu"
        Lisäksi Patrick oli elokuvassa Ghos, moneen kertaan ole tämänkin katsonut:

http://www.youtube.com/watch?v=P_uBQ9jvAZU

Olivatpa nuoria tuossa pätkässä Demi Moore ja Patrick Swayze. Musiikki oli sellaista korva suussa musiikkia... Joskus tuollaisen tahdissa tuli "tanssittua".

• mimmimummi

No.. ei se Richard Gerekään olisi huono.. Pretty woman elokuvassa kai vähöän sitä sukupuolisuuttakin..ja opetustakin

• av

En katsele---muistuu joku vanha laulu asiasta...

Onnea vaan kaikille, sillä vakka kantensa valitsee sanotaan.

• demeter

En tiedä taaskaan mistä hunksi puhuu, jos TV-ohjelmasta, niin en ole kartalla,
      kun ei ole telkkaria ja Areena/Ruutu/Katsomo pätkivät.

Mutta tytöt näkyvät puhuneen - yllätys, yllätys - miehistä. Miesnäyttelijöistä.
      Marlon Brando on suurin ja kaunein, myös persoonana kiinnostava, mikäli elämäkertakirjureihin on uskomista... Hänen toivon saapuvan uniini tuota pikaa....

• av

Mikä on elämäsi siitä on kysymys?

Ei muuta.

• /
        av kirjoitti:

Mikä on elämäsi siitä on kysymys?

Ei muuta.

Pitääkö aina olla vieraskorea?
        Sinun tollot kyssärisi ehkä saavat itseesi jotain kummallista koreutta.

Meille muille ne ovat omituisten puisten kieroonkasvamisia.

• Sean Connery ja Marlon Brando nuorena

• "demeter"

Huokaus...

Niinpä katosi rakkauden kaipuun huokausten tuuliin tämä, vakavamielinen muistutukseni siitä että eilen avautuivat Vaalikoneet. :)
        Tässä sen taas näkee, että minä olen ihan liian älykäs meidän palstalaisillemme.
        Tai voisko se olla...en mie tiiä..toisinpäin! :) (Evakkoreki, E. Liikanen)

H.

• hunksz kirjoitti:

"demeter"

Huokaus...

Niinpä katosi rakkauden kaipuun huokausten tuuliin tämä, vakavamielinen muistutukseni siitä että eilen avautuivat Vaalikoneet. :)
        Tässä sen taas näkee, että minä olen ihan liian älykäs meidän palstalaisillemme.
        Tai voisko se olla...en mie tiiä..toisinpäin! :) (Evakkoreki, E. Liikanen)

H.

Voisko olla niin, että sinua vähän vedätettiin... :)

• Anceli kirjoitti:

Voisko olla niin, että sinua vähän vedätettiin... :)

"Anceli"

Sie et tainnut tajuta miks mie tuon kirjoitin :)
        Miksköhän siinä viittasin Karjalaankin?
        H.

• hunksz kirjoitti:

"Anceli"

Sie et tainnut tajuta miks mie tuon kirjoitin :)
        Miksköhän siinä viittasin Karjalaankin?
        H.

Nii, ja elä sie suotta nolostu.
        H.

• :)))))))))))
        hunksz kirjoitti:

H.

Meinaat sie, että ihan liikaviisas, ihan ko Stiiknafuulia?

Salli minunkin nauraa.

• hunksz kirjoitti:

H.

Enhän mie mittää tajua, tiijäthä sie sen ja nolostu en ensinkää...
        Miehä se taisin koko sekasotkun taas saaha aikaan, myö likat vähän riehaannuttiin...
        Ja kyl mie kävin jo eilen vaalikoneel, sellast komiaa miestä etsimässä, jot häntä sit voisin äänestää.

• :))))))))))) kirjoitti:

Meinaat sie, että ihan liikaviisas, ihan ko Stiiknafuulia?

Salli minunkin nauraa.

":)))))))))))"

Tai toisinpäin :)
        Varo ettei nyrkkeilysäkkisi heilahda takaisin omaan olemukseesi.

H.

• :))))))))
        hunksz kirjoitti:

":)))))))))))"

Tai toisinpäin :)
        Varo ettei nyrkkeilysäkkisi heilahda takaisin omaan olemukseesi.

H.

Onko tuo uhkaus?

• :)))))))) kirjoitti:

Onko tuo uhkaus?

":))))))))"

Eipä sitä niin saata ymmärtää, se on vain vinkki koti-kikustujalle.

H.

• kerttu.
        Anceli kirjoitti:

Enhän mie mittää tajua, tiijäthä sie sen ja nolostu en ensinkää...
        Miehä se taisin koko sekasotkun taas saaha aikaan, myö likat vähän riehaannuttiin...
        Ja kyl mie kävin jo eilen vaalikoneel, sellast komiaa miestä etsimässä, jot häntä sit voisin äänestää.

Minä en vaalikonetta tarvitse. Tiedän jo ketä äänestän. Vaikka hän kolmekymmentä vuotta sitten kun tutustuttiin, taisi jollain tapaa komea ollakin, niin nyt on hiukan turvonnut niistä mitoista. Mutta ei se mitään. Huumorintaju ja tekemisen meininki on tallella. Niitä politiikassa tarvitaan, tai ainakin ne ovat eduksi.

• kerttu. kirjoitti:

Minä en vaalikonetta tarvitse. Tiedän jo ketä äänestän. Vaikka hän kolmekymmentä vuotta sitten kun tutustuttiin, taisi jollain tapaa komea ollakin, niin nyt on hiukan turvonnut niistä mitoista. Mutta ei se mitään. Huumorintaju ja tekemisen meininki on tallella. Niitä politiikassa tarvitaan, tai ainakin ne ovat eduksi.

En kai minäkään niin hölmö ole, että ulkonäön perusteella ketään äänestäisin.
        On hyvä naisehdokas, olen äänestänyt häntä ennenkin, tämän kylän naisia.

• kerttu.
        Anceli kirjoitti:

En kai minäkään niin hölmö ole, että ulkonäön perusteella ketään äänestäisin.
        On hyvä naisehdokas, olen äänestänyt häntä ennenkin, tämän kylän naisia.

Ehdokkaani on mies. En äänestä häntä sukupuolen perusteella, vaan siksi että tunnen hänet ja tiedän hänen mielipiteensä, jotka osuvat yksiin omieni kanssa.

• 12

Etkö osaa linkkiä laittaa? En ole tuollaisesta kuullutkaan.

• "12"

Jokaisella vajavaisella sielulla on paikkansa.
        Minä en pakkohoitoa pysty määräämään.
        Voin toivottaa vain onnea ja menestystä.

H.

• näin on
    • 6+1
    • M J

Tommy Lee Jones on minun valintani. Hyvänä kakkosena olisi George Clooney ja kolmanneksi vaikkapa tuo suloinen mörökölli, joka aina saa roiston roolin, eli Jarmo Mäkinen. Mutta nuo taitaa olla kaikki varattuja, joten haaveeksi jää.

• Aika erilaiset sun valintasi, Tommy on karskin näköinen ja George taas komistussöpöläinen.
        Miepä olen nähnyt Mäkisen Jarmon, hurmaava mies.

• M J
        Anceli kirjoitti:

Aika erilaiset sun valintasi, Tommy on karskin näköinen ja George taas komistussöpöläinen.
        Miepä olen nähnyt Mäkisen Jarmon, hurmaava mies.

Niin kun juttu menee sillä tavalla, että sitä voi tykätä sekä karskinnäköisestä, että komistussöpöläisestä. Glooneylla on ihanat silmät. Hän on muutamissa rooleissa näyttänyt hallitsevansa myös komedianteon.

• M J kirjoitti:

Niin kun juttu menee sillä tavalla, että sitä voi tykätä sekä karskinnäköisestä, että komistussöpöläisestä. Glooneylla on ihanat silmät. Hän on muutamissa rooleissa näyttänyt hallitsevansa myös komedianteon.

Niinhän se juttu menee, mullakin..välillä on kiva katella söpöjä ja välillä sitten taas rujomman näköisiä..
        Siinä yhdessä vankikarkurielokuvassa Clooney oli komediaroolissa, en nyt muista leffan nimeä, enkä viitsi mennä hyllystä tarkistamaan. Sinä varmaan muistat sen.

• M J
        Anceli kirjoitti:

Niinhän se juttu menee, mullakin..välillä on kiva katella söpöjä ja välillä sitten taas rujomman näköisiä..
        Siinä yhdessä vankikarkurielokuvassa Clooney oli komediaroolissa, en nyt muista leffan nimeä, enkä viitsi mennä hyllystä tarkistamaan. Sinä varmaan muistat sen.

En tarkoita sitä leffaa, jossa hän näytteli Jennifer Lopezin kanssa, vaan sellaista jonnekin 1930-luvulle (?) sijoittuvaa elokuvaa, jossa Clooney näytteli huijarihurmuria. Enpäs nyt vaan muista elokuvan nimeä.

• M J kirjoitti:

En tarkoita sitä leffaa, jossa hän näytteli Jennifer Lopezin kanssa, vaan sellaista jonnekin 1930-luvulle (?) sijoittuvaa elokuvaa, jossa Clooney näytteli huijarihurmuria. Enpäs nyt vaan muista elokuvan nimeä.

Sitä leffaa en tarkoittanut minäkään, vaan leffaa nimeltään Voi veljet, missä lienet (2000).
        Kävin läpi Clooneyn elokuvat ja tv-sarjat, aika monessa on mies ollut mukana. Katsopa sinäkin ne, ehkä tuon unohtamasi elokuvan nimi löytyy listalta.

• Mulle kyl kelpais Hallikainen, olen nähnytkin...

• Kun ainoan ja oikean James Bondin (Sean Connery), lapsenlapsi kasvaa aikuiseksi, näytelköön häntä
      Milla Jovovich

http://www.youtube.com/watch?v=9dc5iiT0f1s

Ei tieteskää pääosaa, nainen kun se on, mutta Bondin liittolaista ja suloista pikku apuria.
      Eikä hää tietenkään saa laittaa Bondille Vodka-Martinia, mutta voisi leipoa Runebergin torttuja.
      Ja pestä Veriset lattiat tarvittaessa.
      H.

Ps. Laitoin itseni altiiksi YLE:n vaalikoneeseen ja 66% on kanssani samaa mieltä PS numero 703.
      Onneksi ei sentään 666.
      Ilmeisesti Soini on vähän taantunut, Kun ainoan ja oikean James Bondin (Sean Connery), lapsenlapsi kasvaa aikuiseksi, näytelköön häntä
      Milla Jovovich

http://www.youtube.com/watch?v=9dc5iiT0f1s

Ei tieteskää pääosaa, nainen kun se on, mutta Bondin liittolaista ja suloista pikku apuria.
      Eikä hää tietenkään saa laittaa Bondille Vodka-Martinia, mutta voisi leipoa Runebergin torttuja.
      Ja pestä Veriset lattiat tarvittaessa.
      H.

Ps. Laitoin itseni altiiksi YLE:n vaalikoneeseen ja 66% on kanssani samaa mieltä PS numero 703.
      Onneksi ei sentään 666.
      Ilmeisesti Soini on vähän taantunut.
      Olisin toivonut kylläkin naista.
      Ihmeellistä oli se, että Kokoomuksen kummajaisten joukossa oli kaksi RKP ja yksi Demari.
      Tää siis top 10.
      Olisin toivonut kylläkin naista.
      Ihmeellistä oli se, että Kokoomuksen kummajaisten joukossa oli kaksi RKP ja yksi Demari.
      Tää siis top 10.

• Ihan näin kommeesti en kyllä tarkoittanut.
        Menee se viisaskin vipuloihin näköjään, kun tarpeeksi tumpeloi.
        Tarkoitan siis viestini yllättävää ulkoasua.
        H.

• hunksz kirjoitti:

Ihan näin kommeesti en kyllä tarkoittanut.
        Menee se viisaskin vipuloihin näköjään, kun tarpeeksi tumpeloi.
        Tarkoitan siis viestini yllättävää ulkoasua.
        H.

Hieman yllättävähän tuo näkyi olevan.
        Meillä täällä maalla ei noin isoja ehdokasnumeroita olekaan, kaksi numeroa riittää.
        Ehdokkaita näkyy olevan 96.

Tuossa olemme samaa mieltä, ainoa oikea Bond on Sean Connery.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      143
      1649
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1551
    3. Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma

Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va
      Joensuu
      28
      1179
    4. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      193
      1121
    5. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      83
      951
    6. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      74
      921
    7. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      351
      913
    8. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      61
      788
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      761
    10. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      50