Rupesin miettimään, että voisikohan jo kuukauden kestänyt huonovointisuus olla migreenin oire? Mulla on nyt tällä viikolla ollut päänsärkyä näköhäiriöitä useampana päivänä (lähti särkylääkkeellä) ja viime yönä tuli ihan pahempi. Tuota ennen ollut joskus heinäkuussa viimeksi. Kysymys on siis, että voiko tuo paha olo enteillä migreeniä? Ensin ajattelin, että voisiko kyse olla raskaudesta, mutta kuukautiset kuitenkin alkoivat ajallaan. Olen menossa lääkäriin tän migreeniasian kanssa, mut ajattelin kysellä täältä kokemuksia myöskin.
Kytevä kohtaus?
3
196
Vastaukset
- Ehkä voisi
Onko päänsärkysi toispuoleista? Jos on, niin voisi olla migreeniä. Yksi vaihtoehto voisi olla lihasjännityspäänsärky. Minullakin on tullut keskimäärin kerran vuodessa viimeisten viiden vuoden aikana. Vielä olen selvinnyt Buranalla, sillä neurologit eivät usko päänsärkytuntemuksiani (mm. vain toisella puolella).
Toivottavasti menet neurologille, että pääset osaavaan hoitoon. - etuosa
No tällä hetkellä kipu on ohimoilla ja siitä eteenpäin otsalle, eli edessä. Mutta lähinnä sitä, että tuleeko huonovointisuus migreenin kylkiäisenä?
- nmnmnmnmnnnnnmnnnn
Mulla on vain muutaman kerran ollut migreenikohtaus, mutta ennakoivia oireita:
- pikkurillien puutuminen
- yliherkkä äänille, esim. televisio ja hälinälle
- sanat sotkeutuu, sönköttää, ei osaa puhua
- epämääräisen omitunen ja huono olo. Epämukava olla. Tekee ajoittain pahaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 19711762
- 585539
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462847- 402455
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k152444Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut342013Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,471939Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131911Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71707- 341610