Rupesin miettimään, että voisikohan jo kuukauden kestänyt huonovointisuus olla migreenin oire? Mulla on nyt tällä viikolla ollut päänsärkyä näköhäiriöitä useampana päivänä (lähti särkylääkkeellä) ja viime yönä tuli ihan pahempi. Tuota ennen ollut joskus heinäkuussa viimeksi. Kysymys on siis, että voiko tuo paha olo enteillä migreeniä? Ensin ajattelin, että voisiko kyse olla raskaudesta, mutta kuukautiset kuitenkin alkoivat ajallaan. Olen menossa lääkäriin tän migreeniasian kanssa, mut ajattelin kysellä täältä kokemuksia myöskin.
Kytevä kohtaus?
3
246
Vastaukset
- Ehkä voisi
Onko päänsärkysi toispuoleista? Jos on, niin voisi olla migreeniä. Yksi vaihtoehto voisi olla lihasjännityspäänsärky. Minullakin on tullut keskimäärin kerran vuodessa viimeisten viiden vuoden aikana. Vielä olen selvinnyt Buranalla, sillä neurologit eivät usko päänsärkytuntemuksiani (mm. vain toisella puolella).
Toivottavasti menet neurologille, että pääset osaavaan hoitoon. - etuosa
No tällä hetkellä kipu on ohimoilla ja siitä eteenpäin otsalle, eli edessä. Mutta lähinnä sitä, että tuleeko huonovointisuus migreenin kylkiäisenä?
- nmnmnmnmnnnnnmnnnn
Mulla on vain muutaman kerran ollut migreenikohtaus, mutta ennakoivia oireita:
- pikkurillien puutuminen
- yliherkkä äänille, esim. televisio ja hälinälle
- sanat sotkeutuu, sönköttää, ei osaa puhua
- epämääräisen omitunen ja huono olo. Epämukava olla. Tekee ajoittain pahaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721137
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37541Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482- 49477