Terve,
Minulla on nyt tällä hetkellä tietokoneella Walking Dead pelisarjan 1 ja 2:kos osa. Kolmoista ei minulla vielä ole, mutta hankin sen kyllä. Pelasin ykkösen läpi ja minä pidin siitä. Odotin hirveästi kakkosta jotta sitä pääsisi pelaamaan, mutta ongelma ilmeni. Kakkonen ei jatku siitä miten pelasin ykkösen! Esim. Pelastin Carley:n sen, joka on hyvä ampuja, mutta kakkos skenariossa häntä ei näy vaan Doug, jonka olisin myös voinut pelastaa. Teenkö jotain väärin vai?
The Walking Dead peli
1
148
Vastaukset
- atjnsrmsr
Ei tietoo miten pitäis toimia jos ostaa pelin lisäosan mutta luulis nyt, että toimis niinkun pitää. Warettamalla ainakin riittää, kun siirtää vaan WalkingDead102, WalkingDead103 kansiot yms. "Pack" kansion sisään. Ostamalla luulisin nyt että jotenkin näin myös, varmista, että Program Files -> The Walking Dead -> Pack sisältää kansion WalkingDead102, jos ei sisällä, niin etsi se jostain ja siirrä sinne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4225509Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1891908Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3631846- 1201074
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl5994- 27918
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60815- 72791
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55723- 37704