karaokehan on Japanista lähtenyt harrastus,jossa kuka vain voi yhtä äkkiä vetäistä kappaleen omalla äänellään.Onkohan Ylivieskassa unohtunut ajatus,kun harrastus on muutamien eläkeläisten itsetunnon kohottamispaikka.Ja kerho on sisäänpäin lämpeävä,johon ei hyväksytä helposti jottei oma laulumäärä vähenisi eikä parempia laulajia tulisi mukaan....
Ylivieskan karaokekerho?
51
2950
Vastaukset
- loikuva räkäkurkku
Nyt päästelet täyttä asiaa.
- kuuleeko metsä...
Itsekin kysyin niin joku käytetyn auton myyjä alkoi puhua kriteereistä ja itse ratsastaa kyseisellä kerholla tavoittelemassa nuoruuttaan ja parempi äänisiä on vuosikymmenet ajettu poutulle...
- lahjaton vastus
Ilmeisesti kerho hakee kaupungin avustuksia ja ilmaisia harjoitustiloja,silloin ei vain mainita ettei harrastamaan pääse ilman jonkun siunausta.Kansanopistuille samat kriteerit säästöjä...
- laulunlyömät
Kerho ei elä kaupungin avustuksilla. Kerhotiloista maksetaan vuokraa. Kerhossa on yli kolmekymmentä eri ikäistä jäsentä. Vuosittain otetaan uusia jäseniä, jotka ovat valmiita aktiivisesti toimimaan kerhossa, ja erilaisissa tapahtumissa, joita järjestetään.
- Laulunlyömä minäkin
Tuo aktiivinen toimiminen tarkoittaa esim. karaokekarnevaalien, konserttien ym. tapahtumien ideointia, harjoitusiltoja sekä monenlaisia järjestelytöitä. Kerhon tulot muodostuvat jäsenmaksutuloista ja erilaisten satunnaisten musiikkitapahtumien tuloista. Kerhotilojen vuokra- levyjenhankinta- ym. kulut saadaan näin maksetuksi. Kerhoon otetaan vuosittain uusia jäseniä, jotka ovat valmiita myös työskentelemään kerhon hyväksi.
Laulaminen on jokaisen oikeus ja hieno harrastus ja onneksi karaokebaareja on nykyisin lähes joka paikkakunnalla. - kirj.aloittaja.
Kysellessäni mahdollisuutta tulla harjoituksiin vastasi eräs vetävä henkilö laulukokeesta ja sopivuudesta profiililtani kyseiseen toimintaan.Olen kuitenkin ollut kirkko ja mieskuorossa,karaoken vetäjänä sekä tanssi yhtyeen solistina.Kokeen lisäksi sanottiin että sopivuudesta päättää sisäinen ryhmä.Joten arvelin kynnyksen sen verran suureksi että hautasin Japanilaisen ilon tempauksen syöksyä mikkiin.Siinä vaiheessa ei luonnollisesti voitu ottaa kantaa aktiivisuudestani järjestelytöihin ja varain hankintaan kun jo puhelimessa tulo harrastukseen evättiin.Pitää mennä niihin baareihin mistä laulunlyömä mainitsi....
- kuoroas kuunnellu
ei se sitä tarkoita että jos oot ollu kuoroissa että osaisit laulaa. mee ny hyvä kanssaeläjä ihtees ja mieti!
- kirj.aloittaja.
Tuskimpa sentään esim Akustiikkatalon vuokria määritellessä voidaan periä harrastajilta ns.käypää vuokraa ja yritykset ym.toimintaa tukevat yhteisöt ajattelevat sen olevan harrastustoimintaa auttavaa yhteistyötä.Mutta lyhyestä virsi kaunis onnea harrastajille jospa siitä ura urkenisi,kun myyntikyky vähenee ja nuoremmat painaa edelle....
- eihipasekkaannuottia
Joo kyllä on myyjää, hoitajaa ja toimistotanttaa, ja kaikki niin pirun hyviä laulaan.
Ai niin omasta mielestä.- konttorirotta
käykö kateeks
- kirjanpito ?
Eiköhän yritystenkin kannata harkita minne mainosrahat laittaa.Lasten ja nuorten urheilu ja taide harrastukset ovat tärkeämpiä kuin nämä senioritähdet.
- ku sikaa tapettas
Laulaa niinku taivaan linnut, harakka,korppi, varis.
- ccdsarym
ihmeen suosittuja ne vaan on!
- variskin se....
jos Ylivieskassa on lahjakkaita taiteilijoita niin tangomarkkinoille ym, kisoihin siellä ne luulot lähtee kuin kansanopiston piireissä..
- kenen nurkissa
Missä tämä ko. kerho on/toimii? Jos lähtis ääntä aukoon.
- Älä mölö
Perjantaina ainaki oli valmetinliikkeen katoksessa,
- mä oon piirimyyjä
No ihime ettei valametissa, ketä sielä hoilasi?
- ammattimuusikko
kateellisten panettelua, jos ei pää ja taidot riitä heh heh
- Huh.Huh....
Ei kai harrastus toiminta opistoissa,kerhoissa ole kateuden kohde aikuiselle ihmiselle.Käsitän että niissä ollaan kykyjen ja halujen mukaan......
- Metsämökin tonttu
Olen suuresti pettynyt tuohon karaokehommaan, olen luullut että vain juokaleet sitä harrastaa joissain juottoloissa. Nyt kun vaimo sai minut houkuteltua tuonne Akustiikkaan kuunteleen, olihan mahtava konsertti. Laulajat oli hyviä ja selvinpäin. AIVAN HIENO KOKEMUS. Suuri kiitos laulajille upeista suorituksista.Ei mennyt lauantai ilta pieleen vaan tuli hyvä olo ja mieli.
- laululintu5
Kiitos! Oli ihanaa nähdä että oli niin paljon porukkaa meitä tullut katsomaan! Aina se lämmittää yhtä paljon mieltä. Oli ilo laulella teille. tv. karaokekerholainen
- Viihdekuoro
Nyt vain selvyyden vuoksi,en pidä harjoiteltua ohjelmaa karaokena.Eiköhän se oli konsertti valikoiduista laulajista.Vaikka Ylivieskan viihdetaitelijat Oy kyllä alkuperäinen idea on metsässä....
- Yleisö
Ihan järkytävää loikumista. Lopettakaa julkinen esiintyminen ja laulakaa kotona suihkussa. Paskaa.
- lygsxxz
Yleisö kirjoitti:
Ihan järkytävää loikumista. Lopettakaa julkinen esiintyminen ja laulakaa kotona suihkussa. Paskaa.
Olihan uppee konsetti! Ei ku lisää...!
- Salissa istunut
Kiitokset karaokekerholaisille. Olihan hienosti toteutettu konsertti. Olitte nähneet vaivaa ja esiintymislava oli kaunis. Tähtitaivas ja kuutamo kaiken sen yllä sopi syksyiseen tunnelmaan. Jatkakaa samaan malliin älkääkä välittäkö kateellisten puheista.
- ykalaiset
Tulimme porukalla ja olemme kaikki todella pettyneitä huonotasoiseen esitykseen. viimeinen kerta!
- Tiedonjanoinen
ykalaiset kirjoitti:
Tulimme porukalla ja olemme kaikki todella pettyneitä huonotasoiseen esitykseen. viimeinen kerta!
Kävittäkö kukkaan kuuntelemasa ja kahtomasa, kun Perhonjokilaakson Mikkiseura esiinty Akustiikasa. Soli syyskuusa. Oliko mikkään ja minkälaista pallautetta annatte Ylivieskan ulukopuolisille harrastajille? Olis mukava tietää.
- Kakkosrivin katsoja
Valitettavasti Akustiikkasali ei ollut täynnä kun Perhonjokilaaksolaisten konsertti pidettiin. Konserttinne sattui samalle illalle paikallisten tapahtumien kanssa. Pidin konsertistanne,jonka tapahatumat ja tunnelma oli mukavasti sijoitettu rautatieasemalle. Esitys oli hyvä ja reipashenkinen. Kiitos vierailevat tähdet!
- ei itseään kehu
Onpa nuo Ylivieskan karaokelaulajat sisäänpäin lämpeneviä, kun noin itseänsä kehuvat, kunnon sivistynyt taiteilija ei kehu itseään, vaan teot puhuvat puolestaan !
- kärsimätön
Jospa jotkut ei vain jouva ojottamahan, jotta tilanne huomattais ja saisi ne maholliset kehut. Koska sekään, jos mikään ei oo varmaa, niin täytyy sitte kehuskella ite.
- Dorka
kärsimätön kirjoitti:
Jospa jotkut ei vain jouva ojottamahan, jotta tilanne huomattais ja saisi ne maholliset kehut. Koska sekään, jos mikään ei oo varmaa, niin täytyy sitte kehuskella ite.
Ihan täyttä sianpaskaa. Opetteöe kirjoittamaan.
- Dorkalle
Dorka kirjoitti:
Ihan täyttä sianpaskaa. Opetteöe kirjoittamaan.
Annoitpa oivan mallin oikeinkirjoitukseen, sinä täydellisyys. Mutta miten sianpaska liittyy aiheeseen?
- Dorkalle
Dorkalle kirjoitti:
Annoitpa oivan mallin oikeinkirjoitukseen, sinä täydellisyys. Mutta miten sianpaska liittyy aiheeseen?
Minä olen sinapskaa.
- Eikö ollukkaan
Eiks karaoke ole harrastus mihin luulisi mahtuvan KAIKENLAISIA ja KAIKENTASOISIA halukkaita laulajia?
- tosi on
Niinhän se muualla on, mutta ei Ylivieskassa.
- Hyvä laulaja
Miksi ne hyvät laulajat eivät ole oikeasti hyviä laulajia. Tälläinen kerho on vaan itsetunnon kohotusyritys luusereille.
- Tuolin omistaja
Hyvä laulaja kirjoitti:
Miksi ne hyvät laulajat eivät ole oikeasti hyviä laulajia. Tälläinen kerho on vaan itsetunnon kohotusyritys luusereille.
Hei hei paskan jauhajat ja vähän viksummat!
Mitäs siinä turhaan solvaatte, hyvä vain, kun tuollainen harrastaja porukka viitsii järjestää viihdettä meille viitsimättömille.
Aivan hyviä laulajia ja hyvä esitys tuo Akustiikan viime konsertti, Kiitos teille.
Tuota kerhon nimeä eivät taida ymmärtää. Sitä voisittekin harkita uudelleen, karaokeahan tuo ei enää ole, vain jokin esim. "Ykan amatööri laulajat" ."Vanhat Veturit ". jotain sinne päin. - laulava koira
Mielenkiintoista kirjoittelua täällä aiheesta. Tuohon edellä mainittuun kommenttiin, että muualla on kaikenlaisia laulajia karaokekerhossa sanoisin Oulaisten karaokekerhosta esimerkkinä, että oma "seurapiiri" jossa ns paremmat laulajat tai itse he varmaan näin ajattelevat ovat se karaokekerho ja sitten muut kerhon jäsenet ovat vain ns muodon vuoksi siellä jäsenenä ja käyvät laulamassa kerran kuussa harjoituksissa. Laulajia on monentasoisia ja itse voin ja laulan ilman kerhon pönkitystä ihan missä vain ja olen yhtä tasokas kuin nämä sisäpiirin laulajatkin mutta valitettavaa että tasavertaisuus unohtuu liekö syynä kateus :) Ylivieskan karaokekerhossa varmaan kaikki halukkaat otetaan toimintaan mukaan ja Akustiikan esityksen nähtyäni olin iloinen, että kaikki esiintyivät lavalla vaikka yhden laulun verran, hieno esitys!
- Juggernautti
laulava koira kirjoitti:
Mielenkiintoista kirjoittelua täällä aiheesta. Tuohon edellä mainittuun kommenttiin, että muualla on kaikenlaisia laulajia karaokekerhossa sanoisin Oulaisten karaokekerhosta esimerkkinä, että oma "seurapiiri" jossa ns paremmat laulajat tai itse he varmaan näin ajattelevat ovat se karaokekerho ja sitten muut kerhon jäsenet ovat vain ns muodon vuoksi siellä jäsenenä ja käyvät laulamassa kerran kuussa harjoituksissa. Laulajia on monentasoisia ja itse voin ja laulan ilman kerhon pönkitystä ihan missä vain ja olen yhtä tasokas kuin nämä sisäpiirin laulajatkin mutta valitettavaa että tasavertaisuus unohtuu liekö syynä kateus :) Ylivieskan karaokekerhossa varmaan kaikki halukkaat otetaan toimintaan mukaan ja Akustiikan esityksen nähtyäni olin iloinen, että kaikki esiintyivät lavalla vaikka yhden laulun verran, hieno esitys!
Tääläpä onki vilikasta keskustelua
- miten on
Onko siellä Ykän kerhossa kaikki Ykäläisiä, vai onko paikkakunnan ulkopuolisia kerhossa ?
- minä tuun
Pääseekö sinne Ykän kerhoon, muuta kuin vain menee ?
- tuu vain
Kyllä vissiin.
- näin on näppylät
Ei pääse, jos et kuulu sisäpiiriin.
- jodlaajako
Minä tuun:Mukaan vaan ja konserttiin laulamaan.
- Metsämökin tonttu
Taas tänään pääsee nauttiin. Karaoke kerhon hienoista esityksistä.
- M-tonttu
Ei päässsy kun ei saanu lippua, eikä oo niin väliäkään.
- mikähän lie hinta ?
Onkohan tuossa Akustiikkasalissa millaiset hinnat, jos tuota vuokraisi johonkin esitykseen ?
- 6+8
Järkyttävää paskaa, osa niin huonoja... Ei kukaan näitä viitsi kuunnella...
- Tiedonjanoinen
Tokko esitys ollukka oikein mikkään?
- ääntä eetteriin
Laulaahan ne naakatkin, järkyttävää.
- Tiedonjanoinen
Uutta konserttia kuulemma pukkaa. Essiintyykö siinä ne samat "naakat" ko ennenki, vai onko tulosa jotaki uutta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305740- 345150
- 292944
- 342424
- 372098
- 152048
- 301768
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191667- 121661
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons361593