Millane meno ja onks hyvännäkösii asiakkaita asiakkaina? :)
Ravintola Miia
7
784
Vastaukset
- Janne Turuust
Eikö tätä sivua oikeesti lukea yksikään Miian asiakas? Saa sellasen käsityksen tän takii, et asiakkaat ovat tenukeppejä, joilla ei oo varaa nettiin!
- alakky1
kuules nyt TurunJanne:) mones keppulas oon minäkin vanha akka käynyt, mut täytyy sanoo, et tä Miian ravintola, mukavan viihtysä, eivät asiakkaat kyllä "Tenukepeiltä näytä" päinvastoin, mukavaa noin 20v jonkunverran porukka näyttäis olevan. ohjelmaakin ihan viell`tasokkaita esiintyjiä, jotin matkamainoksiakin olen olen huomannut. itsekkin,jos vielä jaksais käydä,tä ois mun mesta:) siisteyden,karaken,esiintyjien,tanssienkin! eli heitä ennakkoluulot roskikseen, ja menoks`! alakylän anneli
- Janne Turuust
Ei mul ennakkoluuloja ollutkaan. Halusin vaan kuulla paikallisten mielipiteitä. Täytyy tulla viettämään iltaa :)
- nousiaislainen
"tasokkaita esiintyjiä" joo jos tauski lasketaa tasokkaaksi... erittäin huono maine nousiaisissa, ns. "junttien" paikka, asiakkaat yleensä yli 50v ja nuoret eivät kyllä ikinä jalkaansa oven sisään työntäisi.
täällä vitsaillaan aina et jos elämä menee huonoksi nii sit vaa miiaan tarjoilemaan ja elämä on paskaa- kikkeliskuu
Siispä sinne about 50- vee, ja omasta mielestäni hyvännäköinen😏 joskus"?!!😍!!!!
- Mahtava meno...
- kukkkuuuuu
Sama idioottien kyläyhdistys siellä istuu aina!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 521181
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.901157Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171030- 17878
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45793Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne112758Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64722- 12697
- 38609
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..70591