Kuinka monta kertaa saatte viikossa poikkikseltanne tai mieheltänne ja ikänne?
Ite 16 &18 ja n.3 kertaa viikos
suuseksistä tytyt
jalluhappu
3
244
Vastaukset
- girlsexxxx
no oon 16 ja tykkään ottaa poskee jaja otan n. 4-5 kertaa viikos ja saan 3-4 ?? noh tykkään ite enemmän ottaa ;] ja on boyfriend (: koht 18(:
- röllisetä55
- moijj tyttö phämeest
wah mun mielestä se on jotenki vastenmielinen ajatus että naiselta otetta suihi : D
oon kyllä jätkältä ottanna about 10 x mutta ööä.
tai se on vähän sillee ko tykkää miellyttää aina kumppaniisa mut jaa.
on sitä muutamaa otteesee vähän ehdotettu/vihajattu miulle mutta jotenki ei ite niin lämpii ajatukselle,,,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882108Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361766- 1801316
- 241784
- 67732
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337502