Olen 17-vuotias poika ja olen kärsinyt aknesta jo vuosia.
Aluksi akneni oli lievää, mutta paheni keskivaikeaksi ja on kestänyt nyt reilun vuoden.
Olen käyttänyt monia apteekin aknemömmöjä ja parhaan tuloksen olen saanut Basiron geelillä, jota olen käyttänyt nyt 1.5 vuotta. Akneni vähän helpottui, mutta silti koko ajan tulee vain lisää finnejä. Noin viikko sitten lopetin Basironin käytön, koska ei siitä niin paljoa apua ollut ja päätin kokeilla Acon Spotless sarjaa. Ostin Daily face washin, blemish treating moisturiserin ja daily purifying tonerin. Olen siis käyttänyt kyseisiä tuotteita noin viikon akneni on vain pahentunut, poskiin ja otsaan tullut paljon paiseita.
Haluaisin tietää onko tässä alussa se ''pahenemisvaihe'' vai eikö tuotteilla ole mitään tehoa. Onko kellään muulla kokemuksia kyseisen sarjan tuotteista ja tehosta. Haluaisin pian vastauksia! Kiitos jo etukäteen!
ACO Spotless
Aknenaama
3
10162
Vastaukset
- pöllönen
akneen eivät välttämättä tehoa aina esim. rasvaiselle iholle tarkoitetut tuotteet. Kannattaa käydä lääkärin pakeilla ja luultavimmin saat antibioottireseptin tms. Acon tuotteet kuivattavat ihoa pinnalta ja pintakuiva iho reagoi usein puskemalla talia pintaan.
- utghfk
Kokeileppa jättää/vähentää kaikki maitotuotteet (D calcium kapselista) ja vehnätuotteet vaikkapa kuukaudeksi. Toimi ainakin omalla kohdallani paremmin kuin yksikään lääke tai voide.
- varmasti2
Usko tai älä, mutta Aloe Vera ja Proactiv Solution auttavat!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053101Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391590Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921442- 891349
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461304Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1521219Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze123999Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89912Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44793